BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vormer en Immers enige twee nieuwelingen in de basis vanavond.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
dennis
 dennis - woensdag 25 juli 2012 - 09:55   quote  deeplink  
Afgaande op de laatste trainingen zijn Ruud Vormer en Lex Immers de enige twee debutanten in de basis vanavond tegen Real Mallorca.

Dat meldt het Algemeen Dagblad. Zij gaan een duo vormen met Jordy Clasie. Singh moet voorlopig nog genoegen nemen met een plaats op de bank. Goossens is nog niet volledig fit.

Achterin gaan Leerdam, Vlaar, De Vrij en Martins Indi de vertrouwde verdediging vormen.

Niet in het Algemeen Dagblad, maar afgaande op de laatste training zullen Schaken, Guyon Fernandez en Sekou Cisse de voorhoede gaan vormen vanavond.

Vermoedelijke opstelling: Mulder, Leerdam, Vlaar, De Vrij, Martins Indi, Immers, Vormer, Clasie, Schaken, Fernandez en Cisse
-----------------------------------------------------------

beste opstelling?
Ik had Janmaat ook in de basis verwacht,
Lexxus1
 Lexxus1 - woensdag 25 juli 2012 - 10:07   quote  deeplink  
Ja ik sta hier een beetje van te kijken...
Maar goed ik heb vertrouwen in Koeman.
scarface1979
 scarface1979 - woensdag 25 juli 2012 - 10:21   quote  deeplink  
Logische opstelling.
Leerdam was vorig seizoen uitstekend.
Janmaat mag zich erin knokken en hopelijk teken Leerdam nog bij.
Vormer is een hele goede voetballer. Al missen we wellicht wel wat creativiteit. Maar aan de andere kant kunnen Clasie en Vormer met hun passing wel snel de diepte zoeken. En Immers aansluiten bij voorzetten.
Ben benieuwd.
kuipje
 kuipje - woensdag 25 juli 2012 - 10:29   quote  deeplink  
Ik ben ook behoorlijk benieuwd. Ben het wel eens met de keus van Leerdam. Zo goed deed Janmaat het ook weer niet. Had echter graag singh ipv immers gezien. Iets meer creativiteit, maar aan de andere kant heb je met immers wel meer body. Kan goed bruikbaar zijn tegen de stugge ploeg van dynamo.

Viel me alleen wel op dat immers erg traag is, zo nu en dan niet vooruit te branden.
el triste
 el triste - woensdag 25 juli 2012 - 10:42   quote  deeplink  
had wel op Janmaat gerekend. Jammer
MrChriz
 MrChriz - woensdag 25 juli 2012 - 10:42   quote  deeplink  
Poeh in tegenstelling tot de twee hierbovenstaande (edit: el triste niet meegerekend :p) reacties sta ik wel enigzins te kijken van deze keuze. Vond bijvoorbeeld in de pot tegen Dordt in de eerste +/-35min Janmaat samen met Vilhena de enige 2 die echt lekker aan het ballen waren. Janmaat maakt op mij een frisse, gretige, en ook aanvallende meedenkende indruk. Drie dingen die ik bij Leerdam minder zie. Liet tegen Dordt ook vaak zn mannetje lopen. Maargoed, met Koeman zijn we 2e geworden en hij ziet ze elke dag trainen dus laten we er vanuit gaan dat hij weet wat hij doet!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 juli 2012 door MrChriz --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 25 juli 2012 - 11:01   quote  deeplink  
Wellicht dat er in de rust wat wissels plaatsvinden. Meest voor de hand liggend is Janmaat voor Leerdam (elk een halve wedstrijd)...
van geil
 van geil - woensdag 25 juli 2012 - 11:01   quote  deeplink  
denk niet dat die opstelling klopt....

