|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Deze ga je gigantisch missen. Maar das logisch. Hopelijk dat Miguel een goede dag heeft,want die linkerkant zúllen ze opzoeken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Deze discussie had nooit mogen plaatsvinden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dan hadden we die discussie op een andere positie gehad. En Woudenberg blijkt toch niet goed genoeg. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat denk ik ook. Anders had hij allang een kans gehad. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Discussie over Nelom in een CV topic , zegt alles. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Halve wedstrijd mee gedaan tegen de beloften van ado, zwartjens vervangt hem in de tweede helft.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
''Dat de rentree van Terence goed zou verlopen, was vandaag het belangrijkst,'' zegt coach Roy Makaay na afloop van de wedstrijd op de clubwebsite. ''Gelukkig is dat ook gebeurd. Dat Terence 45 minuten zou spelen, was vooraf al afgesproken.'' De 23-jarige Kongolo maakte in het Kyocera Stadion een sterke en fitte indruk. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Schijnt graag weg te willen volgens Iwan van Duren.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gaan lekker zo met de geruchten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Lijk mij ook weer logisch,die jongen heeft niet de pezen en spieren voor topsport.. Zijn carrière stopt vroeger dan gemiddeld zo voelt het bij mij. Is nu nog in staat om te cashen en een hoger niveau te halen..Over 4 jaar niet meer ben ik bang. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 april 2017 - 12:40 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Lijk mij ook weer logisch,die jongen heeft niet de pezen en spieren voor topsport.. Zijn carrière stopt vroeger dan gemiddeld zo voelt het bij mij. Is nu nog in staat om te cashen en een hoger niveau te halen..Over 4 jaar niet meer ben ik bang. Concludeer je dat uit de blessures ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja en aan zijn lichaamshouding in zijn loop. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is mij nooit opgevallen, nu ga ik er natuurlijk op letten :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het is moeilijk uit te leggen maar mijn zoon heeft dezelfde loop en lichaamsbouw. Let maar eens goed op,hij is redelijk snel en kracchtig maar alles behalve flexible. Hij heeft een onwijjs talent en schuwt eigenlijk geen 1 duel. Toch zijn z'n benen te stram voor deze arbeid waardoor hij van de enne in de andere spier gewricht blessure terecht komt.. Hij kan nu nog een hoger niveau aan ,maar weet dondersgoed dat het zomaar voorbij kan zijn met z'n lichaam..Dat is mijn conclusie en gevoel,ben er bijna zeker van |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 april 2017 - 13:36 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Het is moeilijk uit te leggen maar mijn zoon heeft dezelfde loop en lichaamsbouw. Let maar eens goed op,hij is redelijk snel en kracchtig maar alles behalve flexible. Hij heeft een onwijjs talent en schuwt eigenlijk geen 1 duel. Toch zijn z'n benen te stram voor deze arbeid waardoor hij van de enne in de andere spier gewricht blessure terecht komt.. Hij kan nu nog een hoger niveau aan ,maar weet dondersgoed dat het zomaar voorbij kan zijn met z'n lichaam..Dat is mijn conclusie en gevoel,ben er bijna zeker van ik heb hetzelfde door mijn lengte en bouw. Mijn pezen en spieren zijn eigenlijk tekort voor mijn lichaam. Dus heb altijd spierpijn na inspanningen. Altijd pees en aanhechting pijnen.
Ander niveau, maar vergelijkbaar. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 april 2017 - 13:49 schreef Stylzz het volgende:[..] ik heb hetzelfde door mijn lengte en bouw. Mijn pezen en spieren zijn eigenlijk tekort voor mijn lichaam. Dus heb altijd spierpijn na inspanningen. Altijd pees en aanhechting pijnen. Ander niveau, maar vergelijkbaar. Ja precies dat ! Bij Kongolo straalt dat eraf bij mij. Ps vervelend voor je man..Rustig aan met lopen dan..Beter ga je fietsen ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 april 2017 - 14:10 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja precies dat ! Bij Kongolo straalt dat eraf bij mij. Ps vervelend voor je man..Rustig aan met lopen dan..Beter ga je fietsen ;) haha ik ga vanavond weer voetballen. Op kunstgras in die grafstad :)
De vorige keer twee weken last van gehad. Morgen weer kruipen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 april 2017 - 14:11 schreef Stylzz het volgende:[..] haha ik ga vanavond weer voetballen. Op kunstgras in die grafstad :) De vorige keer twee weken last van gehad. Morgen weer kruipen. In die stad en op kunstgras ?Tja dan vraag je er ook wel om he haha Maak ze in! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kongolo: ''Iedereen is gefocust en wil kampioen worden''
Terence Kongolo is zondag weer van de partij bij Feyenoord. De verdediger stond enkele weken aan de kant door een blessure aan zijn bovenbeen. Tegen FC Utrecht hoopt de drievoudig international van het Nederlands elftal weer van waarde te zijn voor zijn ploeg.
