BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Moet Vlaar nog wel gaan?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
salemi
 salemi - zaterdag 21 juli 2012 - 08:50   quote  deeplink  
Kan me de irritatie van de technische staf van Feyenoord wel voorstellen. Je kunt voor een rotkoopje een centrumverdediger van het Nederlands elftal binnenhengelen en dan ga je nog zitten vervelen. Je hebt het dan over de nummer ZESTIEN van de Engelse competitie van afgelopen seizoen. Spelen niet eens Europees.
Ik snap wel dat die Vlaar ook wel eens een paar miljoen wil verdienen, maar wat een sneu gedoe bij dat Aston Villa
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 juli 2012 - 08:58   quote  deeplink  
Vlaar is 27....die wil nog wel even wachten en het hem gegunt
Octo1
 Octo1 - zaterdag 21 juli 2012 - 10:02   quote  deeplink  
Vlaar//clubhopper
craven
 craven - zaterdag 21 juli 2012 - 11:01   quote  deeplink  
domme praat
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 21 juli 2012 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 10:02 schreef Octo1 het volgende:
Vlaar//clubhopper
Doorzichtig vissie.
Octo1
 Octo1 - zaterdag 21 juli 2012 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 11:02 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Doorzichtig vissie.
23m7beh.jpg
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 21 juli 2012 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 11:09 schreef Octo1 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mooie foto.
Familie?
Octo1
 Octo1 - zaterdag 21 juli 2012 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 11:13 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Mooie foto.
Familie?
Nee hoor. Dit zijn doorzichtige vissies
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 21 juli 2012 - 11:40   quote  deeplink  
voordat ik antwoord geef op dit topic.Ik ben geen anti Vlaar man en begin geen Hetze.
Als hij niet weggaat vindt ik dat v Geel moet zeggen:Beste jongen voordat we volgend seizoen het zelfde gelazer met je krijgen,wel weg niet weg kun je je contarct verlengen zodat je niet transfervrij wegloopt doe je dat niet.
Heb je geen basis plaats meer net zo als Cabral en Leerdam.
Mijn conclusie hebben we ons niet vergist bij mister feyenoord ?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 juli 2012 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 11:40 schreef piet de paler het volgende:
voordat ik antwoord geef op dit topic.Ik ben geen anti Vlaar man en begin geen Hetze.
Als hij niet weggaat vindt ik dat v Geel moet zeggen:Beste jongen voordat we volgend seizoen het zelfde gelazer met je krijgen,wel weg niet weg kun je je contarct verlengen zodat je niet transfervrij wegloopt doe je dat niet.
Heb je geen basis plaats meer net zo als Cabral en Leerdam.
Mijn conclusie hebben we ons niet vergist bij mister feyenoord ?
eens.
craven
 craven - zaterdag 21 juli 2012 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 11:40 schreef piet de paler het volgende:
voordat ik antwoord geef op dit topic.Ik ben geen anti Vlaar man en begin geen Hetze.
Als hij niet weggaat vindt ik dat v Geel moet zeggen:Beste jongen voordat we volgend seizoen het zelfde gelazer met je krijgen,wel weg niet weg kun je je contarct verlengen zodat je niet transfervrij wegloopt doe je dat niet.
Heb je geen basis plaats meer net zo als Cabral en Leerdam.
Mijn conclusie hebben we ons niet vergist bij mister feyenoord ?
mister feyenoord???
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 juli 2012 - 13:42   quote  deeplink  
Ik hoop dat Feyenoord die 4 miljoen kan pakken voor Vlaar...

Er is op dit moment voor mij maar 1 mister Feyenoord en dat is Clasie!
Martijn
 Martijn - zaterdag 21 juli 2012 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 13:42 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik hoop dat Feyenoord die 4 miljoen kan pakken voor Vlaar...

