|
|
The Dude :)
|
|
|
|
|
|
Jan1970
|
|
|
quote: Ik kan het niet beter formuleren!! Succes bij Nice!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
En het is officieel:
Ajax en OGC Nice hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Darío Cvitanich. De overgang naar de Franse club is per direct. De aanvaller stond nog tot en met 30 juni 2013 onder contract bij Ajax. Cvitanich, geboren op 16 mei 1984, kwam in de zomer van 2008 over van Club Atlético Banfield (Argentinië) naar Amsterdam. Hij maakte zijn debuut in de competitiewedstrijd Willem II Ajax op 30 augustus 2008 (2-1). De Argentijn, die tevens een Kroatisch paspoort heeft, speelde tot nu toe 42 wedstrijden in het eerste elftal van Ajax en maakte daarin 13 doelpunten.
Ajax verhuurde Cvitanich gedurende het kalenderjaar 2010 aan het Mexicaanse CF Pachuca. Het afgelopen seizoen (2011-2012) werd hij voor een jaar verhuurd aan Club Atlético Boca Juniors uit Argentinië. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ondanks ik hem wel een goede 2de spits had gevonden hoor. Maar hij kwam er niet aan te pas. Dus dit is het beste!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 juli 2012 door Loetje -- |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juli 2012 - 03:14 schreef Loetje het volgende:Ondanks ik hem wel een goede 2de spits had gevonden hoor. Maar hij kwam er niet aan te pas. Dus dit is het beste! Was hij niet, presteerde nooit tegen de betere clubs. Weer een grote meneer in salarishuis en kleine meneer op het veld geloost! |
|
|
|
|
Rikkert
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juli 2012 - 16:23 schreef Ajx het volgende:[..] Was hij niet, presteerde nooit tegen de betere clubs. Weer een grote meneer in salarishuis en kleine meneer op het veld geloost! +2 |
|
|
|