“Ja, ik ben helemaal fit en ben dus weer beschikbaar voor zondag”, zegt Kongolo tegenover RTV Rijnmond. “Ik had een klein scheurtje in mijn bovenbeen. Eerst dachten ze dat het een verrekking was, maar dat bleek dus een scheurtje te zijn. Daardoor duurde het iets langer.”
“Het was lastig dat ik de afgelopen wedstrijden niet kon spelen. ik moest het accepteren en mijn teamgenoten steunen. We hebben in die wedstrijden punten laten liggen, maar ik denk dat ze het goed deden. Ik ben nu weer terug en hoop mijn bijdrage te kunnen leveren in de komende wedstrijden.”
“Het gaat een mooie wedstrijd worden tegen FC Utrecht”, vervolgt hij. “Wij zijn Feyenoord en staan bovenaan. Iedereen is gefocust en wil kampioen worden. We zijn nog vier wedstrijden te gaan en daar moeten we het maximale aantal punten uit halen.” |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Alleen maar winnen. Nu bier. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heerlijk. Twee uur thuis. Wekker 0700 voor een toernooi met de jeugd. T leven van een voetbal papa |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Goedemorgen Stylzz :) Die van mij zijn al de deur uit . |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Op Terence gestemd voor speler van de week. Why not :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lazio Roma denkt aan Kongolo als opvolger De Vrij
Feyenoord moet serieus rekening houden met een vertrek van Terence Kongolo. De verdediger stond afgelopen zomer al in de belangstelling van diverse Engelse clubs. Vandaag kan er ook een Italiaanse club aan het rijtje worden toegevoegd. Lazio Roma heeft interesse in de 23-jarige verdediger van de Rotterdamse club.
Oud-Feyenoorder Stefan de Vrij gaat vermoedelijk zijn contract niet verlengen bij Lazio Roma en lijkt hiermee deze zomer te vertrekken. Clubs als AC Milan, Inter Milan en Manchester United worden genoemd als zijn nieuwe werkgever. De huidige nummer vier van de Serie A hoopt Terence Kongolo als vervangen binnen te halen. Dit meldt Lalaziosiamonoi.it. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Gaat het fysiek en mentaal erg moeilijk krijgen..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Denk dat Kongolo verkopen wijsheid is |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Mooi cirkeltje. Vertrek van de Vrij levert ons ook nog wat op. Of zijn er in zijn geval nog mee eters zoals de talentpool ? Of houdt dat zowiezo op na een 1e transfer ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 april 2017 - 10:19 schreef tomson het volgende:Mooi cirkeltje. Vertrek van de Vrij levert ons ook nog wat op. Of zijn er in zijn geval nog mee eters zoals de talentpool ? Of houdt dat zowiezo op na een 1e transfer ? Word toch weer dat verhaaltje dat, de Vrij alleen iets opleverd met een transfer naar een ander land? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Met of zonder Kongolo , scheelt maar zo 15 procent. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Als Kongolo weg gaat, dan moet je er weer 2 nieuwe spelers voor aantrekken. Een linksback èn een linker centrale verdediger. Dat vind ik nog een extra reden om te proberen om hem te behouden. Ik zou zeggen, koop er een goede LB bij en zet Kongolo weer terug op zijn oude plek, centraal in de verdediging. Samen met CL-voetbal kan hem dit wellicht over de streep trekken om nog een extra jaartje bij te tekenen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik verwacht dat Kongolo zijn carriere af gaat sluiten met een zondvloed aan blessures. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 april 2017 - 13:01 schreef windoweyes het volgende:Als Kongolo weg gaat, dan moet je er weer 2 nieuwe spelers voor aantrekken. Een linksback èn een linker centrale verdediger. Dat vind ik nog een extra reden om te proberen om hem te behouden. Ik zou zeggen, koop er een goede LB bij en zet Kongolo weer terug op zijn oude plek, centraal in de verdediging. Samen met CL-voetbal kan hem dit wellicht over de streep trekken om nog een extra jaartje bij te tekenen. 3 zelfs , 2 maal linksback . |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Heeft er al een paar cruciale achter de rug die het zeer waarschijnlijk maken ja. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
1 jaar verlengen volgens het AD, zomer 2019.
Jammer dat het maar 1 jaar is, maar wel goed nieuws! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heel goed, wanneer nu verkocht. Jackpot. Niet verkocht, nog een jaar plezier van. Indien zijn blessures chronisch blijken, niet te lang contract meer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zeker goed nieuws, netjes van hem, had ik eerlijk gezegd niet verwacht.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T is zijn broertje niet he. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 26 april 2017 - 11:10 schreef Stylzz het volgende:Heel goed, wanneer nu verkocht. Jackpot. Niet verkocht, nog een jaar plezier van. Indien zijn blessures chronisch blijken, niet te lang contract meer. Precies nu levert ie nog wat op voor de club.. |
|
|
|