|
|
WDO
|
|
|
Volgens het Deense BT waren scouts van Feyenoord afgelopen weekend aanwezig bij het Deense SønderjyskE om Quincy Antipas aan het werk te zien.
De scouts van Feyenoord hadden gezelschap van delegaties van FC Groningen, NEC, Rosenborg en Udinese. Zijn club speelde 1-1 tegen FC Kopenhagen. Antipas had de hele week vanwege knieklachten niet kunnen trainen, maar speelde desondanks 80 minuten mee.
De 28-jarige spits is international van Zimbabwe. Hij is niet een van de langste met slechts 1,68m. |
|
|
|
|
WDO
|
|
|
Hmmm, zijn naam doet mij vermoeden aan een ego trippertje... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Beetje oud, geen restwaarde? |
|
|
|
|
WDO
|
|
|
Hmmm nee volgens mij ook niet. Maar het is weer een gerucht.
Heeft ook nog maar 10x gescoord in 96 wedtrijden |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 23 juli 2012 - 11:07 schreef WDO het volgende:Hmmm nee volgens mij ook niet. Maar het is weer een gerucht. Heeft ook nog maar 10x gescoord in 96 wedtrijden dat is niet veel in zo;n kleine competitie |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Lijkt me niet het 'buitenkansje' waar we naar op zoek zijn. Kun je beter met Fernandez spelen en Achahbar en Te Vrede regelmatig laten invallen! |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Nee niet doen met 1.68 meter hebben we al achabar. Nee misschien matasz van psv valt daar buiten de boot |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Uit Zimbabwe? Dacht dat dat Italiaans was !?!?!?!?!?!?! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Volgende gerucht:
Error Bankpas. |
|
|
|
|
piet
|
|
|
Een Deens nieuwsmedium berichtte vandaag over de vermeende interesse van Feyenoord in een spits van Sønderjyske. Quincy Antipas zou in de wedstrijd tegen FC Kopenhagen gevolgd zijn door scouts van de Rotterdamse club alsmede door scouts van andere Eredivisionisten. Martin van Geel ontkent echter stellig dat Antipas gevolgd wordt door het scoutingapparaat van Feyenoord. 'Ik heb nog nooit van hem gehoord', was de korte maar duidelijke reactie van de technisch directeur tegenover journalist Edward van Cuilenborg. |
|
|
|
|
piet
|
|
|
Is dat ook weer uit de wereld! SLOTJE! |
|
|
|