BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vrienden van Feyenoord en de 30 Miljoen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  30 miljoen
Brian
 Brian - zaterdag 21 juli 2012 - 14:15   quote  deeplink  
Vrienden van Feyenoord en de 30 Miljoen

Wanneer gingen de Vrienden van Feyenoord
De resterende aandelen t/m 49 procent op kopen ?
Hadden ze toch al 30 Miljoen voor verzameld ?

Dit jaar gaat Feyenoord weer zwarte cijfers draaien.
Dus hoe lang nog wachten ?
Kan iemand daar iets over vertellen
Want transparant is het lang niet meer.

En zouden daarmee echte versterkingen kunnen halen
Zoals een echt goede spits.
Zal wel tig keer besproken zijn
Maar voordat er een slotje volgt wie kan mij
Vertellen hoe en wat.

Alvast bedankt, Gr, Brian
MMM
 MMM - zaterdag 21 juli 2012 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 14:15 schreef Brian het volgende:
En zouden daarmee echte versterkingen kunnen halen
Zoals een echt goede spits.
Nee
Brian
 Brian - zaterdag 21 juli 2012 - 14:21   quote  deeplink  
Niet de schulden zijn dan toch ingelost ?
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 21 juli 2012 - 16:24   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Blokland heeft de 30 miljoen euro officieel binnen

quote:
Dit dus:
De Vrienden van Feyenoord, onder leiding van directeur Pim Blokland, hebben de 30 miljoen euro definitief binnen. Al sinds oktober van het vorige jaar waren er toezeggingen om tot dat bedrag te komen, maar niet alle investeerders hadden het bedrag ook daadwerkelijk overgemaakt op de bankrekening van de VvF. Voor de kapitaalinjectie heeft de investeerdersgroep 49 procent in handen van de aandelen van Feyenoord. Op de lange termijn is het de bedoeling dat de Rotterdamse club die aandelen weer terugkoopt.
pat
 pat - zaterdag 21 juli 2012 - 16:26   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Blokland heeft de 30 miljoen euro officieel binnen

quote:
dat geld is tog al geinvesteerd? had pim dat niet al betaald?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 juli 2012 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 16:26 schreef pat het volgende:
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Blokland heeft de 30 miljoen euro officieel binnen

[..]

dat geld is tog al geinvesteerd? had pim dat niet al betaald?
nee, er was iets van 25 miljoen ofzo eerst binnen gehaald.
ze hadden wel al voor 30miljoen aan toezeggingen, dat is wat anders.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 juli 2012 door Stylzz --
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 21 juli 2012 - 16:58   quote  deeplink  
Gefeliciteerd fans en pim
pat
 pat - zaterdag 21 juli 2012 - 17:04   quote  deeplink  
ah dus er zou dan nog een extra van 5 mil zijn want zwarte cijfers hebben we al
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 juli 2012 - 17:06   quote  deeplink  
Dank je Piet jij ook gefeliciteerd d:-)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 juli 2012 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 14:21 schreef Brian het volgende:
Niet de schulden zijn dan toch ingelost ?
Wat mij betreft zijn de schulden alleen maar groter geworden want ooit moet ook deze 30 miljoen worden terug betaald .
van geil
 van geil - zaterdag 21 juli 2012 - 19:56   quote  deeplink  
slot erop
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 juli 2012 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 19:32 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Wat mij betreft zijn de schulden alleen maar groter geworden want ooit moet ook deze 30 miljoen worden terug betaald .
Schulden omgezet in aandelen.
Is niet groter maar anders.
Grootste winst, geen rente.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 juli 2012 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 19:56 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Schulden omgezet in aandelen.
Is niet groter maar anders.
Grootste winst, geen rente.
Hypotheek op de toekomst...
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 21 juli 2012 - 20:28   quote  deeplink  
een beetje schuld mag best
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 juli 2012 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 20:21 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hypotheek op de toekomst...
Nee, die hadden we al, vandaar die rente
van geil
 van geil - zaterdag 21 juli 2012 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 20:21 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hypotheek op de toekomst...
de jeugd zal t terug moeten verdienen..
als vlaar weg is,,,,
dan 43 miljoen minus ong 15 miljoen(de rest is voor de talentpools)
maakt nog zeker 28 miljoen schuld...(in aandelen,,t meeste)
wrang,,,,
maar t was de beste optie!!!!
van geil
 van geil - zaterdag 21 juli 2012 - 20:55   quote  deeplink  
en dat is het laatste wat ik erover zeg voorlopig...
positief de goede weg doorgaan!
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 21 juli 2012 - 21:16   quote  deeplink  
De Vrienden van Feyenoord (VvF) hebben met een nieuwe storting hun doel bereikt om tenminste dertig miljoen euro bijeen te krijgen voor Feyenoord. Het geld is bedoeld om de club weer volledig financieel gezond te maken. Ook deze nieuwe storting, die Feyenoord onlangs ontving, zal volgens de gemaakte afspraken worden gebruikt om de schulden van Feyenoord verder te verminderen.

