BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Afgunst ?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
nora
 nora - donderdag 26 juli 2012 - 10:02   quote  deeplink  
Wat is er met Verbeek aan de hand ? Is hij misschien zonder dat wij het wisten in het verleden afgewezen als trainer bij Ajax of is het de frustatie dat hij als voetballer nooit bij een topclub heeft gespeeld.
De laatste seizoenen heeft hij alleen maar problemen met Ajax over de handelswijze van Ajax bij transfers oa Ajax maakt Moisander geil,de scheidsrechters die altijd op onze hand zijn,vorig seizoen de Aso streek om met zijn team het veld af te stappen bij de beker wedstrijd Ajax-AZ en dat terwijl er beslist geen dreigende situatie meer was en 50.000 man naar huis konden omdat hij het veld afloopt en wist dat Ajax gestraft zou worden.Nu weer de uitspraak dat Ajax wel weer vlak voor de wedstrijd Ajax-Az over Moisander gaat beginnen om onrust bij Az creeren.
Wat is dat met die man ?????
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - donderdag 26 juli 2012 - 10:08   quote  deeplink  
Hij baalt er gewoon van dat ajax zijn spelers geil maakt ipv hem.
Hij schijnt al wat jaren droog te staan.;)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 26 juli 2012 - 10:41   quote  deeplink  
Verbeek: AJAX maakt Moisander geil!

Verbeek = mediageil
Peterhs
 Peterhs - donderdag 26 juli 2012 - 10:52   quote  deeplink  
+ Verbeek kan niemand geil maken.
Eide
 Eide - donderdag 26 juli 2012 - 11:02   quote  deeplink  
Ten eerste vind ik het mooi wat Verbeek met AZ presteert. Petje af daarvoor.

Maar Verbeek is wel een schijnheil van de buitencategorie. Hij mag zelf graag zeggen dat hij nooit liegt maar er liggen toch voldoende voorbeelden die het tegendeel bewijzen. Hij mag ook graag afgeven op zijn collega's. Dat doet hij met grote regelmaat, en niet alleen naar Ajax toe.

Het is zo'n gevalletje "de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet". Verbeek roept iets over de handelswijze van een ander terwijl hij zichzelf steeds schuldig maakt aan media uitingen over die anderen. Hij speelt dat spelletje zelf ook gewoon.

