BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Terence Kongolo///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 april 2017 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 april 2017 - 11:10 schreef Stylzz het volgende:

[..]

T is zijn broertje niet he.
Blijkbaar, je hebt goed en slecht zaad dus..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 april 2017 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 april 2017 - 11:10 schreef Stylzz het volgende:

[..]

T is zijn broertje niet he.
Nee dan zou zijn moeder vreemd zijn gegaan, zover ik weet is T kaal en blank..
ar
 ar - woensdag 26 april 2017 - 12:50   quote  deeplink  
Fantastisch nieuws joh!
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 26 april 2017 - 14:03   quote  deeplink  
Dat T kaal en blank is?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 april 2017 - 14:08   quote  deeplink  
Pffffffff Ghehe..
netsurfer
 netsurfer - woensdag 26 april 2017 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 april 2017 - 13:01 schreef windoweyes het volgende:
Ik zou zeggen, koop er een goede LB bij en zet Kongolo weer terug op zijn oude plek, centraal in de verdediging.
Waarom? Jan Scharie doet het daar toch prima? Heel fijn dat Kongolo weer bij heeft getekend, maar laat hem maar gewoon linksback staan, doet hij erg goed. Inderdaad wel een goede stand-in voor die positie erbij halen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 26 april 2017 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 april 2017 - 11:12 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nee dan zou zijn moeder vreemd zijn gegaan, zover ik weet is T kaal en blank..
hahaha, close enough.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 april 2017 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 april 2017 - 15:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

hahaha, close enough.
Maat..d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 april 2017 - 15:58   quote  deeplink  
KONGOLO JAAR LANGER BIJ FEYENOORD

C-V7-uPXcAE0OJe.jpg

Terence Kongolo heeft woensdagmiddag zijn contract bij Feyenoord tussentijds met één seizoen verlengd. Daardoor is de 23-jarige verdediger nu tot 1 juli 2019 aan de club verbonden.

Voor Kongolo is het de vierde keer dat hij een contract tekent als (jeugd)speler van Feyenoord. De linksbenige verdediger is momenteel bezig aan zijn vijfde seizoen als lid van de A-selectie en kwam in die periode tot 106 competitieduels voor de club. Vorig seizoen won de drievoudig international de KNVB Beker met Feyenoord.

‘Wij zijn blij dat we het contract van Terence – net als vorig jaar – opnieuw tussentijds hebben kunnen verlengen,’ zegt technisch directeur Martin van Geel. ‘Terence is inmiddels al een aantal seizoenen een belangrijke speler, ook omdat hij als centrale verdediger én linksback uit de voeten kan. Ik ben er nog altijd van overtuigd dat hij in de toekomst een vergelijkbare stap kan maken als andere spelers die via onze jeugdopleiding in het eerste elftal zijn doorgebroken, zoals Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi en Jordy Clasie. Zelf ziet Terence ook perspectief om bij Feyenoord op de ingeslagen weg door te gaan.’

Kongolo, die speciaal voor deze gelegenheid het shirt van zijn debuutwedstrijd (14 april 2012 tegen Excelsior) had aangetrokken, is al de vijfde speler die dit kalenderjaar tussentijds zijn contract heeft verlengd bij Feyenoord. Eerder verbonden Sven van Beek (2019), Karim El Ahmadi (2019), Bilal Basaçikoglu (2020) en Rick Karsdorp (2021) voor langere tijd hun toekomst aan de club.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 april 2017 door RenatoBos --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 april 2017 - 16:03   quote  deeplink  
C-V7-uPXcAE0OJe.jpg
netsurfer
 netsurfer - woensdag 26 april 2017 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 april 2017 - 16:03 schreef Stylzz het volgende:
[ afbeelding ]
Geinig, Van Geel en Gudde gaan steeds meer op elkaar lijken.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 april 2017 - 16:24   quote  deeplink  
Ja dat kan je van Terence niet zeggen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 april 2017 - 16:26   quote  deeplink  
Daar moet je T naast zetten..
netsurfer
 netsurfer - woensdag 26 april 2017 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 april 2017 - 16:24 schreef Stylzz het volgende:
Ja dat kan je van Terence niet zeggen.
Al probeert hij het wel. :)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 26 april 2017 - 17:27   quote  deeplink  
KONGOLO: ‘IK BEN FEYENOORD DANKBAAR’

dy0olc.jpg

Terence Kongolo had woensdagmiddag bij zijn contractondertekening een verrassing voor algemeen directeur Eric Gudde en technisch directeur Martin van Geel. Onder zijn colbert had de 23-jarige verdediger het Feyenoord-shirt met rugnummer 32 aangetrokken, dat hij op zaterdag 14 april 2012 droeg tijdens zijn debuutwedstrijd tegen Excelsior (3-0).

