BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De van der Wiel situatie

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Paulon
 Paulon - dinsdag 24 juli 2012 - 20:20   quote  deeplink  
Gregory kan inderdaad niet worden afgerekend op 3 slechte wedstrijden. Daarnaast is het terecht dat hij zegt dat spelers van buitenaf onterecht meer verdienen. Alleen wat hij vergeet is...ajax is een opleidinsinstelling....dat hij zo beroerd getimed heeft om niet in vorm te zijn is niet de schuld van ajax. Hij wist al heel lang dat ajax deze zomer van hem af wilde.

Conclusie: vd Wiel is een goede speler(heeft toch zkr tijdlang degelijk voetbal laten zien,ja niet afgelopen seizoen oke,) als ie in vorm is(opendeur i know). Ik zou hem laten bijtekenen onder mindere voorwaarden maar met een gelimiteerde afkoopsom zodat hij in de winterstop alsnog voor een leuk bedrag verkocht kan worden(nadat ie weer vorm heeft laten zien). Dan heeft Ajax weer geld en Gregory kan dan ook weer verder.
Oceanu
 Oceanu - dinsdag 24 juli 2012 - 22:04   quote  deeplink  
Ach gut, Greg toch. Is Ajax niet goed voor je omdat ze wat aan je willen verdienen. En omdat ze jou minder betalen ? Ach jongen toch.....

Misschien is het handig als je bij die kapper in de spiegel kijkt dat je dan ook eens jezelf langdurig recht in de ogen kijkt. Je presteert al 2 jaar minder dan je kan en krijgt gewoon hetzelfde (vorstelijke) salaris. Je bent een tijd geblesseerd geweest maar kreeg gewoon hetzelfde (vorstelijke) salaris. En Greg, bedenk je eens wat er met je zou zijn gebeurd als je niet door Ajax zou zijn opgeleid. Bedenk eens wat er dan van je was geworden in plaats van de nog altijd grootverdiener die je nu bent.

Jammer dat je ieder gevoel voor realiteitszin verloren bent. Als je het al in je had.
Mokum1
 Mokum1 - dinsdag 24 juli 2012 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juli 2012 - 17:39 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Ik zeg weg met jou, want jij kan je zelf moeilijk supporter noemen van Ajax.
Ik ga niet eens moeite doen om al jou opmerkingen onderuit te halen, want dat zou veel te makkelijk zijn. Mijn mening betreft v.d. Wiel neem ik dan nog niet eens mee.
Die opmerking van jou slaat simpelweg kant nog wal. Als je niet weet waar je over praat ben je gewoon een blatende nep supporter.
-10
Loetje
 Loetje - woensdag 25 juli 2012 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juli 2012 - 17:18 schreef Inglourious bastard het volgende:
Als vd wiel het echt goed voor heeft met de club, dan tekent hij gewoon bij.
Ajax heeft genoeg in hem geinvesteerd!!
En het is een logische ontwikkeling dat ze nog iets aan hem proberen te verdienen.
Sorry hoor greg, maar onder welle steen heb je gelegen?
De echte wereld is hard doch zakelijk.
ik snap het van 2 kanten, alleen van der wiel speelde geweldig bij het laatste jaar onder van basten en het eerste seizoen onder jol. daarna lijkt hij voor mij erg laconiek te zoen. hij moet gewoon bijtekenen en het weer laten zien!
nora
 nora - woensdag 25 juli 2012 - 15:15   quote  deeplink  
Hij tekend niet bij,hij krijgt echt wel een transfer voor 1 september.
frankdribben
 frankdribben - woensdag 25 juli 2012 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 juli 2012 - 22:04 schreef Oceanu het volgende:
Ach gut, Greg toch. Is Ajax niet goed voor je omdat ze wat aan je willen verdienen. En omdat ze jou minder betalen ? Ach jongen toch.....

Misschien is het handig als je bij die kapper in de spiegel kijkt dat je dan ook eens jezelf langdurig recht in de ogen kijkt. Je presteert al 2 jaar minder dan je kan en krijgt gewoon hetzelfde (vorstelijke) salaris. Je bent een tijd geblesseerd geweest maar kreeg gewoon hetzelfde (vorstelijke) salaris. En Greg, bedenk je eens wat er met je zou zijn gebeurd als je niet door Ajax zou zijn opgeleid. Bedenk eens wat er dan van je was geworden in plaats van de nog altijd grootverdiener die je nu bent.

Jammer dat je ieder gevoel voor realiteitszin verloren bent. Als je het al in je had.
Je hebt gelijk, deze spelerskijkeen alleen maar naar hetgeen wat ze niet hebben , want spelers als messi, ronaldo etc hebben meer en dan raakt ie ontevreden, ze zijn niet meer dankbaar wie ze geholpen hebben en hun naam mede gecreeerd hebben.

Blijkbaar denkt ene PETERHS er anders over want ik was meteen een nepajacied omdat ik minder ssprak over Greg
Eide
 Eide - woensdag 25 juli 2012 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juli 2012 - 18:21 schreef frankdribben het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, deze spelerskijkeen alleen maar naar hetgeen wat ze niet hebben , want spelers als messi, ronaldo etc hebben meer en dan raakt ie ontevreden, ze zijn niet meer dankbaar wie ze geholpen hebben en hun naam mede gecreeerd hebben.

Blijkbaar denkt ene PETERHS er anders over want ik was meteen een nepajacied omdat ik minder ssprak over Greg
Ik vind het allemaal wel erg makkelijk ge- en veroordeeld hoor. Een en ander wordt hier toch wel enigszins uit het verband getrokken. De uitspraken van Greg zijn onderdeel van een zeer terecht punt over de salarissen van zelf opgeleide spelers vs aankopen waarbij aankopen korter bij Ajax spelen maar veel meer verdienen dan de zelf opgeleide spelers.

Ik weet vrij zeker dat als je Greg zou vragen naar zijn salaris dat hij meteen toe zou geven dat hij het zeer goed heeft. Zo ken ik Greg in ieder geval van wat ik van deze jongen heb gezien, namelijk een hele normale benaderbare Amsterdammer.

Overigens ben ik ook van mening dat Greg niet moet piepen over het eventuele bankzitterschap. Ajax heeft veel voor hem betekent en hij voor Ajax, maar dat mag natuurlijk niet betekenen dat de belangen van Greg boven die van Ajax gaan. Dat zou de wereld op z'n kop zijn. Maar Greg wil natuurlijk gewoon voetballen.
Peterhs
 Peterhs - donderdag 26 juli 2012 - 07:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juli 2012 - 18:21 schreef frankdribben het volgende:

[..]

Het ging om hoe je het zei. Je kwam met je bombardering over hem, maar ziet zelf ook alles zwart wit. Dan kan je een reactie verwachten.
Ik zeg niet dat ik een fan ben van hem, maar het is zoals Eide zegt vast ook uit het verband gerukt en daarnaast is van beide kanten iets te zeggen.
Daarom moet iedereen niet altijd zo snel een oordeel hebben als de media iets bekend maakt. Dit zijn sowieso sensatie zoekers dus.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De van der Wiel situatie

0.0050678