|
|
RenatoBos
|
|
|
Vlaar kan verkocht worde ja maar ik zou het niet erg vinden hem nog een jaar te houden, hoewel ik het betwijfel.. |
|
|
|
|
0gima
|
|
|
Ja maar dan moet hij,wel zijn contract verlengen anders,krijgt je niet,eens de helft van het bedrag dat je nu krijgt. Dus,laat hem.maar gaan. Hopelijk een.nieuwe spits erbij of guidetti:d |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Precies zijn contract verlengen.!! Een spits zie ik als hoogste prio nog steeds, op de vleugels na zie ik ons met dit matriaal niet veel bereiken.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Vlaar in de spits, probleem opgelost. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Naja we hebben ieder geval wel kopkracht dan hehe. |
|
|
|
|
0gima
|
|
|
Wordt niks hoor vlaar in de spits. Vleugels zijn goed hoor schaken en cisse is manu,er nog? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tuurlijk of haal Ricky terug.. |
|
|
|
|
0gima
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
0gima
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 - 15:18 schreef 0gima het volgende:Ja maar dan moet hij,wel zijn contract verlengen anders,krijgt je niet,eens de helft van het bedrag dat je nu krijgt. Dus,laat hem.maar gaan. Hopelijk een.nieuwe spits erbij of guidetti:d Volgend jaar geldt die gelimiteerde afkoopsom van € 4 miljoen ook gewoon nog volgens mij, dus dan kan Feyenoord nog steeds dat bedrag voor hem vragen/krijgen! |
|
|
|
|
0gima
|
|
|
Alsjeblieft niet!!!! Die raakt nog.geen bal bij de E-tjes |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: En Bruins///HELD! dan ook gewoon terughalen! |
|
|
|
|
0gima
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 - 15:34 schreef JanM het volgende:[..] Volgend jaar geldt die gelimiteerde afkoopsom van € 4 miljoen ook gewoon nog volgens mij, dus dan kan Feyenoord nog steeds dat bedrag voor hem vragen/krijgen! Dat betalen ze alleen als hij het heel.goed doet!!! Dus of contract verlengen of verkopen |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 - 15:36 schreef 0gima het volgende:[..] Dat betalen ze alleen als hij het heel.goed doet!!! Dus of contract verlengen of verkopen Nu hij deze transfer heeft afgewezen zie ik hem gewoon blijven. Misschien komt er dan wel een wintertransfer. Een nieuw contract zie ik hem niet tekenen gezien zijn leeftijd en toch de ambitie om naar het buitenland te gaan. |
|
|
|
|
0gima
|
|
|
Dan nu weg doen!! Anders krijgt je echt geen geld ervoor hoor |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Hij heeft nu nog een contract voor 2 jaar hoor! Die € 4 miljoen krijg je over een jaar ook nog wel als hij goed blijft spelen. |
|
|
|
|
0gima
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoop het niet want dan is hij geen popi Feyenoordspeler.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 - 15:14 schreef RenatoBos het volgende:Vlaar kan verkocht worde ja maar ik zou het niet erg vinden hem nog een jaar te houden, hoewel ik het betwijfel.. in de voetballerij weet je het nooit ik zeg gewoon kijken wie er naar 31 Augustus nog is |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 - 19:47 schreef bode het volgende:[..] in de voetballerij weet je het nooit ik zeg gewoon kijken wie er naar 31 Augustus nog is Wijze woorden bode! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eens d:-), maar das nog een eind..!! |
|
|
|
|
0gima
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 - 19:47 schreef bode het volgende:[..] in de voetballerij weet je het nooit ik zeg gewoon kijken wie er naar 31 Augustus nog is Hahaha,idd |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 - 19:47 schreef bode het volgende:[..] in de voetballerij weet je het nooit ik zeg gewoon kijken wie er naar 31 Augustus nog is Dank bode. Die zet ik op een tegeltje. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Mulder///HELD! aan de leiding? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 - 19:47 schreef bode het volgende:[..] in de voetballerij weet je het nooit ik zeg gewoon kijken wie er naar 31 Augustus nog is De bal is rond. Het is pas over als de scheidsrechter voor het laatst gefloten heeft.
heb je nog meer van die superlatieven? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
als het gras twee kontjes hoog is.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juli 2012 - 11:59 schreef Stylzz het volgende:[..] De bal is rond. Het is pas over als de scheidsrechter voor het laatst gefloten heeft. heb je nog meer van die superlatieven? Elf tegen elf. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Als je niet schiet kun je ook niet scoren! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als jij de bal houd kunne hunnie nie score |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: dat ligt er ook aan hoe dik je meisjes hol is natuurlijk.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
JC popi (ex-)Feyenoordspeler ??? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Stand (na diskwalificaties JanM, tomtomsonson, en ieder ander die gebrek aan voetbalkennis (hurray bode!)toont:
Bruno 4x Clasie 4x de Vrij 2x Janmaat 2x Immers 2x JanM (=Mulder) 2x |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juli 2012 - 15:48 schreef FR-Henk het volgende:Stand (na diskwalificaties JanM, tomtomsonson, en ieder ander die gebrek aan voetbalkennis (hurray bode!)toont: Bruno 4x Clasie 4x de Vrij 2x Janmaat 2x Immers 2x JanM (=Mulder) 2x En JC is inmiddels ook al meerdere keren geciteerd!
ON: Mulder///HELD! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Is lijdensweg met vakantie trouwens? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
JC? Toonbeeld van een O.S. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Of Ontzettende Soeplul ... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Belediging voor andere Soeplullen, Jan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja is het echt, is ie weer op wereldreis..? d:-)))) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Hopelijk samen met raket (ook nooit meer gezien trouwens) enkele reis naar Mars of zo! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Raketje ghehe nee ook niet meer gezien inderdaad.. |
|
|
|