BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Terence Kongolo///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Nick4F
 Nick4F - dinsdag 06 mei 2014 - 08:29   quote  deeplink  
Hoop wel dat contractverlenging rond komt voordat hij naar het wk gaat. Ben bij definitieve selectie bang voor het geoudehoer dat ie zich dan eerst helemaal wil richten op Brazilie, en dat daarna dan wel over een nieuw contract kan worden gepraat.
MMM
 MMM - dinsdag 06 mei 2014 - 10:14   quote  deeplink  
Graag verlengen inderdaad.
Sensi
 Sensi - woensdag 07 mei 2014 - 21:07   quote  deeplink  
terence-kongolo(feyenoord)(1).jpg

Terence Kongolo was dinsdag al een beetje zenuwachtig toen hij met zijn ploeggenoot Jean-Paul Boëtius voor het eerst naar een training van het grote Oranje reed. "Want het Nederlands elftal is toch het Nederlands elftal", bekende de twintigjarige verdediger van Feyenoord. "Dat besefte ik helemaal toen ik al die cameraploegen bij het hotel zag staan. Wat een drukte."

Kongolo was bij aankomst in Hoenderloo te verbaasd om de hongerige journalisten te woord te staan. Net als de overige uitgenodigde voetballers uit de eredivisie snelde de verdediger richting bondscoach Van Gaal. Na een training van zo'n anderhalf uur wilde hij zijn eerste indruk wel omschrijven. "Ik vond de trainer heel direct", zei hij. "Maar ik heb genoten."

Kongolo trainde met negentien spelers in de bossen van de Veluwe. Jürgen Locadia was te geblesseerd voor de oefensessie. Zijn vervanger Marco van Ginkel sluit woensdag aan. Pas volgende week arriveren de internationals die in het buitenland onder contract staan. "Ik heb gewoon mijn best gedaan en dat blijf ik doen", zei de verdediger. "Dan hoop ik dat de bondscoach me nodig heeft op het WK."

Op 13 mei al verklapt Van Gaal een groot deel van zijn plannen als hij zijn voorlopige selectie van dertig spelers bekend gemaakt. Voor 2 juni schrapt de bondcoach dan nog zeven voetballers van die lijst. Kongolo heeft als voordeel dat hij als linksback en linker centrale verdediger inzetbaar is. "Misschien wel, maar ik moet gewoon afwachten", zei hij.

Wat de beslissing van Van Gaal ook zal zijn, Kongolo zal blijven lachen. "Want ik heb uiteindelijk altijd plezier", zei de zoon van Congolese ouders die werd geboren in Zwitserland en als baby van zes maanden in Rotterdam belandde. In de twee helft van het afgelopen seizoen had Kongolo alle reden tot lachen. Hij was zo goed als verhuurd aan FC Utrecht toen Joris Mathijsen raakte geblesseerd. Uiteindelijk besloot de verdediger alsnog in Rotterdam te blijven en ontpopte hij zich als een volwaardige basisspeler.

Kongolo kreeg van trainer Ronald Koeman zelfs de voorkeur boven spelers als Bruno Martins Indi en Joris Mathijsen. "Ik heb veel gespeeld", besefte de verdediger terwijl hij naar zijn onderbenen staarde. "Die zijn niet dik he", lachte hij. "Maar ga maar geen duel met mij aan hoor. In de duels ben ik een echte Afrikaan. Ja, ik ben een Afrikaan met de techniek van een Nederlander."

bron: http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/26085-kongolo-moet-wennen-aan-drukte-maar-ik-heb-genoten.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 mei 2014 door Sensi --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 mei 2014 - 19:45   quote  deeplink  
Terence Kongolo: 'Ik ben eindelijk waar zij al waren'

600x400-kongolooranje.jpg

Terence Kongolo reed samen met Jean-Paul Boëtius naar het trainingskamp in Hoenderloo. De hele reis stelde de jonge aanvaller de even jonge verdediger gerust: het zou allemaal wel meevallen met de aandacht, tot het duo de poorten van Hotel Victoria bereikte en Kongolo zijn ogen uitkeek. Niet normaal wat een drukte het was. Pas toen besefte ik echt wat me te wachten stond. Zoveel cameraploegen en journalisten zie je eigenlijk alleen maar bij het Nederlands elftal.

