BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Na de 3 musketiers zijn er nu de 3 ferradertjes

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 27 juli 2012 - 23:38   quote  deeplink  
In navolging van Fer en Wijnaldum heeft ook Castaignos zijn afkomst verraden.
Luc heeft voor 3 jaar bij de hobbelpaarden getekend dat klote schijtdammertje...

Ik kijk nu al uit naar de ontmoeting met die duitse hobbelpaarden en
zal Luc een warm welkom heten.

Luc&ferraders
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - vrijdag 27 juli 2012 - 23:42   quote  deeplink  
Luc is geen verrader. Wat moet Luc dan, z'n carrière verneuken, omdat Twente sinds een paar jaar een concurrent van Feyenoord is?
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 27 juli 2012 - 23:42   quote  deeplink  
luc///vuilekaffert!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 27 juli 2012 - 23:43   quote  deeplink  
Ik zal nooit voor een andere club in Nederland gaan spelen huilie huilie bla bla bla..
Hij is gewoon een graftak!
GeenGelul
 GeenGelul - vrijdag 27 juli 2012 - 23:46   quote  deeplink  
Wij hebben toch geld verdient aan Luc?
Nu is er ruimte voor een andere spits (lees Achahbar) uit eigen jeugd om op te staan en om geld aan te verdienen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 juli 2012 door GeenGelul --
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 27 juli 2012 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 23:46 schreef GeenGelul het volgende:
Wij hebben toch geld verdient aan Luc?
Nu is er ruimte voor een andere spits (lees Achahbar) uit eigen jeugd om op te staan en om geld aan te verdienen
het gaat om de leugens...
GeenGelul
 GeenGelul - vrijdag 27 juli 2012 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 23:47 schreef FR-Han het volgende:

[..]

het gaat om de leugens...
Wat moet die jongen dan zeggen met een microfoon onder z'n neus in een vol stadion?
Bowie
 Bowie - vrijdag 27 juli 2012 - 23:50   quote  deeplink  
Helemaal met je eens Leon FR.

Maar laten we heertje Vlaar ook gelijk in dit rijtje plaatsen.
Amper 5 dgn geleden schreewde ik me keel schor toen ie lulde dat 't voorbij was met die Engelsen. Daarna in de pers nog meer gelul over dat je zo niet omgaat met meneertje Vlaar en ook duidelijkheid naar de club toe.

Mooi denk je dan. Bevestiging blijkt tegen die Spanjaarden. Staat als een huis, mede door hem. En dan terwijl het vliegtuig de motoers start voor dé wedstrijd van de laatste jaren, dan plots danst ons heertje de plopdans met diezelfde Engelsen.

En is Feyenoord driedubbeld de lul, net voor zo'n wedstrijd.
Wat een klootzak!

Gr, Ronald.

ps. ben nieuw hier op dit forum, woon in Spijkenisse, ben van '64 en vanaf 70/71 geregeld in de Kuip.Jaren 80/90 uit en thuis (Vak R) iedere wedstrijd erbij.
Daarna veel minder, werd altijd 5 keer doorgelicht voor ik op het vak was. Geen zin in.
Maar met zoon van 9, ook gek van de club, gaat dat bezoek van de tempel absoluut meer worden.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - vrijdag 27 juli 2012 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 23:43 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik zal nooit voor een andere club in Nederland gaan spelen huilie huilie bla bla bla..
Hij is gewoon een graftak!
Dat voelde hij op dat moment wss ook, maar op een bepaald moment moet je prioriteiten stellen. Hij kon of bij Inter blijven en dus weer een jaar niet spelen of naar Sporting waar dat ook nog maar de vraag is, dan ben je een paar jaar verder zonder te spelen en is je carrière weg.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 27 juli 2012 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 23:50 schreef Bowie het volgende:
Helemaal met je eens Leon FR.

Maar laten we heertje Vlaar ook gelijk in dit rijtje plaatsen.
Amper 5 dgn geleden schreewde ik me keel schor toen ie lulde dat 't voorbij was met die Engelsen. Daarna in de pers nog meer gelul over dat je zo niet omgaat met meneertje Vlaar en ook duidelijkheid naar de club toe.

