|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 - 08:58 schreef mark010 het volgende:Ron, Dat je na vele jaren trouwe dienst een stapje hogerop wilde dat begrijpen wij allemaal. Toen jij op de open dag in een volle kuip verklaarde dat je niet naar Aston Villa ging (om dat ze je niet correct behandelde) waren we allemaal blij omdat je karakter toonde en een ware Feyenoorder, Wij wisten toen niet dat je ons keihard voorloog (had gewoon gezegd dat als het kan je nog steeds zou gaan) Want jij hebt ons verraden!!! weet je wie ook iemand heeft verraden vlak nadat hij zij dit nooit te doen.... JUDAS en wat was judas Ron ja precies Judas was een JOOD. sterf |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: iek joellie bliekbar .............. |
|
|
|
|
Allesof niets
|
|
|
Wat een verschrikkelijk graftopic |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
Hij had niet moeten zeggen dat ie voor geen andere club zou spelen, maar ach hij is nog jong en op dat moment was hij onze topscorer dus zou dat best zo gevoeld hebben. Nu is hij op een moment in z'n carriëre dat hij moet spelen wil hij die loopbaan krijgen die veel mensen hem toegedicht hebben, natuurlijk had hij ook veel liever naar Feyenoord gewild, wat ook aangegeven werd, maar wij kunnen hem niet betalen. Moet hij dan bij Inter blijven en misschien wel voorgoed zijn loopbaan verneuken omdat hij daarvoor in een opwelling heeft gezegd dat hij in Nederland alleen voor Feyenoord wil spelen? Nee toch zeker. En iedereen die Ron een eikel vind, vind ik niet lief. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: De spirit moet terug topic,niet als makke lammetjes de competitie in.. Ik zie dat er al een aantal aardig in vorm raken en zo hoord dat lol Goed topic al zeg ik het zelf bahhhhhh |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ben benieuwd welke Judas naar onze hoofdstad gaat |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Wat een lijdensweg!topic ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik volg je niet Devil..?? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 juli 2012 door RedDevil1990 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Stuk duidelijker thanx.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: 2 zijn er naar Enschede gegaan 1 naar Eindhoven Ben benieuwd wie er dan naar A'dam ga Kelvin Leerdam misschien |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Dat bericht was mislukt Me telefoon wou even niet meewerken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 29 juli 2012 - 20:18 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] 2 zijn er naar Enschede gegaan 1 naar Eindhoven Ben benieuwd wie er dan naar A'dam ga Kelvin Leerdam misschien Okay ik snap je, zal toch niet gebeuren hè.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 - 21:52 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] De spirit moet terug topic,niet als makke lammetjes de competitie in.. Ik zie dat er al een aantal aardig in vorm raken en zo hoord dat lol Goed topic al zeg ik het zelf bahhhhhh H U P F E I J E N O O R D ! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat kan alleen als ze niet allemaal "hun" cluppie niet in de steek laten.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nummer Zeven
|
|
|
quote:Op zondag 29 juli 2012 - 22:10 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat kan alleen als ze niet allemaal "hun" cluppie niet in de steek laten.. Doel je op Castaignos? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
1 van de drie ferraders.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 juli 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gaan d'r echt nog wel meer komen. Boeien. De club verdient zulke gasten niet. Mooi dat we er vanaf zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ongetwijfeld..opzouten ermee.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 30 juli 2012 - 01:12 schreef FR-Henk het volgende:Gaan d'r echt nog wel meer komen. Boeien. De club verdient zulke gasten niet. Mooi dat we er vanaf zijn. 100% maar dat het je boeit vind ik raar,ze benadelen allemaal hun wat zogenaamd diep in hun hart zit |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote: Leon ben je ongesteld ofzo?
ot: Het kan mij gewoon echt geen flicker schelen dat Castagnios naar Twente gaat.
a. doet hij het via een omweg (inter) b. Kwam hij pas in 2007 naar feyenoord.. Heeft dus maar 3 jaar bij feyenoord gespeeld. Ben je dan zo'n Ras echter feyenoorder? Ik denk het niet, ik mis hem niet, en zal hem ook niet missen. Als hij zijn been breekt, prima. Is toch nooit een feyenoorder geweest. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 30 juli 2012 - 10:30 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] 100% maar dat het je boeit vind ik raar,ze benadelen allemaal hun wat zogenaamd diep in hun hart zit Boeit me niet, omdat bv. ook zo'n Cash-taignos vorig jaar al liet blijken voor geld te gaan. Ze lullen allemaal maar wat met "Feyenoord is mijn club" en dat soort neppraat.
Pas als een 18plusser minimaal 3 jaar in de A-selectie heeft gezeten kan ie op wat krediet rekenen. Eerder weggaan? Geen Feyenoorder. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 30 juli 2012 - 10:35 schreef kuipje het volgende:[..] Leon ben je ongesteld ofzo? ot: Het kan mij gewoon echt geen flicker schelen dat Castagnios naar Twente gaat. a. doet hij het via een omweg (inter) b. Kwam hij pas in 2007 naar feyenoord.. Heeft dus maar 3 jaar bij feyenoord gespeeld. Ben je dan zo'n Ras echter feyenoorder? Ik denk het niet, ik mis hem niet, en zal hem ook niet missen. Als hij zijn been breekt, prima. Is toch nooit een feyenoorder geweest. Je heb eigenlijk helemaal gelijk! Klootzak dat ik ben ;-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 30 juli 2012 - 11:07 schreef FR-Henk het volgende:[..] Boeit me niet, omdat bv. ook zo'n Cash-taignos vorig jaar al liet blijken voor geld te gaan. Ze lullen allemaal maar wat met "Feyenoord is mijn club" en dat soort neppraat. Pas als een 18plusser minimaal 3 jaar in de A-selectie heeft gezeten kan ie op wat krediet rekenen. Eerder weggaan? Geen Feyenoorder. Jep zo is het! |
|
|
|