De verbazing duurde maar kort, want eenmaal binnen zag hij bekende gezichten. Ik heb eigenlijk met en tegen iedereen gespeeld. Stefan de Vrij, Bruno Martins Indi en Daryl Janmaat zie ik elke dag bij Feyenoord en Memphis Depay, Tonny en JP ken ik al mijn hele leven. Dat stelde me wel op mijn gemak. Kongolo was de meest opvallende naam in de eerste voorlopige voorselectie. Samen met Luc Castaignos en Jürgen Locadia die meteen met een blessure moest afhaken maakte hij niet eerder deel uit van de selectie van het Nederlands elftal. Alles was nieuw, dus ook de bondscoach, maar Louis van Gaal ontzag de nieuwkomer niet. De trainer was even lovend als kritisch op het spel van Kongolo. Dat was wennen. Kongolo: Dit is een coach met een heel directe benadering, maar het was toch wel geweldig om onder hem te trainen. Ik ben er ook niet van in de war geraakt, ik wilde gewoon laten zien wat ik kan en hoop dat de trainer dat goed genoeg vindt. Dat hij me nodig heeft.

Voor Kongolo is het lange wachten beloond. Een voor een zag hij zijn generatiegenoten doorbreken, terwijl hij zelf in Jong Feyenoord speelde of op de bank zat. Pas afgelopen winter keerden zijn kansen. Ik kon naar FC Utrecht en was van plan daar ook echt te gaan spelen. Ik had nog een gesprek met trainer Ronald Koeman. Hij zei me dat ik bij Feyenoord ook de kans zou krijgen, omdat Joris Mathijsen geblesseerd was geraakt. Ik besloot spontaan te blijven, want ik wilde maar één ding: slagen in De Kuip. Achteraf gezien was het een goede beslissing. Ik ben daarna nooit meer uit het elftal verdwenen. Dat je vervolgens wordt geselecteerd voor de voorselectie van Oranje, was ook voor mij een grote verrassing. Iedereen sprak over de rookie, over de onbekende jongen die een kans zou gaan krijgen, maar ik wist niet eens wat een rookie was. Het enige dat ik wilde, was een kans. Die heb ik gegrepen. Dat ik nu met de jongens van vroeger speel, is mooi meegenomen. Ik ben eindelijk waar zij al waren.
Bron:VI
van geil
 van geil - donderdag 15 mei 2014 - 17:19   quote  deeplink  
Die gaat wel n tiental aanbiedingen krijgen als hij in de selectie zit.
had al afgedekt moeten zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 15 mei 2014 - 17:23   quote  deeplink  
Eens, dit zou zo maar eens een deceptie kunnen worden voor ons..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 juli 2014 - 22:40   quote  deeplink  
'Hij schreeuwde het hele huis bij elkaar toen hij het hoorde'

600x400-kongoloNED.JPG

Rodney Kongolo is begonnen aan zijn avontuur bij Manchester City. De middenvelder ruilde de jeugdopleiding van Feyenoord deze zomer in voor die van de Engels kampioen en traint als zestienjarige momenteel met de beloften van the Citizens mee.

Feyenoord ontving een bedrag van 450.000 euro voor het talent, maar door variabelen kan de transfersom nog oplopen tot maximaal één miljoen. Kongolo kijkt met trots naar zijn oudere broer, de twintigjarige Terence, die als verdediger is doorgebroken bij Feyenoord speelt en met het Nederlands elftal actief was op het WK in Brazilië.

"Hij is een voorbeeld, want hij heeft op het WK gespeeld. Dat is niet niks. Ik wil dat ook bereiken", zegt Rodney, die op de website van City het moment omschrijft waarop zijn broer te horen kreeg dat hij mee mocht naar Brazilië: "Ik was heel erg trots en hij schreeuwde het hele huis bij elkaar toen hij hoorde dat hij geselecteerd was."
Bron:Voetbalzone
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 juli 2014 - 22:40   quote  deeplink  
Rodney eat your heart out..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 juli 2014 door RenatoBos --
van geil
 van geil - maandag 14 juli 2014 - 22:46   quote  deeplink  
geen held?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 14 juli 2014 - 22:50   quote  deeplink  
Tuurlijk wel..d:-)
van geil
 van geil - maandag 14 juli 2014 - 22:54   quote  deeplink  
:)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 23 juli 2014 - 22:37   quote  deeplink  
Kongolo over contract: 'We zien wel of we eruit komen'

600x400-kongoloja.jpg

Terence Kongolo kon ruim één week genieten van een vakantie in Gran Canaria. Vandaag meldde de talentvolle verdediger zich echter weer bij Feyenoord na het WK met Oranje in Brazilië. Met een ovationeel applaus werd hij welkom geheten in De Kuip.

