BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ante Vukusic...Hajduk Split

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
dr love
 dr love - maandag 13 augustus 2012 - 20:45   quote  deeplink  
Craven ik kom je nog wel een keer tegemoet dan zullen we zien wat ik met jou doet als eerste stop ik je eigen stront in je smoel.
craven
 craven - maandag 13 augustus 2012 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2012 - 20:45 schreef dr love het volgende:
Craven ik kom je nog wel een keer tegemoet dan zullen we zien wat ik met jou doet als eerste stop ik je eigen stront in je smoel.
any time dr.paranoid
i will kick your ass

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 augustus 2012 door craven --
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - dinsdag 14 augustus 2012 - 01:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2012 - 18:59 schreef dr love het volgende:
Jongens vergeet het nu maar Guidetti heeft z,n top niveau bij ons gespeeld, nou als je dat al zo geweldig vindt, nou dan kan je beter Feyenoord in de rijtje plaatsen als subtop niveau plaatsen, ik denk dat de meeste suporters houden van een clown mental player, nee geef mij maar spelers zoals : p.v.Hooijdonk, h.Larsson, kiprich, echte spitsen killers mentaliteit flair en durf.
En vele die Feyenoord heeft gehad maar ook niet echt is doorbroken bijv. Soumalia was echt een goeie net als Cruz maar we hadden bar slechte middenveld en verdediging, in de de topsporters moet ook alles kloppen voor succesvol, net als koken voor bepaalde en speciale gerechten.
Hahahhahahhahahahahahahahahha
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - dinsdag 14 augustus 2012 - 01:28   quote  deeplink  
Koeman zegt dat Guidetti verder is op zijn leeftijd als Ibrahimovic, maar met jou staat van dienst vertrouw ik jou eerder dr love!
zouhair
 zouhair - dinsdag 14 augustus 2012 - 04:48   quote  deeplink  
CS Safi is niet van plan om Marokko-23 aanvaller Abderrazak Hamdallah zomaar te verkopen. De Botola Pro formatie vraagt 600.000 euro voor Hamdallah, die nadrukkelijk in de belangstelling staat van FAR Rabat. De ploeg van coach Rachid Taoussi is echter niet van plan om zo'n bedrag te betalen voor de 21-jarige aanvaller.

Hamdallah staat open voor een nieuw avontuur, maar staat niet concreet in de belangstelling van Europese clubs.

OCS Safi en FAR Rabat zullen deze week weer om de tafel zitten. De verwachting is dat FAR Rabat enkele spelers zal betrekken bij de transfer.

Ik zou zeggenn : grijp je kans Feyenoord
dr love
 dr love - dinsdag 14 augustus 2012 - 05:08   quote  deeplink  
Nou vergeet het maar Feyenoord en suporters willen alleen j.Guidetti in de kuip en al speelt hij niet is niet z,n zorg, dus laten we beter stoppen met ideeën en oplossingen te vermelden want ze hebben allen een Guidetti bord voor de kop, dat is net als als je tegen een schaap staat te praten krijg maar een antwoord.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 14 augustus 2012 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2012 - 18:34 schreef ar het volgende:
Komt niet.
Wedden van wel..!!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 14 augustus 2012 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 augustus 2012 - 19:03 schreef craven het volgende:

[..]

gozer veeg je mond af met wc papier af want je praat poep!!
Ghehe..burp...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 14 augustus 2012 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2012 - 05:08 schreef dr love het volgende:
dat is net als als je tegen een schaap staat te praten krijg maar een antwoord.
1332178602applause-25255b3-25255d-gif.gif

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ante Vukusic...Hajduk Split









0.0054659