Er is op dit moment voor mij maar 1 mister Feyenoord en dat is Clasie!
Totdat Clasie weggaat natuurlijk.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 juli 2012 - 15:03   quote  deeplink  
Update 21 juli 08:10 uur - Zaakwaarnemer Vlaar gaat deadline stellen aan Aston Villa

Ronald Koeman baalt ervan dat er nog geen duidelijkheid is over de toekomst van Ron Vlaar en ook de verdediger zelf is teleurgesteld. "Als ik Ron was, zou ik zelf een deadline stellen. Ik heb begrepen dat zijn zaakwaarnemer dat ook gaat doen", zegt technisch directeur Martin van Geel van Feyenoord in het Algemeen Dagblad. "Ron mag onderhand wel eens weten waar hij aan toe is, en wij ook."

Van Geel begrijpt de handelswijze van Villa niet: "Vooral naar Ron toe vind ik dit niet netjes. Als club vind ik dat je het moreel verplicht bent om enige duidelijkheid te scheppen richting een beoogde nieuwe speler. Nu leidt het alleen maar tot onduidelijkheid. Bij ons, maar ook bij Ron zelf. Die zit daar enorm mee in zijn maag, dat merk ik aan hem."
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 juli 2012 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 14:37 schreef Martijn het volgende:

[..]

Totdat Clasie weggaat natuurlijk.
Waarom? Een eigen jeugdspeler die ook nog eens prima heeft gepresteerd
in Feyenoord 1 gun ik straks zijn rijkdom wel...Als hij maar niet transfervrij de deur uitloopt..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 juli 2012 - 15:16   quote  deeplink  
Clasie//Held..!!!
dree
 dree - zaterdag 21 juli 2012 - 15:18   quote  deeplink  
Hmm ze willen hem graag hebben,dat blijkt iniedergeval niet uit deze move.Misschien tactiek.eerst de speler gek maken,dan wachten en de prijs laten zakken.Als ik Ron was,niet gaan.Ze zijn niet zeker van je,4 miljoen op de bank of tribune is te veel geld,prijs naar 2 miljoen(peanuts voor een engelse club),dan zijn ze bereid je to kopen waarschijnlijk.Als hij dan op de bank of tribune komt,maakt het niet zoveel meer uit voor ze.Maarja,het is natuurlijk het belangrijkste wat Ron er zelf van vind.Ik zij vooe voetbal gaan,niet voor tribune.Weet zeker dat er in de winterstop meer clubs komen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 juli 2012 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 15:18 schreef dree het volgende:
Hmm ze willen hem graag hebben,dat blijkt iniedergeval niet uit deze move.Misschien tactiek.eerst de speler gek maken,dan wachten en de prijs laten zakken.Als ik Ron was,niet gaan.Ze zijn niet zeker van je,4 miljoen op de bank of tribune is te veel geld,prijs naar 2 miljoen(peanuts voor een engelse club),dan zijn ze bereid je to kopen waarschijnlijk.Als hij dan op de bank of tribune komt,maakt het niet zoveel meer uit voor ze.Maarja,het is natuurlijk het belangrijkste wat Ron er zelf van vind.Ik zij vooe voetbal gaan,niet voor tribune.Weet zeker dat er in de winterstop meer clubs komen.
Hey Dree welkom op het forum man, wens je veel plezier hier..!!
Lijkt me overigens wel stug om een speler voor 2 miljoen voor de tribune te kopen overigens en daar doe je Vlaar toch zeker tekort mee die jongen verdient te voetballen. Laat hem nog maar gewoon een jaar ballen bij ons Feyenoord en hem volgend seizoen van de hand te doen
pat
 pat - zaterdag 21 juli 2012 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 13:09 schreef Stylzz het volgende:

[..]

eens.
helemaal eens en een klein beetje niet.
hij verdedigd prima en staat er voor de jonge mannen dus nodig zeker. als het alleen om de comp ging? echt wel eens maar nu gaat het ook over geld uit europa. dus ikzit nog in 2 strijd.
misterfeyenoord is ie nooit geweest en zal ie niet worden ...
pat
 pat - zaterdag 21 juli 2012 - 15:39   quote  deeplink  
en die octo lijkt wel een neus, rot es op knulleke of reageer normaal
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 21 juli 2012 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 10:02 schreef Octo1 het volgende:
Vlaar//clubhopper
Vlaar echte Feyenoorder...
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 juli 2012 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 16:26 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Infamous echte Feyenoorder...
zie je wel, zie je wel..
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 21 juli 2012 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 16:37 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

zie je wel, zie je wel..
Hahahaha
PSV kampioen
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 21 juli 2012 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 13:10 schreef craven het volgende:

