|
|
tomson
|
|
|
quote: Zeker weten. En dan lopen diezelfde gasten weer voorop in de polonaise.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, maar t laat wel zien dat je niet alleen maar met jonkies aan de bak kan.
Nahja als ie er maar van leert |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2012 - 21:43 schreef Stylzz het volgende:Ja, maar t laat wel zien dat je niet alleen maar met jonkies aan de bak kan. Nahja als ie er maar van leert De spoeling was al dun centraal he. Wat had hij dan moeten doen ? |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Gossie toch, Dennis moet ook zijn 'mening' weer even geven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik zeg niet dat de keuze verkeerd was. Maar wel dat als je standaard de jeugd zou prefereren dit de consequenties kunnen zijn. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2012 - 21:46 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik zeg niet dat de keuze verkeerd was. Maar wel dat als je standaard de jeugd zou prefereren dit de consequenties kunnen zijn. Brengt ons weer terug bij het lege portemonneeverhaal :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: We hebben nu opties. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: hahaha....ik kan weer lachen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Joris weer erin natuurlijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2012 - 21:43 schreef Stylzz het volgende:Ja, maar t laat wel zien dat je niet alleen maar met jonkies aan de bak kan. Nahja als ie er maar van leert Nou ik weet niet of je nu doelt op de afwezigheid van Mathijsen want die heeft dit soort actie`s zo`n beetje uitgevonden...Die heeft dit al een keer of 10 gehad in z`n loopbaan.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja, een speler wordt soms wel erg snel afgeserveerd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2012 - 21:53 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nou ik weet niet of je nu doelt op de afwezigheid van Mathijsen want die heeft dit soort actie`s zo`n beetje uitgevonden...Die heeft dit al een keer of 10 gehad in z`n loopbaan.. Niet specifiek. Ik ken zijn carrière niet zo goed, dus geloof je.
Doel op t algemeen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2012 - 21:59 schreef Stylzz het volgende:[..] Niet specifiek. Ik ken zijn carrière niet zo goed, dus geloof je. Doel op t algemeen. Ik heb de wedstrijd heel slecht kunnen volgen ivm familie bezoek uit het buitenland.. Maar als je vanaf de 26ste minuut met 10 man speelt en nog terug kan komen van een achterstand dan vind ik dat knap..En dus daarom kan ik het niet helemaal volgen.. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Het was over t algemeen matig. De 2-2 kwam meer door agroningen dan door ons. Maar die twee gele kaarten waren heel dom. De manier waarop hij zeefuik bespeelde was de verkeerde keuze. Niet 1x, maar regelmatig.
Maar goed, iedereen was ver onder niveau. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2012 - 22:21 schreef Stylzz het volgende:Het was over t algemeen matig. De 2-2 kwam meer door agroningen dan door ons. Maar die twee gele kaarten waren heel dom. De manier waarop hij zeefuik bespeelde was de verkeerde keuze. Niet 1x, maar regelmatig. Maar goed, iedereen was ver onder niveau. oke ,zo zag het er ook uit in die momenten dat ik wat zag.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2012 - 22:21 schreef Stylzz het volgende:Het was over t algemeen matig. De 2-2 kwam meer door agroningen dan door ons. Maar die twee gele kaarten waren heel dom. De manier waarop hij zeefuik bespeelde was de verkeerde keuze. Niet 1x, maar regelmatig. Maar goed, iedereen was ver onder niveau. Onzeker team ook. Niet eens een team, hooguit verdedigend. Uitgezonderd Nelom. Tot verdwijnen Kongolo ging het nog. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2012 - 21:53 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nou ik weet niet of je nu doelt op de afwezigheid van Mathijsen want die heeft dit soort actie`s zo`n beetje uitgevonden...Die heeft dit al een keer of 10 gehad in z`n loopbaan.. Dat klopt niet Leon. Mathijsen heeft pas 3 maal een rode kaart gehad in zijn carriere, tenminste sinds het seizoen 2000-2001. Eenmaal na 2x keer geel toen hij nog heel jong was. Eenmaal in 2008 bij HSV bij een opstootje geloof ik en de derde keer was bij Feyenoord. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Dom, dom dom! Leert ie alleen maar van. Wordt ie beter van .... Wel dom van Bruno Martins Indi om niet te wisselen met Kongolo na de eerste gele kaart. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 08 oktober 2012 - 02:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dat klopt niet Leon. Mathijsen heeft pas 3 maal een rode kaart gehad in zijn carriere, tenminste sinds het seizoen 2000-2001. Eenmaal na 2x keer geel toen hij nog heel jong was. Eenmaal in 2008 bij HSV bij een opstootje geloof ik en de derde keer was bij Feyenoord. Leon zegt iets over de actie niet over het gevolg. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 08 oktober 2012 - 12:09 schreef lijdensweg het volgende:Dom, dom dom! Leert ie alleen maar van. Wordt ie beter van .... Wel dom van Bruno Martins Indi om niet te wisselen met Kongolo na de eerste gele kaart. dom van bruno of Koeman? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 08 oktober 2012 - 12:09 schreef lijdensweg het volgende:Dom, dom dom! Leert ie alleen maar van. Wordt ie beter van .... Wel dom van Bruno Martins Indi om niet te wisselen met Kongolo na de eerste gele kaart. Niks dom aan. Dom van Terence, en niemand anders. Als Clasie geel heeft ga je ook niet wisselen van positie. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
GEWOON BUITENSPEL VAN DIE KUT ZWEEFBUIK!!! |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op zondag 07 oktober 2012 - 22:21 schreef Stylzz het volgende:Het was over t algemeen matig. De 2-2 kwam meer door agroningen dan door ons. Maar die twee gele kaarten waren heel dom. De manier waarop hij zeefuik bespeelde was de verkeerde keuze. Niet 1x, maar regelmatig. Maar goed, iedereen was ver onder niveau. Dat krijg je toch bij zo'n jochie. Die kennen die slinkse matenaaierij die ze bij de grote jongens hanteren nog niet. Het is puur aan zijn jeugdige onschuld te wijten dat hij zich to twee keer toe laat piepelen. Overigens vraag ik me af of het wel echt overtredingen waren plus dat die tweede volgens mij toch echt buitenspel was, maar goed daar kopen we nu niets voor. Ik snap ook niet dat een scheids het niet beter aanvoelt dat het vergrijp helemaal niet zo groot was, maar de uiteindelijke sanctie (eruit gestuurd worden plus een schorsing) wel. Dat staat in geen verhouding. Vroeger, toen de scheidsrechters nog persoonlijkheden waren, deden ze dat wel. Voetbal was toen veel leuker. Nu fluiten ze alleen nog maar volgens de regeltjes, omdat ze anders afgeslacht worden. Kijk maar naar Twente - AZ. Dat was toch schandalig. Perfelct gehanteerd volgens de regels, maar totaal nul komma nul aangevoelt. Hij had ook een waarschuwing aan Maher kunnen geven. Dan was de wedstrijd ook niet kapot geweest. En het argument dat er teveel belangen mee spelen is kul, want het lijkt mij dat de sport altijd boven het geld hoort te staan, helaas is het al tijden niet meer zo.... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Actie èn gevolg. Stylzz zegt dat hij hoopt dat Kongolo er wat heeft geleerd (van de rode kaart), waarna Leon opmerkt dat Mathijsen eveneens vaak op die manier in de fout zou zijn gegaan, alsof Mathijsen tien(tallen) keren van het veld zou zijn gestuurd.
Als Mathijsen dezelfde fouten zou maken als Kongolo, maar er telkens mee weg zou komen, dan zou er ook geen noodzaak zijn om ervan te leren. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Groot talent, kon er niets aan doen dat Zweefbuik zo makkelijk ging liggen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: daar kon hij nu juist wel wat aan doen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 08 oktober 2012 - 02:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dat klopt niet Leon. Mathijsen heeft pas 3 maal een rode kaart gehad in zijn carriere, tenminste sinds het seizoen 2000-2001. Eenmaal na 2x keer geel toen hij nog heel jong was. Eenmaal in 2008 bij HSV bij een opstootje geloof ik en de derde keer was bij Feyenoord. Niet voor elke shirt trek overtreding of tackel krijg je rood ... Hij heeft meerdere keren een penalty veroorzaakt,best wel veel eigenlijk.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 oktober 2012 - 21:43 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Niet voor elke shirt trek overtreding of tackel krijg je rood ... Hij heeft meerdere keren een penalty veroorzaakt,best wel veel eigenlijk.. Zou kunnen, das wat lastiger om na te zoeken! ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Trefzekere Kongolo: "We leverden in de tweede helft meer strijd"
Terence Kongolo was na afloop van de bekerwedstrijd tussen XerxesDZB en Feyenoord blij met het resultaat. De verdediger van de Eredivisionist was verantwoordelijk voor de tweede treffer van de club in de met 0-4 gewonnen wedstrijd.
"Ik was wel blij met mijn doelpunt. In de tweede helft leverden we meer strijd dan in de eerste helft. In de eerste helft verloren we veel duels, dit was beter in de tweede helft", aldus Kongolo die zag dat Feyenoord na zijn doelpunt beter ging voetballen, tegenover Eredivisie Live.
