|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Petitie of Bosi mij mee moet nemen naar de Kuip |
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
Geef die man een ava en een standbeeld!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 juli 2012 door Nummer Zeven -- |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
Ja ga jij nou maar Valentino Rossi uithangen op de snelweg! |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
|
|
|
FR Waussie
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Grote kans op regen die dag. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
1 milimeter regen dus.... ik heb een beetje heel erg veel geld opgemaakt bij de vierdaagsefeesfen dus met de trein is ook niet heel erg goedkoop, met andere woorden HELP ME! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juli 2012 - 16:27 schreef Nummer Zeven het volgende:1 milimeter regen dus.... ik heb een beetje heel erg veel geld opgemaakt bij de vierdaagsefeesfen dus met de trein is ook niet heel erg goedkoop, met andere woorden HELP ME! gewoon een oekraiense vrachtwagen zoeken. en in het palletrek kruipen. dan is de reis gratis. en bijna alle auto's gaan naar kiev. ik zeg doen! |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juli 2012 - 16:28 schreef FR-Han het volgende:[..] gewoon een oekraiense vrachtwagen zoeken. en in het palletrek kruipen. dan is de reis gratis. en bijna alle auto's gaan naar kiev. ik zeg doen! Nee al die oekrainers zijn neo-nazi's! Ik generaliseer nooit |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
blijk je na munchen af te buigen naar italie moet je er op de europabrucke effe uitspringen... |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
Oh en ik heb een kaartje gekocht voor Y3, maar ik hoorde dat hier ook mensen met een rolstoel zitten en vaak uitsupporters? Niet dat ik wat tegen gehandicapten heb, maar als iemand kaartje wil ruilen of over heeft, graag! Ok dit is bij voorbaat kansloos, maar dan ben je een ekte ekte headliner sociale Feyenoorder! |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
quote: KOM GEWOON MET DE AUTO! Kunnen we samen praten, grappen maken over je ex, jij voorop terwijl je thuis nog elke avond jankt om der met een fles jenever naast je, support your locals! Fuck die motor! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ja Bosi! Kunnen we meteen werkoverleg houden bij BB! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Z'n achterband is toch naar de klote achie :) |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
Vinden de andere forumleden ook leuk! Kunnen ze zien dat ik op internet een grote bek heb en in t echt een heel, klein, lief, verlegen jongentje ben die huilt om Disney-film kom Bos!! |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
quote: Van zn motor of auto? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Komt ervan als je op het circuit gaat lopen gummen.... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
:(
Morgenavond ff fixen; €185,- inclusief montage. |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
Ja kutzooi, kom met de auto of ik stuur mn vriend in eindhoven op je af! Die heeft ook alle prullenbakken hier al opgeblazen (ik wacht op de taliban grappen) ik laat me niet piepelen door de eerste en de beste kakkerlak! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Jij maakt ook wel goeie reclame voor jezelf he? :p |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
Bosi is daarbuiten natuurlijk wel een hele lieve warme spontane en leuke man! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juli 2012 - 19:49 schreef Nummer Zeven het volgende:Ja kutzooi, kom met de auto of ik stuur mn vriend in eindhoven op je af! Die heeft ook alle prullenbakken hier al opgeblazen (ik wacht op de taliban grappen) ik laat me niet piepelen door de eerste en de beste kakkerlak! http://talibanfun.altervista.org/
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 juli 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
Ff weer naar boven halen het is serieus! Dagkaart naar Rotterdam kost 47 euro staat op ns.nl -__- heb ik een keer een kaartje kan ik er niet heen dit is harstikke erg! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 - 16:59 schreef Nummer Zeven het volgende:Ff weer naar boven halen het is serieus! Dagkaart naar Rotterdam kost 47 euro staat op ns.nl -__- heb ik een keer een kaartje kan ik er niet heen dit is harstikke erg! anders via blokker? |
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
quote: Hoeveel kost dat? Daan had trouwens de auto al vol |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Slotje hing er gauw aan... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
snel opslot daar goedbezig |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Deze B komt niet uit R
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 juli 2012 door Beempjerotterdam -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
broer van Ted