BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Koeman content na tactisch experiment Feyenoord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zondag 22 juli 2012 - 10:04
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Koeman content na tactisch experiment Feyenoord (ELF Voetbal)

Stylzz
 Stylzz - zondag 22 juli 2012 - 11:04   quote  deeplink  
Nou, volgens mij kon een blinde zien dat je met deze selectie het beste 4-4-2 kon spelen.
van geil
 van geil - zondag 22 juli 2012 - 11:12   quote  deeplink  
helemaal eens....
en n 4 4 2 met vele varianten....
piet de paler
 piet de paler - zondag 22 juli 2012 - 11:25   quote  deeplink  
even een vraag ,bij dit systeem zou het verdedigend toch top moeten zijn.Ik zag dit gisteren niet,Ik denk wel dat je een kans maakt internationaal met dseze opstelling alleen dan beter verdedigen.
Is dit niet hetzelfde systeem wat de Grieken bij het EK speelden ?
legrande
 legrande - zondag 22 juli 2012 - 11:29   quote  deeplink  
Ben toch nog heel erg bang voor de achterhoede. Als je nu die terugspeelbal van leerdam zag corner en het uitverdedigen bij conrners. Als je tegen die reuzen van Kiev zo verdedigd nou nou dat wordt zweten.
piet de paler
 piet de paler - zondag 22 juli 2012 - 11:36   quote  deeplink  
maar je kunt wel wisselen in systeem vorig seizoen lukte dat niet.
van geil
 van geil - zondag 22 juli 2012 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 juli 2012 - 11:25 schreef piet de paler het volgende:
even een vraag ,bij dit systeem zou het verdedigend toch top moeten zijn.Ik zag dit gisteren niet,Ik denk wel dat je een kans maakt internationaal met dseze opstelling alleen dan beter verdedigen.
Is dit niet hetzelfde systeem wat de Grieken bij het EK speelden ?
4 4 2 maakt je spel niet verdedigender....
kan zelfs veel aanvallender zijn....
verdedigend blok kan wel...maar t is maar net wat voor 4 4 2 je neerzet,,,
en met welke spelers.
infamous psv
 infamous psv - zondag 22 juli 2012 - 12:14   quote  deeplink  
Sekou Cissé wil komend seizoen zijn naam vestigen bij Feyenoord. De spits kwam de laatste seizoenen vooral in het nieuws door zijn aanhoudende teenblessure, maar wil zich nu laten zien op het veld.

Aan het eind van vorig seizoen speelde Cissé al enkele goede wedstrijden bij Feyenoord en die lijn hoopt hij volgend seizoen door te zetten, vertelt hij op de clubsite van de Rotterdammers. "Ik voel me goed. In de vakantie heb ik ook doorgetraind om fit en sterk aan dit seizoen te beginnen. Ik wil dit seizoen knallen."

Zaterdag was de Ivoriaan de grote uitblinker tegen FC Dordrecht (1-5) met twee doelpunten en twee assists. Hij vormde een spitsenkoppel met Ruben Schaken. "Ik heb liever dat ik tegen Dinamo Kiev of in de competitie twee keer scoor, dan vandaag in een oefenwedstrijd. Ik denk wel dat Ruben en ik het samen goed hebben gedaan deze wedstrijd. Wat dat betreft was het een geslaagde test om in dit systeem te spelen."

"Je kon vandaag merken dat wij het als elftal nog niet gewend waren om zo te spelen, maar ik denk dat dit vooral een test was", doelde Cissé op de 4-4-2 variant van trainer Ronald Koeman, die Feyenoord normaal met drie spitsen laat spelen. "Het maakt mij persoonlijk niet veel uit of ik als spits in een 4-4-2 of als linksbuiten in een 4-3-3 systeem speel."

Feyenoord neemt het in de voorronde van de Champions League op tegen Dinamo Kiev, ontmoetingen waar Cissé naar uit kijkt. "We zijn een aantal belangrijke spelers kwijt geraakt, maar als wij allemaal ons best doen kunnen we iets moois laten zien. Ik heb er vertrouwen in dat we het goed kunnen gaan doen."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 juli 2012 door infamous psv --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Koeman content na tactisch experiment Feyenoord









0.0093688