|
|
Dirk1
|
|
|
kijk na vandaag niet vreemd op als kongolo linksback blijft prima wedstrijd plus hij maakt er nog een doelpunt vandaag in waalwijk. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2013 - 08:17 schreef Dirk1 het volgende:kijk na vandaag niet vreemd op als kongolo linksback blijft prima wedstrijd plus hij maakt er nog een doelpunt vandaag in waalwijk. Een doelpunt is mooi, maar zijn verdedigende taken uitvoeren met overtuiging en oplossingen zien in de opbouw zou ik eerder een verademing vinden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja Kongolo eerst even wachten wat hij nog gaat doen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ja, we hadden met 0-3 voor moeten staan. Dat staan we vooralsnog ook niet. Kongolo doet het naar behoren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Had wel iets meer verwacht, vind hem erg defensief spelen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kongolo hoeft niet te rekenen op verhuur
Feyenoord lijkt niet te willen meewerken aan een kortstondig vertrek van Terence Kongolo. Het verdedigende talent komt nauwelijks aan speeltijd en zou graag elders ervaring opdoen, maar de technische leiding van de club is niet van plan om de 19-jarige pupil te verhuren. Dat schrijft het Algemeen Dagblad zaterdag.
Vanaf 1 januari is de transfermarkt weer officieel geopend en in Rotterdam-Zuid zijn ze enkel bezig met het slijten van twee spelers. Sekou Cissé en Harmeet Singh mogen definitief vertrekken uit de 27-koppige selectie van trainer Ronald Koeman. Bron:AD |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Welles,Nietes,Welles Nietes |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Vind je? Hij verloor zo'n beetje elk kopduel van Higdon. Waaruit vervolgens de meeste kansen van NEC kwamen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Voor de rest deed ie het naar behoren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Moet met de Vrij mee naar de sportschool |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ga het roepen, daaaaaaag Joris, daag de vrij verdedigend staat het er al voor volgend seizoen Sven v Beek erbij Hahn in het doel alleen welke speler voor BMI ? Goede wedstrijd Kongolo, alleen je moet je broer effe wat meppen geven |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 09 februari 2014 - 01:19 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Vind je? Hij verloor zo'n beetje elk kopduel van Higdon. Waaruit vervolgens de meeste kansen van NEC kwamen. Dat kon beter inderdaad. Verder een prima pot en rustig aan de bal, niet meteen blind naar voren zoals Mathijsen. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Er zijn slechtere dan Higdon in de lucht. Ik zie de toekomst van de achterhoede met vertrouwen tegemoet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik hoop dat Terrence er in staat tegen NAC het meer naar voren verdedigen , wat nu gebeurd naar mijn mening, past hij meer. Door zijn snelheid herstelt hij meer fouten . Tja wat dan te doen met . Met Joris? Of speltype aanpassen naar Joris maar je speltype aanpassen aan 1 verdediger? Aan een spits je speltype aanpassen begrijp ik maar aan een verdediger? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Stefan naar midden. Joris en Terence centraal. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 - 10:01 schreef piet de paler het volgende:Ik hoop dat Terrence er in staat tegen NAC het meer naar voren verdedigen , wat nu gebeurd naar mijn mening, past hij meer. Door zijn snelheid herstelt hij meer fouten . Tja wat dan te doen met . Met Joris? Of speltype aanpassen naar Joris maar je speltype aanpassen aan 1 verdediger? Aan een spits je speltype aanpassen begrijp ik maar aan een verdediger? Wat zou je denken van Mathijsen met Kongolo samen? Bij de Vrij mis ik de laatste tijd wat scherpte... |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
In principe hebben we 75% van de nieuwe verdediging al in huis. Ik ben helemaal overtuigd van de potentie van Nelom. Kongolo heeft alles (en meer) in huis voor een moderne centrale verdediger, en Van Beek lijkt me onverstoorbaar en stabiel. Blijft de rechtsback positie over. Cabral kan ik niet beoordelen, - al heeft ie naar mijn idee wel veel snelheid. Er zal best nog wel wat op Varkenoord rondlopen. Wat een zegen, - die jeugdopleiding van ons. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar waar blijft die spits uit de jeugd opleiding |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kongolo: Nog niet echt bezig met Brazilië, maar het zou wel mooi zijn
Feyenoorder Terence Kongolo speelde zondag een uitstekende wedstrijd tegen FC Groningen en het is niet de eerste keer dat de verdediger een goede indruk heeft gemaakt. Er wordt zelfs gefluisterd dat Kongolo in beeld is bij bondscoach Louis van Gaal, maar daar houdt de twintigjarige mandekker zich niet mee bezig.
Ik focus mij op Feyenoord, we willen bij de eerste vier eindigen, zegt Kongolo in gesprek met RTV Rijnmond. Daarna zien we wel wat er gebeurt. Ik ben nog niet echt bezig met Brazilië, maar het zou wel mooi zijn.