janmaat speelde overigens in mijn ogen helemaal niet goed..
koeman had leerdam al opgesteld om evt zijn man over te nemen...
maar hij stond werkelijk overal ,,maar niet op zn plek...
dat hij vervolgens in balbezit wel goed voetbalde laat het er uit zien dat hij goed speelde..
maar tactisch was dat zeker niet het geval....
rajyv
 rajyv - woensdag 25 juli 2012 - 11:03   quote  deeplink  
mulder,leerdam,vlaar,de vrij,indi
vormer,clasie,immers
elabdelloui,guyon fernandez,schaken of cisse
Jaap_FR12
 Jaap_FR12 - woensdag 25 juli 2012 - 11:09   quote  deeplink  
Heb graag singh er in staan om te kijken wat hij kan tegen grote clubs, maar koeman weet wat hij doet!
Suijltje
 Suijltje - woensdag 25 juli 2012 - 12:48   quote  deeplink  
Zie ons cluppie vanavond wel winnen, zo ja.......is het tóch weer een steun voor volgende week dinsdag!
Ben helaas (nou ja!) dinsdag tv-loos ivm de vakantie, maar de dinsdag daarop knallen, met uiteraard hopelijk een -zij het krappe- winst!!!
daangr97
 daangr97 - woensdag 25 juli 2012 - 13:07   quote  deeplink  
ik heb er inderdaad wel vertrouwen in en tegen dordt vond ik janmaat aardig spelen hoor was alleen zwak tegen de snellere jongens dus ik zou deze wedstrijd ieder een helft doen en dan kijken wie zich heb best staande houd maar ik hoop toch dat hij met janmaat begint die heeft een bonk ervaring en die kunnen we goed gebruiken in deze jonge ploeg
Nick4F
 Nick4F - woensdag 25 juli 2012 - 13:09   quote  deeplink  
Misschien Leerdam erin, in de hoop dat hij zich in the picture speelt, en nog wat centjes oplevert? Zou me niet verbazen van Van Geel.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 juli 2012 - 13:19   quote  deeplink  
Ik ga er niet al teveel van zeggen maar als Leerdam het WEER niet laat zien is mijn geduld op met die gozerT, op deze manier kunnen wij die nooit meer verslijten aan een andere club. Janmaat leek mij toch een logischere keuze dacht ik..
kuipje
 kuipje - woensdag 25 juli 2012 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juli 2012 - 13:19 schreef RenatoBos het volgende:
Ik ga er niet al teveel van zeggen maar als Leerdam het WEER niet laat zien is mijn geduld op met die gozerT, op deze manier kunnen wij die nooit meer verslijten aan een andere club. Janmaat leek mij toch een logischere keuze dacht ik..
Vond jij Leerdam vorig jaar niet goed?

Ik wel nl
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 juli 2012 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juli 2012 - 13:25 schreef kuipje het volgende:

[..]

Vond jij Leerdam vorig jaar niet goed?

Ik wel nl
Ik heb het nu niet over afgelopen seizoen want toen speelde hij lang niet altijd slecht, maakte van tijd tot tijd zijn foutjes mag eigenlijk niet maar kan, Kelvin valt mij nu gewoon tegen door zijn instelling. Als je dan toch niet wilt verlengen en je laat nu pover spel zien stelt me dat teleur..
Ik had verwacht dat Darryl een vaste waarde zou worden en dus zou spelen, maar goed als Ronald denk beter af te zijn met Kelvin vind ik dat een prima keuze van hem, laat maar zien dat de trainer het bij het juiste eind heeft..
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 25 juli 2012 - 14:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juli 2012 - 13:07 schreef daangr97 het volgende:
ik heb er inderdaad wel vertrouwen in en tegen dordt vond ik janmaat aardig spelen hoor was alleen zwak tegen de snellere jongens dus ik zou deze wedstrijd ieder een helft doen en dan kijken wie zich heb best staande houd maar ik hoop toch dat hij met janmaat begint die heeft een bonk ervaring en die kunnen we goed gebruiken in deze jonge ploeg
De leestekens zijn zeker niet in de aanbieding deze week? :')
tomson
 tomson - woensdag 25 juli 2012 - 14:03   quote  deeplink  
Ghehe
joboo35
 joboo35 - woensdag 25 juli 2012 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juli 2012 - 10:29 schreef kuipje het volgende:
Ben het wel eens met de keus van Leerdam. Zo goed deed Janmaat het ook weer niet.
heb je ook die terug speel bal van leerdam gezien waar de goal van dordrecht uit kwam??

