|
|
infamous psv
|
|
|
Gregory van der Wiel bevindt zich in een benarde situatie. De rechtsback wil zijn tot 2013 lopende contract bij Ajax niet verlengen en hoopt deze zomer op een nieuwe club. Die heeft zich echter nog niet gemeld.
Mocht Van der Wiel voet bij stuk houden, dan wacht hem komend seizoen mogelijk een plaats op de Ajax-bank. "Ik weet het beleid van de club nu ook", vertelt Van der Wiel aan het Algemeen Dagblad. De Amsterdammers willen geld vangen voor de Oranje-international, voor wie nog geen enkele club zich officieel heeft gemeld.
"Het is me duidelijk geworden dat Ajax aan me wil verdienen. Daarom word ik onder druk gezet. Het is niet leuk als je weg moet. Eigenlijk is de optie om te blijven weggenomen. Dat is niet meer aan mij nu", vervolgt Van der Wiel.
De verdediger vertrekt echter niet zomaar bij Ajax. "Ik ga niet geforceerd naar een club waar ik eigenlijk niet naar toe wil, waar ik me niet prettig bij voel. Als de juiste club niet komt deze zomer, zal ik gewoon hier blijven. Ook als de coach me dan niet wil gebruiken of op de bank gaat zetten. Dan maar met alle gevolgen van dien. Als dat is wat ze willen..." |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Prachtige column in de VI over het hele verdienen-aan-vdwiel-verhaal. Leest! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Kleine Samenvatting:Jan vertonghen is inmiddels vertrokken omdat Tottenham wilde betalen en in VDWiel zijn geval is dat nog niet gebeurd. Ajax denkt dat het miljoenen kan vragen mr dat valt tegen na belabberd seizoen en EK. Zelfs Bod van zowat 9 miljoen van Valencie was niet voldoende. Mr VDWiel staat gewoon in zijn recht en niemand kan hem dwingen om een contract ergens te tekenen waar hij niet wilt. Hij speelt al zijn hele leven bij Ajax en tekende 3 jaar geleden een 4jarig contract dat niet te vergelijken is met de grootverdieners vd club. Hij staat nu tegenover Cruijff en de Boer die in hun eigen leven Ajax verlieten voor het grote geld mr nu ineens in naam vd club de sportieve toekomst van een zelfopgeleide speler willen dwarbomen. En niet omdat hij iets fout doet mr omdat hij zich niet de wet laat lezen.. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Hij moet niet zeiken! Je kunt toch ook gewoon voor een jaar bijtekenen en champions league voetballen? Neem desnoods een clausule op in je contract...
Ajax heeft hem echt niet slecht behandeld hoor. Hij moet gewoon niet zo zeiken! Dan moet hij maar een nummer 1 hit scoren met zn gerap, of een goede kledinglijn opzetten.
Goede voetballer als hij in vorm is maar hij is totaal niet goed bezig met deze perikelen. |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
Als vd wiel het echt goed voor heeft met de club, dan tekent hij gewoon bij. Ajax heeft genoeg in hem geinvesteerd!! En het is een logische ontwikkeling dat ze nog iets aan hem proberen te verdienen. Sorry hoor greg, maar onder welle steen heb je gelegen? De echte wereld is hard doch zakelijk. |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 - 16:58 schreef infamous psv het volgende:[..] Kleine Samenvatting:Jan vertonghen is inmiddels vertrokken omdat Tottenham wilde betalen en in VDWiel zijn geval is dat nog niet gebeurd. Ajax denkt dat het miljoenen kan vragen mr dat valt tegen na belabberd seizoen en EK. Zelfs Bod van zowat 9 miljoen van Valencie was niet voldoende. Mr VDWiel staat gewoon in zijn recht en niemand kan hem dwingen om een contract ergens te tekenen waar hij niet wilt. Hij speelt al zijn hele leven bij Ajax en tekende 3 jaar geleden een 4jarig contract dat niet te vergelijken is met de grootverdieners vd club. Hij staat nu tegenover Cruijff en de Boer die in hun eigen leven Ajax verlieten voor het grote geld mr nu ineens in naam vd club de sportieve toekomst van een zelfopgeleide speler willen dwarbomen. En niet omdat hij iets fout doet mr omdat hij zich niet de wet laat lezen.. Vind jouw mening in deze wat kort door de bocht infamous! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Toen Cruijff het deed was t geen probleem. En Frans de Boer wilde cluppie ook procederen.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Twanus