[..]

mister feyenoord???
Als ik alle posts eens er op na lees vinden veel mensen dat toch ?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 juli 2012 - 00:49   quote  deeplink  
Koeman stelt deadline: "Ik wil maandag duidelijkheid over Vlaar"

 Sinds vorige week bekend werd dat Ron Vlaar de overstap wil maken naar Aston Villa, is de Feyenoord-aanvoerder verwikkeld in een heuse transfersoap. De Premier League-club zou de verdediger graag willen inlijven, maar bracht vooralsnog geen bod uit. De Rotterdammers ergeren zich aan de afwachtende houding van de Engelsen, zo ook trainer Ronald Koeman.

"Ik hoop dat hij blijft", zei Koeman na het oefenduel met FC Dordrecht (1-5 winst) tegenover RTV Rijnmond. "De oefenmeester liet weten dat hij dit weekend duidelijkheid wil krijgen. Het vraagteken boven zijn hoofd moet maandag weg, die deadline stel ik."

"Ik denk dat hij het met me eens is, want ik begrijp van Ron dat hij ook zelf daar zo over denkt. Dat moet ook, omdat ik denk dat het voor hem zelf niet prettig als je niet weet waar je uiteindelijk gaat spelen. En voor ons ook niet, dat is duidelijk", aldus de Zaandammer.

Vlaar, die sinds 2006 actief is voor Feyenoord, heeft in zijn contract een gelimiteerde afkoopsom van zo'n vier miljoen euro staan. De mandekker wordt vermoedelijk zelf ook ongedurig van de starre houding van Aston Villa en liet weten dat zijn zaakwaarnemer ook een deadline heeft gesteld voor The Villans.

Bron:Soccernews.nl
piet de paler
 piet de paler - zondag 22 juli 2012 - 11:22   quote  deeplink  
duidelijkheid is prima,hebben jullie trouwens leerdam zien spelen en?
Heeft hij recht om een verbeterd conract te tekenen hij moet op dit nivo (hij kan beter) toch dankbaar zijn dat hij in de top van Nederland mag spelen ?
wat een hoogmoed.Gewoon even slikken kelvin en tekenen je moet nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel leren.En dan kun je uitgroeien tot een VASTE waarde

