|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 - 22:52 schreef Fart het volgende:[..] Volgens mij was het dat de aanbieding van Feyenoord er lag tot 2020 en Kongolo die niet wilde tekenen. En nu getekend tot 2018. Dat is wat ik er vanmiddag van begreep. Ik kan Kongolo geen ongelijk geven wat dat betreft. Ik zou ook mijn vraagtekens zetten bij het aankoopbeleid, spelers en het voetbal tot nu toe ! |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
''Ik moet zeggen dat hij het echt fantastisch doet''
Jan Boskamp is erg te spreken over de ontwikkeling van Terence Kongolo. Dat zegt de oud-Feyenoorder in het clubblad van de Rotterdammers. "Ik weet nog toen ik zelf heb lopen zeiken toen Kongolo uit het centrum werd gehaald en als linksback werd opgesteld, maar ik moet zeggen dat hij het echt fantastisch doet op die plek."
"Hij voert zijn verdedigende taken uitstekend uit en is ook aanvallend goed onderlegd,'' vervolgt Boskamp zijn verhaal in het Feyenoord Magazine. ''Dankzij zijn snelheid kan hij bovendien een ontsnapte aanvaller vaak nog terughalen."
"Als ik in zijn schoenen stond, zou ik me de komende jaren helemaal op zijn huidige positie richten, ook met het oog op de nationale ploeg. Op dit moment zou ik in Nederland geen betere linksback weten dan Kongolo, terwijl je in het centrum juist veel concurrentie hebt. Hij heeft tijdens het vorige WK bovendien op die plek al aan Oranje mogen ruiken. Als hij zich op deze manier blijft ontwikkelen en het Nederlands elftal zich weet te plaatsen voor het WK van 2018 in Rusland, denk ik niet dat de bondscoach tegen die tijd nog om hem heen kan." |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Beste verdediger. Al maanden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Verdedigend inderdaad prima. Aanvallend over de vleugel klopt het niet met Elia, althans zo lijkt het. Wat vind jij daarvan? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 maart 2016 - 19:50 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Verdedigend inderdaad prima. Aanvallend over de vleugel klopt het niet met Elia, althans zo lijkt het. Wat vind jij daarvan? Vind ik ook, dat liep voor de winterstop veel beter tussen die 2.
Verwacht dat Gio het wel even laat staan zo, dus hoop dat ze binnen nu een een paar wedstrijden elkaar weer beter weten te vinden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kongolo is toch ook de beste optie op de rechterkant momenteel.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 maart 2016 - 10:39 schreef MMM het volgende:[..] Vind ik ook, dat liep voor de winterstop veel beter tussen die 2. Verwacht dat Gio het wel even laat staan zo, dus hoop dat ze binnen nu een een paar wedstrijden elkaar weer beter weten te vinden Gio staat onder curatele. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ben benieuwd hoe lang we hem moeten gaan missen.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nelom redelijke vervanger vandaag |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Beetje ködt dat ie geblesseerd raakte... hopelijk valt het mee, maar het zag er niet best uit. Zou de bekerfinale niet graag zonder hem willen spelen. Nee-lom deed het niet eens zo slecht vandaag, maar zie hem liever in het tweede ballen.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van wat we gewend van hem zijn deed ie het absoluut niet slecht |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Altijd aanwezig nuttige speler mag hem graag zien spelen hoort altijd in de basis te staan moet nog drie jaar blijven bij Feyenoord
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 maart 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Inderdaad prima voor de breedte maar word ie niet overbodig mocht Woudenberg ook terug komen. Ik bedoel zie liever terence of Lucas op LB dan Miquel.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
4 tot 6 weken, pfff. Hopelijk op tijd fit voor de finale |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2016 - 10:31 schreef RenatoBos het volgende:Inderdaad prima voor de breedte maar word ie niet overbodig mocht Woudenberg ook terug komen. Ik bedoel zie liever terence of Lucas op LB dan Miquel.. Nelom heeft zijn wedstrijden dit jaar prima ingevuld. Gisteren viel hij ook weer uitstekend in.., maar ja hij heeft nou eenmaal zo'n lakse houding waardoor hij zijn tegenstanders nooit meer zal kunnen overtuigen...
Wel kloten dat onze beste speler van dit seizoen nu ws. de finale moet missen.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Volgens mij zie jij bij Nelom kwaliteiten die anderen nog niet ontdekt hebben. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Daar heeft Arie wel vaker 'last' van. Is wat positiever dan de rest. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ah... Maar hopelijk is Terence sneller fit dan verwacht. Zou toch eeuwig zonde zijn als hij nu de finale moet missen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
WE zullen hem missen in de belangrijke weken en misschien ook wel de beker finale |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nelom mag wel iets meer de overmijnlijkmentaliteit tonen, maar verder vind ik hem een goeie speler, zekers. Is voetballend een goeie speler, wat dat deel betreft hoort hij bij de beste linksbacks van nederland, maar hij zal niet zo snel zijn tegenstander doormidden trappen (bij wijze van..), dus ik snap het best dat velen het niet in hem zien zitten. Ik daarentegen wel. Normaal heb ik liever echte verdedigers op de back, maar als hij dat verbetert, zou hij CL-waardig zijn. Nu die tien andere posities nog, haha... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Arie,
je moet eens kijken hoe Nelom loopt, wanneer hij de bal niet heeft. Hij is bijna nooit aanspeelbaar. Staat vaak in de dekking..