‘Dat vond ik wel symbolisch,’ vertelde Kongolo nadat hij zijn handtekening had gezet onder een verbintenis tot de zomer van 2019, al weer zijn vierde contract bij Feyenoord. ‘Ik heb dit shirt altijd goed bewaard, zoals ik van ieder seizoen een shirt heb bewaard. Na nummer 32 kreeg ik 15, daarna 5 en nu speel ik al twee seizoenen met rugnummer 4.’

Dat rugnummer stond dan ook achter op het shirt dat Martin van Geel bij de contractondertekening aan hem overhandigde. ‘Ik ben heel erg blij dat ik langer aan Feyenoord verbonden blijf,’ aldus Kongolo, die al sinds de F-pupillen bij de club actief is. ‘Ik ben Feyenoord dankbaar dat ze mij hebben opgeleid, dat ik hier al weer vijf jaar geleden mijn debuut heb mogen maken en dat ze met dit nieuwe contract nu opnieuw vertrouwen in mij uitspreken.’

Kongolo ziet nog voldoende kansen om bij Feyenoord door te gaan op de ingeslagen weg. ‘Ik ben gedebuteerd als centrale verdediger, maar speel de laatste seizoenen steeds vaker als linksback. Ook op die positie heb ik me ontwikkeld, maar er zijn altijd dingen die beter kunnen. Vorig jaar heb ik met de KNVB Beker mijn eerste prijs gewonnen bij deze club. Het zou mooi zijn als daar binnenkort een tweede prijs bij komt in de vorm van een schaal. We hebben afgelopen weekend een heel belangrijke stap in die richting gezet, nu kunnen we de klus klaren tegen Excelsior. Ik zal er alles aan doen om dat voor elkaar te krijgen.’

jkizvd.jpg
ar
 ar - woensdag 26 april 2017 - 17:39   quote  deeplink  
Baas.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 27 april 2017 - 06:33   quote  deeplink  
Reportage contractverlenging Terence Kongolo

(http://youtu.be/GAyY6BpFfuw)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 mei 2017 - 11:23   quote  deeplink  
Liverpool en AS Roma azen op Kongolo

21orfrl.jpg

Terence Kongolo zette vorige week zijn handtekening onder een nieuw contract bij Feyenoord. Door de nieuwe verbintenis ligt de verdediger nu vast tot medio 2019. Toch is het niet uitgesloten dat Kongolo geen transfer maakt.

Zowel Liverpool als AS Roma hebben hun pijlen gericht op de 23-jarige Kongolo. Dit schrijft CalciaMercato. Wanneer de verdediger daadwerkelijk de transfer maakt, komt hij een landgenoot tegen. Oud-Feyenoorder Georginio Wijnaldum staat onder contract bij Liverpool, Kevin Strootman bij AS Roma.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 mei 2017 door RenatoBos --
de bluffer
 de bluffer - maandag 01 mei 2017 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 mei 2017 - 11:23 schreef RenatoBos het volgende:
Liverpool en AS Roma azen op Kongolo

[ afbeelding ]

Terence Kongolo zette vorige week zijn handtekening onder een nieuw contract bij Feyenoord. Door de nieuwe verbintenis ligt de verdediger nu vast tot medio 2019. Toch is het niet uitgesloten dat Kongolo geen transfer maakt.

Zowel Liverpool als AS Roma hebben hun pijlen gericht op de 23-jarige Kongolo. Dit schrijft CalciaMercato. Wanneer de verdediger daadwerkelijk de transfer maakt, komt hij een landgenoot tegen. Oud-Feyenoorder Georginio Wijnaldum staat onder contract bij Liverpool, Kevin Strootman bij AS Roma.
Dan wordt dan Liverpool maar niet beneden de 30 miljoen weg doen
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 mei 2017 - 14:45   quote  deeplink  
Dat ga je echt niet vangen..
moa
 moa - maandag 01 mei 2017 - 14:59   quote  deeplink  
Gewoon vragen, de hele markt slaat toch al op hol. Kijk naar de bedragen die Portugese ploegen maar ook Ajax af en toe voor zijn spelers krijgt. Daar moet je je mee proberen te meten.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 mei 2017 - 15:01   quote  deeplink  
Voor iemand die een half seizoen geblesseerd is geweest en een contract van nog twee jaar heeft..(?)
VVout
 VVout - maandag 01 mei 2017 - 15:07   quote  deeplink  
Gewoon vragen, is geen enkele reden voor uitverkoop nu. Eerst eens zien dat je ruimte maakt door spelers van de hand te doen waar je fors kunt verbeteren.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 mei 2017 - 15:09   quote  deeplink  
Jawel snap het wel maar het is wel onrealistisch zo'n bedrag..je zal maar tegen zo'n gek aanlopen die het geeft..
moa
 moa - maandag 01 mei 2017 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 mei 2017 - 15:09 schreef RenatoBos het volgende:
Jawel snap het wel maar het is wel onrealistisch zo'n bedrag..je zal maar tegen zo'n gek aanlopen die het geeft..
Maar kijk naar wat er bij andere clubs wordt betaald voor spelers die echt geen buitencategorie zijn, er gaan elke transferperiode een handje vol spelers voor bedragen van 20-40 miljoen euro die echt niet beter zijn dan wat wij hebben rond lopen.