Dat was wel mooi. Het zijn Feyenoord-supporters, hè', vertelde Kongolo na afloop tegen Fox Sports. Er wordt veel over zijn persoon gesproken. Uit Duitsland heerst interesse, terwijl Feyenoord zijn contract wil verlengen. 'We zien wel of we eruit komen. Ik ben nu bezig met Besiktas.

Veel moeite kostte het Kongolo niet om er vandaag weer te staan. 'Het is wel anders ja vergeleken met het WK, maar het is een nieuwe start, we moeten klaar zijn voor een nieuw seizoen. Ik ben niet moe, heb een week kunnen rusten.'
Bron:FoxSports
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 23 juli 2014 - 22:38   quote  deeplink  
Verontrustend..
ViezeFurr
 ViezeFurr - woensdag 23 juli 2014 - 22:47   quote  deeplink  
Feyenoord moet hem gewoon een mooi contract bieden, en vastleggen voor 4 jaar.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 23 juli 2014 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 juli 2014 - 22:47 schreef ViezeFurr het volgende:
Tuurlijk dat hadden ze voor het WK al moeten doen..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 24 juli 2014 - 01:38   quote  deeplink  
Terence Kongolo na afloop van Feyenoord - Real Sociedad
http://youtu.be/jWeY5EZAuMo
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 24 juli 2014 - 08:50   quote  deeplink  
Stelt me iets meer gerust maar het is nog geen volmondig 'JA' ik wil blijven..
van geil
 van geil - donderdag 24 juli 2014 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 juli 2014 - 22:47 schreef ViezeFurr het volgende:
een heel mooi contract.
niet zo'n bmi tje.
tomson
 tomson - vrijdag 25 juli 2014 - 06:14   quote  deeplink  
http://m.fcupdate.nl/voetbalnieuws/259396/stuttgart-directeur-bevestigt-interesse-in-kongolo/
En hij zal de enige niet wezen. Dit is 1 van die lichtpuntjes die we niet kunnen permitteren kwijt te raken. Hoop net als een half jaar terug dat hij het anders wil aanpakken dan zijn broertje.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 juli 2014 - 07:34   quote  deeplink  
Laten we het hopen, vreesde hier al voor voor het WK. Martin had veel eerder moeten handelen in deze..
Dirk1
 Dirk1 - vrijdag 25 juli 2014 - 08:00   quote  deeplink  
hallo waar zijn ze mee bezig dit duurt veel te lang, van geel wat ben je aan het doen dit had allang rond moeten zijn .
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 juli 2014 - 08:07   quote  deeplink  
tijd zat..!!!
media_xll_1825215.jpg
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 25 juli 2014 - 08:11   quote  deeplink  
Haha, gave foto.
JanM
 JanM - vrijdag 25 juli 2014 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 juli 2014 - 08:07 schreef RenatoBos het volgende:
tijd zat..!!!
[ afbeelding ]
"Martin, je had toch om 10:00 uur met Terence afgesproken om dat nieuwe contract te ondertekenen?"
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 juli 2014 - 11:02   quote  deeplink  
Eerst ff wat drinken alvorens we gaan tekenen he..
20120726_contract_kongolo_rh.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 juli 2014 - 22:17   quote  deeplink  
Krabbendam: 'Kongolo verlengt wel, geen zorgen'

600x400-01693341.jpg

In Rotterdam zijn ze lichtelijk ongerust. Terence Kongolo is teruggekeerd bij Feyenoord nadat hij lange tijd met Oranje actief was op het WK. De interesse in de talentvolle verdediger neemt dan ook toe, VfB Stuttgart heeft zelfs toegegeven de international naar Duitsland te willen halen.

Binnenkort gaat Kongolo met zijn Rotterdamse werkgever om tafel om te praten over een contractverlenging. Met ''het liefst blijf ik bij Feyenoord'' verklapte de jongeling tegenover RTV Rijnmond al zijn insteek van de gesprekken. ''We zien wel of we eruit komen'', was echter een citaat die toch lichtelijke twijfels liet ontstaan bij supporters.