|
|
|
Waarom geef je constant antwoord op je eigen stelling, ben je niet overtuigd van je verhaal?? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 - 17:32 schreef Twanus het volgende:Waarom geef je constant antwoord op je eigen stelling, ben je niet overtuigd van je verhaal?? Twarres |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Van der Wiel heeft de afgelopen 2 jaar niets of nauwelijks iets gepresteerd op het voetbalveld. Ik kan mij Twente uit van het afgelopen seizoen herinneren, dat hij één van zijn weinig goede wedstrijden speelde. Is ook een tijd geblesseerd geweest. Ik vraag mij af of hij wel als een topsporter leeft. Hij is druk met twitteren en concerten bezoeken (volgens de media). Ajax heeft veel in hem geïnvesteerd en wil logischerwijs daar iets voor terug krijgen. Greg. Als je het echt goed voor hebt met de club waar je momenteel alles aan te danken hebt, dan teken je een jaar bij met een gelimiteerde transfersom van pak hem beet € 8mln. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 - 17:45 schreef hjf het volgende:Van der Wiel heeft de afgelopen 2 jaar niets of nauwelijks iets gepresteerd op het voetbalveld. Ik kan mij Twente uit van het afgelopen seizoen herinneren, dat hij één van zijn weinig goede wedstrijden speelde. Is ook een tijd geblesseerd geweest. Ik vraag mij af of hij wel als een topsporter leeft. Hij is druk met twitteren en concerten bezoeken (volgens de media). Ajax heeft veel in hem geïnvesteerd en wil logischerwijs daar iets voor terug krijgen. Greg. Als je het echt goed voor hebt met de club waar je momenteel alles aan te danken hebt, dan teken je een jaar bij met een gelimiteerde transfersom van pak hem beet € 8mln. doet niks aan het verhaal af.. |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Boudewijn: Per april 2011 worden columns uit het weekblad niet meer online geplaatst. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Voetbalcentraal: Gregory van der Wiel zal niet koste wat kost Ajax gaan verlaten. De rechtsback hoopte met een goed EK een mooie transfer te maken, maar met Oranje speelde hij ondermaats. Concrete belangstelling bleef dan ook uit voor de international, wiens verbintenis in Amsterdam medio 2013 afloopt.
Van der Wiel beseft dat hij door zijn status mogelijk bankzitter gaat worden in de selectie van trainer Frank de Boer, die met Ricardo van Rhijn voor de toekomst lijkt te kiezen. "Als het zo moet gaan, ik heb er niets over te zeggen, blijkbaar. Dan maar met alle gevolgen van dien. Als dat is wat ze willen", uit de verdediger zijn onvrede in het Algemeen Dagblad.
Een vertrek van de 24-jarige speler lijkt voor alle partijen de beste oplossing. "Maar ik ga niet geforceerd naar een club waar ik eigenlijk helemaal niet naar toe wil, waar ik me niet prettig bij voel", verduidelijkt Van der Wiel.
"Het is niet leuk als je weg moet", vervolgt de Ajacied. "Eigenlijk is de optie om te blijven weggenomen. Ik hoop dat de club bedenkt dat ik hier al vanaf mijn zevende rondloop, dat het mijn droom was om voor deze club te spelen en dat ik me al die jaren voor honderd procent heb ingezet." |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Reactie de Boer (via Elf Voetbal):
Frank de Boer heeft zich voorafgaande aan de oefenwedstrijd Ajax - Celtic uitgelaten over het bericht dat de Japanner Ryo Miyaichi in beeld zou zijn bij Ajax. Tevens liet de 42-jarige oefenmeester ontvallen weinig te kunnen met de uitspraken van Ajacied Gregory van der Wiel.
De 19-jarige Miyaichi, ex-huurling van Feyenoord en Bolton Wanderers, werd vanochtend in verband gebracht met een transfer van Arsenal naar Ajax. "We hebben intern over hem gesproken, maar dat is inmiddels alweer een maand geleden", zegt De Boer daarover tegen Eredivisie Live. "Of hij nu nog een kandidaat is? Nee, dat geloof ik niet. We hopen nog wel een centrumverdediger en een rechtsbuiten aan te trekken. Die zoektocht is nog gaande, maar we hebben alle tijd. We hebben het liefst een ervaren speler, maar die staan niet zomaar op de stoep."