Maar Verbeek zou Verbeek niet zijn zonder dat soort dingen. Geeft de voetballerij smaak. Dat die smaak dan af en toe bitter is....
nora
 nora - donderdag 26 juli 2012 - 11:33   quote  deeplink  
Ja toch in zijn Heerenveentijd hoorde je weinig van hem,sinds hij bij AZ zit is hij constant aan het mierenneuken over andere clubs (topclubs) je hoort hem nooit over RKC of Utrecht het is Ajax of PSV het lijkt een beetje op een imitatie van v.Gaal wat ik persoonlijk een veel betere trainer en persoonlijkheid vind als die voormalige bokser.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - donderdag 26 juli 2012 - 11:37   quote  deeplink  
Als trainer van een subtopper als AZ weet je dat dit gaat gebeuren.
Dat is namelijk in de hele wereld het geval.
Als je daar niet mee kunt omgaan kun je beter stoppen.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - donderdag 26 juli 2012 - 15:55   quote  deeplink  
Verbeek, lekker belangrijk...
nora
 nora - donderdag 26 juli 2012 - 16:02   quote  deeplink  
We komen hem weer tegen in augustus plus door zijn gezeik krijgen steeds meer mensen in het land een hekel aan Ajax dat is wat hij bereikt.
Ajx
 Ajx - donderdag 26 juli 2012 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 juli 2012 - 16:02 schreef nora het volgende:
We komen hem weer tegen in augustus plus door zijn gezeik krijgen steeds meer mensen in het land een hekel aan Ajax dat is wat hij bereikt.
Laat lekker gaan joh, de boer! Gewoon weer winnen van de mafkezen en dan staan ze wel weer een eind op de plaats!
The Dude :)
 The Dude :) - donderdag 26 juli 2012 - 16:28   quote  deeplink  
Ik denk dat hij gewoon niet goed met tegenslag kan omgaan en types als hij (uit de provincie, behalve Drenthe) hebben per definitie een hekel aan die Amsterdamse inslag. Verander je niet meer bij die man. Zonde dat gedrag, vind het namelijk wel een steengoede trainer en iemand die echt hart voor de sport heeft.
nora
 nora - donderdag 26 juli 2012 - 20:30   quote  deeplink  
Ja oke ik vind het geen verkeerde trainer daarom vind ik het jammer dat hij deze truken uithaald dat heeft hij niet nodig daarom begrijp ik het niet helemaal,daarom dacht ik er zit misschien oudzeer achter.
 The Dude :) - donderdag 26 juli 2012 - 21:40   quote  deeplink  
Ja ben het helemaal met je eens hoor, maar misschien probeert ie wat te forceren? Ik weet het ook niet, hij moet zich maar bezig houden met AZ. Bij Feyenoord is het ook niet voor niks niet gelukt denk ik dan...
Aartus
 Aartus - vrijdag 27 juli 2012 - 00:23   quote  deeplink  
Ach ik ben zelf fc twente supporter,die verbeek begint van gaal trekjes te vertonen,ik ken z,n broer die hier woont in enschede,daar waar verbeek ook geboren is,en die wil al geen contact met m,ach met az mocht ie lange tijd meedoen om de bovenste plaatsen,en in de beker,maar niets gehaald,t is gewoon een overgewaardeerde trainer,toch logisch dat clubs nu aan t shoppen zijn,maar verbeek begrijpt dat niet,daarom wordt t ook nooit een toptrainer.Maak je niet zo druk om zo,n nobody.bij mijn club zijn er 6 weggegaan,maar inmiddels hebben we ook weer opvolgers.
 The Dude :) - vrijdag 27 juli 2012 - 12:37   quote  deeplink  
Wil z'n broer geen contact met 'm ?? Hahaha, gezellige familie dan :))
Stanley
 Stanley - maandag 30 juli 2012 - 08:30   quote  deeplink  
Verbeek is een vakman en daarnaast is niets menselijks hem vreemd.

Hij kan niet tegen zijn verlies en dat is goed voor een sportman. En Ajax ligt gevoelig in Alkmaar omdat wij het voorbeeld zijn van hoe zij graag zouden willen zijn.

En het besef dat dit nimmer zal lukken doet hen pijn... hahaha

Maar verder goeie vent.
nora
 nora - maandag 30 juli 2012 - 12:25   quote  deeplink  
Ja het zou wel grappig zijn als Moisander en Maher toch naar Ajax zouden gaan dat overleefd Verbeek niet !!!!
XXX
 XXX - maandag 30 juli 2012 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 12:25 schreef nora het volgende:
Ja het zou wel grappig zijn als Moisander en Maher toch naar Ajax zouden gaan dat overleefd Verbeek niet !!!!
Helemaal niet grappig, moeten we met ze. Kost alleen maar teveel geld.
Maher is middenvelder nr. 35 en Moisander mag de veters nog niet strikken van Toby.
nora
 nora - maandag 30 juli 2012 - 13:09   quote  deeplink  
Jij bent zeker familie van Toby ? Kom op man Toby is een goede mandekker en niks meer.Moisander is gewoon een betere voetballer ,en Maher is het grootste talent op het middenveld dan verhuren we weer wat andere middenvelders,maar goed Maher en Moisander gaan niet komen te duur dus maak je niet druk .
 The Dude :) - maandag 30 juli 2012 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 13:09 schreef nora het volgende:
Moisander is gewoon een betere voetballer
Daar ben ik niet zo zeker van, maar daar zijn de meningen over verdeeld. Wat ik belangrijker vind is dat Ajax' zwakke punt het pure verdedigen is. Alle jongens, ook verdedigers, worden opgeleid om aanvallend te denken. We hebben misschien een wat meer verdedigend ingestelde CV nodig en daarin is Aldeweireld gewoon beter. Opbouwend vind ik ze niet veel verschillen, dus kun je mijns inziens beter een goeie killer halen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Afgunst ?

0.0053219