"Wij kregen toen meer ruimte. De tegenstander liep ook achteruit", gaat de verdedigend ingestelde speler, die op Het Kasteel vanaf de bank moest beginnen, verder met zijn verhaal. "Ik geef altijd honderd procent op de training en dan zie ik wel wat de trainer doet in wedstrijden", aldus Kongolo. Bron:Soccernews |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
weer n verdedigende parel die kan scoren.. het staat er zeer goed op met de jeugdige spelers. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
nu nog een keer een spectaculaire aanvaller, al zegt met dat achachbar dat is... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nog zo,n talent die als hij de mogelijkheid krijgt Mathijsen in een zucht en een scheet doet vergeten... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 november 2012 - 10:19 schreef Leon FR1908 het volgende:Nog zo,n talent die als hij de mogelijkheid krijgt Mathijsen in een zucht en een scheet doet vergeten... Als hè..d:-( |
|
|
|
|
bode
|
|
|
FEYENOORD wees heel erg zuinig met dit zeer goeie talent hij is nu bij een zeer goeie staf in handen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kongolo per brancard van het veld bij beloften
Terence Kongolo lijkt op het eerste oog ernstig geblesseerd te zijn geraakt tijdens de wedstrijd van Jong Feyenoord/Excelsior tegen het tweede elftal van FC Twente. Het verdedigende talent kwam ongelukkig in botsing met collega-speler Ruud Vormer, waarna Kongolo het uitschreeuwde van de pijn. Een brancard moest eraan te pas komen om de jeugdinternational naar de kleedkamer te brengen. Bron:FR12
Blessure schijnt mee te vallen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
Van harte beterschap Kongolo |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ti's iig geen breuk, later vandaag horen we er meer over.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
EdwardVanCuilenborgþ@FeyenoordKanaal
Terence #Kongolo heeft een scheur in zijn knieband opgelopen. De jonge verdediger kan pas na de winterstop weer in actie komen. #Rijnmond |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 november 2012 - 01:25 schreef RenatoBos het volgende:Kongolo per brancard van het veld bij beloften[ afbeelding ] Terence Kongolo lijkt op het eerste oog ernstig geblesseerd te zijn geraakt tijdens de wedstrijd van Jong Feyenoord/Excelsior tegen het tweede elftal van FC Twente. Het verdedigende talent kwam ongelukkig in botsing met collega-speler Ruud Vormer, waarna Kongolo het uitschreeuwde van de pijn. Een brancard moest eraan te pas komen om de jeugdinternational naar de kleedkamer te brengen. Bron:FR12 Blessure schijnt mee te vallen.. Ik was er bij, zeer goeie wedstrijd een gedreve Ruud Vormer en een goed spelende Raamstein |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Raamstein? Weer een nieuw talent uit de jeugdopleiding ??? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Waar haal je al die tijd vandaan man om die wedstrijden te bezoeken..? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kongolo dit kalenderjaar niet meer in actie
Terence Kongolo komt dit kalenderjaar niet meer in actie voor Feyenoord. De verdediger heeft de binnenband van zijn linkerknie gedeeltelijk ingescheurd, zo heeft onderzoek in het ziekenhuis uitgewezen. Het herstel van zijn blessure zal zeker enige maanden in beslag nemen. Kongolo is daardoor in ieder geval tot aan de winterstop niet meer inzetbaar voor Feyenoord.
De centrale verdediger raakte maandagavond geblesseerd in de uitwedstrijd van Jong Feyenoord/Excelsior tegen Jong FC Twente. Kongolo moest toen per brancard het veld verlaten. bron:Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kongolo: 'Ik zal sterk terugkeren'
Trainer Ronald Koeman kan tenminste tot de winterstop niet meer beschikken over het verdedigende talent Terence Kongolo. De jongeling raakte afgelopen maandag geblesseerd in het competitieduel van Jong Feyenoord/Excelsior tegen het beloftenelftal van FC Twente. Kongolo kwam ongelukkig in botsing met Ruud Vormer en moest per brancard van het veld worden gedragen. Gisteren werd bekend dat de 18-jarige voetballer een scheur in zijn knieband heeft opgelopen en daardoor weken lijdzaam moet toezien hoe zijn collega-spelers het zullen doen.
Kongolo is echter, hoe gek het ook klinkt, opgelucht. 'Ik had maandagavond veel pijn, dus dit is geen zeer slecht nieuws. Het had veel erger kunnen uitpakken. Ik ben er voorlopig niet meer bij, maar zal sterk terugkeren', aldus de verdediger in het Algemeen Dagblad. Bron:FR12 |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|