Van der Wiel liet eerder vandaag ontvallen dat hij onder druk wordt gezet door Ajax. Zijn contract in Amsterdam loopt af, vandaar dat Ajax open staat voor een transfer. "Ik ga niet geforceerd naar een club waar ik eigenlijk niet naar toe wil, waar ik me niet prettig bij voel. Als de juiste club niet komt deze zomer, dan zal ik gewoon hier blijven. Ook als de coach me dan niet wil gebruiken of op de bank gaat zetten. Dan maar met alle gevolgen van dien", zei de 24-jarige rechtsback eerder vandaag.
"Onder druk? Wij staan gewoon een bepaald beleid voor", reageert De Boer. "Dat heb ik Gregory ook al een maand of twee geleden gezegd. Hij weet hoe wij werken bij Ajax. Wij gunnen hem een transfer, maar daar moet wel een bepaald bedrag tegenover staan. Als hij blijft, dan zou het goed kunnen dat hij gewoon alles speelt, maar misschien speelt hij ook wat minder." |
|
|
|
|
koekkoek007
|
|
|
quote: beleid. jullie hebben gloeilampen . wij hebben spaarlampen |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: jij doet je naam eer aan... |
|
|
|
|
mitch_amsterdam
|
|
|
quote: Ik lees elke dag even HeadlinerForum. Is zo nu en dan wel even leuk. De laatste tijd kom ik jou naam heel vaak tegen. En elke keer denk ik weer wat een vervelende kerel dat is. Nu kan ik het niet laten om je dat te zeggen en om je te adviseren om lekker op dat klote psv forum te gaan zitten en daar lekker irritant te gaan doen. |
|
|
|
|
Jan1970
|
|
|
quote:Op zondag 22 juli 2012 - 09:30 schreef mitch_amsterdam het volgende:[..] Ik lees elke dag even HeadlinerForum. Is zo nu en dan wel even leuk. De laatste tijd kom ik jou naam heel vaak tegen. En elke keer denk ik weer wat een vervelende kerel dat is. Nu kan ik het niet laten om je dat te zeggen en om je te adviseren om lekker op dat klote psv forum te gaan zitten en daar lekker irritant te gaan doen. Idd is het lezen van het HeadlinerForum een leuke bezigheid. Sommige leden weten wel eens anderen te triggeren met een stekend berricht. Als dit te persoonlijk wordt is het aan de moderators om hierin te sturen. Mijnsinziens is Infamous PSV een voetballiefhebber. Zolang de posts voetbalgerelateerd blijven is het forum leuk.
Ontopic: Voor mij is het logisch dat een Club bij een transfer een bedrag wil ontvangen zodat ze dit weer kunnen investren. Als dit het laatste jaar voor Van der Wiel is, zal hij gratis vertekken. Ajax hoeft dit jaar alleen zijn salaris te betalen. Als bij een huurspeler. Tegenover de invertering staat dat hij zich jaren in het eerste nuttig heeft gemaakt (Anita heeft hiervoor nog een paar jaar te gaan). Deze situatie is ontstaan door de einddatum van zijn contract. Een contract voor onbepaalde tijd wordt zelden toegepast maar zou het probleem van transfervrij oplossen. (Zoals in het bedrijfsleven, voetbalclubs zijn ook bedrijven) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 22 juli 2012 - 09:30 schreef mitch_amsterdam het volgende:[..] Ik lees elke dag even HeadlinerForum. Is zo nu en dan wel even leuk. De laatste tijd kom ik jou naam heel vaak tegen. En elke keer denk ik weer wat een vervelende kerel dat is. Nu kan ik het niet laten om je dat te zeggen en om je te adviseren om lekker op dat klote psv forum te gaan zitten en daar lekker irritant te gaan doen. Dat mag jij vinden. Mr irritant , dat ben ik niet met je eens. Misschien vind je niet alles leuk wat ik schrijf mr dat neem je mr op de koop toe. En jij komt net pas kijken ook hier geloof ik dus doe mr relax dan doe ik dat ook.. En kweek gelijk wat karakter ondertussen. |
|
|
|
|
mitch_amsterdam
|
|
|