En die spelen gewoon bij clubs in Rusland, Turkije, Schotland, Portugal, Oekraïne etc... Landen waarmee wij kortom moeten kunnen concurreren.
de bluffer
 de bluffer - maandag 01 mei 2017 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 mei 2017 - 15:07 schreef VVout het volgende:
Gewoon vragen, is geen enkele reden voor uitverkoop nu. Eerst eens zien dat je ruimte maakt door spelers van de hand te doen waar je fors kunt verbeteren.
Dat zijn dan Tapia, Vejinovic, Gustafson en Kramer
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 mei 2017 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 mei 2017 - 15:49 schreef moa het volgende:

[..]

Maar kijk naar wat er bij andere clubs wordt betaald voor spelers die echt geen buitencategorie zijn, er gaan elke transferperiode een handje vol spelers voor bedragen van 20-40 miljoen euro die echt niet beter zijn dan wat wij hebben rond lopen.

En die spelen gewoon bij clubs in Rusland, Turkije, Schotland, Portugal, Oekraïne etc... Landen waarmee wij kortom moeten kunnen concurreren.
Misschien is dat wel zo maar wij hebben nog nooit een megaklapper gemaakt. Ik zie Kongolo echt wel vertrekken maar moet het nog maar zien wat ie ons gaat opleveren.
moa
 moa - maandag 01 mei 2017 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Daarmee heb ik trouwens niet gezegd dat 30 miljoen geen absurd bedrag is, van Geel zou me blij verrassen met alles boven de 15 miljoen euro. Maar vergelijk je puur op kwaliteit dan vragen we veel te weinig voor onze spelers.

Het blijft een beetje appels en peren natuurlijk, maar de Vrij gaat straks voor 25+ miljoen naar Internazionale. Wijnaldum ging voor 27,5 miljoen naar Liverpool en zo zijn er vast meer te bedenken. Als ze onze spelers willen hebben, laat ze maar betalen :)
moa
 moa - maandag 01 mei 2017 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 mei 2017 - 15:54 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Misschien is dat wel zo maar wij hebben nog nooit een megaklapper gemaakt. Ik zie Kongolo echt wel vertrekken maar moet het nog maar zien wat ie ons gaat opleveren.
We hebben de laatste 10-15 jaar ook alleen maar financiële ellende gehad, als clubs weten dat je het geld nodig hebt om het hoofd boven water te houden bieden ze niks.
de bluffer
 de bluffer - maandag 01 mei 2017 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Engelsen zijn wel zo gek
JanM
 JanM - maandag 01 mei 2017 - 16:24   quote  deeplink  
Die gaat ons dus verlaten voor ik schat zo'n 15 miljoen ... jammer!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 mei 2017 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 mei 2017 - 15:55 schreef moa het volgende:

[..]

Daarmee heb ik trouwens niet gezegd dat 30 miljoen geen absurd bedrag is, van Geel zou me blij verrassen met alles boven de 15 miljoen euro. Maar vergelijk je puur op kwaliteit dan vragen we veel te weinig voor onze spelers.

Het blijft een beetje appels en peren natuurlijk, maar de Vrij gaat straks voor 25+ miljoen naar Internazionale. Wijnaldum ging voor 27,5 miljoen naar Liverpool en zo zijn er vast meer te bedenken. Als ze onze spelers willen hebben, laat ze maar betalen :)
Aight eensert..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 mei 2017 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 mei 2017 - 15:56 schreef moa het volgende:

[..]

