|
|
Duje
|
|
|
Met het goede nieuws van de VVF en de evt. verkoop van Vlaar zijn er toch nog hoop en mogelijkheden? voor een nieuwe spits. Bij Hajduk Split is de spits en aanvoerder Ante Vukusic, type Guidetti, met zijn 21 jaar neemt hij alles op sleeptouw en goed in de kleine ruimte, scoorde donderdag nog tegen Skonto Riga, Montpellier wil hem kopen..2,5 miljoen is de vraagprijs. Ik zie hem hier al 3 seizoenen spelen en echt een Feyenoord spits...van Geel bellen met Hajduk |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Duje
|
|
|
Op Youtube: Ante Vukusic, best of.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ziet er aardig uit die clip..
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
posten die video, ben benieuwd maar uit betrouwbare bronnen hoor ik dat john de helikopter bestuurd |
|
|
|
|
pat
|
|
|
nice... neusje voor de goal maar guidetti type? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zow die heeft er al een paar inliggen en hoe! |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Dus kan hij Europees niet meespelen met Feyenoord bij een evt transfer?!?! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
Slechte verdedigers zeg... |
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
Laat van Geel zijn werk maar doen. Ik heb er vertrouwen in dat Martin weer met een goede/waardige spits op de proppen komt. Alleen zullen we geduld moeten hebben. Tegenwoordig kunnen ze hun mond wel houden tot ze iemand kunnen presenteren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoe dichter bij de deadline hoe meer kans je maakt op een betaalbare spits. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 22 juli 2012 - 16:56 schreef piet de paler het volgende:Hoe dichter bij de deadline hoe meer kans je maakt op een betaalbare spits. Mr vaak ook de mindere omdat de goeie al verkast zijn. |
|
|
|
|
Southside 1908
|
|
|
quote: viel mij ook op, vooral die met die gele shirts die met z'n zessen staan te kijken |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: dat is ook wel zo maar in de NL competitie ben je al snel een topspits. Ruiz was geen topper in zijn land en zo zijn er nog meer Vlemminx volgens mij zelfde verhaal je moet gewoon mazzel hebben |
|
|
|
|
Duje
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 22 juli 2012 - 17:20 schreef piet de paler het volgende:[..] dat is ook wel zo maar in de NL competitie ben je al snel een topspits. Ruiz was geen topper in zijn land en zo zijn er nog meer Vlemminx volgens mij zelfde verhaal je moet gewoon mazzel hebben Vlemminx vind ik geen vergelijking. Of sla jij de Belgische competitie hoger in dan die van ons? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
hij was toch een topper in Nederland |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Lees je eigen stelling nog even na Piet :) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik bedoel er mee te zeggen dat sommige spelers opbloeien in NL |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Daarom zou het voor Guidetti ook helemaal niet verkeerd zijn nog een jaar in onze competitie te pieken, clubs zullen hem zeker blijven volgen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 22 juli 2012 - 22:14 schreef RenatoBos het volgende:Daarom zou het voor Guidetti ook helemaal niet verkeerd zijn nog een jaar in onze competitie te pieken, clubs zullen hem zeker blijven volgen.. Snapt Guidetti niet. En z'n zaakwaarnemer wil het niet snappen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat snap ik nou weer niet..! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Tis wel te snappen, maar niet te begrijpen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Duje
|
|
|
Nog een keer Ante Vukusic, die hebben we nodig..afgelopen zondag 2x tegen Zadar, donderdag 1x tegen Inter Milan en gisteravond 2x tegen Zagreb, zo cool voor de goal...ik zeg...praten met Hajduk Split |
|
|
|
|
rimtu
|
|
|
Dus hij heeft gisteren twee wedstrijden gespeeld en 4x gescoord :-P
Wat is het geworden gisteren tegen Dinamo Zagreb? |
|
|
|
|
rvas
|
|
|
Thomas Sørum van Helsingborg en Jan Vennegoor als pinchitter |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Jan Vennegoor... Doe me een lol man |
|
|
|
|
craven
|
|
|
hahaha jan rollator of rolstoel |
|
|
|
|
neenee
|
|
|
