|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 - 13:13 schreef FR-Roel het volgende:waarom per PB? waarom +1 en +2 en waarom dikke streep eronder? Ik mag toch aannemen dat niemand er vanuit gaat dat er nu goedkoop over de rug van iemand anders gescoord geprobeerd gaat worden? Er wordt een vraag gesteld en die is met een wedervraag beantwoord. meer niet. relax jongens..... Zoek het woord piëteit eens op. Daarom niet op het Forum. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: ik denk dat je dit tegen de verkeerde zegt. Ongeacht het antwoord op de wedervraag ga ik echt niet op het forum het hier over hebben. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 - 13:13 schreef FR-Roel het volgende: waarom per PB? waarom +1 en +2 en waarom dikke streep eronder? Ik mag toch aannemen dat niemand er vanuit gaat dat er nu goedkoop over de rug van iemand anders gescoord geprobeerd gaat worden? Er wordt een vraag gesteld en die is met een wedervraag beantwoord. meer niet. relax jongens..... Bij zo`n vraag heb je wat mij betreft alle recht ,alleen wat gaat het haar aan wat jou reden ook geweest mag zijn! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 - 20:48 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Bij zo`n vraag heb je wat mij betreft alle recht ,alleen wat gaat het haar aan wat jou reden ook geweest mag zijn! daarom stelde ik ook mijn wedervraag. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
LAATSTE AVATAR KANS LAATSTE AVATAR KANS LAATSTE AVATAR KANS
Diegene die nog een avatar willen, lees het eerste bericht ff door met instructies. Doorsturen van de avatar (of iig aangeven dat je er eentje aan het zoeken bent) kan dit weekend nog, daarna is het wachten totdat het forum geupdate wordt zodat iedereen het zelf kan uploaden.
Iedereen die er in de afgelopen week eentje heeft door gemail of per PM gestuurd heeft zal na het weekend de avatar toegevoegd krijgen.
LAATSTE AVATAR KANS LAATSTE AVATAR KANS LAATSTE AVATAR KANS
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 september 2012 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
deze avatar zou ik graag willen hebben?
ook hier maar weer een herrinnering graagzou ik deze avatar willen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 september 2012 door joboo35 -- |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
kan iemand helpen bovenstaande plaatje te verkleinen?? |
|
|
|
|
De vrouw van
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
Boudewijn waar blijft mijn avatar? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ben er zeer benieuwd naar....
naar jou muisje |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hier nog een. Beetje opschieten B ! |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
quote: haha jij weet hoe ik eruit zie |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
quote: dank je wel voor verkleinen
@boudewijn
graag zou ik deze als avatar willen
alvast bedankt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 september 2012 door joboo35 -- |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Ik wil deze
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 september 2012 door Beempjerotterdam -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 september 2012 - 19:06 schreef Beempjerotterdam het volgende:Ik wil deze [img]http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/01017/Mario_Balotelli_4__1017817q.jpg[/url] PrutserplakkerT.. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: whahahaha kutjanus! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Beter contact opnemen met delta dan :) |
|
|
|
|
joboo35
|
|
|
topic naam is??
topic: LAATSTE AVATAR KANS: 500.000 posts op het Feyenoord Forum!
heb nou 2 keer gevraagd dit word 3e keer.
gaarne onderstaande als avatar.
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 02 september 2012 - 07:46 schreef joboo35 het volgende:topic naam is?? topic: LAATSTE AVATAR KANS: 500.000 posts op het Feyenoord Forum! heb nou 2 keer gevraagd dit word 3e keer. gaarne onderstaande als avatar. [ afbeelding ] anders lees je het topic ff door.... dan zie je wat je moet doen ipv in het luchtledige 3 keer iets te vragen... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: mis je Elmo? hahahaha |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Voor die nog niet weten welk plaatje ik help je graag ;-) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Laatste lichting avatars toegevoegd!
Diegene die al bij mij hadden gemeld bezig te zijn met zoeken kunnen het nog doorgeven. De rest zal moeten wachten totdat er een avatar upload mogelijkheid in zit. |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is dat geen sluikreclame..??? |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: Vind het vrij open dus legaal |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jaaaa Richie ook al aan de avatar..d:-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kicke zicht al die avatars. Alleen mijn foon is er niet zo van gecharmeerd. De laadtijden lopen enigzins op d:)) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Heb je wel uiterst romige jizz...;)))... En een klein pikkie want die ingang is niet zo groot...;)))
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 september 2012 door hippy -- |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Staat ie met zo'n tube tot aan zijn zak.... Morguh buurvrouw...;))))))))lol Geintje gast |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zit je lekker in de ouwe meuk te spitten? Gezellig he zo'n FEYENOORD forum... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Tja...tis rustig op het werk..;))) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Mooie avatar voor je hippy..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 september 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: nou weet ik het,,,muisje....
enne Boudewijn....bedankt goed werk weer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ghehe Mr. Einstein..hoezo deze geile, ik had echt iets anders van je verwacht.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: :)....kijk ns goed... |
|
|
|