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juli 2012 door piet de paler --
Wallie1908
 Wallie1908 - zondag 22 juli 2012 - 11:54   quote  deeplink  
Voor de afkoopsom hoef je Vlaar niet te laten gaan. Dat is niets, 4 miljoen euro voor zo'n verdediger. Hij is voor de jonge garde een grote voorbeeld denk ik, al zou Stefan hem zo op kunnen volgen. Voor de Europese wedstrijden hebben we hem ook hard nodig. Dus laat Ron aub in Rotterdam.
Voor Ron zelf zou ik het wel kunnen begrijpen. Als hij naar het buitenland wilt, dan is dit wel een van de laatste kansen om in een spraakmakende competitie uit te komen al is Aston Villa op dit moment niet echt best. Dus sportief gezien qua club is Feyenoord een betere keuze, qua geld en competitie spreekt voor zich.
van geil
 van geil - zondag 22 juli 2012 - 12:27   quote  deeplink  
denk dat t Feyenoord goed uitkomt als hij nu gaat(financieel)
en mijns inziens is het Ron van harte gegunt!!!
0gima
 0gima - zondag 22 juli 2012 - 12:58   quote  deeplink  
Hij moet zeker gaan. Volgend jaar krijgt je veel minder geld ervoor.
Het is hem natuurlijk ook gegund!
dree
 dree - zondag 22 juli 2012 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 15:26 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hey Dree welkom op het forum man, wens je veel plezier hier..!!
Lijkt me overigens wel stug om een speler voor 2 miljoen voor de tribune te kopen overigens en daar doe je Vlaar toch zeker tekort mee die jongen verdient te voetballen. Laat hem nog maar gewoon een jaar ballen bij ons Feyenoord en hem volgend seizoen van de hand te doen
Ik bedoelde te zeggen,wil villa hem wel zo graag als ze Ron willen doen geloven?.Als je 100% zeker bent van Ron,dan was het mijn inziens al lang beklonken.Dit gedrag wat men(villa) nu vertoond,geeft blijk van:we ziijn niet zeker van Ron.M.A.W.Zij twijfelen te veel.Wat willen ze hier mee bereiken?Ik denk prijsverlaging,want blijkt dat hun twijfel wat ze nu hebben uitkomt(dus denken dat Ron het niet aankan,en op de bank/tribune komt)is het beter om hem voor een zo laag mogenlijke prijs te ktijgen,toch??Of je nou voor 4 of 2 of minder op de bank zit.Het is niet wat ik denk over Ron,het is wat mijn inziens wat villa denkt.Anders is er geen verklaring voor deze klucht.Ik zeg,maandag geen bod of contact met feyenoord,dan zij ik als ik Ron was niet gaan.Spreekt geen 100% vertrouwen uit.
We hebben alleen een praatje gemaakt,dat is alles werd er gezegt.M.A.W,laat maar.Waarom niet zeggen,we hebben kennis gemaakt,en we willen Ron graag hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juli 2012 door dree --
salemi
 salemi - zondag 22 juli 2012 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2012 - 11:22 schreef piet de paler het volgende:
duidelijkheid is prima,hebben jullie trouwens leerdam zien spelen en?
Heeft hij recht om een verbeterd conract te tekenen hij moet op dit nivo (hij kan beter) toch dankbaar zijn dat hij in de top van Nederland mag spelen ?
wat een hoogmoed.Gewoon even slikken kelvin en tekenen je moet nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel leren.En dan kun je uitgroeien tot een VASTE waarde
Ik zat in het stadion(netje) en daar speelt het zich op tien meter afstand voor je gezicht af. Ik heb me mateloos geergerd aan het spel van Leerdam. Zo hautain en ongeinteresseerd. Een beetje het verongelijkte jongetje die aan de trainer een statement afgeeft van : "als jij me geen basisplaats geeft, ga ik hier de boel lopen fucken". En dan heb ik het niet eens over die krankzinnige terugspeelbal, waar dat dat doelpunt van Dordrecht uitkwam. Koeman was witheet en kwam bijna het veld inlopen. Het enige wat Leerdam zou moeten doen is in het veld het gras opvreten en de trainer laten zien dat hij niet om Leerdam heen kan. Het enige wat Leerdam nu bereikt heeft is dat Ronald zijn idee bevestigt ziet en hem inderdaad op het tweede plan zet. Zonde van die jongen, is er nu niemand die hem mentaal begeleid of coacht? Daar zou zijn zaakwaarnemer eens aandacht aan moeten besteden, in plaats van euro's tellen.
De Pater
 De Pater - zondag 22 juli 2012 - 13:21   quote  deeplink  
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/201503_vlaar-geen-zin-om-aan-het-lijntje-gehouden-te-worden
De Pater
 De Pater - zondag 22 juli 2012 - 13:22   quote  deeplink  
Eerste verrassing voor vandaag?
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 juli 2012 - 14:45   quote  deeplink  
Teletekst meldt ook: afgeketst
piet de paler
 piet de paler - zondag 22 juli 2012 - 16:28   quote  deeplink  
Welkom Vlaar alleen ben je nog een zekerheid ?????
Winterstop gaan we dan weer een kijkje nemen bij een ploeg.
Het enige wat je kan doen om het vertrouwen te winnen is verlengen (met een hoger clausule) dit neem het van mij aan blijft door zeuren.
Geen anti Vlaar bericht maar de waarheid (volgens mij)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juli 2012 door piet de paler --
infamous psv
 infamous psv - zondag 22 juli 2012 - 16:29   quote  deeplink  
Ron Vlaar verwacht deze zomer niet meer naar Aston Villa te vertrekken. De Engelse subtopper nodigde de verdediger onlangs uit voor een rondleiding, maar liet sindsdien niets meer van zich horen.

