|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ben nog steeds gecharmeerd van die spits van Heracles. Moet toch betaalbaar zijn .Ook de speler moet toch zien dat Rotterdam een stap is hoewel er niets mis is met Almelo |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 - 12:28 schreef piet de paler het volgende:Ik ben nog steeds gecharmeerd van die spits van Heracles. Moet toch betaalbaar zijn .Ook de speler moet toch zien dat Rotterdam een stap is hoewel er niets mis is met Almelo welke? Armenteros of Everton |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik heb het meer op Everton (ik geloof alleen dat hij niet zo jong meer is) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 - 12:28 schreef piet de paler het volgende:Ik ben nog steeds gecharmeerd van die spits van Heracles. Moet toch betaalbaar zijn .Ook de speler moet toch zien dat Rotterdam een stap is hoewel er niets mis is met Almelo Denk je dat die lul van een Bosz een beetje medewerking zou verlenen? Alhoewel hij daar wel toe verplicht is met de rotzooi die hij achterliet ...... in de kuip! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar een ploeg als Heracles kan ook wel wat centjes gebruiken.En waarom nodigen we Everton niet uit om een kijkje te nemen in de kuip (bij Vlaar is deze opzet door Aston V ook gelukt) |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Tjaa we hebben de Vrij en Indi voor het centrum. Daarachter nog die Kongolo. Schenkeveld mocht weg geloof ik, en ik weet niet precies welke positie die Steenvoorden heeft? Ook cv? Het lijkt me noodzakelijker om van dit geld gewoon 1 miljoenenaankoop te doen voor de spitspositie. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Everton.......
Armenteros heeft meer talent, maar te weinig scorend vermogen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 - 12:32 schreef piet de paler het volgende:Maar een ploeg als Heracles kan ook wel wat centjes gebruiken.En waarom nodigen we Everton niet uit om een kijkje te nemen in de kuip (bij Vlaar is deze opzet door Aston V ook gelukt) wie niet waagt die niet wint ...... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Misschien wordt dat bij Feyenoord wel vanzelf wat hoger ? |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Zou kunnen idd. Zou zeker wat van onze spitsentrainer kunnen opsteken.
Maar blijft een gok.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 juli 2012 door dennie -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Issie je stiefbroer? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Armenteros is de ideale man, geloof me.. Jong , eredivisie-ervaring , technisch , snel en doorverkoopwaarde.. mmm als ik t ff nalees dan had PSV m beter kunnen kopen , ghehehe |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Armenteros is idd een goeie maar zie liever nu nog eigen jeugd en huurlingen. Zo is Borussia er ook weer bovenop gekomen Ken beter sparen dat je paar miljoen heb om uit te geven ipv nu Elke Ton uitgeven |
|
|
|