|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 01 juni 2016 - 08:27 schreef FR-Henk het volgende:VI weet dan weer toe te voegen dat Gio zich zorgen maakt. Tis weer de Libelle-periode. Wel geinig want ze zijn en masse op vajantie |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik vind Kongolo onvervangbaar met ons huidige budget. De beste verdediger. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is of bijtekenen of verkopen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Absoluut de beste speler die we hebben. Die jongen is zo sterk. Zowel in het centrum als op linksback absoluut waardig voor een team met ambitie. Helaas voor hem zit er bij oranje iemand die daar blind voor is....
Wanneer hij vertrekt, zie ik het somber in voor ons. Dan blijven we hooguit (!) derde, maar daar heb ik dan zelfs al geen vertrouwen in. Feyenoord moet zijn contract maar opwaarderen en dusdanig verlengen dat we hem nog een paar jaar aan het werk zullen zien hier, maar ik vrees dat hij al onhoudbaar is.. Beginnen we weer op punt nul. Helemaal als Van Beek ook nog eens gaat. Hebben we nog een blik jonge centrumverdedigers die basiswaardig zijn?
(zou Nelom in het centrum kunnen?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Wat denk je zelf... |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Ja hoor. Zal ie het niet slechter doen dan op links. Hij kan ook op doel. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik zou voor 7 miljoen naar Sunderland gaan als ik Terence was |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Inderdaad.... gatenkaas.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik vond hem in zijn laatste wedstrijden voor zijn blessure minder dan Nelom in die paar wedstrijden. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Die speelde die wedstrijden inderdaad prima. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik hoop dat hij bijtekent en dus blijft. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja toch ,vind het ook |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
5 ton er bij en drie jaar |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat verdient ie nu dan..(?) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
5 ton te weinig als ik van geil mag geloven... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Terence Kongolo staat in de belangstelling van drie clubs uit de Premier League. Southampton, Stoke City en het Everton van trainer Ronald Koeman zouden de Feyenoord-verdediger deze zomer graag verwelkomen.
Dat meldt de Daily Mail althans. Feyenoord zou 12 miljoen euro vragen voor de multifunctionele voetballer, die nog een contract heeft tot medio 2018. Deze week gaf Kongolo aan zich alleen op Feyenoord te focussen. ''De geruchten boeien me niet'', zei hij voor de camera van RTV Rijnmond. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
12M is een mooi bedrag, doorverkooppercentage erbij van 10%....Ik hoop dat hij blijft, maar 12M is wel lekker..... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
We hebben Botteghin ook nog staan, mag verkocht worden.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
KONGOLO: ‘VALENCIA MOOIE TEST VOOR JOHAN CRUIJFF SCHAAL’
Feyenoord komt zaterdagavond voor het eerst dit seizoen in actie in De Kuip. Voor het oefenduel met Valencia, dat om 20:00 uur begint, is het stadion direct uitverkocht. Terence Kongolo kijkt uit naar het eerste duel op vertrouwde bodem.
‘Het is altijd een fijn gevoel om thuis te spelen, maar zeker als het enige tijd geleden is,’ zegt Kongolo, die net als zijn teamgenoten op 8 mei voor het laatst een thuiswedstrijd speelde. ‘Het is prachtig dat De Kuip meteen al weer uitverkocht is. Ook op de Open Dag zat het stadion vol. Wij als spelers krijgen daar een enorme boost van.’
Vertrouwen
Met Valencia treft Feyenoord zaterdagavond een tegenstander die uitkomt in de Spaanse La Liga en vorig jaar nog deelnam aan de Champions League. ‘Een goede tegenstander dus,’ concludeert Kongolo. ‘Voor ons is deze wedstrijd een mooie test voor het duel om de Johan Cruijff Schaal (zondag 31 juli, red.). Als we goed voor de dag komen, zal ons dat extra vertrouwen geven voor die wedstrijd. Daarom moeten we zaterdagavond er gewoon vol tegenaan gaan.’
Brede selectie
De oefenwedstrijd tegen Valencia vormt voor Feyenoord de afsluiting van de voorbereiding, waarin de ploeg tot nu toe alle wedstrijden wist te winnen. Kongolo: ‘De voorbereiding is tot nu toe in sportief opzicht prima verlopen. De enige tegenvallers zijn de blessures van Sven van Beek en Kenneth Vermeer. Dat zijn aderlatingen voor onze ploeg, maar aan de andere kant kunnen we hun gemis goed opvangen omdat we een brede selectie hebben.’
