BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat te doen met een beetje poen?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
craven
 craven - vrijdag 27 juli 2012 - 19:57   quote  deeplink  
Wat moet feyenoord doen met het poen (dat overblijft na de bekende aftrekposten)van de verkoop van Vlaar.
Zoals bekend heeft van Geel nog wat geld om te spenderen aan tranfers, moet hij dit geld erbij leggen en op zoek gaan naar:
-vervanger(s) van Vlaar
-een behendige spits

of moet het geld op de "spaarbank"?
Tjabba
 Tjabba - vrijdag 27 juli 2012 - 19:59   quote  deeplink  
Voor dat beetje geld koop je geen waardige vervanger , en geen superspits dus op de spaarbank.
craven
 craven - vrijdag 27 juli 2012 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 19:59 schreef Tjabba het volgende:
Voor dat beetje geld koop je geen waardige vervanger , en geen superspits dus op de spaarbank.
weet niet wat van Geel verder nog te spenderen heeft, zal niet veel zijn, maar volgens Blokland nog wel wat
Loetje
 Loetje - vrijdag 27 juli 2012 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 19:57 schreef craven het volgende:
Wat moet feyenoord doen met het poen (dat overblijft na de bekende aftrekposten)van de verkoop van Vlaar.
Zoals bekend heeft van Geel nog wat geld om te spenderen aan tranfers, moet hij dit geld erbij leggen en op zoek gaan naar:
-vervanger(s) van Vlaar
-een behendige spits

of moet het geld op de "spaarbank"?
Zou zeker een vervanger halen Craven!!!
Natuurlijk kun je weer wat centjes sparen, maar je bent het toch met me eens dat Vlaar een belangrijke steunpilaar was!
Ik zou een opvolger voor vlaar halen, misschien een nuytink ofzo, vind dat wel iemand met een Feyenoord mentaliteit! Ik denk dat je dan een behoorlijke selectie terug krijgt!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 27 juli 2012 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 19:57 schreef craven het volgende:
Wat moet feyenoord doen met het poen (dat overblijft na de bekende aftrekposten)van de verkoop van Vlaar.
Zoals bekend heeft van Geel nog wat geld om te spenderen aan tranfers, moet hij dit geld erbij leggen en op zoek gaan naar:
-vervanger(s) van Vlaar
-een behendige spits

of moet het geld op de "spaarbank"?
Moet je wel een vervanger voor Vlaar halen dan..??
Spits lijkt me hard nodig ja, desnoods weer huren als John afgelopen jaar..
Xapter
 Xapter - vrijdag 27 juli 2012 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 20:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zou zeker een vervanger halen Craven!!!
Natuurlijk kun je weer wat centjes sparen, maar je bent het toch met me eens dat Vlaar een belangrijke steunpilaar was!
Ik zou een opvolger voor vlaar halen, misschien een nuytink ofzo, vind dat wel iemand met een Feyenoord mentaliteit! Ik denk dat je dan een behoorlijke selectie terug krijgt!
Je hebt met BMI en kongolo al de centrale verdedigers voor de komende 5/6 jaar, daarachter komen ook nog ramsteijn en schenkeveld.. Een vervanger halen zou zonde zijn van je geld!
Loetje
 Loetje - vrijdag 27 juli 2012 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 20:02 schreef Xapter het volgende:

[..]

Je hebt met BMI en kongolo al de centrale verdedigers voor de komende 5/6 jaar, daarachter komen ook nog ramsteijn en schenkeveld.. Een vervanger halen zou zonde zijn van je geld!
Weet ik niet. Vlaar was toch wel een leidertje he, of ga ik dan te ver? Die spelers die je nu opnoemt zijn inderdaad talenten, maar hebben denk ik nog niet de drive die Vlaar had! Stefan de Vrij komt er nog het dichtste bij!
qwerto
 qwerto - vrijdag 27 juli 2012 - 20:04   quote  deeplink  
Wat van Geel nou eerst eens mag doen is Morgen DIRECT de Vrij een verbeterd en lang contract aanbieden ! want anders raak je die komende zomer ook al kwijt !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 juli 2012 door qwerto --
craven
 craven - vrijdag 27 juli 2012 - 20:05   quote  deeplink  
Er zijn idd wel vervangers voor Vlaar in eigen selectie, en misschien is Ron niet de beste verdediger, maar ik denk wel dat hij rust en leiderschap uitstraalt naar de rest van de ploeg.