Maar goed. :) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Beterschap Grote Topper het komt wel weer goed ik zal je missen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ben al opgeknapt, vandaag weer begonnen met werken. Maar bedankt Bluffie.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2016 - 11:45 schreef Arie.Klooster het volgende:Nelom mag wel iets meer de overmijnlijkmentaliteit tonen, maar verder vind ik hem een goeie speler, zekers. Is voetballend een goeie speler, wat dat deel betreft hoort hij bij de beste linksbacks van nederland, maar hij zal niet zo snel zijn tegenstander doormidden trappen (bij wijze van..), dus ik snap het best dat velen het niet in hem zien zitten. Ik daarentegen wel. Normaal heb ik liever echte verdedigers op de back, maar als hij dat verbetert, zou hij CL-waardig zijn. Nu die tien andere posities nog, haha... Sorry Arie, maar je zit wat Nelom betreft compleet mis. CL? Als ie kaartjes heeft kunnen krijgen misschien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2016 - 11:31 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Nelom heeft zijn wedstrijden dit jaar prima ingevuld. Gisteren viel hij ook weer uitstekend in.., maar ja hij heeft nou eenmaal zo'n lakse houding waardoor hij zijn tegenstanders nooit meer zal kunnen overtuigen... Wel kloten dat onze beste speler van dit seizoen nu ws. de finale moet missen.... Dit jaar prima ingevuld?
Uitstekend ingevallen? Heeft 1 goede aanvallende actie gehad en verder niks bijzonders.
Nelom is een waardeloos, slap backje. Niet het niveau als je terug wilt naar de top. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Hij krijgt op 24 april toch wel een klein bekertje en een rooie badjas |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Beter dan een klein badjasje heeft ie niet veel aan..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 maart 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Maken jullie wel eens wat leuks mee? Of zitten jullie allemaal in een of ander Korsakov-instituut te wachten tot het eindelijk jullie tijd is? Godkolere wat een negatief gedoe hier. Alleen maar halflege bekers hier. Het is bijna lente. Het zonnetje schijnt. Kom op. Leg dat pistooltje weer terug in de la en geniet van het leven!
Nelom wordt trouwens door velen onderschat... |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2016 - 12:42 schreef MMM het volgende:[..] Dit jaar prima ingevuld? Uitstekend ingevallen? Heeft 1 goede aanvallende actie gehad en verder niks bijzonders. Nelom is een waardeloos, slap backje. Niet het niveau als je terug wilt naar de top. Nelom is beter dan wat menigeen hier beweert. Er zijn er velen binnen de selectie die nog voor hem staan als het gaat om doorselecteren. Namen noemen? Van der Heijden (heeft blijkbaar gepiekt vorig jaar bij Vitesse), Vejinovic (kan het gewoon niet waarmaken; kan niet tegen de druk?), Toornstra (prima vent, zeurt nooit en staat er altijd, maar komt net tekort) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2016 - 13:31 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Nelom is beter dan wat menigeen hier beweert. Er zijn er velen binnen de selectie die nog voor hem staan als het gaat om doorselecteren. Namen noemen? Van der Heijden (heeft blijkbaar gepiekt vorig jaar bij Vitesse), Vejinovic (kan het gewoon niet waarmaken; kan niet tegen de druk?), Toornstra (prima vent, zeurt nooit en staat er altijd, maar komt net tekort) Echt onzin. Nelom is gewoon een beperkte back die niet goed genoeg is voor Feyenoord. Nu niet en al helemaal niet als je terug wilt naar de Nederlandse top.
Hij is alleen snel. Kan niet verdedigen, zwak in de passing, waardeloze voorzetten en een slappeling in de duels.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 maart 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Dan vind je Karsdorp dus ook niets? Die is ook niet de beste verdediger, zwak in de passing en heeft niet de beste voorzetten (is trouwens wel wat verbeterd de laatste tijd, maar dat zal ik wel te rooskleurig zien neem ik aan....) |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2016 - 13:31 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Nelom is beter dan wat menigeen hier beweert. Er zijn er velen binnen de selectie die nog voor hem staan als het gaat om doorselecteren. Namen noemen? Van der Heijden (heeft blijkbaar gepiekt vorig jaar bij Vitesse), Vejinovic (kan het gewoon niet waarmaken; kan niet tegen de druk?), Toornstra (prima vent, zeurt nooit en staat er altijd, maar komt net tekort) Jezus, wat negatief. Door je Prozac heen/ |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nee sorry. Misschien dat Bluffert nog wat voor je heeft? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2016 - 14:04 schreef Arie.Klooster het volgende:Dan vind je Karsdorp dus ook niets? Die is ook niet de beste verdediger, zwak in de passing en heeft niet de beste voorzetten (is trouwens wel wat verbeterd de laatste tijd, maar dat zal ik wel te rooskleurig zien neem ik aan....) Nee. Je bent simpelweg de enige die een goede voetballer in Nelom ziet. Karsdorp heeft in zijn linkervoet neer voetbal dan Nelom in zijn dromen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 maart 2016 door Barabas -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 14 maart 2016 - 14:04 schreef Arie.Klooster het volgende:Dan vind je Karsdorp dus ook niets? Die is ook niet de beste verdediger, zwak in de passing en heeft niet de beste voorzetten (is trouwens wel wat verbeterd de laatste tijd, maar dat zal ik wel te rooskleurig zien neem ik aan....) Karsdorp is verdedigend ook nog niet sterk, maar die jongen kan zich nog ontwikkelen. En speelt al weken/maanden met een blessure, zal zijn prestaties niet ten goede komen
Nelom is zowel aanvallend als verdedigend niet goed en zal niet veel beter meer worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 maart 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is weer aangesloten bij de groepstraining..👍 |
|
|
|