|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord ontvangt wederom miljoenen voor een zelf opgeleide speler. De club is volgens De Telegraaf akkoord met AS Monaco over een bedrag van 15 miljoen euro voor Terence Kongolo. De verdediger is op dit moment in Frankrijk om te onderhandelen.
De Franse kampioen had al weken interesse in Kongolo, maar Feyenoord wilde de linkspoot vanwege de transfer van Karsdorp naar AS Roma alleen voor de hoofdprijs laten gaan. De Rotterdammers zijn nu akkoord over een transfersom van 15 miljoen euro. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Club is dus al akkoord blijkbaar.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
ik zou nu echt een afspraak maken met AZ om Haps proberen te kopen of Martin heeft al een goeie vervanger op het oog uit het buitenland
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 juli 2017 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind t niet heel erg. Heel blessure gevoelig |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Mooi bedrag, maar dé vraag is dan natuurlijk wel wie er in zijn plaats gehaald wordt! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tuurlijk haps moet 10 miljoen opleveren, Feyenoord zou gek zijn als ze dat zouden betalen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Das een feit, eens.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 03 juli 2017 - 16:56 schreef RenatoBos het volgende:Tuurlijk haps moet 10 miljoen opleveren, Feyenoord zou gek zijn als ze dat zouden betalen kan met de prijs wel geregeld worden of doe Nelom en een paar miljoen er bij |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik zat veel te laag 15 miljoen ja ja |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het wordt tijd dat van Geel eens een paar eigen pareltjes verkoopt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 03 juli 2017 - 17:00 schreef de bluffer het volgende:[..] kan met de prijs wel geregeld worden of doe Nelom en een paar miljoen er bij Zou tie überhaupt nog wel vertrekken Nelom nu terence mogelijk weggaat, ik betwijfel het. Als je Nelom weg doet moet je je twee keer versterken voor de LB positie.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
en nou nog alleen bankzitters HEER VAN GEEL en nu op zoek naar een ZEER STERKER GOEIE LINKSBACK GELD IS ER GENOEG NU |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dit is de grootste aderlating voor Feyenoord. Onze beste verdediger ,onze beste CV . Had echt verwacht dat er een nieuwe lb zou komen waardoor Kongolo op zijn oude vertrouwde plek terug zou komen. Echt onwijs jammer dit. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 03 juli 2017 - 17:14 schreef Leon FR1908 het volgende:Dit is de grootste aderlating voor Feyenoord. Onze beste verdediger ,onze beste CV . Had echt verwacht dat er een nieuwe lb zou komen waardoor Kongolo op zijn oude vertrouwde plek terug zou komen. Echt onwijs jammer dit. Eens. Deze zag ik niet aankomen. Gelukkig is voorlopig Nelom 1e back.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord is niet de enige partij hier. Maar ik vreesde bij Kongolo altijd voor een zware langdurige blessure |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Op de CV positie is hij minder blesurregevoelig en 2 keer beter dan Jan Arie. Als ze nu maar goed gaan scouten en niet Haps gaan halen voor 10 miljoen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 03 juli 2017 - 17:19 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Op de CV positie is hij minder blesurregevoelig en 2 keer beter dan Jan Arie. Als ze nu maar goed gaan scouten en niet Haps gaan halen voor 10 miljoen Janmaat is vast al onderweg |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 03 juli 2017 - 17:18 schreef Stylzz het volgende:Feyenoord is niet de enige partij hier. Maar ik vreesde bij Kongolo altijd voor een zware langdurige blessure Ja dat klopt ,zijn benen zijn veel te steam voor topsport. Maar op de CV had hij het wel gered denk.Alhoewel hij gewoon stilstand nog een spierblessure krijgt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Yeah right, ze hebben net Diks voor een jaar gehuurd.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ja dit is nog maar een begin ben bang dat er nog wel iemand verkocht wordt van het kampioen basis elftal
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 juli 2017 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dan hebben we 3 RB's.. Op het forum hebben we ook al een RB dus dat is 4 dubbel bezet |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het wordt een lange hete zomer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 03 juli 2017 - 17:25 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dan hebben we 3 RB's.. Op het forum hebben we ook al een RB dus dat is 4 dubbel bezet Laat mij er ff buiten maat..d:-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Eens. Wordt ook wel tijd voor hem. Mooi bedrag voor hem. Haps kom er maar in. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ben ik de enigste die niet om Haps zit te springen..(?) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
vind 15milj nou ook niet echt een toptransfere 17 a 18 milj met misschien een paar bonussen had het misschien dragelijker gemaakt , we moeten maar weer afwachten wat er voor terug komt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 juli 2017 door kenny -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
quote: Nee, speelde dramatisch de laatste tijd, bv tegen ons....... |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: klopt , hopen dan maar dat onze martin zijn werk goed doet |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: wie wil jij dan op de LB halen jij bent een grote kenner |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja juist en daar herinner ik me hem het meeste aan hem..dramatisch was ie toen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tijdje geleden zat ik aan Jetro Willems te denken.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Die denkt waarschijnlijk niet aan ons grote kennert... die gaat op zeker voor een stappie naar het buitenland. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Mu al officieel. Dat gaat snel. Wordt weinig gelekt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Geen Haps a.u.b. Neigt naar middelmaat |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Voor de winterstop zei ik ja, nu nee. Was na de winterstop zwak. De beste backs zitten bij 020 op de bank. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nee Kan er niks van
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 juli 2017 door ar -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Het gaat je goed Terence.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
€13 miljoen volgens L'Équipe... #Kongolo
Uitverkoop dan hoor |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tja, we zijn gewoon nog niet de club waar ze miljoenen naar toe gooien. Dat heeft gewoon te maken, met de duur van het contract, het salaris van de speler etc. Het is niet anders. |
|
|
|