Na het bezoek van Vlaar aan Engeland leek een transfer nog slechts een kwestie van tijd, maar Aston Villa meldde zich nooit bij Feyenoord. Zondag liet de aanvoerder van de Rotterdammers op de Open Dag van Feyenoord weten dat hij de kans op een vertrek niet meer zo groot acht.

"Feyenoord zit in mijn hart en ik heb hier heel veel meegemaakt", sprak Vlaar volgens RTV Rijnmond. "De kans dat ik nog naar Aston Villa vertrek acht ik niet zo groot meer. Ik wil niet aan het lijntje gehouden worden, dus de transfer is voorlopig van de baan."

Feyenoord zou Vlaar sowieso het liefst bij de club houden, maar staat bij serieuze interesse kansloos door een clausule in het contract van de Oranje-international. Die clausule zorgt ervoor dat Vlaar voor een vastgesteld bedrag van vier miljoen euro mag vertrekken.
piet de paler
 piet de paler - zondag 22 juli 2012 - 16:31   quote  deeplink  
Dus ?
infamous psv
 infamous psv - zondag 22 juli 2012 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2012 - 16:31 schreef piet de paler het volgende:
Dus ?
Betekent nog niks Piet..
Bij bod van andere ploeg kan alles weer verkeren..
tomson
 tomson - zondag 22 juli 2012 - 16:35   quote  deeplink  
Morgen kan hij al weg zijn.
piet de paler
 piet de paler - zondag 22 juli 2012 - 16:39   quote  deeplink  
Dat vind ik ook en al die loze kreten tja waar zijn ze gebleven
De van Hanegems
craven
 craven - zondag 22 juli 2012 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 16:58 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Als ik alle posts eens er op na lees vinden veel mensen dat toch ?
persoonlijk denk ik dat we tegenwoordig niet meer van een "mister feyenoord" ed kunnen
spreken
piet de paler
 piet de paler - zondag 22 juli 2012 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2012 - 16:49 schreef craven het volgende:

[..]

persoonlijk denk ik dat we tegenwoordig niet meer van een "mister feyenoord" ed kunnen
spreken
Inderdaad de terreinknecht werd ook weggekocht.
Mister Feyenoord dat zijn wij (nummer 12) maar het is wel moeilijk om al die passanten te zien gaan.Met al die standaard zinnetjes zoals Feyenoord in mijn hart.
Loze kreten voor DEZE generatie en dan heb ik het niet alleen over voetbal
dree
 dree - zondag 22 juli 2012 - 21:20   quote  deeplink  
Villa is ook met een andere centrum verdediger bezig,van real mallorca.Ene Ivan Ramis.http://www.avfc.co.uk/page/NewsDetail/0,,10265~2856075,00.html Bekijk deze link,het is een samenraapsel van de kranten daar over wat zij denken en zeggen over aston villa.Dit over Ramis staat bij het stukje van :the sun
fredje
 fredje - zondag 22 juli 2012 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 11:14 schreef Octo1 het volgende:

[..]

Nee hoor. Dit zijn doorzichtige vissies
lol leuke humor
fredje
 fredje - zondag 22 juli 2012 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 15:39 schreef pat het volgende:
en die octo lijkt wel een neus, rot es op knulleke of reageer normaal
ik moest er wel om lachen
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 juli 2012 - 22:06   quote  deeplink  
Denk dat we Ron toch echt nog kwijt gaan raken..d:-(
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 22 juli 2012 - 22:09   quote  deeplink  
Ga er maar van uit.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 juli 2012 - 22:10   quote  deeplink  
Absoluut, vind het wel mooi om aan hem te zien dat het hem ook allemaal niet lekker zit..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 22 juli 2012 - 22:12   quote  deeplink  
Ja, maar hij weet dat veel clubs weten dat ie maar 4 miljoen hoeft te kosten.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 22 juli 2012 - 22:13   quote  deeplink  
Tuurlijk, dat weten we allemaal voor zo'n prijs..maar het doet me goed om te zien dat het hem moeite kost Feyenoord te verlaten..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Moet Vlaar nog wel gaan?









0.0065031