voor de rest heb ik van leerdam niet gezien.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 25 juli 2012 - 14:23   quote  deeplink  
Leerdam is echt niet geschikt voor ons niveau, en al helemaal niet op die positie.
Janmaat kalm blijven pik, jou kans komt wel.
Want ik weet zkr dat jij het veel btr kan!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 25 juli 2012 - 14:24   quote  deeplink  
Snap zowiezo niet dat Koeman hem nog opsteld? Hij wil niet eens verlengen.
Sodemieter op met die pisvlek.
JanM
 JanM - woensdag 25 juli 2012 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juli 2012 - 14:24 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Snap zowiezo niet dat Koeman hem nog opsteld? Hij wil niet eens verlengen.
Sodemieter op met die pisvlek.
Waarschijnlijk in de hoop dat scouts hem zien spelen en dan een bod op hem doen ?!?!?!?!?! Of om zo druk op hem te leggen dat hij alsnog een nieuw contract gaat tekenen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 25 juli 2012 - 15:37   quote  deeplink  
Leerdam was de laatste maanden van het seizoen matig. Vanavond helft in de etalage en 2e helft Janmaat.
Logisch.
JanM
 JanM - woensdag 25 juli 2012 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juli 2012 - 15:37 schreef FR-Henk het volgende:
Leerdam was de laatste maanden van het seizoen matig. Vanavond helft in de etalage en 2e helft Janmaat.
Logisch.
Tweede helft Janmaat, Singh, Elabdellaoui, TdV en Achahbar erin!
fc zenderpark
 fc zenderpark - woensdag 25 juli 2012 - 16:21   quote  deeplink  
alle nieuwe spelers moeten een kans krijgen, dus ook Janmaat
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 juli 2012 - 16:58   quote  deeplink  
Welkom zenderpark op het forum, hoop dat we hier meer van je gaan zien..
Aparte nickname overigens..??
mc gilad
 mc gilad - woensdag 25 juli 2012 - 17:00   quote  deeplink  
omar moet zeker wel een kans krijgen om te spelen
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 juli 2012 - 17:12   quote  deeplink  
Het lijkt hier zo zachtjes aan wel het Nieuwelingentopic..
Jij ook mc gilad van harte welkom hier..!!

Daarnaast zou het ook heel fijn zijn om hem aan het werk te zien, we hebben nog niets van hem gezien toch..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 25 juli 2012 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juli 2012 - 17:12 schreef RenatoBos het volgende:
Het lijkt hier zo zachtjes aan wel het Nieuwelingentopic..
Jij ook mc gilad van harte welkom hier..!!

Daarnaast zou het ook heel fijn zijn om hem aan het werk te zien, we hebben nog niets van hem gezien toch..
Open Dag, rond 12-en. Was ie ook (net als Tony, van Geel e.a.) plots handtekeningen aan het uitdelen.
Vrolijke gast.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 juli 2012 - 19:28   quote  deeplink  
Dat heb ik gemist dan maar jij hebt hem gezien dan..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 25 juli 2012 - 22:19   quote  deeplink  
Man, heb de foto's, weet alleen ff niet hoe hier te plaatsen vanaf computer.
MrChriz
 MrChriz - woensdag 25 juli 2012 - 23:40   quote  deeplink  
Ook vanavond vond ik Janmaat veel meer brengen dan Leerdam, denk dat Koeman hem er dinsdag ook wel inzet :)
Vond Vormer wel echt bazig spelen :)
fredje
 fredje - woensdag 25 juli 2012 - 23:53   quote  deeplink  
Immers zwak Vormer matig
MrChriz
 MrChriz - donderdag 26 juli 2012 - 01:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juli 2012 - 23:53 schreef fredje het volgende:
Immers zwak Vormer matig
Over Vormer zijn we t duidijk oneens :p Immers moet ik je helaas gelijk geven. Kwam een beetje futloos/onbeholpen over, had de laatste 20min Vilhena wel even op die positie willen zien!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 26 juli 2012 - 01:45   quote  deeplink  
Vormer deed het helemaal niet verkeerd en Immers was erg ongelukkig maar vond zijn inzet wel goed, zal wel vol van de zenuwen hebben gezeten lexie.
tomson
 tomson - donderdag 26 juli 2012 - 03:27   quote  deeplink  
Lexie wou niet klappen voor z'n liedje....
tomson
 tomson - donderdag 26 juli 2012 - 03:31   quote  deeplink  
Af en toe kwam Vormer niet goed uit de verf idd.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 26 juli 2012 - 03:45   quote  deeplink  
Het is ook niet makkelijk Karim te vervangen, Singh vond ik wel aardig spelen..
De Spot
 De Spot - donderdag 26 juli 2012 - 07:04   quote  deeplink  
Immers kwam op alle fronten te kort gister,ongelofelijk dat deze jongen gescout is..hele matige speler die ons niet verder brengt.