Focus
Dat de selectie afgelopen zomer weinig veranderingen onderging, ziet de 22-jarige verdediger als een voordeel. ‘Ik denk dat we daardoor als team verder zijn dan vorig jaar rond deze tijd. Omdat we elkaar al goed kennen, zijn we beter op elkaar ingespeeld. De concurrentie is wel toegenomen, maar dat is juist een goede zaak. Dat houdt iedereen scherp en extra gemotiveerd. Dat merk je ook aan de trainingen. Er wordt met de juiste focus getraind.’ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kongolo opnieuw gelinkt aan Engelse clubs
De buitenlandse media blijven schrijven over een mogelijk vertrek van Terence Kongolo bij Feyenoord. Eerder werd al bekend dat de 22-jarige verdediger op de voet wordt gevolgd door Sunderland, Hamburger SV, Everton en Bayer Leverkusen. Volgens Birmingham mail kunnen Southampton en Stoke City daar nu aan worden toegevoegd.
Het Engelse medium schrijft ook dat Manchester City, waar zijn broertje Rodney Kongolo onder contract staat, geïnteresseerd is in de speler van Feyenoord. Kongolo moet de Rotterdamse club een bedrag rond de tien miljoen euro opleveren. Zijn contract in De Kuip loopt nog door tot 2018.Terence Kongolo heeft eerder al gereageerd op alle geruchten over een mogelijk vertrek uit De Kuip. "Ik focus me op Feyenoord. Al die geruchten boeien me niet. Ik zit gewoon hier en ik denk aan niets anders", verklaarde hij tegenover RTV Rijnmond.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 augustus 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Kwestie van een paar dagen voor hij weg is, lijkt me... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Komen niet voor niets geruchten over die Zweed.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Precies. Martin zal wel bijna rond zijn met een ander.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Denk dat ie voor dost in de verdediging gaat.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
En Vagner Love op doel.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha ja die was er ook nog.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ben benieuwd naar wat er nog gaat en komt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Blijf het belachelijk vinden nu de competitie al begonnen is.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Tsja... doen we toch niks aan. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Nee inderdaad. Maar Van Geel heeft de luxe dat hij nu nog flinke bedragen voor hem kan vragen. Voor 10 miljoen mag hij van mij gaan. Dit geldt trouwens voor elke speler wat mij betreft. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Moest ff denken hierover maar je hebt wel gelijk. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Dat geeft niets.
quote:maar je hebt wel gelijk.
Dank je. :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kongolo: ''Het zegt nog niets, maar we liggen op koers''
Terence Kongolo vormt nog steeds het hart van de defensie met Eric Botteghin. Er werd even gevreesd dat de talentvolle verdediger Feyenoord deze zomer wellicht ging verlaten, maar voorlopig duidt niets op een vertrek.
En dus ligt de focus helemaal op Feyenoord, zeker nu Kongolo niet is geselecteerd voor het grote Oranje. ''Uiteindelijk is het zijn (bondscoach Blind, red.) beslissing. Als hij me goed vindt, neemt hij me mee. Maar ik ga niet met de kop omlaag. Ik accepteer het gewoon en focus me op Feyenoord. Uiteindelijk komt het wel. Dat vertrouwen heb ik'', zegt hij in de nieuwe Voetbal International.
De Rotterdammers zijn weliswaar maar drie duels op weg, maar de defensie heeft nog geen tegendoelpunt toegelaten. ''Ik weet wel dat we dit soort lastige uitwedstrijden vorig seizoen lang niet altijd wonnen. Nu misten we Eljero Elia. Die andere jongens vullen dat goed in. Maar wat ik het mooiste vind, is hoe we strijden, alleen zo en niet anders ga je kansen maken op prijzen. En ik weet: het zegt nog helemaal niets na drie wedstrijden, maar we liggen wel op koers.'' |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja joh, nog maar 31 zaaddodende wedstrijden spelen en winnen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Blessure Kongolo valt mee, wissel uit voorzorg
Terence Kongolo verscheen na de rust tijdens Feyenoord - Excelsior (4-1 winst) niet meer op het veld. De verdediger, die dit seizoen het hart van de defensie vormt met Eric Botteghin, leek een blessure aan zijn knie te hebben waardoor Jan-Arie van der Heijden hem verving.
De blessure van de Feyenoorder lijkt echter meer te vallen. “Terence Kongolo werd uit voorzorg gewisseld in de rust, vanwege een lichte blessure aan zijn knie”, schrijft Dennis van Eersel, sportjournalist van RTV Rijnmond, op Twitter. Jan-Arie van der Heijden, vervanger van Kongolo, wist met een prima pass Dirk Kuyt aan te spelen, waarna de aanvoerder scoorde. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Staat Open voor een vertrek..(?)
Doei dan.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kongolo had aangegeven toe te zijn aan volgende stap. Dat is zijn goed recht ondertussen ook wel. Maar goed, mag niet. Dus blijft. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2016 - 12:31 schreef Stylzz het volgende:Kongolo had aangegeven toe te zijn aan volgende stap. Dat is zijn goed recht ondertussen ook wel. Maar goed, mag niet. Dus blijft. Die wil toch ook gewoon eerst de titel pakken dit seizoen, de beker en lang Europees spelen ?!?!?!?!?!?!?!?!?!? |
|
|
|