BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax wil voormalig publiekslieveling Feyenoord Ryo Miyaichi

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
feyenoord1979
 feyenoord1979 - zaterdag 21 juli 2012 - 09:21   quote  deeplink  
Ajax denkt aan voormalig publiekslieveling Feyenoord
Zaterdag, 21 juli 2012 om 07:00Ryo Miyaichi keert mogelijk terug naar de Eredivisie. De aanvaller van Arsenal speelde in het seizoen 2010/11 al een halfjaar voor Feyenoord en staat nu in de belangstelling van Ajax, dat nog op zoek is naar een nieuwe rechtsbuiten, nu Luciano Narsingh voor een transfer naar PSV heeft gekozen. "Dat klopt", is het enige dat Marc Overmars in De Telegraaf over de interesse wil zeggen.

Arsène Wenger zou niet onwelwillend tegenover een nieuwe verhuurperiode van Miyaichi staan, maar zet Ajax in de wachtkamer. Arsenal trekt zaterdag naar Maleisië voor een trainingskamp en Miyaichi, die vorig seizoen werd verhuurd aan Bolton Wanderers, krijgt daar een nieuwe kans van Wenger om zich te bewijzen. Als blijkt dat de aanvaller niet in aanmerking zal komen voor veel speelminuten bij Arsenal, komt Ajax in beeld.

Miyaichi is geen onbekende in Amsterdam. De inmiddels negentienjarige Japanner liep in het verleden al eens stage bij Ajax, maar door een kuitbeenbreuk moest die proefperiode al snel afgebroken worden. Miyaichi trok vervolgens naar Arsenal, maar omdat hij in eerste instantie niet in aanmerking kwam voor een werkvergunning in Engeland, werd hij in januari 2011 verhuurd aan Feyenoord. In De Kuip groeide hij uit tot een publiekslieveling en nu trekt hij mogelijk naar Ajax. Miyaichi speelde bij Feyenoord overigens twaalf competitieduels als linksbuiten, maar is rechtsbuiten en kan prima op rechts uit de voeten.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=169417
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 juli 2012 - 09:29   quote  deeplink  
Dit ga je niet menen..
Brian
 Brian - zaterdag 21 juli 2012 - 09:31   quote  deeplink  
Moet je toch niet aan denken ?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 juli 2012 - 09:32   quote  deeplink  
Ach, broodspelers.
Brian
 Brian - zaterdag 21 juli 2012 - 09:36   quote  deeplink  
Sorry hoor, wij zoeken nog een spits...
en als Ajax hem kan huren Feyenoord toch ook ?
en Feyenoord houd van hem en is die jongen opgebloeid.
Met de komst van Elabdellaoui hebben we er een snelle rechtsbuiten bij
en Miyaichi is prima op Links zoals bewezen.

Zou het niet kunnen verkroppen als na Wijnaldum, Fer, Castanios nu Miyaichi ook
naar andere club gaat en zeker als dat uitgerekend Ajax is.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 juli 2012 - 09:39   quote  deeplink  
Pffff inderdaad zeg en vergeet Kuyt niet in dat rijtje..kost mij ook veel moeite..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 juli 2012 - 09:39   quote  deeplink  
Half jaar bij ons gespeeld. Schei uit zeg
tomson
 tomson - zaterdag 21 juli 2012 - 09:39   quote  deeplink  
Ik ga me er niet druk over maken Ryo is slechts "op bezoek geweest" bij ons. 12 wedstrijden, meer niet. Ja, was een leuk kereltje maar verwacht geen "clubliefde van hem. en heeft ook wat wedstrijden het verschil ook absoluut niet kunnen maken. En daar nog bovenop: wat wij zoeken is een centrumspits en dat is hij ook niet.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 juli 2012 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 09:39 schreef Stylzz het volgende:
Half jaar bij ons gespeeld. Schei uit zeg
En een half jaar dik van genoten..!!!!
Vind het gewoon een ranzige gedachte om zo'n tof gast in een maandverbandpakje te zien lopen..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 juli 2012 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 09:41 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

En een half jaar dik van genoten..!!!!
Vind het gewoon een ranzige gedachte om zo'n tof gast in een maandverbandpakje te zien lopen..
T zal me jeuken.

Brood voetballers
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 juli 2012 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 09:43 schreef Stylzz het volgende:

[..]

T zal me jeuken.