Vond Vormer wel goed spelen,daar gaan we nog plezier aan beleven.
De Spot
 De Spot - donderdag 26 juli 2012 - 07:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 juli 2012 - 23:40 schreef MrChriz het volgende:
Ook vanavond vond ik Janmaat veel meer brengen dan Leerdam, denk dat Koeman hem er dinsdag ook wel inzet :)
Vond Vormer wel echt bazig spelen :)
Eens Janmaat is/word een kanjer..
ViezeFurr
 ViezeFurr - donderdag 26 juli 2012 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2012 - 07:04 schreef De Spot het volgende:
Immers kwam op alle fronten te kort gister,ongelofelijk dat deze jongen gescout is..hele matige speler die ons niet verder brengt.

Vond Vormer wel goed spelen,daar gaan we nog plezier aan beleven.
Immers was met alle respect inderdaad verschrikkelijk, één op één met de keeper lukt niet, een intikkertje raakt hij als een F-pupil, hij was traag en won nauwelijks duels. Vormer deed het inderdaad netjes.

De Vrij wordt trouwens ook een grote, als je ziet hoe rustig hij achterin een mannetje uitkapt, en zijn crossballen (o.a. op Cissé) die perfect aankomen.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 26 juli 2012 - 08:57   quote  deeplink  
Ik dacht ik hou me rustig en afzijdig maar dat levert weer niks op!

Koeman had gewoon met de volgende 'elf' moeten beginnen:

......

Janmaat---De Vrij---Vlaar---Bruno MI

Clasie----Vormer----Singh----Immers

--------Cissé---Elabdallaoui--------

En anders Immers eruit, Fernandez erin en Omar een linie laten zakken!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 26 juli 2012 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2012 - 08:57 schreef lijdensweg het volgende:
Ik dacht ik hou me rustig en afzijdig maar dat levert weer niks op!

Koeman had gewoon met de volgende 'elf' moeten beginnen:

......

Janmaat---De Vrij---Vlaar---Bruno MI

Clasie----Vormer----Singh----Immers

--------Cissé---Elabdallaoui--------

En anders Immers eruit, Fernandez erin en Omar een linie laten zakken!
Kan prima met die opstelling leven. Even wachten nog of Elab basiswaardig is. Anders Schaken.
vakkieQkeleku
 vakkieQkeleku - donderdag 26 juli 2012 - 09:13   quote  deeplink  
Het team lijkt mij sterker dan vorig seizoen. De verdediging staat als een huis en met Janmaat hebben wij nog wat meer aanvallende impulsen. Het middenveld is ondanks het vertrek van Karim niet minder. Vormer vind ik degelijk spelen. Immers is wisselvallig maar ik hoop dat dat goed komt wanneer hij meer gewend is. Zijn inzet is goed. We hebben wat meer fysieke kracht op het middenveld. Singh is zeker niet minder dan de basis, dus meer mogelijkheden. In de aanval missen wij een afmaker. Wel zijn we op de vleugels sterker geworden, doordat er meer keuze is. Elabdalloui en Cabral vielen goed in. Cabral speelde gisteren voor mijn gevoel eindelijk weer vrijuit en goed. Desondanks heb ik zelf voorkeur voor Cisse en Schaken.
Wanneer de kansen beter benut gaan worden wordt het nog een mooi seizoen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 26 juli 2012 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2012 - 09:13 schreef vakkieQkeleku het volgende:
Het team lijkt mij sterker dan vorig seizoen. De verdediging staat als een huis en met Janmaat hebben wij nog wat meer aanvallende impulsen. Het middenveld is ondanks het vertrek van Karim niet minder. Vormer vind ik degelijk spelen. Immers is wisselvallig maar ik hoop dat dat goed komt wanneer hij meer gewend is. Zijn inzet is goed. We hebben wat meer fysieke kracht op het middenveld. Singh is zeker niet minder dan de basis, dus meer mogelijkheden. In de aanval missen wij een afmaker. Wel zijn we op de vleugels sterker geworden, doordat er meer keuze is. Elabdalloui en Cabral vielen goed in. Cabral speelde gisteren voor mijn gevoel eindelijk weer vrijuit en goed. Desondanks heb ik zelf voorkeur voor Cisse en Schaken.
Wanneer de kansen beter benut gaan worden wordt het nog een mooi seizoen.
1. Het team lijkt mij sterker dan vorig seizoen. --> Even sterk of zwak, vorig jaar kon je verrassen.
2. De verdediging staat als een huis en met Janmaat hebben wij nog wat meer aanvallende impulsen. --> Leerdam moet eruit. Nooit meer terugkomen. Voor de rest was de verdediging verre van solide, Mallorca deed gewoon niet mee.
3. Vormer vind ik degelijk spelen. --> Minder lopen met de bal.
4. Immers is wisselvallig maar ik hoop dat dat goed komt wanneer hij meer gewend is. Zijn inzet is goed. We hebben wat meer fysieke kracht op het middenveld. --> Minder lopen met de bal, schiet eens in het doel?
5. In de aanval missen wij een afmaker. --> No shit Sherlock.
6. Wel zijn we op de vleugels sterker geworden, doordat er meer keuze is. Elabdalloui en Cabral vielen goed in. Cabral speelde gisteren voor mijn gevoel eindelijk weer vrijuit en goed. Desondanks heb ik zelf voorkeur voor Cisse en Schaken. --> Cabral nooit meer opstellen. Elabdalloui leuk, tot hij dubbele dekking heeft. Schaken en Cisse gisteren dramatisch.