Bij de oprichting van de VvF, in 2010, vertelde participant en zegsman Pim Blokland namens de Vrienden er naar te streven vóór 1 september 2012 dertig miljoen euro voor de club bijeen te willen brengen. Dit is nu dus een feit. Het bedrag is onder andere gerealiseerd doordat schulden konden worden omgezet in aandelenkapitaal. Een belangrijk deel bestaat echter uit volledig nieuwe cashinjecties.

Pim Blokland: Dat het gestelde doel van 30 miljoen nu een paar maanden eerder dan gehoopt al is gehaald, stimuleert ons om op zoek te gaan naar nog meer geld voor Feyenoord. Want hoewel het echt ongelooflijk hard is gegaan, is de club ook nu nog niet volledig gezond. We zijn er echter van overtuigd dat er nog meer mensen met enig vermogen te vinden zijn die de club nu graag met dat laatste stapje willen helpen.

Pim Blokland stelt tevreden vast dat echt iedereen de schouders er onder heeft gezet om de club vanuit een hele lastige situatie er weer snel bovenop te helpen. Want dat Feyenoord na een diepe dip nu sportief en financieel alweer staat waar de club nu staat, is zeker niet alleen dankzij de Vrienden. Echt iedereen heeft gedaan wat-ie kan. Van supporters die het team ook in heel lastige tijden zijn blijven steunen, tot alle sponsors en investeerders en ook het personeel dat bij Feyenoord vaak onder heel lastige omstandigheden keihard is blijven werken aan het herstel. Juist het feit dat echt iedere Feyenoorder zo zijn steentje heeft bijgedragen aan de wederopstanding vervult mij met trots.

De VvF, die in ruil voor het miljoenenbedrag een minderheid van 49 procent van de aandelen verwierf, had het beoogde doel van 30 miljoen al geruime tijd in het vizier, stelt Blokland. Toch is het nog best even spannend geweest wanneer we deze nu ook echt zouden halen, want de economie werkt natuurlijk niet echt mee. Twijfel of we het zouden halen, heb ik echter nooit gehad. Sterker nog, er moet volgens de Vrienden nog meer geld bij kunnen komen. Blokland: We gaan dus gewoon door. Elke euro die we extra ophalen, betekent weer een versnelling van de financiële gezondmaking. Een positief eigen vermogen blijft daarbij het belangrijkste doel, want pas dan kan Feyenoord weer echt investeringen doen.