We hebben de laatste 10-15 jaar ook alleen maar financiële ellende gehad, als clubs weten dat je het geld nodig hebt om het hoofd boven water te houden bieden ze niks.
Das zeker waar maat..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 mei 2017 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 mei 2017 - 16:24 schreef JanM het volgende:
Die gaat ons dus verlaten voor ik schat zo'n 15 miljoen ... jammer!
Zeker jammer maar das een stuk meer dan als ie z'n contract niet had verlengt. Dankbaar gebaar van hem..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 mei 2017 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 mei 2017 - 16:16 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Engelsen zijn wel zo gek
We zullen zien Bluf..
JanM
 JanM - maandag 01 mei 2017 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 mei 2017 - 16:45 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zeker jammer maar das een stuk meer dan als ie z'n contract niet had verlengt. Dankbaar gebaar van hem..
Zeker, is ook absoluut geen verwijt naar hem. Siert hem dat hij verlengd heeft, maar ook hier geldt dat Feyenoord een bod van 15 miljoen of meer gewoon niet KAN weigeren ...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 mei 2017 - 18:38   quote  deeplink  
Eensert..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 mei 2017 - 19:07   quote  deeplink  
Ik denk dat ie niet meer dan 10 miljoen gaat opbrengen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 mei 2017 - 19:20   quote  deeplink  
Misschien 12.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 mei 2017 - 20:03   quote  deeplink  
Zat ik ook aan te denken..
van geil
 van geil - maandag 01 mei 2017 - 20:03   quote  deeplink  
Dan gewoon houden.
windoweyes
 windoweyes - maandag 01 mei 2017 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 mei 2017 - 17:32 schreef JanM het volgende:

[..]

Zeker, is ook absoluut geen verwijt naar hem. Siert hem dat hij verlengd heeft, maar ook hier geldt dat Feyenoord een bod van 15 miljoen of meer gewoon niet KAN weigeren ...
Natuurlijk kan dat wel.
We krijgen vrij veel geld binnen als we CL halen.
Hierdoor hoeven we helemaal niemand te verkopen en kunnen we er daarnaast ook nog eens enkele spelers bij halen. Wel moeten we een paar overbodige spelers weg doen, uiteraard.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 01 mei 2017 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 mei 2017 - 19:20 schreef Stylzz het volgende:
Misschien 12.
Wellicht 18
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 mei 2017 - 06:58   quote  deeplink  
T hangt erg van de vraag af. Hoeveel clubs
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 18 mei 2017 - 14:21   quote  deeplink  
28mek9f.jpg
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 18 mei 2017 - 14:25   quote  deeplink  
Haha. Terecht natuurlijk, als je leest wie er allemaal zouden moeten komen.
netsurfer
 netsurfer - donderdag 18 mei 2017 - 14:38   quote  deeplink  
Mooi hoor. Terence bedankt!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 06 juni 2017 - 01:59   quote  deeplink  
Kongolo: ''Ben eraan gewend om als linksback te spelen''

k1z7zr.jpg

Terence Kongolo kroonde zich eind mei met Feyenoord tot kampioen van Nederland. De verdediger was dit seizoen een van de sterkhouders binnen het team van de Rotterdamse club. Toch ontbrak de 23-jarige Kongolo in de selectie van het Nederlands elftal.

“Het gaat goed met mij, ik ben weer fit”, zegt de verdediger. “Tijdens de laatste wedstrijd van het seizoen, tegen Heracles Almelo, schoot het erin in mijn lies. Het is nu alweer over, maar Feyenoord had me daardoor wel afgemeld voor het Nederlands elftal. Natuurlijk houd ik wel mijn teamgenoten bij Oranje in de gaten, ze doen het goed.”

“Ik denk dat ik er dit seizoen meer uit had kunnen halen”, vervolgt Kongolo, die dit seizoen 23 competitiewedstrijden speelde waarin hij één keer scoorde, in het Ziggo Sport-programma Peptalk. “Ik ben een paar keer geblesseerd geweest. Ik moet gewoon een heel seizoen kunnen spelen, maar we zijn kampioen geworden en daar gaat het uiteindelijk om.”

De verdediger richtte zich dit seizoen op de positie van linksback, in plaats van in het centrum van de verdediging. “Tuurlijk, voor de trainer is het makkelijk dat ik op twee posities kan spelen. Ik vind het leuk en ben er aan gewend. In het begin was het moeilijk, maar als linksback sta je vaker één-op-één en daar word je als verdediger alleen maar sterker van. Ook in aanvallend opzicht, want je kan vaak opkomen.”
King - 010
 King - 010 - maandag 03 juli 2017 - 16:34   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/nederlands-voetbal/terence-kongolo-op-weg-naar-monaco~aee60ac8/
de bluffer
 de bluffer - maandag 03 juli 2017 - 16:52   quote  deeplink  
Ben bang dat Kongolo de volgende is maar dan wel voor 10 miljoen minder niet
en dat hij niet de laatste is

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Terence Kongolo///HELD topic

0.0190279