Het liefst zou ik er nog een spits bij zien, die naast de rappe spelers(cisse/fernandez, schaken)een behendige , doelgerichte is.'
En ja dat kost geld en dat zit er waarschijnlijk niet in
Xapter
 Xapter - vrijdag 27 juli 2012 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 20:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

Weet ik niet. Vlaar was toch wel een leidertje he, of ga ik dan te ver? Die spelers die je nu opnoemt zijn inderdaad talenten, maar hebben denk ik nog niet de drive die Vlaar had! Stefan de Vrij komt er nog het dichtste bij!
Nee daar heb je wel gelijk in.. We hebben niet echt een leider die rust uitstraalt, daarentegen hebben we er wel 2 spelers bijgekregen die leiderschap uitstralen in de vorm van agressie en inzet (immers en vormer).. Persoonlijk zou ik vormer een goede aanvoerder vinden
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 27 juli 2012 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 20:05 schreef craven het volgende:
Er zijn idd wel vervangers voor Vlaar in eigen selectie, en misschien is Ron niet de beste verdediger, maar ik denk wel dat hij rust en leiderschap uitstraalt naar de rest van de ploeg.

Het liefst zou ik er nog een spits bij zien, die naast de rappe spelers(cisse/fernandez, schaken)een behendige , doelgerichte is.'
En ja dat kost geld en dat zit er waarschijnlijk niet in
Bellamy..??
craven
 craven - vrijdag 27 juli 2012 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 20:08 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Bellamy..??
I wish..maar die gaat waarschijnlijk naar Queen park rangers
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 27 juli 2012 - 20:11   quote  deeplink  
Jammer zie de vergelijking met Guidetti namelijk wel..
Loetje
 Loetje - vrijdag 27 juli 2012 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 20:08 schreef Xapter het volgende:

[..]

Nee daar heb je wel gelijk in.. We hebben niet echt een leider die rust uitstraalt, daarentegen hebben we er wel 2 spelers bijgekregen die leiderschap uitstralen in de vorm van agressie en inzet (immers en vormer).. Persoonlijk zou ik vormer een goede aanvoerder vinden
Sommige spelers stralen echt wel rust uit, zoals Stefan de Vrij, althans vind ik dan he;)
Maar zoals Craven in de post voor die van jou al meld, hij straalde wel uit dat tie een aanvoerder was. Helemaal na die wedstrijd tegen Ajax whahahaha. Moest er wel om lachen! Maar zo hoort een aanvoerder van Feyenoord te zijn. Zoals Vertonghen die van ons was. Die vang je niet zomaar even om. Maar er liggen zeker mogelijkheden
Loetje
 Loetje - vrijdag 27 juli 2012 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 20:10 schreef craven het volgende:

[..]

I wish..maar die gaat waarschijnlijk naar Queen park rangers
Prima spits, maar wat zou hij aan slaris bij L'pool krijgen?
craven
 craven - vrijdag 27 juli 2012 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 20:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Prima spits, maar wat zou hij aan slaris bij L'pool krijgen?
teveel, is ook niet realistisch
craven
 craven - vrijdag 27 juli 2012 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 20:11 schreef RenatoBos het volgende:
Jammer zie de vergelijking met Guidetti namelijk wel..
zeker qua drive, enthousiasme etc
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - vrijdag 27 juli 2012 - 20:14   quote  deeplink  
BRUNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 27 juli 2012 - 20:14   quote  deeplink  
Zo BMI naar het centrum en Nelom krijgt de kans om op te bloeien..
En een spitslijkt mij nog steeds overbodig..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - vrijdag 27 juli 2012 - 20:15   quote  deeplink  
Spits halen, mits het een versterking en meerwaarde is.
Verdedigers hebben we genoeg.
Loetje
 Loetje - vrijdag 27 juli 2012 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 20:13 schreef craven het volgende:

[..]

teveel, is ook niet realistisch
Luister, hij zei toch dat hij Feyenoord graag wilde helpen? Dan ben ik nu ff hard, maar als je van die club houdt, lever je salaris in! Heeft al zat verdiend bij City en L'pool, niet dan?

Ik zit het ff te bedenken, maar een spits moet vooral enthoushasme hebben bij jullie en drive.... Wat zou Malki kosten??? Wel een speler met doorzettingsvermogen!! En vraag me af wat een verhuur van Lukaku zou kosten? Maar zal denk ik niet te doen zijn. Ondanks hij wel verhuurd mag worden!
craven
 craven - vrijdag 27 juli 2012 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 20:14 schreef Leon FR1908 het volgende:
Zo BMI naar het centrum en Nelom krijgt de kans om op te bloeien..
En een spitslijkt mij nog steeds overbodig..
denk je, ik denk dat we nog wel een spits missen, guidetti had zo,n drive en motiveerde iedereen..
tomson
 tomson - vrijdag 27 juli 2012 - 20:20   quote  deeplink  
Bellamy! Strak plan, is financieel binnen en heeft Feyenoord al een paar keer de liefde verklaard.
craven
 craven - vrijdag 27 juli 2012 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 20:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Luister, hij zei toch dat hij Feyenoord graag wilde helpen? Dan ben ik nu ff hard, maar als je van die club houdt, lever je salaris in! Heeft al zat verdiend bij City en L'pool, niet dan?