Volgens VI-journalist Martijn Krabbendam hoeft niemand zich echter ongerust te maken. 'Kongolo verlengt wel, geen zorgen', laat hij op zijn twitter-pagina weten. De Feyenoord-watcher denkt daarnaast dat het contract met meerdere jaren verlengd gaat worden.
Bron:FR 12
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 25 juli 2014 - 23:00   quote  deeplink  
Als ie verlengt, wens ik hem alle lekkere wijven toe die hij wil tegenkomen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 28 juli 2014 - 15:29   quote  deeplink  
fd86561111559f95ec03ec311ef03ca7_702_300.jpg

Feyenoord heeft Terence Kongolo langer aan zich weten te binden. De twintigjarige verdediger zette maandagmiddag zijn handtekening onder een nieuw contract van drie jaar, waarmee hij tot medio 2017 vast ligt in De Kuip. De huidige verbintenis van Kongolo liep volgend jaar af. Ik heb er veel vertrouwen in dat ik me bij Feyenoord nog door kan ontwikkelen, reageerde een trotse Kongolo, die een groot deel van zijn jeugdopleiding op Varkenoord doorliep en tot dusver 23 wedstrijden in het eerste elftal speelde.

De contractondertekening werd bijgewoond door een groot aantal familieleden en vrienden van Kongolo, terwijl ook boezemvriend en ploeggenoot Jean-Paul Boёtius aanschoof bij de officiële gelegenheid in een van Business Units van De Kuip. Niet alleen voor mij, maar ook voor mijn familie is dit een bijzonder moment, legde Kongolo uit. Zij hebben de afgelopen jaren ontzettend veel voor mij betekend. Ik zie dit contract als een mooie beloning. Ik heb er een heel goed gevoel over dat ik ook de komende jaren bij Feyenoord onder contract sta.

Kongolo, die in het voorjaar van 2012 debuteerde in de hoofdmacht van Feyenoord, maakte deze zomer deel uit van de selectie van het Nederlands elftal op het WK in Brazilië. Die uitverkiezing was voor de verdediger een beloning voor zijn prestaties in het seizoen 2013-2014, waarin hij definitief doorbrak, een basisplaats in De Kuip veroverde en debuteerde in Oranje. Kongolo zegt nog niet uitgeleerd te zijn bij Feyenoord. Ik heb nog niet heel veel wedstrijden in het eerste elftal en in de Eredivisie achter mijn naam. Daarom denk ik dat het voor mijn ontwikkeling beter is als ik eerst nog een tijd bij Feyenoord speel. Ik heb er alle vertrouwen in dat ik me bij deze club nog verder kan ontwikkelen.

Nadat alle handtekeningen op papier waren gezet verplaatste een deel van het gezelschap zich naar het Feyenoord Museum, waaraan Kongolo zijn WK-shirt van de wedstrijd tegen Mexico schonk. Ik speel al van kleins af aan voor Feyenoord, daarom is het voor mij heel speciaal dat dit shirt voortaan op deze plek hangt, zei Kongolo, die vol trots terugdenkt aan zijn ervaringen op het WK in Brazilië. Dat was een fantastische belevenis, zeker omdat ik pas net daarvoor mijn officiële debuut had gemaakt. Alle ervaringen die ik bij Oranje heb opgedaan, neem ik mee naar Feyenoord. Ik wil er heel mooi seizoen van maken.

Martin van Geel was uiterst content met het feit dat Feyenoord erin is geslaagd om de talentvolle international langer aan zich te binden. Het was een lang proces, dat tot tevredenheid van beide partijen is uitgemond in een nieuw contract van drie jaar, reageerde de technisch directeur. Terence is een fantastische speler met veel potentie. In mijn ogen neemt hij een verstandige beslissing door langer bij Feyenoord te blijven. Hij krijgt bij ons alle ruimte om zich verder te ontwikkelen. Vorig jaar heeft hij zich op uitstekende wijze bewezen, nu breekt er een nieuwe fase aan waarin er meer van hem verwacht wordt. Wij hebben er alle vertrouwen in dat Terence kan uitgroeien tot een nog belangrijkere speler voor dit Feyenoord.