T was kudt, ik snap niet dat men zo positief kan zijn.
ViezeFurr
 ViezeFurr - donderdag 26 juli 2012 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2012 - 09:17 schreef Stylzz het volgende:

[..]

1. Het team lijkt mij sterker dan vorig seizoen. --> Even sterk of zwak, vorig jaar kon je verrassen.
2. De verdediging staat als een huis en met Janmaat hebben wij nog wat meer aanvallende impulsen. --> Leerdam moet eruit. Nooit meer terugkomen. Voor de rest was de verdediging verre van solide, Mallorca deed gewoon niet mee.
3. Vormer vind ik degelijk spelen. --> Minder lopen met de bal.
4. Immers is wisselvallig maar ik hoop dat dat goed komt wanneer hij meer gewend is. Zijn inzet is goed. We hebben wat meer fysieke kracht op het middenveld. --> Minder lopen met de bal, schiet eens in het doel?
5. In de aanval missen wij een afmaker. --> No shit Sherlock.
6. Wel zijn we op de vleugels sterker geworden, doordat er meer keuze is. Elabdalloui en Cabral vielen goed in. Cabral speelde gisteren voor mijn gevoel eindelijk weer vrijuit en goed. Desondanks heb ik zelf voorkeur voor Cisse en Schaken. --> Cabral nooit meer opstellen. Elabdalloui leuk, tot hij dubbele dekking heeft. Schaken en Cisse gisteren dramatisch.

T was kudt, ik snap niet dat men zo positief kan zijn.
Zo slecht was het ook weer niet. Aanvallend was het matig, vooral in de afronding slecht. Achterin stond het, en op Immers na was het middenveld ook prima.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 26 juli 2012 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2012 - 09:37 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Zo slecht was het ook weer niet. Aanvallend was het matig, vooral in de afronding slecht. Achterin stond het, en op Immers na was het middenveld ook prima.
Wat stond er dan? Mallorca deed helemaal niets.
Volgens mij spelen ze overmorgen tegen AZ.
Zullen we zien.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 26 juli 2012 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2012 - 09:40 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Wat stond er dan? Mallorca deed helemaal niets.
Volgens mij spelen ze overmorgen tegen AZ.
Zullen we zien.
AZ...Pfff, die zijn behoorlijk ontmanteld zeg.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 26 juli 2012 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2012 - 10:04 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

AZ...Pfff, die zijn behoorlijk ontmanteld zeg.
Klopt, vandaar ook, we zullen zien.
ViezeFurr
 ViezeFurr - donderdag 26 juli 2012 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2012 - 09:40 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Wat stond er dan? Mallorca deed helemaal niets.
Volgens mij spelen ze overmorgen tegen AZ.
Zullen we zien.
Dat kunnen een aantal redenen zijn:
1. Ze hadden geen zin
2. Hard getraind de afgelopen tijd
3. Ze moeten nog meer wedstrijden oefenen
4. Feyenoord zorgde ervoor dat zij niet in hun spel kwamen

Ik neem aan dat je niet zomaar 8e wordt in de Spaanse competitie..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vormer en Immers enige twee nieuwelingen in de basis vanavond.









0.0059859