quote:Op zondag 22 juli 2012 - 10:26 schreef infamous psv het volgende:[..] Dat mag jij vinden. Mr irritant , dat ben ik niet met je eens. Misschien vind je niet alles leuk wat ik schrijf mr dat neem je mr op de koop toe. En jij komt net pas kijken ook hier geloof ik dus doe mr relax dan doe ik dat ook.. En kweek gelijk wat karakter ondertussen. Je zegt tegen HJF in woorden van gelijke strekking, dat hij beter niks kan zeggen, Je zegt tegen koekoek dat hij ze naam eer aan doet over zijn reactie. En dit in een topic van 22 berichten waaronder 9 van jou zelf. Conclusie: ben je hier om te discuseren of om vervelend te doen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juli 2012 door mitch_amsterdam -- |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote:Op zondag 22 juli 2012 - 10:39 schreef mitch_amsterdam het volgende:[..] Je zegt tegen HJF in woorden van gelijke strekking, dat hij beter niks kan zeggen, Je zegt tegen koekoek dat hij ze naam eer aan doet over zijn reactie. En dit in een topic van 22 berichten waaronder 9 van jou zelf. Conclusie: ben je hier om te discuseren of om vervelend te doen? Infamous confronteert!! Snap zn clubkeuze niet, ben het niet altijd met hem eens, maar heb lol om zijn reacties en vooral de reacties daarop. En het is nooit onder de gordel! |
|
|
|
|
koekkoek007
|
|
|
quote: het komt neer op het laat je cluppie verdienen idee.je bent heel je leven ajacied.je heb heel je leven goed verdiend. en nu ga je je cluppie niet met niets achterlaten.verleng je contract gewoon. dat is tog logisch |
|
|
|
|
mitch_amsterdam
|
|
|
confronteren doe je in mijn ogen met feiten.. Maar goed als er mensen zijn die er om kunnen lachen dan heb ik niks gezegd. |
|
|
|
|
koekkoek007
|
|
|
hij confronteerd niet hij plaats bommetjes.maar moet hij weten.ik zou me ook kut voelen .als ik op een jonge leeftijd de verkeerde keus had gemaakt en psver had geweest. dan me eigen zo maar op het ajaxforum laten zien |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 22 juli 2012 - 10:57 schreef koekkoek007 het volgende:[..] het komt neer op het laat je cluppie verdienen idee.je bent heel je leven ajacied.je heb heel je leven goed verdiend. en nu ga je je cluppie niet met niets achterlaten.verleng je contract gewoon. dat is tog logisch Niet gek wat je zegt mr je kunt niet ontkennen dat F de Boer en J Cruijff jullie Gregory onder druk zetten door te dreigen dat hij dan mr op de bank moet gaan zitten het hele seizoen. Mr die 2 zelfde personen zijn ook niet met respect jegens ajax weggegaan.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 22 juli 2012 - 11:11 schreef koekkoek007 het volgende:hij confronteerd niet hij plaats bommetjes.maar moet hij weten.ik zou me ook kut voelen .als ik op een jonge leeftijd de verkeerde keus had gemaakt en psver had geweest. dan me eigen zo maar op het ajaxforum laten zien Wees dan de wijste jij en Mitch en reageer dan niet. |
|
|
|
|
koekkoek007
|
|
|
quote:Op zondag 22 juli 2012 - 11:16 schreef infamous psv het volgende:[..] Niet gek wat je zegt mr je kunt niet ontkennen dat F de Boer en J Cruijff jullie Gregory onder druk zetten door te dreigen dat hij dan mr op de bank moet gaan zitten het hele seizoen. Mr die 2 zelfde personen zijn ook niet met respect jegens ajax weggegaan.. ze stellen hem voor de keus .laat je hart zien voor de club.ronald kon ook weer voor het geld als coach.maar bleef tog ook.tijde van groot geld verdwijnen.het is crisis.en heb je geen sjeik als baas zul je er aan moeten gaan geloven.kijk naar italie |
|
|
|
|
koekkoek007
|
|
|
ze zouden eigenlijk een eoropees salarisplafond moeten instellen.blijven de spelers wat langer bij hun cluppie |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 22 juli 2012 - 11:23 schreef koekkoek007 het volgende:ze zouden eigenlijk een eoropees salarisplafond moeten instellen.blijven de spelers wat langer bij hun cluppie Ze motten de hele ratteplan omploegen in Europa.. Je heb nu spelers lopen die 1x in de 2 seizoenen van club veranderen |
|
|
|
|
koekkoek007
|
|
|