http://www.feyenoord.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/kongolo-ondertekent-nieuw-contract-bij-feyenoord
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 28 juli 2014 - 15:48   quote  deeplink  
Yay! Wat een wanbeleid!
sportverteller
 sportverteller - maandag 28 juli 2014 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 15:48 schreef Bosifyable het volgende:
Yay! Wat een wanbeleid!
Zeg ik!
JanM
 JanM - maandag 28 juli 2014 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Yay! Wat een wanbeleid!
Man, man, man, hoe lang laten ze die Van Geel nog aanmodderen?
van geil
 van geil - maandag 28 juli 2014 - 19:13   quote  deeplink  
een zwaluw maakt.....................
tomson
 tomson - maandag 28 juli 2014 - 19:52   quote  deeplink  
1 lichtpuntje
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 28 juli 2014 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Yay! Wat een wanbeleid!
Kongolo wou gewoon niet langer tekenen heb ik begrepen, hij had een voorstel voor 5 jaar gehad en die heeft ie geweigerd ... jammer maar het is niet anders!
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 28 juli 2014 - 23:26   quote  deeplink  
En ook hier reageert hij gewoon op. Je trekt wel een beetje het niveau naar beneden gozert.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 juli 2014 - 10:32   quote  deeplink  
Kongolo ziet Bruno Martins Indi als voorbeeld

600x400-kd-1115144.jpg

Zijn 16-jarige broertje is een avontuur bij Manchester City aangegaan, maar Terence Kongolo blijft nog enkele jaren voetballen in De Kuip. De 1.90 meter lange centrumverdediger wil de weg volgen die Bruno Martins Indi heeft afgelegd.

Kongolo is daarom ook trots en blij dat hij juist het rugnummer 5 van Martins Indi heeft gekregen voor zijn tweede seizoen in het eerste van Feyenoord, schrijft De Telegraf. 'Ik zie dit contract en dit rugnummer als een geweldige beloning, zei Kongolo tegen zijn familie en boezemvriend Jean-Paul Boëtius, die ook bij de ondertekening aanwezig was.

Tekenend was ook de overhandiging van zijn WK-shirt aan het Feyenoord Museum. In de vitrini hing namelijk al het shirt van oud-ploeggenoot Martins Indi. 'Ik speel al van kleins af aan voor Feyenoord. Daarom is het voor mij speciaal dat dit shirt voortaan op deze plek hangt', legde Kongolo vervolgens uit.

Nu moet Kongolo de 'nieuwe' verdediging vorm gaan geven. Martins Indi was klaar voor de stap hogerop naar FC Porto. Voor Kongolo geldt dat nog niet. 'Voor mijn ontwikkeling is het beter bij Feyenoord te blijven. Ik kan me hier nog verder ontwikkelen. Zoveel duels heb ik nog niet achter mijn naam. Het WK was waanzinnig, nu moet er snel worden omgeschakeld naar Feyenoord.'
Bron:Telegraf
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 29 juli 2014 - 10:35   quote  deeplink  
Prachtig, klasse dat ie blijft (voorlopig)
JanM
 JanM - dinsdag 29 juli 2014 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juli 2014 - 10:32 schreef RenatoBos het volgende:
Kongolo ziet Bruno Martins Indi als voorbeeld

[ afbeelding ]

Zijn 16-jarige broertje is een avontuur bij Manchester City aangegaan, maar Terence Kongolo blijft nog enkele jaren voetballen in De Kuip. De 1.90 meter lange centrumverdediger wil de weg volgen die Bruno Martins Indi heeft afgelegd.

Kongolo is daarom ook trots en blij dat hij juist het rugnummer 5 van Martins Indi heeft gekregen voor zijn tweede seizoen in het eerste van Feyenoord, schrijft De Telegraf. 'Ik zie dit contract en dit rugnummer als een geweldige beloning, zei Kongolo tegen zijn familie en boezemvriend Jean-Paul Boëtius, die ook bij de ondertekening aanwezig was.

Tekenend was ook de overhandiging van zijn WK-shirt aan het Feyenoord Museum. In de vitrini hing namelijk al het shirt van oud-ploeggenoot Martins Indi. 'Ik speel al van kleins af aan voor Feyenoord. Daarom is het voor mij speciaal dat dit shirt voortaan op deze plek hangt', legde Kongolo vervolgens uit.