Mooi denk je dan. Bevestiging blijkt tegen die Spanjaarden. Staat als een huis, mede door hem. En dan terwijl het vliegtuig de motoers start voor dé wedstrijd van de laatste jaren, dan plots danst ons heertje de plopdans met diezelfde Engelsen.

En is Feyenoord driedubbeld de lul, net voor zo'n wedstrijd.
Wat een klootzak!

Gr, Ronald.

ps. ben nieuw hier op dit forum, woon in Spijkenisse, ben van '64 en vanaf 70/71 geregeld in de Kuip.Jaren 80/90 uit en thuis (Vak R) iedere wedstrijd erbij.
Daarna veel minder, werd altijd 5 keer doorgelicht voor ik op het vak was. Geen zin in.
Maar met zoon van 9, ook gek van de club, gaat dat bezoek van de tempel absoluut meer worden.
welkom Ronald..
Dat van Vlaar heb je een punt maar hij voetbald tenminste nationaal tegen ons..
Hij gaat niet naar een concurent..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 28 juli 2012 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 23:51 schreef Nummer Zeven het volgende:

[..]

Dat voelde hij op dat moment wss ook, maar op een bepaald moment moet je prioriteiten stellen. Hij kon of bij Inter blijven en dus weer een jaar niet spelen of naar Sporting waar dat ook nog maar de vraag is, dan ben je een paar jaar verder zonder te spelen en is je carrière weg.
Iemand zegt straks dat je kan meerijden naar de Kuip.
Maar op de avond van de wedstrijd rijd hij langs Randwijk en stopt niet.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - zaterdag 28 juli 2012 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 00:01 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Iemand zegt straks dat je kan meerijden naar de Kuip.
Maar op de avond van de wedstrijd rijd hij langs Randwijk en stopt niet.
Als z'n vrouw op bevallen staat snap ik dat. Er is sprake van een veranderde situatie.
tomson
 tomson - zaterdag 28 juli 2012 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 00:01 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Iemand zegt straks dat je kan meerijden naar de Kuip.
Maar op de avond van de wedstrijd rijd hij langs Randwijk en stopt niet.
Sow dan.. die zou hard wezen...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 28 juli 2012 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 00:03 schreef Nummer Zeven het volgende:

[..]

Als z'n vrouw op bevallen staat snap ik dat. Er is sprake van een veranderde situatie.
Nee z,n vrouw moet niet bevallen maar het scheelt hem 3 tientjes benzine om
zijn woord tegen jou te breken..
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - zaterdag 28 juli 2012 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 00:09 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee z,n vrouw moet niet bevallen maar het scheelt hem 3 tientjes benzine om
zijn woord tegen jou te breken..
Hoezo, Castaignos had ook kunnen blijven of naar Sporting kunnen gaan voor meer geld, maar hij kiest voor z'n carriëre.
Rene Koster
 Rene Koster - zaterdag 28 juli 2012 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 23:42 schreef Nummer Zeven het volgende:
Luc is geen verrader. Wat moet Luc dan, z'n carrière verneuken, omdat Twente sinds een paar jaar een concurrent van Feyenoord is?
Die rat is wel een ferrader, en niet gaan zeiken over zijn carrière , die rat ging weg voor het geld en nu gaat hij weer voor hetr geld .

Ik hoop dat ze (ferrader en en luc) bij een training elkaars poten breken die graftakken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 28 juli 2012 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 00:11 schreef Nummer Zeven het volgende:

[..]

Hoezo, Castaignos had ook kunnen blijven of naar Sporting kunnen gaan voor meer geld, maar hij kiest voor z'n carriëre.
Hij zou nooit voor een andere club gaan spelen in Nederland!

