|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Waarom niet? Hij past goed bij mij. Ik ben Wim, maar ik heb een 2 achter me naam omdat er twee personen in me zitten net als Gollum. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
geldt dit voor iedereen???
heb eea gemist door mijn vakantie geloof ik,,,,
zie ineens allerlei avatars... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 27 augustus 2012 - 20:11 schreef van geil het volgende:geldt dit voor iedereen??? heb eea gemist door mijn vakantie geloof ik,,,, zie ineens allerlei avatars... zo goed als iedereen ja |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 27 augustus 2012 - 18:05 schreef Wim2 het volgende:Waarom niet? Hij past goed bij mij. Ik ben Wim, maar ik heb een 2 achter me naam omdat er twee personen in me zitten net als Gollum. Ja man, je bent een en al fantasie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Één geile avatar kan toch wel ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zeker wel maar die avatar van Wim kan echt niet.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: waarom niet?
ken je film klassiekers! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: waar is dat animated plaatje daarvan ook al weer? vond ik wel grappig! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ooit wel een in verband met joejietsoe gebruikt geloof ik. Zal je wel gewist hebben :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat plaatje lijkt verdacht veel op de gemiddelde ajaxcied.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: vast wel, dacht dat ik hem ergens had opgeslagen maar kan hem niet vinden |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Peet vragen. Die had hem van me "geleend" hahaha |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Peet! geef eens! (ik weet dat je dit leest) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tuurlijk leest ie dit..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 augustus 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik lees alles ouwe dat is mijn probleem.heb geen rust in mijn reet |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Aanklikken en opslaan Tommy |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik ga plat....slaap lekker vrienden,tot morgen,kom elke dag ff langs |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
De tot nu weer aangevraagde avatars zijn toegevoegd. Ben ik iemand vergeten: ff melden! |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Dit vind ik wel een goeie voor m. Als dit geen lijdensweg meer is weet ik t ook niet meer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 augustus 2012 door RedDevil1990 -- |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Omg..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 augustus 2012 door Wim2 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 - 05:31 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Dit vind ik wel een goeie voor m. Als dit geen lijdensweg meer is weet ik t ook niet meer [ afbeelding ] Of ook mooie verrassing als die terug kom en dit staat ineens bij ze naam [ afbeelding ] Die Jodenster vind ik behoorlijk respectloos maat. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
+1 Slecht plan om te plaatsen. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ag t was maar een idee heb t al weg gehaald |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik zal er niet van gaan steigeren, maar er komen meer mensen op dit forum he. Thx! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
ik zou de volgende graag willen:
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
deze lijkt me ook wel leuk! |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
quote: WHAHAHAHA HAP! tis zo jammer voor je heb die wrat niet op mijn kin, ken wel iemand met zo'n wrat maar nu ik jou toch spreek waarom was jij niet bij het afscheid voor Djee?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 augustus 2012 door De vrouw van -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hmmm jammer kan hem niet zien.. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: waarom wil je dat weten? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
GRAAG VIA PB BESPREKEN DIT..!!!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dan een dikke streep eronder |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maak je maar zin..!!! |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
nieuwe poging ja gelukkig gelukt
deze avatar zou ik graag willen hebben?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 augustus 2012 door joboo35 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 - 12:47 schreef De vrouw van het volgende:[..] WHAHAHAHA HAP! tis zo jammer voor je heb die wrat niet op mijn kin, ken wel iemand met zo'n wrat maar nu ik jou toch spreek waarom was jij niet bij het afscheid voor Djee? Lelijke onder-de-gordel-post? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
waarom per PB? waarom +1 en +2 en waarom dikke streep eronder? Ik mag toch aannemen dat niemand er vanuit gaat dat er nu goedkoop over de rug van iemand anders gescoord geprobeerd gaat worden?
Er wordt een vraag gesteld en die is met een wedervraag beantwoord. meer niet. relax jongens..... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gewoon niet doen Roel én v.v. that's all. |
|
|
|