Toekomstige kapitaalstortingen van de VvF zullen bovendien in de vorm van agio gaan, zodat het vermogen van Feyenoord wel verder wordt versterkt terwijl het aandelenbelang van de VvF niet toeneemt. Dit blijft ook dan met 49% een minderheidsbelang, wat ook altijd het uitgangspunt van de VvF is geweest.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 juli 2012 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 20:47 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee, die hadden we al, vandaar die rente
Ik bekijk het op mijn opleidings niveau A...
Op mijn boereuhfluitjes ga ik ervan uit dat het toch
terug betaald moet worden..
Dat gebeurd niet vandaag of morgen maar ergens in de toekomst..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 juli 2012 - 22:32   quote  deeplink  
Klopt, daar verandert niets aan.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 juli 2012 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 22:32 schreef Stylzz het volgende:
Klopt, daar verandert niets aan.
Clasie gaat volgend seizoen voor 28 naar Manchestert city ;-)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 juli 2012 - 23:05   quote  deeplink  
Dat verandert een hoop inderdaad..
piet de paler
 piet de paler - zondag 22 juli 2012 - 16:50   quote  deeplink  
Mooi man mijn vrienden hebben niet zoveel geld.
maar alles voor feyenoord ,er is licht aan het einde van de tunnel
Bovendien vertelde Pim dat maar heel weinig schulden zijn omgezet naat aandelen en dat er dus Cash aanwezig is .......
Goede afspraken over wat er te besteden is aan speler aankopen.
had dit 4 jaar geleden maar gebeurd waar hadden we dan nu gestaan ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juli 2012 door piet de paler --
JanM
 JanM - maandag 23 juli 2012 - 10:02   quote  deeplink  
Hebben of niet hebben!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 23 juli 2012 - 10:30   quote  deeplink  
Maar wat blijft er nou over van de schuld? Is dat die 43 mln? Of gaat daar dan nog die 30 van af. Dan blijft er dus 13 mln. over? Er gaat ongetwijfeld nog meer van af. Tenminste, in die paar jaar tijd is het nodige gesaneerd. Of zie ik dat verkeerd? Eigenlijk heb ik dus maar één vraag: wat zou er van de schuld nu (per 23 juli 2012 dus) ongeveer overgebleven mogen zijn?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 juli 2012 door Arie.Klooster --
Marsco
 Marsco - maandag 23 juli 2012 - 11:52   quote  deeplink  
Om even verwarring uit wereld te helpen... Zwarte cijfers draaien is heel wat anders dan wel of geen schuld hebben.
Zwarte cijfers is winst, ofwel... Inkomsten minus uitgaven over jaar in plus.
Schuld spreekt voot zich.
Nou is er natuurlijk wel een relatie, want over schuld betaal je rentr. Dus hoe lager je schuld, hoe minder uitgaven. Daarmee is dit vanzelfsprekend GOED NIEUWS.
kuipje
 kuipje - maandag 23 juli 2012 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2012 - 10:30 schreef Arie.Klooster het volgende:
Maar wat blijft er nou over van de schuld? Is dat die 43 mln? Of gaat daar dan nog die 30 van af. Dan blijft er dus 13 mln. over? Er gaat ongetwijfeld nog meer van af. Tenminste, in die paar jaar tijd is het nodige gesaneerd. Of zie ik dat verkeerd? Eigenlijk heb ik dus maar één vraag: wat zou er van de schuld nu (per 23 juli 2012 dus) ongeveer mogen overgebleven mogen zijn?
Ik neem aan dat er van de 20 miljoen transferinkomsten minimaal 10miljoen naar de schuldenpot is gegaan. Dan blijft er dus 30 miljoen over, dat zou dus voldoende moeten zijn om alle schulden (met hoge rentes) af te betalen met het geld van de VVF (tegen lagere rentes).