maar het is toch van de zotten.dat wij in catogorien worden geplaatst.en in spanje hebben ze honderden miljoenen schuld .betalen topsalarissen van een miljoen per maand. en dat gaat vrolijk door. mourinho verdiend twaalf mlj per jaar |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Beste Forumleden. Een ieder mag zijn mening hebben en uiten. Maar laten we het niet naar een bedenkelijk niveau afzakken en het bij de topic houden. |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote:Op zondag 22 juli 2012 - 13:15 schreef hjf het volgende:Beste Forumleden. Een ieder mag zijn mening hebben en uiten. Maar laten we het niet naar een bedenkelijk niveau afzakken en het bij de topic houden. Ik heb het niveau hier wel eens lager gezien hoor! |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: Inderdaad, maar het enige wat er nog ontbreekt, is het uitschelden van andere leden hoor. |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote:Op zondag 22 juli 2012 - 15:38 schreef Oceanu het volgende:[..] Inderdaad, maar het enige wat er nog ontbreekt, is het uitschelden van andere leden hoor. Nou zolang dat achterwege blijft mogen we elkaar best een bertje op scherp zetten toch?;) |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 22 juli 2012 - 11:16 schreef infamous psv het volgende:[..] Niet gek wat je zegt mr je kunt niet ontkennen dat F de Boer en J Cruijff jullie Gregory onder druk zetten door te dreigen dat hij dan mr op de bank moet gaan zitten het hele seizoen. Mr die 2 zelfde personen zijn ook niet met respect jegens ajax weggegaan.. Klopt maar zo,n beslissling neemt Frank niet alleen dat is in overleg met de club,en als je aangeeft aan een speler bijtekenen of op de bank zitten dan heeft de club en trainer duidelijk aangegeven wat het beleid is en wat Frankie vroeger heeft gedaan is niet van belang hij is nu in dienst bij Ajax en moet nu de regels volgen,ik begrijp v/d Wiel dat hij niet naar elke club wil maar Ajax wil nog wat centjes vangen ook dat begrijp ik dus Greg kan nog heel hard zoeken of bijtekenen of misschien een rot seizoen op de bank krijgen,dus hij heeft nog 3 keuzes en nog ruim een maand ik hoop voor hem dat er nog een club komt anders zou ik proberen nog een jaar bij te tekenen een goed seizoen draaien en nog een topclub te pakken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juli 2012 door nora -- |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Ok. Het is gisteren duidelijk geworden, dat wij het komend seizoen Greg kunnen missen. Ricardo doet het uitstekend op rechts en Mitchell op links. Wat we op dit moment als versterking nodig hebben, is een linker centrale verdediger (Nuytinck?) en een rechtsbuiten (??Frank heeft het over een speler uit het buitenland). Voor de centrale verdediging verwacht ik overigens, dat Stefano Denswill op de deur gaat kloppen. Maar goed. Als je kampioen wil worden, dan moet iedere plaats op hoog niveau dubbel bezet zijn. Laten we niet vergeten dat we Mickey ook nog hebben. Bovendien laat Victor Fisher zien, dat hij aan de top kan komen. Veel potentie zit er in deze jongen. Het enige wat ons kan opbreken dit seizoen is ervaring in de topwedstrijden waar het nodig is. |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
Ik vermoed ineens babel! Vraag me niet waarom |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote: Ik zal het je niet vragen, maar ik hoop dat je het mis hebt. |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
Maar frank wil een nederlander, maar spijkerman is met het vliegtuig weg |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren, ik verwacht dat als er een club komt (die uiteindelijk wel zal komen) Ajax en Greg heel blij zullen zijn en gaan meewerken. |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
En niet alleen ajax en greg;) |
|
|
|
|
frankdribben
|
|
|
Rot op met die nep Ajacied.Gregory spreekt over ' Ik denk dat ik niet wordt afgerekend op 3 EK wedstrijden' Dit hoort niet te kunnen, als je op en top prof bent dan speel je altijd op je maximale kunnen ,zeker met die salarissen.