Nu moet Kongolo de 'nieuwe' verdediging vorm gaan geven. Martins Indi was klaar voor de stap hogerop naar FC Porto. Voor Kongolo geldt dat nog niet. 'Voor mijn ontwikkeling is het beter bij Feyenoord te blijven. Ik kan me hier nog verder ontwikkelen. Zoveel duels heb ik nog niet achter mijn naam. Het WK was waanzinnig, nu moet er snel worden omgeschakeld naar Feyenoord.'
Bron:Telegraf
Gelukkig zijn er ook nog verstandige voetballers! Kongolo///HELD!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 juli 2014 - 10:44   quote  deeplink  
Die gaat zijn broertje laten dat hij destijds de verkeerde beslissing heeft genomen..
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 29 juli 2014 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 juli 2014 - 10:44 schreef RenatoBos het volgende:
Die gaat zijn broertje laten dat hij destijds de verkeerde beslissing heeft genomen..
nee nee familie Kongolo doet aan risicospreiding..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 29 juli 2014 - 12:36   quote  deeplink  
Dan ligt het risico in Engeland momenteel..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 juli 2014 - 10:42   quote  deeplink  
Kongolo weerstaat lokroep van vijf buitenlandse clubs

600x400-jb-1222021.jpg

Terence Kongolo heeft deze week zijn contract bij Feyenoord verlengd, waardoor hij nu tot medio 2017 in De Kuip vastligt. Diverse buitenlandse clubs roerden zich, maar het verdedigende talent vindt een langer veblijf bij Feyenoord verstandiger.
VfB Stuttgart, VfL Wolfsburg, Southampton, Sunderland en Hamburger SV hadden volgens Voetbal International allemaal interesse in de Nederlands international. Al die belangstelling wist de 20-jarige speler echter te weerstaan. In Rotterdam is hij de komende jaren een belangrijke pion in de verdediging.
Bron:nVI
van geil
 van geil - woensdag 30 juli 2014 - 17:45   quote  deeplink  
Die Koeman zit overal met z'n snuit tussen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 27 september 2014 - 12:50   quote  deeplink  
Kongolo uit op wraak: 'We moeten het gras opvreten'

600x400-01757451.JPG

Feyenoord speelt vanavond voor de tweede keer in vier dagen tegen Go Ahead Eagles. Woensdag zagen de Rotterdammers hun bekertoernooi eindigen in Deventer en ook vandaag huisvest De Adelaarshorst het duel tussen beide ploegen. Revanche is dan ook het eerste woord wat bij vele spelers naar boven komt.

Verdedigend gaat Fred Rutten geen wijzigingen doorvoeren. Dat is goed nieuws voor Terence Kongolo. Het liefst speel ik inderdaad in het centrum, maar als ik linksback moet spelen sta ik er ook gewoon, zegt het talent aan Feyenoord TV. Er zijn nog wel wat verbeterpunten, vooral aanvallend. Aan de bal was ik te vaak slordig. Dat moet uit mijn spel. Ik moet ook meer mijn mannetje uitschakelen.

De kritische jeugdinternational werd na de Klassieker tegen Ajaks overspoeld met complimenten. In de studio van Fox Sports waren analisten Mario Been en Ronald de Boer onder de indruk van de verdedigende kwaliteiten van Kongolo. Ja klopt, tackles zijn een geheim wapen van mij. Dat komt door mijn lange benen. Ik noem het een Afrikaanse tackle, aldus Kongolo. We hebben het woensdag laten liggen, nu moeten we wraak nemen en het gras opvreten.
Bron:Feyenoord TV
Barabas
 Barabas - zaterdag 27 september 2014 - 13:26   quote  deeplink  
Die gast heeft echt een fantastische techniek. Zijn manier van lopen is zeer goed; Vieira liep op dezelfde manier. Uiterst effectief. En dat heeft deze jonge gast blijkbaar van Moeder Natuur meegekregen! Ik ben fan.
van geil
 van geil - zondag 28 september 2014 - 18:53   quote  deeplink  
Speelde weer n puike wedstrijd.
mooie bal op Nelom, waar de eerste goal uit viel.
en zag twee technisch zeer begaafde tackles op de bal, met voortzetting.
Goed!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 oktober 2014 - 02:37   quote  deeplink  
reken op je dat je vanavond je mannetje staat..!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 05 oktober 2014 - 20:28   quote  deeplink  
Terence Kongolo na afloop van Feyenoord FC Groningen

(http://youtu.be/-jADVLeBr2A)
van geil
 van geil - zondag 05 oktober 2014 - 20:35   quote  deeplink  
Als dit centrum zich zo doorontwikkeld dat worden ze n stap beter als hun voorgangers.
n grote stap.
Oranje gaat nu al lonken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 oktober 2014 door van geil --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 05 oktober 2014 - 20:35   quote  deeplink  
Zou zo maar kunnen inderdaad..😃

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Terence Kongolo///HELD topic

0.0091710