|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: IK WIL OOK EEN AVATAR |
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
500.000 posts op het Feyenoord Forum!
De 500.000 posts zijn gehaald (incl de verwijderde berichten). Een enorme mijlpaal dus tijd voor een feestje. De (regelmatige) posters in dit forum mogen een avatar uitkiezen. Hou er wel rekening mee dat de avatars niet onbehoorlijk, kwetsend, te extreem of anderzins (mogelijk) provocerend mogen zijn.
Op dit moment werk ik op afstand en ben ik niet in de gelegenheid om afbeeldingen aan te passen en dan te uploaden en is het toevoegen van de avatars ook een traag proces maar je kan me wel enorm helpen door afbeeldingen in de correcte grootte door te mailen. Dus voor iedereen die weet hoe ze een foto kunnen bewerken/verkleinen, het zou me enorm helpen om de avatar in de volgende 2 formaten te leveren:
grote avatar: max 112x112 pixels kleine: max 64x64 pixels
Het mag ook kleiner zijn, dus bijvoorbeeld de grote avatar mag ook 112x100 zijn of 100x112. Als je de afbeeldingen zelf (correct) aanlevert mag je ook voor de grote en kleine een verschillende avatar aanleveren. Mocht je niet weten hoe de afbeelding correct te verkleinen, misschien willen anderen hier je helpen of anders zul je moeten wachten totdat ik weer vanaf kantoor aan het werk ben (2 weken).
Doorsturen kan per e-mail naar:
Vergeet niet je (exacte) nickname te vermelden en liefst een onderwerp van de mail zoals 'Forum avatar nickname [naam]'! Ik kan niet garanderen dat ik de avatars nu ook al kan toevoegen aan je account want mijn verbinding kan weg vallen, maar als je het alvast doormailt komt het vanzelf goed.
En uiteraard alle posters heel erg bedankt voor jullie inzet en posts!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 juli 2012 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Jeay
|
|
|
Nice. Medeverantwoordelijk met mijn 12 posts (en counting).
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 juli 2012 door Jeay -- |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
Waarneer mag ik ereen uitkiezen boudewijn, voor mijn inzet?? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: je hebt 300 posts man. pas boven de 10000 telt het |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote: haha, zegt ie nu die boven de 10000 is, en bovendien wordt niet zoveel gepost op het twente forum dus loopt niet zo snel als bij jullie. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juli 2012 - 19:58 schreef arikanari het volgende:[..] haha, zegt ie nu die boven de 10000 is, en bovendien wordt niet zoveel gepost op het twente forum dus loopt niet zo snel als bij jullie. lol. maar nu moeten wij lijden onder jou eventueele avatar... want er komt vast een geschrokken paard of iets dergelijks in je twente embleem avatar... ;-) |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juli 2012 - 20:06 schreef FR-Han het volgende:[..] lol. maar nu moeten wij lijden onder jou eventueele avatar... want er komt vast een geschrokken paard of iets dergelijks in je twente embleem avatar... ;-) Ghehe, precies een geschrokken paard die zijn tegenstander probeert te verpletteren. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juli 2012 - 20:23 schreef arikanari het volgende:[..] Ghehe, precies een geschrokken paard die zijn tegenstander probeert te verpletteren. met oogkleppen idd... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het is toch een actie van de Feyenoord sectie? Niks geen hobbelpaarden! |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
De titel luidt toch echt nog 424 posts en dan krijgen we allemaal een avatar, en gezien de enkele sporadische berichten die ik bij jullie achterlaat geldt dat dus voor iedereen. Anders is het een valse belofte en ga ik naar de rechter. haha |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juli 2012 - 20:31 schreef arikanari het volgende:De titel luidt toch echt nog 424 posts en dan krijgen we allemaal een avatar, en gezien de enkele sporadische berichten die ik bij jullie achterlaat geldt dat dus voor iedereen. Anders is het een valse belofte en ga ik naar de rechter. haha Allemaal = alle trouwe Feyenoordforumposters, dus géén wanabe Feyenoorders ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij mag niet uitkiezen Ari, jij krijgt deze....
|
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote: wannabe feijenoorder, weet niet onder welke rots jij net vandaan gekropen bent maar zou effe naar de dokter gaan want er lijkt me een lichte hersenbeschadeging te zijn ontstaan tijdens je winterslaap. |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote: leuk geprobeerd renato, maar dat zijn teveel pixels. Wel de tekst goed lezen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kan iemand die afbeelding verkleinen misschien..!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Verkleinen we alles behalve de lul |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
haha, jullie weten ook niet van ophouden he. gaat niet gebeuren renato. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
mijne word:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 juli 2012 door FR-Han -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
HAN verwijderen aub..
Thanx..!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 juli 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
niet zo snel knaaperts! moest het effe veranderen |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
Por el amor de dios, wat de fuck is dat van afbeelding? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Of deze Ari, een kanarie met een Duitse scheiding in het midden..
|
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: dat is mike obiku... een held!! mijn alter ego! (omdat ie altijd lacht en de joden strafte) |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
leuk leuk, heb ik ineens een scheiding. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juli 2012 - 20:45 schreef FR-Han het volgende:[..] dat is mike obiku... een held!! mijn alter ego! (omdat ie altijd lacht en de joden strafte) Geweldig hè Han die golden goal, d:-)))))) ik was erbij vergeet het nooit meer.. |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
he renato heb je er niet 1 met stekeltjes. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik heb er een.... het is een wat uit de kluite gegroeide kanarie...
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
maar met wat stekeltjes... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Han was me voor Ari..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 juli 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
die lijkt er sprekend op, bedankt gozer ga hem inlijsten. haha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geregeld jij ook je avatar... |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
had het mailtje al verstuurd, maar bij nader inzien is ie wel orgineel. |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
effe kijken of ik die kan verkleinen. |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
ik ga hem opsturen ook, hopelijk accepteert boudwijn hem. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote: Sorry Renato heb de struisvogel al kleiner gemaakt en opgestuurd, bedankt voor de foto Han. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: als je dat doet heb je mijn eeuwig respect todat feyenoord eventueel een punt verspeeld tegen twente |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
ik wil deze
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 juli 2012 door Xapter -- |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote:Op donderdag 26 juli 2012 - 21:03 schreef FR-Han het volgende:[..] als je dat doet heb je mijn eeuwig respect todat feyenoord eventueel een punt verspeeld tegen twente Dat heb ik gedaan Han, beetje zelfspot kan geen kwaad toch. Boudewijn moet het natuurlijk alleen nog wel accepteren. Benieuwd of ie dat doet, heb ik jou respect tot de volgende wedstrijd. ;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
5% van die posts zijn van mij...
Hm.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 juli 2012 door Stylzz -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|