Brood voetballers
Egenlijk heb je wel gelijk maar ik vind het een vreemde gedachte..
Octo1
 Octo1 - zaterdag 21 juli 2012 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 09:41 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

En een half jaar dik van genoten..!!!!
Vind het gewoon een ranzige gedachte om zo'n tof gast in een maandverbandpakje te zien lopen..
Dan kijk je eens een seizoen niet naar de neuzen
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 juli 2012 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 09:52 schreef Octo1 het volgende:

[..]

Dan kijk je eens een seizoen niet naar de neuzen
Lastig het doet me altijd goed om ze zien te verliezen..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 juli 2012 - 09:58   quote  deeplink  
Ryo de Japanse Cabral?
Begon goed en endigde behoorlijk slecht.
Octo1
 Octo1 - zaterdag 21 juli 2012 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 09:58 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ryo de Japanse Cabral?
Begon goed en endigde behoorlijk slecht.
De japanse Lee. Wegwezen met die Songlookalikes. We hebben helemaal geen gele spelers nodig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 juli 2012 door Octo1 --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 juli 2012 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 09:58 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ryo de Japanse Cabral?
Begon goed en endigde behoorlijk slecht.
Das me nog teveel eer voor Cabral, maar ik snap de vergelijking wel..
Alexmem
 Alexmem - zaterdag 21 juli 2012 - 10:14   quote  deeplink  
Ryo heeft voetbal meer in z'n linkerpink dan Cabral in z'n hele lijf als je t mij vraagt.. Ik vond Ryo een heel aantrekkelijke speler en alleen daarom al zou ik het heel spijtig vinden wanneer hij tijdelijk naar Ajax verhuist.
aad 64
 aad 64 - zaterdag 21 juli 2012 - 10:43   quote  deeplink  
Hoeven ze het gras niet meer te maaien in amsterdam met al die scharen die hij per aanval maakt
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 juli 2012 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 10:14 schreef Alexmem het volgende:
Ryo heeft voetbal meer in z'n linkerpink dan Cabral in z'n hele lijf als je t mij vraagt.. Ik vond Ryo een heel aantrekkelijke speler en alleen daarom al zou ik het heel spijtig vinden wanneer hij tijdelijk naar Ajax verhuist.
Maar toch, waarom is hij dan nogsteeds niet onbetwist bij Arsenal.
Al is het maar als bankspeler.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 21 juli 2012 - 10:54   quote  deeplink  
Ryo en z'n 3 goeie wedstrijdjes.....
Daarna hadden tegenstqnders z'n trucs door en maakte ie geen reet meer klaar. Vraag maar aan Janmaat.
craven
 craven - zaterdag 21 juli 2012 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 10:00 schreef Octo1 het volgende:

[..]

De japanse Lee. Wegwezen met die Songlookalikes. We hebben helemaal geen gele spelers nodig.
domme opmerking....
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 juli 2012 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 10:57 schreef craven het volgende:

[..]

domme opmerking....
gewoon negeren.

Wel met de juiste klemtoon.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 21 juli 2012 - 10:57   quote  deeplink  
Laat 'm idd maar lekker aankloten bij Ajax met zijn beperkte trukendoos. Rendement van Cabral zal niet veel lager liggen dan het van hem.
Southside 1908
 Southside 1908 - zaterdag 21 juli 2012 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 10:54 schreef FR-Henk het volgende:
Ryo en z'n 3 goeie wedstrijdjes.....
Daarna hadden tegenstqnders z'n trucs door en maakte ie geen reet meer klaar. Vraag maar aan Janmaat.
die speelde hem toen idd aardig uit de wedstrijd! toch is Ryo met z'n snelheid voor iedere club een aanwinst in nederland. Hij zou het weer goed doen bij ons

feit is dat hij eerst bij 020 stage liep, waarschijnlijk waren zij ook niet blij dat hij uiteindelijk in Rotterdam ging ballen, logisch dat ze hem in de gaten zijn blijven houden. Maar blijft kut als een voormalige feyenoord-publiekslieveling naar 020 gaat, geloof ook niet dat de supporters daar er zo blij mee zijn.

Heeft Ryo zelf al wat gezegd over 020 dan? dat hij het een mooie club vind of meer van dat geblaat? misschien wil hij zelf helemaal niet. Kansen genoeg voor hem in de premier league toch? en misschien wil hij het de feyenoord-supporters niet aan doen
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 21 juli 2012 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 10:00 schreef Octo1 het volgende:

[..]