Kongolo heeft een basisplaats weten te veroveren. Ik geef honderd procent op alle trainingen. Zo hoop ik het de trainer lastig te maken met zijn keuze en dat hij dan mij opstelt, klinkt het. Kongolo gaf tegen FC Groningen (0-2 winst) een heerlijke pass, waardoor Ruben Schaken de score kon openen. Bron:Voetbalzone |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
speelt al n paar weken goed. was wel conditioneel niet helemaal top. anders had hij die bal van de keeper direct geschoten ipv terug leggen aan Te Vrede. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Contract tot en met 2015, verlengen Martin? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Niet happig op het verlengen van zijn contract.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wil volgend jaar garantie op basis. logisch |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tja dan heeft ie de goeie keuze gemaakt d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Pffffff..zal toch weer niet he.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De Vrij en Janmaat gaan de verkoop in als ze niet verlengen, dus kansen zijn groot. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Inderdaad ja, zou slim van hem zijn om bij te tekenen dan |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
FF nergens om... Waarom willen alle jeugd spelers al zo snel weg bij Feyenoord (Geld is 1 )maar kijk eens naar 020,Pisvee etc. Daar vertrekken toch niet zo veel spelers van 16 jaar en 80 % van de 16 jarigen tekent heeeeel graag bij. Clubliefde? is dat er nog? of is dit nog alleen bij ons "de supporters" Zucht... Kun nog je eigenlijk hier iets aan doen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die zijn gewoon minder gewild. Bij ons staan er tig zaakwaarnemers/scouts langs de lijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Plus die hebben weinig 'eigen' jeugd Zij kopen zelf veel spelers van 16+ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Er is geen betere jeugdopleiding in Nederland dan bij Feyenoord |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Natuurlijk hebben we dat ! Ik begin alleen er een beetje van te balen dat we eigenlijk opleiden voor andere clubs. € 300.000 opleidingsvergoeding voor Rodney. Fuck off ! laat me niet lachen. 1 jaar in Feyenoord 1 en hij levert minimaal € 1.5 miljoen op. Kijk eens naar Terence. 10 wedstrijden in het 1ste en er hangt nu een prijskaartje van nabij de 2 miljoen om zijn nek. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Natuurlijk hebben we dat ! Ik begin alleen er een beetje van te balen dat we eigenlijk opleiden voor andere clubs. € 300.000 opleidingsvergoeding voor Rodney. Fuck off ! laat me niet lachen. 1 jaar in Feyenoord 1 en hij levert minimaal € 1.5 miljoen op. Kijk eens naar Terence. 10 wedstrijden in het 1ste en er hangt nu een prijskaartje van nabij de 2 miljoen om zijn nek. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: ongelooflijk speelt een paar goede wedstrijden en loopt alweer naast zijn schoenen..... |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Was z'n moeder toch? die met City ging praten? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 - 09:47 schreef koekie het volgende:FF nergens om... Waarom willen alle jeugd spelers al zo snel weg bij Feyenoord (Geld is 1 )maar kijk eens naar 020,Pisvee etc. Daar vertrekken toch niet zo veel spelers van 16 jaar en 80 % van de 16 jarigen tekent heeeeel graag bij. Clubliefde? is dat er nog? of is dit nog alleen bij ons "de supporters" Zucht... Kun nog je eigenlijk hier iets aan doen? dit punt valt mij ook al enkele jaren op |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 - 09:47 schreef koekie het volgende:FF nergens om... Waarom willen alle jeugd spelers al zo snel weg bij Feyenoord (Geld is 1 )maar kijk eens naar 020,Pisvee etc. Daar vertrekken toch niet zo veel spelers van 16 jaar en 80 % van de 16 jarigen tekent heeeeel graag bij. Clubliefde? is dat er nog? of is dit nog alleen bij ons "de supporters" Zucht... Kun nog je eigenlijk hier iets aan doen? Joden en pisvee halen spelers van boven de 16 die ze meteen een contract kunnen geven, die dus relatief duur zijn om te halen. Over het algemeen halen ze spelers op latere leeftijd die zich dan nog bij de club willen bewijzen. Als je vanaf je 6de bij een club speelt wil je na 10 jaar wel eens verder kijken..., |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Verder kijken om te cashen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Toeval dat de basis kwam, zien z'n broertjes ook. |
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote: Was geen toevoel. Feyenoord wist dat hij tegen tegen de basis aan zat en heeft daarom aan het begin van dit seizoen, en daarna ook halverwege, niet (mee)gewerkt aan een verhuurconstructie. Wat wellicht wel verrassend was, althans voor mij, dat is hoever hij al gevorderd is danwel hoe snel hij zich ontwikkeld. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Had er al veel eerder in gemoeten ! Dan hadden we misschien ook zijn broertje kunnen overtuigen. Feyenoord moet meer met zijn jeugd gaan doen , het gebeurt te vaak dat de talentjes te vroeg weg gaan ... Ik begrijp ook nooit dat de talenten bij ajax en psv bijna altijd eerst bij hun club blijven ! Dit in tegenstelling tot wat er bij de jeugd van Feyenoord gebeurt. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 - 06:55 schreef hotjumper het volgende:[..] Joden en pisvee halen spelers van boven de 16 die ze meteen een contract kunnen geven, die dus relatief duur zijn om te halen. Over het algemeen halen ze spelers op latere leeftijd die zich dan nog bij de club willen bewijzen. Als je vanaf je 6de bij een club speelt wil je na 10 jaar wel eens verder kijken..., Waardeloos beleid c.q. beloning t.o.v. de jeugd bij Feyenoord ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 - 12:23 schreef sportverteller het volgende:[..] Was geen toevoel. Feyenoord wist dat hij tegen tegen de basis aan zat en heeft daarom aan het begin van dit seizoen, en daarna ook halverwege, niet (mee)gewerkt aan een verhuurconstructie. Wat wellicht wel verrassend was, althans voor mij, dat is hoever hij al gevorderd is danwel hoe snel hij zich ontwikkeld. wel toeval, was weer n's n blessure voor nodig. Feyenoord voetbalt veel te vaak hetzelfde en met de zelfde 11 |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 - 09:58 schreef Milo het volgende:[..] ongelooflijk speelt een paar goede wedstrijden en loopt alweer naast zijn schoenen..... Hij had er al veel eerder in moeten staan. Dus ik begrijp hem wel! Is vele malen beter dan een Stefan de Vrij, Sven van Beek, die ouwe Mathijsen en Bruno MI ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Die is er niet echt vind ik. Wel goeie buitenspelers , maar een echte spits niet helaas. |
|
|
|