Ps wat Rene Koster schrijft!
tomson
 tomson - zaterdag 28 juli 2012 - 00:17   quote  deeplink  
Duidelijk.
hitec fr 1971
 hitec fr 1971 - zaterdag 28 juli 2012 - 07:10   quote  deeplink  
Ik heb op het forum van die duitsers, de strontkar geleegd ik maak er geen woorden meer aan vuil.
mark010
 mark010 - zaterdag 28 juli 2012 - 08:58   quote  deeplink  
Ron,

Dat je na vele jaren trouwe dienst een stapje hogerop wilde dat begrijpen wij allemaal.
Toen jij op de open dag in een volle kuip verklaarde dat je niet naar Aston Villa ging (om dat ze je niet correct behandelde) waren we allemaal blij omdat je karakter toonde en een ware Feyenoorder, Wij wisten toen niet dat je ons keihard voorloog (had gewoon gezegd dat als het kan je nog steeds zou gaan) Want jij hebt ons verraden!!! weet je wie ook iemand heeft verraden vlak nadat hij zij dit nooit te doen.... JUDAS en wat was judas Ron ja precies Judas was een JOOD.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 28 juli 2012 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 08:58 schreef mark010 het volgende:
Ron,

Dat je na vele jaren trouwe dienst een stapje hogerop wilde dat begrijpen wij allemaal.
Toen jij op de open dag in een volle kuip verklaarde dat je niet naar Aston Villa ging (om dat ze je niet correct behandelde) waren we allemaal blij omdat je karakter toonde en een ware Feyenoorder, Wij wisten toen niet dat je ons keihard voorloog (had gewoon gezegd dat als het kan je nog steeds zou gaan) Want jij hebt ons verraden!!! weet je wie ook iemand heeft verraden vlak nadat hij zij dit nooit te doen.... JUDAS en wat was judas Ron ja precies Judas was een JOOD.
sneue snikkel...
kuipje
 kuipje - zaterdag 28 juli 2012 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 23:43 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik zal nooit voor een andere club in Nederland gaan spelen huilie huilie bla bla bla..
Hij is gewoon een graftak!
Who gives a fuck... Laat die gozer daar lekker voetballen.

En als we het over huilie huilie bla bla hebben, dan is dat meer voor jullie bedoeld.
arikanari
 arikanari - zaterdag 28 juli 2012 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 07:10 schreef hitec fr 1971 het volgende:
Ik heb op het forum van die duitsers, de strontkar geleegd ik maak er geen woorden meer aan vuil.
Dat heb je idd. gedaan. Hoop dat je trots op jezelf bent. Waslap
salemi
 salemi - zaterdag 28 juli 2012 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 - 23:38 schreef Leon FR1908 het volgende:
In navolging van Fer en Wijnaldum heeft ook Castaignos zijn afkomst verraden.
Luc heeft voor 3 jaar bij de hobbelpaarden getekend dat klote schijtdammertje...

Ik kijk nu al uit naar de ontmoeting met die duitse hobbelpaarden en
zal Luc een warm welkom heten.

Luc&ferraders
Als Feyenoord 6 miljoen op tafel had gelegd, had hij nu weer bij ons gezeten. De sport heet professioneel voetbal!! Dat betkent dat het om geld gaat en nergens anders om. Die spelers kunnen er niets aan doen dat Feyenoord (nu nog) geen cent te makken heeft. Bekijk het eens van de andere kant. Clubs als Twente en PSV leggen heel veel geld neer voor door Feyenoord opgeleide spelers. Vergeet niet dat door het geblunder van Leo Beenhakker Luc Castaignos zowat gratis met een jeugdcontract de deur uit was gelopen naar Inter. Door een wonder hebben we er nog drie miljoen voor gehad. Wij moeten gewoon doorgaan met heel goede en mooie talenten opleiden. Er komt weer een heel legertje aan, waar die koopzieke clubs weer miljoenen voor gaan betalen. Inmiddels houden wij die talenten lang genoeg vast om er heel veel rendement van te hebben.
erik
 erik - zaterdag 28 juli 2012 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 09:35 schreef salemi het volgende:

[..]