De japanse Lee. Wegwezen met die Songlookalikes. We hebben helemaal geen gele spelers nodig.
Hoelang ben jij al geel?
van geil
 van geil - zaterdag 21 juli 2012 - 11:11   quote  deeplink  
waar kan n mens zich druk over maken.....
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 21 juli 2012 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 11:04 schreef Southside 1908 het volgende:

[..]

die speelde hem toen idd aardig uit de wedstrijd! toch is Ryo met z'n snelheid voor iedere club een aanwinst in nederland. Hij zou het weer goed doen bij ons

feit is dat hij eerst bij 020 stage liep, waarschijnlijk waren zij ook niet blij dat hij uiteindelijk in Rotterdam ging ballen, logisch dat ze hem in de gaten zijn blijven houden. Maar blijft kut als een voormalige feyenoord-publiekslieveling naar 020 gaat, geloof ook niet dat de supporters daar er zo blij mee zijn.

Heeft Ryo zelf al wat gezegd over 020 dan? dat hij het een mooie club vind of meer van dat geblaat? misschien wil hij zelf helemaal niet. Kansen genoeg voor hem in de premier league toch? en misschien wil hij het de feyenoord-supporters niet aan doen
Ryo was even de hoop in -toen- heel slechte tijden. Was even een knuffelventje. Van mij mag ie in 020 hoop bieden. Zal het ook bij blijven.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 21 juli 2012 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 11:11 schreef van geil het volgende:
waar kan n mens zich druk over maken.....
Octo is beetje ziek mensje.
van geil
 van geil - zaterdag 21 juli 2012 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 11:12 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Octo is beetje ziek mensje.
geelzucht!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 21 juli 2012 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 11:14 schreef van geil het volgende:

[..]

geelzucht!
Of heeft nog steeds een gele banaan in z'n sterretje.
Octo1
 Octo1 - zaterdag 21 juli 2012 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 11:12 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Octo is beetje ziek mensje.
Alles beter dan de henk de forumcitroen
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 21 juli 2012 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 11:21 schreef Octo1 het volgende:

[..]

Alles beter dan de henk de forumcitroen
Haha, die vind ik leuk!
Goeie geuzennaam, man!
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 21 juli 2012 - 11:41   quote  deeplink  
Even slikken en weer doorgaan
MMM
 MMM - zaterdag 21 juli 2012 - 12:05   quote  deeplink  
Vond het niet veel bijzonders, op de eerste 3 wedstrijden na.
henkie1969
 henkie1969 - zaterdag 21 juli 2012 - 12:07   quote  deeplink  
Wijnaldum, Fer, Castagnios, Miyaichi, El Ahmadi, Bakkal, Kuyt .... en iedereen wilde toch zo graag voor Feyenoord voetballen? Ben toch bang dat een voetballer met een beetje naam niet naar Feyenoord komt, we zijn te ver afgezakt, en moeten met beperkte voetballers weer de weg omhoog zien te komen. Denk alleen dat het een heel moeilijk jaar gaat worden als Vlaar ook nog eens weg gaat. Ik ben bang dat vorig jaar een bijzonder seizoen is geweest en dat we het nu heel moeilijk gaan krijgen.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 21 juli 2012 - 12:44   quote  deeplink  
Geloof nou niet eens steeds alles, als de media wat roept.
MMM
 MMM - zaterdag 21 juli 2012 - 13:09   quote  deeplink  
Publiekslieveling vind ik ook onzin trouwens.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 juli 2012 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 11:41 schreef piet de paler het volgende:
Even slikken en weer doorgaan
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 21 juli 2012 - 13:13   quote  deeplink  
Trololo!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 juli 2012 - 15:18   quote  deeplink  
Ghehe geweldige remix d:-))
pat
 pat - zaterdag 21 juli 2012 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 10:54 schreef FR-Henk het volgende:
Ryo en z'n 3 goeie wedstrijdjes.....
Daarna hadden tegenstqnders z'n trucs door en maakte ie geen reet meer klaar. Vraag maar aan Janmaat.
zo daar ben ik het dus volledig mee eens, hij brak me hart met ze buiging maar kom op zeg... de reacties hier die zouden moeten neigen naar clubliefde?
ik lach me kapot zitten jullie vol met rellenpoeder ofzo????
tompson zei het ook al, clubliefde niet verwachten bij een passant die idd maar 3 leuke wedstrijdjes heeft gespeel
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 juli 2012 - 15:45   quote  deeplink  
Clubliefde zal die niet kennen, mag aannemen dat hij de feyenoordsupporters wel een warm hart toe draagt. Vind het alleen een vreemde gedachte om hem in dat shirt te zien spelen en mogelijk ook nog eens tegen ons..dit had ik echt niet verwacht (en zover is het natuurlijk nog niet)..
pat
 pat - zaterdag 21 juli 2012 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 15:45 schreef RenatoBos het volgende:
Clubliefde zal die niet kennen, mag aannemen dat hij de feyenoordsupporters wel een warm hart toe draagt. Vind het alleen een vreemde gedachte om hem in dat shirt te zien spelen en mogelijk ook nog eens tegen ons..dit had ik echt niet verwacht (en zover is het natuurlijk nog niet)..
kijk dan is dat er natuurlijk qua emotie wel, dat ben ik met je eens
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 juli 2012 - 19:42   quote  deeplink  
De Boer: "Miyaichi is geen kandidaat"