Hoe hij het heeft over 3 wedstrijden, als of het niets is,hij speelt voor het hele land. De ego straalt ervan af. Deze shit hebben we niks aan.Dus blijkbaar speelde hij even 3 wedtsrijden slecht en daarda weer helemaal goed.
WEG ERMEEEEEEEEEEEEEEEEEE |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 - 17:20 schreef frankdribben het volgende:Rot op met die nep Ajacied.Gregory spreekt over ' Ik denk dat ik niet wordt afgerekend op 3 EK wedstrijden' Dit hoort niet te kunnen, als je op en top prof bent dan speel je altijd op je maximale kunnen ,zeker met die salarissen. Hoe hij het heeft over 3 wedstrijden, als of het niets is,hij speelt voor het hele land. De ego straalt ervan af. Deze shit hebben we niks aan.Dus blijkbaar speelde hij even 3 wedtsrijden slecht en daarda weer helemaal goed. WEG ERMEEEEEEEEEEEEEEEEEE Ik zeg weg met jou, want jij kan je zelf moeilijk supporter noemen van Ajax. Ik ga niet eens moeite doen om al jou opmerkingen onderuit te halen, want dat zou veel te makkelijk zijn. Mijn mening betreft v.d. Wiel neem ik dan nog niet eens mee. Die opmerking van jou slaat simpelweg kant nog wal. Als je niet weet waar je over praat ben je gewoon een blatende nep supporter.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 juli 2012 door Peterhs -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Gregory van der Wiel slaat terug naar Ajax. De verdediger vindt dat de Amsterdamse club ten onrechte meer betaalt aan dure aankopen dan aan zelf opgeleid talent.
"Ik heb me er altijd over verbaasd dat Ajax jeugdspelers die hun hele leven hier hebben rondgelopen mindere contracten geeft dan spelers van buitenaf", uit Van der Wiel zijn kritiek tegenover NUsport. "Die nieuwkomers krijgen, bam, dubbele of driedubbele salarissen, terwijl ze soms na een jaar alweer weg moeten."
Volgens de 24-jarige international is dat niet de juiste manier van werken. "In mijn optiek moet je juist trouwe jeugdspelers belonen", vervolgt Van der Wiel. De verdediger refereert onder meer aan zijn huidige situatie bij Ajax. De kampioen wilde zijn contract verlengen, maar de voorwaarden spraken Van der Wiel allerminst aan.
"Ach, ik zit sowieso niet bij de topverdieners. Daar kon ik ook niet bij in de buurt komen", stelt hij koeltjes. Een vertrek leek daardoor in de maak, maar de hoge vraagprijs van Ajax schrikt clubs af. "Ajax maakt het me moeilijk. Jammer, ik heb altijd mijn stinkende best gedaan", gaat Van der Wiel verder.
Voor Van der Wiel zet door de ontstane situatie nog altijd in op een vertrek uit Amsterdam. De club liet doorschemeren dat Van der Wiel mogelijk weinig meer aan spelen toe zal komen als hij blijft Van der Wiel: "Ajax maakt het moeilijk, jammer"
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 juli 2012 door infamous psv -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Afgezien van het feit wie er gelijk heeft, Greg of AJAX, hij heeft na het wk niet meer het niveau gehaald als tijdens het wk, heeft een blessure gehad is op het eind van het afgelopen seizoen weer terug gekeerd in AJAX1, maar daarna ook geen best ek gespeeld, mede omdat het hele Ned.XI-tal K.. heeft gespeeld. Ik vind persoonlijk dat hij eerst weer moet presteren en dan zijn mond open kan doen. Wel vind ik dat hij een eerlijke kans moet krijgen om van Rhijn uit de basis te spelen en daarna weer verder kijken..... |
|
|
|
|
frankdribben
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 - 17:39 schreef Peterhs het volgende:[..] Ik zeg weg met jou, want jij kan je zelf moeilijk supporter noemen van Ajax. Ik ga niet eens moeite doen om al jou opmerkingen onderuit te halen, want dat zou veel te makkelijk zijn. Mijn mening betreft v.d. Wiel neem ik dan nog niet eens mee. Die opmerking van jou slaat simpelweg kant nog wal. Als je niet weet waar je over praat ben je gewoon een blatende nep supporter. Heb 12 jaar een seizoenskaart, maar ja jij woont in het stadion dus zal het wel meer zijn dan. |
|
|
|