Ik zit het ff te bedenken, maar een spits moet vooral enthoushasme hebben bij jullie en drive.... Wat zou Malki kosten??? Wel een speler met doorzettingsvermogen!! En vraag me af wat een verhuur van Lukaku zou kosten? Maar zal denk ik niet te doen zijn. Ondanks hij wel verhuurd mag worden!
Feyenoord leiding moet het wel zien zitten in hem, daarnaast weet je niet of liverpool een afkoopsom wil etc...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 juli 2012 door craven --
Loetje
 Loetje - vrijdag 27 juli 2012 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 20:20 schreef craven het volgende:

[..]

Feyenoord leiding moet het wel zien zitten in hem, daarnaast weet je niet of liverpool een afkoopsom wil etc...
Geloof mij, als Bellamy naar feyenoord wil dan Van Geel kwijlt en hem direct haalt. Maar hij kiest voor het geld helaas. Die afkoopsom zal niet te extreem zijn! Salarissen zijn een probleem hier Craven!
craven
 craven - vrijdag 27 juli 2012 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 20:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Geloof mij, als Bellamy naar feyenoord wil dan Van Geel kwijlt en hem direct haalt. Maar hij kiest voor het geld helaas. Die afkoopsom zal niet te extreem zijn! Salarissen zijn een probleem hier Craven!
ja salaris is idd een probleem ook naast ons zeer voordelig belastingstelsel(not).
Maar daarnaast is voor feyenoord elke bedrag momenteel hoog
Loetje
 Loetje - vrijdag 27 juli 2012 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 20:24 schreef craven het volgende:

[..]

ja salaris is idd een probleem ook naast ons zeer voordelig belastingstelsel(not).
Maar daarnaast is voor feyenoord elke bedrag momenteel hoog
Klopt, maar je moet het zo zien, het salaris wat je nu kwijt bent aan vlaar kun je weer iemand anders van kopen! Daarom zou het zo belangrijk zijn om de CL te halen!
craven
 craven - vrijdag 27 juli 2012 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 20:26 schreef Loetje het volgende:

[..]

Klopt, maar je moet het zo zien, het salaris wat je nu kwijt bent aan vlaar kun je weer iemand anders van kopen! Daarom zou het zo belangrijk zijn om de CL te halen!
Denk dat elk dubbeltje 40x word omgedraaid en dat er bij een aankoop naar iemand wordt gekeken met restwaarde
Rickie
 Rickie - vrijdag 27 juli 2012 - 20:34   quote  deeplink  
Van Geel had nog wat geld voor een spits van meerwaarde, tel hier het geld bij op wat er van de transfer van Vlaar overblijft en je hebt een prima spits. De verdedeging zal waarschijnlijk wel blijven zoals het nu is. Mochten we teveel tegendoelpunten krijgen zal in de winter een verdediger aangetrokken worden. Maar die echte centrumspits zal komen, let maar op nu Vlaar is verkocht.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - vrijdag 27 juli 2012 - 20:35   quote  deeplink  
Idd. Als er een spits komt. Dan komt er goeie spits.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 27 juli 2012 - 20:54   quote  deeplink  
Welke poen?
Volgens mij blijft er niets over.
craven
 craven - vrijdag 27 juli 2012 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 20:54 schreef Stylzz het volgende:
Welke poen?
Volgens mij blijft er niets over.
jawel, niet veel misschien, maar wel wat. Daarnaast was er nog geld over voor transfers volgens Blokland, alleen wten we niet hoeveel...
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 27 juli 2012 - 20:59   quote  deeplink  
Leerdam en Cabral weg en er is wat meer om die spits-met-meerwaarde te halen.
Alexmem
 Alexmem - vrijdag 27 juli 2012 - 21:02   quote  deeplink  
Afgezien van Guidetti, wie is nu dan een haalbare spits met meerwaarde?
FEY-Esm
 FEY-Esm - vrijdag 27 juli 2012 - 21:14   quote  deeplink  
Blockers kopen van 1900-2100 (IPOD-Blockers).. :D Mhz.. Aanknallen bij het binnenrijden van Rotterdam.. Elke ploeg raakt gek! En onze jongens die meuk van Sony verschaffen (1680 Mhz)