Ryo Miyaichi vertrekt naar alle waarschijnlijkheid niet naar Ajax. Trainer Frank de Boer ontkent dat de Japanner voor een terugkeer naar Nederland staat.

Ryo speelde twee seizoenen geleden in het shirt van Feyenoord. De Rotterdammers huurden de rappe aanvaller van Arsenal. Na een goed seizoen in Rotterdam-Zuid keerde hij terug naar Londen. Aldaar kwam hij niet in aanmerking voor een plaats bij de A-selectie, waarna hij werd verhuurd aan Bolton Wanderers. Ajax is op zoek naar een vleugelaanvaller, en leek die in de Japanner te hebben gevonden.

"We hebben daar intern over gesproken, maar het is volgens mij geen kandidaat meer. Er zijn nog steeds meerdere kandidaten, maar daar komt binnenkort meer duidelijkheid over", vertelt De Boer aan Eredivisie Live. De trainer toonde zich teleurgesteld in het feit dat Luciano Narsingh niet naar Ajax toe kwam.

De oefenmeester baalt nog steeds dat Narsingh, lange tijd een doelwit van de Amsterdammers, naar PSV is vertrokken. "We weten wat de afspraken zijn binnen de club, Narsingh was een toegevoegde waarde geweest. Dat is jammer, maar wij gaan het doen met onze jongens", gaat hij verder.

Bron: Goal.com
van geil
 van geil - zaterdag 21 juli 2012 - 19:55   quote  deeplink  
slot erop
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 juli 2012 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 19:55 schreef van geil het volgende:
slot erop
Op Ajax..?? Groot slot dan maar..
JanM
 JanM - maandag 23 juli 2012 - 10:09   quote  deeplink  
Bruins Slot
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 23 juli 2012 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 19:42 schreef RenatoBos het volgende:
De Boer: "Miyaichi is geen kandidaat"

Ryo Miyaichi vertrekt naar alle waarschijnlijkheid niet naar Ajax. Trainer Frank de Boer ontkent dat de Japanner voor een terugkeer naar Nederland staat.

Ryo speelde twee seizoenen geleden in het shirt van Feyenoord. De Rotterdammers huurden de rappe aanvaller van Arsenal. Na een goed seizoen in Rotterdam-Zuid keerde hij terug naar Londen. Aldaar kwam hij niet in aanmerking voor een plaats bij de A-selectie, waarna hij werd verhuurd aan Bolton Wanderers. Ajax is op zoek naar een vleugelaanvaller, en leek die in de Japanner te hebben gevonden.

"We hebben daar intern over gesproken, maar het is volgens mij geen kandidaat meer. Er zijn nog steeds meerdere kandidaten, maar daar komt binnenkort meer duidelijkheid over", vertelt De Boer aan Eredivisie Live. De trainer toonde zich teleurgesteld in het feit dat Luciano Narsingh niet naar Ajax toe kwam.

De oefenmeester baalt nog steeds dat Narsingh, lange tijd een doelwit van de Amsterdammers, naar PSV is vertrokken. "We weten wat de afspraken zijn binnen de club, Narsingh was een toegevoegde waarde geweest. Dat is jammer, maar wij gaan het doen met onze jongens", gaat hij verder.

Bron: Goal.com
Niet dus? Nergens gelezen dat Ryo homo is.
Gekke Frankie!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 juli 2012 - 18:56   quote  deeplink  
d:-)
tomson
 tomson - maandag 23 juli 2012 - 18:57   quote  deeplink  
Lijkt me een kandidaat voor een slotje dit kuttopic.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax wil voormalig publiekslieveling Feyenoord Ryo Miyaichi









0.0065081