Heb ergens een keer gelezen dat dit meer dan 1.5 miljoen op jaarbasis aan rente vergoedingen is, goed nieuws dus.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 23 juli 2012 - 12:04   quote  deeplink  
20 mln transfergelden? Je bedoelt die van vorig jaar en zo? En heb je ean Ron Vlaar buiten beschouwing gelaten?
kuipje
 kuipje - maandag 23 juli 2012 - 12:41   quote  deeplink  
5.5 fer v5 zwijnaldum. 2.8 ahmadi. 3.nog wat castagnios. Plus nog 1 à 2 miljoen voor ake etc
Marsco
 Marsco - maandag 23 juli 2012 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2012 - 12:01 schreef kuipje het volgende:

[..]

Ik neem aan dat er van de 20 miljoen transferinkomsten minimaal 10miljoen naar de schuldenpot is gegaan. Dan blijft er dus 30 miljoen over, dat zou dus voldoende moeten zijn om alle schulden (met hoge rentes) af te betalen met het geld van de VVF (tegen lagere rentes).

Heb ergens een keer gelezen dat dit meer dan 1.5 miljoen op jaarbasis aan rente vergoedingen is, goed nieuws dus.
Over die 30 miljoen betaalt Feyenoord 0 rente. Dat is namelijk geinvesteerd geld, wat aandelen vertegenwoordigt. Mogelijk dat er in termen van dividend (winstuitkering) iets gedaan wordt. Maar zeker geen rente. En aangezien het geinvesteerde geld aandelen vertegenwoordigt, spreken we ook niet van een schuld. Mogelijk wel opeisbaar, maar daar zal vast wel een en ander over contractueel afgesproken zijn.
bode
 bode - maandag 23 juli 2012 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2012 - 12:41 schreef kuipje het volgende:
5.5 fer v5 zwijnaldum. 2.8 ahmadi. 3.nog wat castagnios. Plus nog 1 à 2 miljoen voor ake etc
Is het ook niet zo, als van Pesie wordt verkocht dat Feyenoord ook nog wat mee krijgt
kuipje
 kuipje - maandag 23 juli 2012 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2012 - 13:21 schreef bode het volgende:

[..]

Is het ook niet zo, als van Pesie wordt verkocht dat Feyenoord ook nog wat mee krijgt
Ja rond de 5%. Maar moet wel een buitenlandse transfer zijn meen ik. Hoop dus maar op juve
van geil
 van geil - maandag 23 juli 2012 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2012 - 15:46 schreef kuipje het volgende:

[..]

Ja rond de 5%. Maar moet wel een buitenlandse transfer zijn meen ik. Hoop dus maar op juve
ligt manchester naast den haag dan???

of moet het van buitenland naar n ander inheems land zijn???
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 23 juli 2012 - 18:38   quote  deeplink  
Ken je topo geile..!!
legrande
 legrande - maandag 30 juli 2012 - 10:14   quote  deeplink  
Ik kom hier nog even op terug. Wat kan er nu nog over zijn van de schuld die we hadden. 30 miljoen door vrienden van Feyenoord Fer verkocht Wijnaldum verkocht Elahmadi verkocht vlaar verkocht castagnos verkocht dure salarissen van Elahmadi en Vlaar zijn er niet meer. Dan moeten we toch langzamerhand schuldenvrij zijn. veel meer inkomsten geweest afgelopen jaar met veel hogere toeschouwersaantallen. Blijven we nu alles maar aflossen. Wordt er langzamerhand scheitziek van. tel het op en je zit ver boven de 40 miljoen. Hoe lang blijft dat gezeik van aflossen nog bestaan en gaan we eens wat investeren weer????
Marsco
 Marsco - maandag 30 juli 2012 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 10:14 schreef legrande het volgende:
Ik kom hier nog even op terug. Wat kan er nu nog over zijn van de schuld die we hadden. 30 miljoen door vrienden van Feyenoord Fer verkocht Wijnaldum verkocht Elahmadi verkocht vlaar verkocht castagnos verkocht dure salarissen van Elahmadi en Vlaar zijn er niet meer. Dan moeten we toch langzamerhand schuldenvrij zijn. veel meer inkomsten geweest afgelopen jaar met veel hogere toeschouwersaantallen. Blijven we nu alles maar aflossen. Wordt er langzamerhand scheitziek van. tel het op en je zit ver boven de 40 miljoen. Hoe lang blijft dat gezeik van aflossen nog bestaan en gaan we eens wat investeren weer????
Feyenoord mag komende 3 jaar niet terugvallen naar cat. 1, anders is het alsnog voorbij. Er kan geen enkel risico genomen worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 juli 2012 door Marsco --
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 30 juli 2012 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 10:14 schreef legrande het volgende:
Ik kom hier nog even op terug. Wat kan er nu nog over zijn van de schuld die we hadden. 30 miljoen door vrienden van Feyenoord Fer verkocht Wijnaldum verkocht Elahmadi verkocht vlaar verkocht castagnos verkocht dure salarissen van Elahmadi en Vlaar zijn er niet meer. Dan moeten we toch langzamerhand schuldenvrij zijn. veel meer inkomsten geweest afgelopen jaar met veel hogere toeschouwersaantallen. Blijven we nu alles maar aflossen. Wordt er langzamerhand scheitziek van. tel het op en je zit ver boven de 40 miljoen. Hoe lang blijft dat gezeik van aflossen nog bestaan en gaan we eens wat investeren weer????
Een deel mag geinvesteerd worden, dat heeft Pim Blokland duidelijk gezegd! Hoeveel zei ie er niet bij ............
kuipje
 kuipje - maandag 30 juli 2012 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 juli 2012 - 15:56 schreef van geil het volgende:

[..]

ligt manchester naast den haag dan???

of moet het van buitenland naar n ander inheems land zijn???
vanuit Engeland naar het 'buitenland' Dat wil dus zeggen, buiten 'engeland'.

Er mogen apen rondlopen, maar dat hoeft niet. Als hij voor 20 miljoen naar twente toe gaat, dan is dat ook prima, krijgen we ook 1 miljoen
legrande
 legrande - maandag 30 juli 2012 - 12:56   quote  deeplink  
Een deel mag geinvesteerd worden, dat heeft Pim Blokland duidelijk gezegd! Hoeveel zei ie er niet bij ............
Dan mag er eindelijk inderdaad wel eens wat geinvesteerd worden. Het wordt hoog tijd. Guidetti????????
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 juli 2012 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 12:56 schreef legrande het volgende:
Een deel mag geinvesteerd worden, dat heeft Pim Blokland duidelijk gezegd! Hoeveel zei ie er niet bij ............
Dan mag er eindelijk inderdaad wel eens wat geinvesteerd worden. Het wordt hoog tijd. Guidetti????????
Ik had begrepen dat Lazio negen miljoen voor hem over heeft..d:-(
Sensi
 Sensi - maandag 30 juli 2012 - 15:18   quote  deeplink  
Jah naja volgens mij hoorden we een maand of wat geleden ook dat er andere clubs veel geld voor hem over hadden. Is ook niet gebeurd. Dus ik gooi dat van Lazio ook maar op een geruchten hoop, waar het tot nu toe hoort.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 juli 2012 - 15:47   quote  deeplink  
Daar heb je een punt Sensi, eerst zien dan geloven, iedereen staat aan John te trekken..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 30 juli 2012 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 15:47 schreef RenatoBos het volgende:
Daar heb je een punt Sensi, eerst zien dan geloven, iedereen staat aan John te trekken..
Vinf John een beste gozer maar dat trekken laat ik in iedergeval over aan z,n meissie.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 juli 2012 - 18:42   quote  deeplink  
Ook jij hebt een punt Leon..
RedDevil1990
 RedDevil1990 - vrijdag 03 augustus 2012 - 13:29   quote  deeplink  
Ik snap nog steeds geen ruk ervan
40 miljoen schuld blokland heeft 30 miljoen 21 miljoen aan transfers en nog staat overal bijna uit de schulden
Nooit wordt er nog gezegd hoe hoog die is
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 augustus 2012 - 13:44   quote  deeplink  
Ik volg dat ook niet meer nee, een beetje uitleg hierover zou meer dan welkom zijn..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - vrijdag 03 augustus 2012 - 13:50   quote  deeplink  
Hier nog 1 !
Moeten natuurlijk niet vergeten dat Guidetti & bakkal same een aardig centje gekost hebben aan salaris.
Nieuwe trainingsveld is gekocht van hetgeld Elahmadi geloof ik.
Maar ik snap ook niks van.
Word tijd voor een duidelijk overzicht voor ons.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 03 augustus 2012 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 13:50 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Hier nog 1 !
Moeten natuurlijk niet vergeten dat Guidetti & bakkal same een aardig centje gekost hebben aan salaris.
Nieuwe trainingsveld is gekocht van hetgeld Elahmadi geloof ik.
Maar ik snap ook niks van.
Word tijd voor een duidelijk overzicht voor ons.
10 % van het bedrag van El Ahmadi is besteed aan de aankoop Singh, ongeveer € 300.000,=
Het geld om vloerverwarming aan te leggen was al beschikbaar gemaakt.
En 10 % van de inkomsten van Vlaar mag besteed worden aan aankopen en dan heeft Dhr. Pim Blokland bekend gemaakt dat een deel van die € 30.000.000,= besteed mag worden aan aankopen maar hij zegt er niet bij hoeveel om geen clubs wakker te maken naar mijn mening.
Dus hoeveel er beschikbaar is , dat is een goed bewaard geheim!! Misschien dat Martin van Geel vanavond wat meer duidelijk kan geven in sportclub rijnmond .......... al denk ik dat ie alleen bekend maakt dat er € 400.000,= te besteden is. Het is en blijft een voetbal werled he.
JanM
 JanM - vrijdag 03 augustus 2012 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 15:41 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