nicklas helenius van bk aalborg |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: was al eerder in vizier of niet?? |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 13 augustus 2012 - 10:31 schreef Duje het volgende:Nog een keer Ante Vukusic, die hebben we nodig..afgelopen zondag 2x tegen Zadar, donderdag 1x tegen Inter Milan en gisteravond 2x tegen Zagreb, zo cool voor de goal...ik zeg...praten met Hajduk Split Heb hem bezig gezien is echt niet verkeerd.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Heeft nog een contract t/m 2014 en een prijskaartje van ongeveer € 5.000.000,00 om zijn nek dus kunnen we gewoon vergeten! |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Er komt niks meer bij probleem was het verdediging, de huidige spitsen worden nu getraind, gelukkig zijn we ervan af de championsleage wat moeten we met zoveel geld en aandacht nee dat is niks voor Feyenoord goed zo r.koeman en m.v geel klasse en gedurfd aanpak. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 13 augustus 2012 - 17:29 schreef dr love het volgende:Er komt niks meer bij probleem was het verdediging, de huidige spitsen worden nu getraind, gelukkig zijn we ervan af de championsleage wat moeten we met zoveel geld en aandacht nee dat is niks voor Feyenoord goed zo r.koeman en m.v geel klasse en gedurfd aanpak. Spannend. Welke mening stelt dr. Love vandaag weer bij? |
|
|
|
|
010-78
|
|
|
Ik hoop dat Te Vrede snel fit is.... ;) |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Nou ik zie hem nog niet 20 doelpunten maken dit seizoen. v Geel tovert gewoon weer wat uit de hoge hoed voor de deadline let maar op.. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Ja je hebt gelijk let maar op d.Drogba, f.torres, hulk, knutselaar, messi, een van deze spitsen zal het wel worden. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
En dan is Messi nog niet eens een spits. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Van Guidetti hadden ook nooit iets van gehoord, dus M v G ga het snel rond maken, topper RenatoBos wil je wel helpen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
We kunnen een hoop namen aanbrengen maar we zitten met z'n allen op Guidetti te wachten, maar dat duurt nog een week of twee.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Jongens vergeet het nu maar Guidetti heeft z,n top niveau bij ons gespeeld, nou als je dat al zo geweldig vindt, nou dan kan je beter Feyenoord in de rijtje plaatsen als subtop niveau plaatsen, ik denk dat de meeste suporters houden van een clown mental player, nee geef mij maar spelers zoals : p.v.Hooijdonk, h.Larsson, kiprich, echte spitsen killers mentaliteit flair en durf. En vele die Feyenoord heeft gehad maar ook niet echt is doorbroken bijv. Soumalia was echt een goeie net als Cruz maar we hadden bar slechte middenveld en verdediging, in de de topsporters moet ook alles kloppen voor succesvol, net als koken voor bepaalde en speciale gerechten. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 13 augustus 2012 - 18:59 schreef dr love het volgende:Jongens vergeet het nu maar Guidetti heeft z,n top niveau bij ons gespeeld, nou als je dat al zo geweldig vindt, nou dan kan je beter Feyenoord in de rijtje plaatsen als subtop niveau plaatsen, ik denk dat de meeste suporters houden van een clown mental player, nee geef mij maar spelers zoals : p.v.Hooijdonk, h.Larsson, kiprich, echte spitsen killers mentaliteit flair en durf. En vele die Feyenoord heeft gehad maar ook niet echt is doorbroken bijv. Soumalia was echt een goeie net als Cruz maar we hadden bar slechte middenveld en verdediging, in de de topsporters moet ook alles kloppen voor succesvol, net als koken voor bepaalde en speciale gerechten. gozer veeg je mond af met wc papier af want je praat poep!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 augustus 2012 door craven -- |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op maandag 13 augustus 2012 - 18:28 schreef RenatoBos het volgende:We kunnen een hoop namen aanbrengen maar we zitten met z'n allen op Guidetti te wachten, maar dat duurt nog een week of twee.. Zo lang kunnen we nog wel wachten assitent van M v G ? |
|
|
|
|
Duje
|
|
|
Hajduk heeft financiele problemen, 2,5 miljoen en percentage bij doorverkoop en we hebben hem binnen, echte versterking |
|
|
|