|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Ajax klopt Celtic met 4-0 (Officiële Ajax Clubsite)
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ajax heeft zaterdagavond de oefenwedstrijd tegen Celtic FC met 4-0 gewonnen.
Ajax - Celtic 4-0 (3-0). 13. De Jong 1-0 21. Sigthórsson 2-0 27. Serero 3-0 Blind (p) 4-0. |
|
|
|
|
AFC M&M
|
|
|
Fischer, Serero lieten een erg goede indruk achter. OOk dijks deed het prima! |
|
|
|
|
dege
|
|
|
Dijks inderdaad viel op door zijn goede spel, ook van Rhijn weer goed spel. Verdedigend weinig op aan te merken, maar dat lag met name aan Celtic wat ik ontzettend zwak vond spelen, zie het 3e doelpunt hoe dat valt. Maar AJAX stemde me tevreden met het vertoonde spel, maar om echt van een krachtmeting te spreken, nee, nog niet. Vond wel weer Lukoki uitermate zwak, kwam zijn man maar steeds niet voorbij, hij was alleen gevaarlijk als hij eens de diepte in werd gestuurd en zijn snelheid kon gebruiken, maar voor mij is hij het echt niet, daar moet toch wat anders en beters komen, zie ik nog liever sulejmani daar spelen als hij terug is. Hoop nog steeds dat er nog versterking komt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 juli 2012 door dege -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Netjes gedaan vd jonkies mr Celtic is ook niet meer wat het geweest is. Die misstaan niet in de Jupiler-League.. |
|
|
|
|
linksbuiten
|
|
|
Ik heb gisteren weer een Ajax gezien met gogme,echt van genoten.Dus ik geloof dat Ajax met deze selectie weer voor de titel gaat! |
|
|
|
|
f-side
|
|
|
ik heb gisteren ook een goed ajax gezien vooral de jonkies dijks en fischer waren goed dijks is groot en sterk en ook nog heel snel en heb ook een goeie voorzet fischer heb een goed inzicht ik heb gisteren een paar goeie akties gezien van hem lukoki van ik minder ik hoop dat ajax een goeie rechtsbuiten gaat aantrekken |
|
|
|
|
Ikke_tikkie
|
|
|
Celtic kwam zo van de wallen afgerold... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 - 22:33 schreef infamous psv het volgende:Netjes gedaan vd jonkies mr Celtic is ook niet meer wat het geweest is. Die misstaan niet in de Jupiler-League.. Lul niet...is een fysiek zeer sterke ploeg alleen zo dom als het achterend van een varken en dat heeft ajax goed bespeelt door druk te zetten en snel de bal rond te laten gaan... Top prestatie |
|
|
|