10 % van het bedrag van El Ahmadi is besteed aan de aankoop Singh, ongeveer € 300.000,=
Het geld om vloerverwarming aan te leggen was al beschikbaar gemaakt.
En 10 % van de inkomsten van Vlaar mag besteed worden aan aankopen en dan heeft Dhr. Pim Blokland bekend gemaakt dat een deel van die € 30.000.000,= besteed mag worden aan aankopen maar hij zegt er niet bij hoeveel om geen clubs wakker te maken naar mijn mening.
Dus hoeveel er beschikbaar is , dat is een goed bewaard geheim!! Misschien dat Martin van Geel vanavond wat meer duidelijk kan geven in sportclub rijnmond .......... al denk ik dat ie alleen bekend maakt dat er € 400.000,= te besteden is. Het is en blijft een voetbal werled he.
Laughing-chimp-gif-animation.gif
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 03 augustus 2012 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 augustus 2012 - 15:41 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

10 % van het bedrag van El Ahmadi is besteed aan de aankoop Singh, ongeveer € 300.000,=
Het geld om vloerverwarming aan te leggen was al beschikbaar gemaakt.
En 10 % van de inkomsten van Vlaar mag besteed worden aan aankopen en dan heeft Dhr. Pim Blokland bekend gemaakt dat een deel van die € 30.000.000,= besteed mag worden aan aankopen maar hij zegt er niet bij hoeveel om geen clubs wakker te maken naar mijn mening.
Dus hoeveel er beschikbaar is , dat is een goed bewaard geheim!! Misschien dat Martin van Geel vanavond wat meer duidelijk kan geven in sportclub rijnmond .......... al denk ik dat ie alleen bekend maakt dat er € 400.000,= te besteden is. Het is en blijft een voetbal werled he.
Zou van mij wel iets meer transparant mogen bij Feyenoord, logisch toch dat de supporters met vragen komen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5179
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vrienden van Feyenoord en de 30 Miljoen









0.0085492