|
|
|
RJ
|
|
|
Frank de Boer heeft aangegeven na PSV een keuze te maken met welke 20+3 hij het seizoen ingaat. Dit betekent dat er nog een paar af moeten vallen, maar wie?
Overzicht spelers: 1)Gregory vd Wiel 2)Toby Alderweireld 3)Daley Blind 4)Nicolai Boilesen 5)Ricardo van Rhijn 6)Joël Veltman 7)Stefano Denswil 8)Dico Koppers 9)Ruben Ligeon 10)Mitchel Dijks 11)Vurnon Anita 12)Eyong Enoh 13)Roly Bonevatia 14)Siem de Jong 15)Christian Eriksen 16)Theo Janssen 17)Lasse Schone 18)Davy Klaassen 19)Thulani Serero 20)Tobias Sana 21)Kolbein Sigtorsson 22)Derk Boerrigter 23)Miralem Sulejmani 24)Araz Ozbilliz 25)Lorenzo Ebicilio 26)Viktor Fisher 27)Jody Lukoki
Van de 27 moeten er dus nog 7 afvallen en laat mij een voorzetje geven:
1)Ruben Ligeon, zolang VD Wiel nog aan boord is. 2)Roly Bonevatia, zal waarschijnlijk worden verhuurd of verkocht want zal geen genoegen nemen met Jong Ajax. 3)Dico Koppers, want ik zie liever Mitchel Dijks of Nicolai Boilesen 4)Lorenzo Ebicilio, mag van mij vertrekken, brengt veel te weinig. 5)Jody Lukoki, zou hem graag verhuurd zien worden en laat het dan maar zien. 6)Thulani Serero, met pijn in mijn hart, denk echt dat hij een heel goede voetballer is, maar had te veel balverlies en de concurrentie is moordend. Graag verhuren. 7)Araz Ozbilliz, omdat ik Viktor Fisher er bij zou houden.
Daarnaast denk ik dat VD Wiel, Sulejmani en Janssen nog wel eens kunnen vertrekken, waardoor Ligeon, Serero en Ozbilliz weer terug in de selectie komen. Komt er nog een linker centrale verdediger, gaat dit ten koste van Dijks omdat Blind en Boilesen waarschijnlijk de voorkeur gaan krijgen. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Veltman, vd Wiel (verkoop), Janssen (verkoop), Denswill, Bonevatia, Serero, Lukoki |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ligeon, bonevacia en veltman, de rest zou ik niet weten, hoop wel dat fisher blijft!! |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
Vd wiel, ligeon, veltman, bonevacia, ebecillio |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: lorenzo val niet af, al hoop ik van wel! de boer heeft hem van begin af aan bij de selectie gehad |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
Ligeon(of vd Wiel als hij verkocht wordt), Veltman, Denswil (laatste jaar rijpen, evt. verhuren), Bonevacia (verkopen), Ebecilio/Ozbiliz (een verhuur, heb liever Ebecilio als Ozbiliz want Ozbiliz is teveel ego) en dan Lukoki/Fischer. Heb ze liever beide erbij, maar Lukoki wilt verhuurt worden en De Boer wilt Fischer liever rustiger brengen, dus die kan ook terug naar Jong Ajax (evt.) |
|
|
|
|
|