Geen versterkingen meer nodig ;)
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 27 juli 2012 - 21:19   quote  deeplink  
Rust v Geel weet wat hij doet (hoop ik)
salemi
 salemi - vrijdag 27 juli 2012 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 19:57 schreef craven het volgende:
Wat moet feyenoord doen met het poen (dat overblijft na de bekende aftrekposten)van de verkoop van Vlaar.
Zoals bekend heeft van Geel nog wat geld om te spenderen aan tranfers, moet hij dit geld erbij leggen en op zoek gaan naar:
-vervanger(s) van Vlaar
-een behendige spits

of moet het geld op de "spaarbank"?
Centrum verdedigers voldoende. Vleugelverdedigers ook, links met Nelom misschien een vraagteken. Middenvelders meer dan genoeg. Vleugelaanvallers ook voldoende, zeker nu Cabral weer eens iets heeft laten zien. Diepe spits? Tja....... Roy Makaay zegt dat met het huidige bestand aan diepe spitsen er niets meer bij hoeft. Wie zijn wij om aan die woorden te twijfelen! Dus gewoon het geld in de pot en wat reserveren voor Johnny G. (mocht hij nog komen). Ter vergelijking: Twente legt 6 miljoen op tafel voor Castaignos. Dat geld heeft Feyenoord niet en dan heb je nog maar Castaignos. Laat staan wat een goede gelouterde spits aan transfergeld en salaris moet kosten.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 27 juli 2012 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 21:02 schreef Alexmem het volgende:
Afgezien van Guidetti, wie is nu dan een haalbare spits met meerwaarde?
als we en v Geel dat wist stond hij al op de 11 tal foto
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 27 juli 2012 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 20:19 schreef craven het volgende:

[..]

denk je, ik denk dat we nog wel een spits missen, guidetti had zo,n drive en motiveerde iedereen..
Als Guidetti is een keer niet mee speelde dan deed Fernandez hetzelfde,scoren.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 27 juli 2012 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 21:50 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Als Guidetti is een keer niet mee speelde dan deed Fernandez hetzelfde,scoren.
Vindt ik ook een wijs woord uit een wijs man Leon
twitch
 twitch - vrijdag 27 juli 2012 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 20:02 schreef Xapter het volgende:

[..]

Je hebt met BMI en kongolo al de centrale verdedigers voor de komende 5/6 jaar, daarachter komen ook nog ramsteijn en schenkeveld.. Een vervanger halen zou zonde zijn van je geld!
schenkenveld heeft te horen gekregen dat hij weg mag
maar verdediging staat er wel , een spits is wel welkom dacht ik maar brood nodig is ook weer een groot woord

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 juli 2012 door twitch --
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - vrijdag 27 juli 2012 - 22:21   quote  deeplink  
Drentheeeeee
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - vrijdag 27 juli 2012 - 22:21   quote  deeplink  
4 4 2 Met Cisse & Drenthe in aanval.
Dat zou ik wellus willen zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 juli 2012 door Beempjerotterdam --
twitch
 twitch - vrijdag 27 juli 2012 - 22:22   quote  deeplink  
zekers Drenthe .. Feyenoorders zitten overal
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - vrijdag 27 juli 2012 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 22:22 schreef twitch het volgende:
zekers Drenthe .. Feyenoorders zitten overal
Is wel man die persoonlijk zij graag terug te willen naar zijn oude nest, en ook bereid was veel in te leveren.
Martin belleee!
craven
 craven - vrijdag 27 juli 2012 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 21:50 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Als Guidetti is een keer niet mee speelde dan deed Fernandez hetzelfde,scoren.
Ja toch een andere speler, john motiveerde andere, Fernandez hakte ze de pan in hahaha
tomson
 tomson - vrijdag 27 juli 2012 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 22:27 schreef craven het volgende:

[..]

Ja toch een andere speler, john motiveerde andere, Fernandez hakte ze de pan in hahaha
Zolang hij zijn hoofd erbij hield
Alexmem
 Alexmem - vrijdag 27 juli 2012 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 21:38 schreef piet de paler het volgende:

[..]

als we en v Geel dat wist stond hij al op de 11 tal foto
Niet echt, Vlaar is vandaag pas definitief.

Er wordt nogal gemakkelijk gezegd dat er nu zus en zo gehaald moet worden, maar ik kan niet een naam bedenken. Terecht zegt iemand hiervoor dat zelfs een Luc (dat leek me een kandidaat) 6M moest kosten.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 28 juli 2012 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 22:24 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Is wel man die persoonlijk zij graag terug te willen naar zijn oude nest, en ook bereid was veel in te leveren.
Martin belleee!
Hou toch op met dit soort spelers ,heb je niet genoeg gezien
Kuijt/Castaingnos/ en nieuw Fer/Vlaar/Cabral enzv
clubliefde bestaat niet.
En als Bellamy wat ik niet geloof bij feyenoord zou komen met inlevering van een topsalaris is hij meer Feyenoorder dan de genoemde spelers
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 28 juli 2012 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 22:22 schreef twitch het volgende:
zekers Drenthe .. Feyenoorders zitten overal
Drenthe , hahahahaha laat me niet lachen!! Die maakt meer kapot dan je lief is .....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat te doen met een beetje poen?









0.0070950