|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Las net dat hij alleen nog weg mag bij bod van 20 mio. Dat zijn nog eens uitspraken, dat zal ze leren.
Psst Martin, ik zou hem voor 12 ook laten gaan hoor. Zeker na de doorbraak van Jan-Arie afgelopen weekend. :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
20 miljoen, ghehe, goed bezig..d:-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En vasthouden aan die 20...prima |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nou nou zit wel ietsiepietsi speling in.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zo ist! Doe je goed, Feyenoord. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Eindelijkkkkkkkkkkkk :D |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zeven miljoen plus bonussen en we verkopen niet. Dat zegt veel over onze financiële positie. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Als de brandweer de VvF uitkopen en weer baas in eigen Kuip zijn! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Omdat we decennia's lang bewezen hebben dat niet te kunnen. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Klopt.
Maar dit kan ook weer een eigen leven gaan lijden. Dit bedrag gaat in het geheugen van het legioen (waarschijnlijk geholpen daar mannen als Johan Derksen) steeds hoger worden.
Net als destijds met de Guzman, die naar het schijnt voor 38 miljoen naar Manchester City had gekund... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Precies, de VvF zit er niet voor onze belangen, maar voor die van hun. Uiteindelijk zijn het zakenmensen. Hun belangen zijn niet altijd dezelfde als die van de club. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 01 september 2016 - 10:06 schreef netsurfer het volgende:[..] Klopt. Maar dit kan ook weer een eigen leven gaan lijden. Dit bedrag gaat in het geheugen van het legioen (waarschijnlijk geholpen daar mannen als Johan Derksen) steeds hoger worden. Net als destijds met de Guzman, die naar het schijnt voor 38 miljoen naar Manchester City had gekund... Las net al dat Swansea gisterenavond die € 20 miljoen zou hebben geboden hahaha.
Het enige dat Van Geel gezegd heeft is: Bel Hassani! |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
20 miljoen is natuurlijk heel veel geld. Zou je hem normaliter voor verkopen, maar natuurlijk niet zo kort voor het sluiten van de markt. Bovendien.. als je wil meedoen bovenin zou ik niet Kongolo verkopen en van der Heijden gaan opstellen. Goed gedaan van Martin, zo laat moet je niet meer meewerken aan een vertrek. Volgende zomer mogen ze terugkomen met dat geld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Had gekund hoor, van Beek straks weer fit, Botteghin daarnaast en Lucas op links. Prima. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 01 september 2016 - 12:27 schreef feyenoord!!! het volgende:20 miljoen is natuurlijk heel veel geld. Zou je hem normaliter voor verkopen, maar natuurlijk niet zo kort voor het sluiten van de markt. Bovendien.. als je wil meedoen bovenin zou ik niet Kongolo verkopen en van der Heijden gaan opstellen. Goed gedaan van Martin, zo laat moet je niet meer meewerken aan een vertrek. Volgende zomer mogen ze terugkomen met dat geld. Is natuurlijk onzin. De vraagprijs die na het bod van Boro van 7 mln naar buiten is gebracht was 20 mln. Komt er dan een club die dat wil betalen, valt er weinig meer te weigeren (mits de speler ook naar die club wil uiteraard). Anders had je een hogere vraagprijs moeten noemen. Oftewel, als dit waar was hadden ze die deal absoluut rondgemaakt, ergo het is onzin.