Als Feyenoord 6 miljoen op tafel had gelegd, had hij nu weer bij ons gezeten. De sport heet professioneel voetbal!! Dat betkent dat het om geld gaat en nergens anders om. Die spelers kunnen er niets aan doen dat Feyenoord (nu nog) geen cent te makken heeft. Bekijk het eens van de andere kant. Clubs als Twente en PSV leggen heel veel geld neer voor door Feyenoord opgeleide spelers. Vergeet niet dat door het geblunder van Leo Beenhakker Luc Castaignos zowat gratis met een jeugdcontract de deur uit was gelopen naar Inter. Door een wonder hebben we er nog drie miljoen voor gehad. Wij moeten gewoon doorgaan met heel goede en mooie talenten opleiden. Er komt weer een heel legertje aan, waar die koopzieke clubs weer miljoenen voor gaan betalen. Inmiddels houden wij die talenten lang genoeg vast om er heel veel rendement van te hebben.
Dan verkoop je hem voor 4 miljoen en koop je hem een jaar later weer voor 6 miljoen. Das nog eens slecht beleid
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 28 juli 2012 - 09:57   quote  deeplink  
onzin topic, gauw een slotje
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 28 juli 2012 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 09:57 schreef lijdensweg het volgende:
onzin topic, gauw een slotje
je kan hem ook gewoon overslaan snuggere
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 28 juli 2012 - 10:00   quote  deeplink  
Veel nep supporters aanwezig hier. Dat is de laatste 24 uur wel duidelijk geworden!
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 28 juli 2012 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 10:00 schreef lijdensweg het volgende:
Veel nep supporters aanwezig hier. Dat is de laatste 24 uur wel duidelijk geworden!
daarom stel ik dan ook voor dat je voortaan weg blijft. scheeld er al weer een
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 28 juli 2012 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 10:01 schreef FR-Han het volgende:

[..]

daarom stel ik dan ook voor dat je voortaan weg blijft. scheeld er al weer een
Pas als die 'gekken' zoals jij er niet meer komen .............
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 28 juli 2012 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 10:01 schreef FR-Han het volgende:

[..]

daarom stel ik dan ook voor dat je voortaan weg blijft. scheeld er al weer een
en Scheeld? Nieuw woord?
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 28 juli 2012 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 10:04 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

en Scheeld? Nieuw woord?
hahahahaha. nu word je te lachwekkend. jij iemand aanspreken op spelling. fijne dag knul
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 28 juli 2012 - 10:09   quote  deeplink  
Feyenoord houdt aan de aanstaande transfer van Luc Castaignos naar FC Twente een klein geldbedrag over. De spits verruilt Internazionale voor de Tukkers voor zes miljoen euro .Feyenoord krijgt daardoor een ton opleidingsvergoeding
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 28 juli 2012 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 09:21 schreef kuipje het volgende:

[..]

Who gives a fuck... Laat die gozer daar lekker voetballen.

En als we het over huilie huilie bla bla hebben, dan is dat meer voor jullie bedoeld.
Jullie is jodenvolk kut 020ger
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 28 juli 2012 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 09:35 schreef salemi het volgende:

[..]

Als Feyenoord 6 miljoen op tafel had gelegd, had hij nu weer bij ons gezeten. De sport heet professioneel voetbal!! Dat betkent dat het om geld gaat en nergens anders om. Die spelers kunnen er niets aan doen dat Feyenoord (nu nog) geen cent te makken heeft. Bekijk het eens van de andere kant. Clubs als Twente en PSV leggen heel veel geld neer voor door Feyenoord opgeleide spelers. Vergeet niet dat door het geblunder van Leo Beenhakker Luc Castaignos zowat gratis met een jeugdcontract de deur uit was gelopen naar Inter. Door een wonder hebben we er nog drie miljoen voor gehad. Wij moeten gewoon doorgaan met heel goede en mooie talenten opleiden. Er komt weer een heel legertje aan, waar die koopzieke clubs weer miljoenen voor gaan betalen. Inmiddels houden wij die talenten lang genoeg vast om er heel veel rendement van te hebben.
Word tijd dat je weer in de vitrine gelegt word salami
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 28 juli 2012 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 10:00 schreef lijdensweg het volgende:
Veel nep supporters aanwezig hier. Dat is de laatste 24 uur wel duidelijk geworden!
Als jij dat zegt is dat een compliment.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 28 juli 2012 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 10:04 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

en Scheeld? Nieuw woord?
Heb jij je Nederlands en Engels al eens onder handen genomen dan?
ar
 ar - zaterdag 28 juli 2012 - 11:28   quote  deeplink  
Luc pisvinger!
Gyan010
 Gyan010 - zaterdag 28 juli 2012 - 11:53   quote  deeplink  
Al die gasten verdienen de stoel!
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 28 juli 2012 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 11:00 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Heb jij je Nederlands en Engels al eens onder handen genomen dan?
Moe da dan? Hahahahaha lol ........ tog wel heerlijk om jullie te sthangen !!!!
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 28 juli 2012 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 10:59 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Als jij dat zegt is dat een compliment.
LOSER
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 28 juli 2012 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 10:09 schreef FR-Han het volgende:

[..]

hahahahaha. nu word je te lachwekkend. jij iemand aanspreken op spelling. fijne dag knul
moet jij zeggen rare chinees ..........
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 28 juli 2012 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 12:27 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Moe da dan? Hahahahaha lol ........ tog wel heerlijk om jullie te sthangen !!!!
Als je daarmee bedoelt dat je je eigen domheid tentoon stelt; ja, dan zit je menig persoon te stangen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 juli 2012 door Bosifyable --
dennie
 dennie - zaterdag 28 juli 2012 - 13:02   quote  deeplink  
BTW Leon het valt me tegen dat je deze zaken zo krom bekijkt. Als het gaat om Wijnaldum of Fer kan ik je nog wel begrijpen, maar Castaignos doet alleen maar wat goed voelt voor zijn carriere. Feyenoord heeft geen geld om hem te kopen, dus houd het op.. Beloftes werken gewoon niet in de voetballerij, en moet je ook nooit letterlijk nemen.
MMM
 MMM - zaterdag 28 juli 2012 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 13:02 schreef dennie het volgende:
BTW Leon het valt me tegen dat je deze zaken zo krom bekijkt. Als het gaat om Wijnaldum of Fer kan ik je nog wel begrijpen, maar Castaignos doet alleen maar wat goed voelt voor zijn carriere. Feyenoord heeft geen geld om hem te kopen, dus houd het op.. Beloftes werken gewoon niet in de voetballerij, en moet je ook nooit letterlijk nemen.
Hij had gewoon bij Feyenoord moeten blijven. Na een aardig seizoen naar Inter, hoe dom ben je.. En dan een jaar later naar een provincieclubje gaan, onbegrijpelijk. En dan een paar maanden ervoor roepen dat ie in Nederland alleen voor Feyenoord wilt spelen..

LUC TERINGLIJER!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 juli 2012 door MMM --
ar
 ar - zaterdag 28 juli 2012 - 13:13   quote  deeplink  
Bij inter niets geworden? Jammer...dan ga je niet naar een concurrent in nederland!!
dennie
 dennie - zaterdag 28 juli 2012 - 13:13   quote  deeplink  
Dat is zijn kortzichtigheid geweest van toen. We wisten allemaal dat Luc beter bij ons kon blijven om zich verder te ontwikkelen, maar hij was eigenwijs en dacht dat bij Inter beter te kunnen. Die ervaring rijker ziet ie nu in dat we gelijk hadden. Probleem is dat Feyenoord hem niet meer kan betalen...
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 28 juli 2012 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 12:58 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Als je daarmee bedoelt dat je je eigen domheid tentoon stelt; ja, dan zit je menig persoon te stangen.
Ohm joellie uit de tend te locken ....
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 28 juli 2012 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 12:27 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Moe da dan? Hahahahaha lol ........ tog wel heerlijk om jullie te sthangen !!!!
Hehehe...Wie stangt wie???....That's the question.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 28 juli 2012 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 juli 2012 - 13:13 schreef dennie het volgende:
Dat is zijn kortzichtigheid geweest van toen. We wisten allemaal dat Luc beter bij ons kon blijven om zich verder te ontwikkelen, maar hij was eigenwijs en dacht dat bij Inter beter te kunnen. Die ervaring rijker ziet ie nu in dat we gelijk hadden. Probleem is dat Feyenoord hem niet meer kan betalen...
En dus heeft hij onterecht zijn rug gekeerd naar "zijn" Feyenoord..
Luc ///verrader voor altijd en eeuwig

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Na de 3 musketiers zijn er nu de 3 ferradertjes









0.0107061