Ben je het hier niet mee eens: Bel Hassani! |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op donderdag 01 september 2016 - 12:35 schreef JanM het volgende:[..] Is natuurlijk onzin. De vraagprijs die na het bod van Boro van 7 mln naar buiten is gebracht was 20 mln. Komt er dan een club die dat wil betalen, valt er weinig meer te weigeren (mits de speler ook naar die club wil uiteraard). Anders had je een hogere vraagprijs moeten noemen. Oftewel, als dit waar was hadden ze die deal absoluut rondgemaakt, ergo het is onzin. Ben je het hier niet mee eens: Bel Hassani! Je kan gerust een vraagprijs noemen, maar op het einde van de dag dit bod weigeren, puur omdat het te weinig tijd geeft om een vervanger te halen. Dat is een andere reden waarop je het bod afslaat dan de prijs. Kan dus prima. Of het bod er daadwerkelijk is geweest kan ik natuurlijk niet beoordelen ;) |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Tsja, maar Kongolo is denk ik wel de beste verdediger die we hebben. Bovendien heb je na Botteghin en van Beek geen echt goede back-up meer. En zolang van Beek nog niet volledig hersteld is, heb je dus helemaal geen vervanger. Nouja, van der Heijden heb je natuurlijk nog.. Lucas op links is prima, daar zit het probleem niet naar mijn idee. Als je Kongolo verkoopt, moet je gewoon een goede vervanger achter de hand hebben voor centraal achterin, zeker als je bovenin wil gaan meedoen. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Haha, ik lees het nu ook: 'Feyenoord weigert Premier League-bod van 20 miljoen euro op Kongolo' (FeyenoordPrimeur.nl)' Zo snel had ik dit ook niet verwacht. :) |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
KONGOLO IN UEFA ‘TEAM VAN DE WEEK’
Terence Kongolo is door de UEFA opgenomen in het ‘Team van de week’. In dit elftal zijn de spelers opgenomen die de meeste indruk maakten in de eerste speelronde van de Europa League.
Kongolo speelde donderdag de volledige wedstrijd tegen Manchester United. Hij was niet alleen in defensief opzicht belangrijk voor het elftal, maar ook aanvallend. Zo lag hij met een voorzet op Jens Toornstra aan de basis van de grootste kans voor Feyenoord tot de rust.
Bekijk hieronder het Team van de week van de UEFA:
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Goed voor zijn transfersom aan het eind van het jaar. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Krom inderdaad dat El Ahmadi genomineerd is, maar niet in dit elftal staat. Lachwekkend, wij weten wel beter gelukkig ;)
Sowieso denk ik dat velen van ons de prestaties van Botteghin nog net iets beter vonden dan Kongolo. Zonder iets af te willen doen aan de geweldige wedstrijd van Kongolo. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik vond El de 2de helft eigenlijk stukken minder. De eerste helft subliem. Bij elkaar vond ik n 7,5
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 september 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2016 - 16:47 schreef van geil het volgende:[..] Ik vond El de 2de helft eigenlijk stukken minder. De eerste helft subliem. Bij elkaar vond ik n 7,5 Blijf nou eens een hele wedstrijd wakker, Geile. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kongolo: ''Ik ben een stuk volwassener''
Terence Kongolo won vorig seizoen de KNVB-beker met Feyenoord en wil ook dit seizoen weer vol gaan voor de bekerwinst. Donderdagavond beginnen de Rotterdammers het bekertoernooi met een wedstrijd tegen FC Oss. Kongolo weet niet veel van de nummer vijftien van de Jupiler League, maar waakt voor onderschatting. "Ze zijn goed in de counter. Daar moeten we voor oppassen, maar we moeten van onze eigen kracht uitgaan", aldus de Feyenoorder.
Feyenoord is bezig aan een sterke reeks wedstrijden. De Rotterdammers zijn in de competitie de ongeslagen koploper en in de Europa League won Feyenoord met 1-0 van het grote Manchester United. ''Niets is onmogelijk. Niemand had verwacht dat we van Manchester United konden winnen, maar uiteindelijk flikken we het toch. Dat laatste fluitsignaal tegen United was het mooiste moment van afgelopen week'', aldus Kongolo.
De centrale verdediger van Feyenoord komt dit seizoen ook uit als linksback sinds Jan-Arie van der Heijden ook een plek heeft veroverd in de basis. "Mijn natuurlijke positie is centrale verdediger, maar als de trainer mij als linksback zet, is dat geen enkel probleem. De trainer weet ook dat ik liever centraal speel, want ik werk al ruim drie jaar met hem. Maar hij kiest natuurlijk voor de sterkste opstelling."
Kongolo is bezig aan zijn zesde seizoen bij de Rotterdammers. De centrale verdediger van Feyenoord denkt dat hij in de afgelopen jaren is gegroeid als persoon. ''Ik ben een stuk volwassener. Ik heb veel dingen meegemaakt. Dat heeft toch wel wat ervaring met zich meegebracht'', aldus de verdediger die geselecteerd is in de voorselectie van het Nederlands voetbalelftal.
Het team van Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst verloor vorig seizoen zeven wedstrijden op rij. Dit seizoen ziet het er tot nu toe een stuk rooskleuriger uit. Kongolo vindt zelf ook dat het dit seizoen helemaal klopt bij de Rotterdammers. ''De inzet is honderd procent en we gaan er vol voor. Ik denk dat het team nu stabiel is'', aldus centrale verdediger die dit seizoen ook uitkomt als linksback.
Terence Kongolo over Feyenoord en FC Oss
(https://youtu.be/3a6DEC7YLQM)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 september 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dan moet je hem eerst verlengen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is dat niet gebeurt dan ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Prioriteit nr 1 had ik gezegd Martin! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Is mondeling al rond joh..:) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 september 2016 door ar -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kongolo blij met winst: ''Maar slordigheid moet uit ons spel''
Feyenoord wist donderdagavond met pijn en moeite te winnen van FC Oss. De club uit de Jupiler League leek na wedstrijden tegen Manchester United en PSV, die allebei werden gewonnen door Feyenoord, een makkelijke wedstrijd. De Rotterdammers wonnen uiteindelijk 4-1, maar makkelijk ging het niet. Zo vindt ook verdediger Terence Kongolo.
“Ik denk dat het aan concentratie lag dat we vaak slordig waren”, zegt Kongolo tegenover Fox Sports. “We moesten terug naar de basis maar uiteindelijk hebben we een goede uitslag neergezet. Het lag niet aan onderschatting of vermoeidheid, maar we waren gewoon slordig. Uiteindelijk maken we het toch af, maar dat hadden we al eerder moeten doen.”
“Na de vroege treffer van FC Oss waren we wakker. We mogen trots zijn dat we door zijn in het toernooi, maar de slordigheid van vanavond moet uit ons spel”, besluit hij. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Schandalig slecht gespeeld heeft hij. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wist niet dat ie kon scoren.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
KONGOLO: ‘WE ZIJN GEGROEID ALS TEAM’
Er was zondag nog minder dan een minuut te spelen, toen Terence Kongolo met een rake kopbal zijn eerste Eredivisiedoelpunt uit zijn carrière maakte. Bovendien hield Feyenoord voor de vijfde keer in de competitie ‘de nul’. ‘Alle reden om tevreden te zijn,’ zei Kongolo na afloop. Zijn reactie na Feyenoord - Roda JC Kerkrade:
‘Ik ben blij met mijn eerste doelpunt in de Eredivisie. Het heeft een tijdje geduurd voordat het zover was. Nu ik dat doelpunt op mijn naam heb, ben ik daar trots op, maar wat voor mij echt telt is dat we weer drie punten hebben gepakt en dat we als team de nul hebben gehouden. Daarover kunnen we tevreden zijn.’
‘Je ziet dat het team steeds sterker wordt, waardoor we steeds minder weggeven. We zijn heel scherp en geconcentreerd en willen elk duel winnen. Dat gaat steeds beter. We spelen nu langer met elkaar, waardoor we weten wat we van elkaar kunnen verwachten. We zijn gegroeid als team.’
‘Die groei merk ik ook bij mezelf. Ook in een slechte fase zoals we die vorig seizoen hebben gehad, kun je jezelf door blijven ontwikkelen. Mede daardoor ben ik sterker geworden.’
‘Vandaag kwam ik na de wissel van Jan-Arie centraal te spelen. Het is voor mij niet moeilijk om in een wedstrijd van positie te wisselen. Ik ben van nature een centrale verdediger en weet wat ik op die positie moet doen en wat er van me verwacht wordt.’
‘We hebben tot nu toe al onze wedstrijden gewonnen, wat veel vertrouwen geeft voor aanstaande donderdag als we tegen Fenerbahçe spelen. Het is belangrijk dat we ook daar de dingen doen die we moeten doen en dat we als team goed staan, dan moeten we ook daar voor de winst gaan.’
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 september 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos