|
|
arikanari
|
|
|
Twente moet het in de derde ronde opnemen tegen een Tjechishe club. Nu Twente en Vitesse door zijn (altijd goed voor het nederlandse voetbal) krijgen we deze week hopelijk het liefst vuurwerk van maar leifst drie verschillende clubs. Feijenoord moet het namelijk opnemen tegen Dynamo Kiev. Verwacht zelf veel van de drie wedstrijden en hoop aan het einde van de week te hebben geconstateerd dat het Nederlandse voetbal terug op de weg naar de top is. |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
Nog een paar uurtjes en dan moeten we tegen de tjechen, kan alles zien via een live streampje, dus gaat een mooi dagje worden. Hopelijk geen die tjechen niet massaal voor de goal liggen (ben bang van wel). Maar verwacht er veel van. GOOOOOOOO TWENTEEEEEEEEEE |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
ari die gaan voor de pot liggen,maar dat geeft niet,kunnen we vast wennen,want in de eredivisie komen we er daar straks ook genoeg van tegen,maar met dit team zeg ik come on twente vol gas d,r op,en hak ze in de pan.en dat gaat lukken ook.ari veel plezier straks,dan heb ik t ook.trots daw veur twente bint. |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
Denk eerlijk gezegd dat dit in de eredivisie minder gebeurd. Deze clubs hebben niks te verliezen, eerst die bouwvakkers uit Andorra, toen Finland en nu die Tjechen. Verwacht iets meer voetbal van de Tjechen maar met 7 gebleseerden, wie weet. Ben in ieder geval blij de wedstrijd te kunnen zien. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
we zullen zien ari,ik hoop dat de tsjechen een beetje positiever voetballen dan die twee andere clubs,ari ik zie je,ik ga naar de grolsch veste. |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote:Op donderdag 02 augustus 2012 - 17:57 schreef Aartus het volgende:we zullen zien ari,ik hoop dat de tsjechen een beetje positiever voetballen dan die twee andere clubs,ari ik zie je,ik ga naar de grolsch veste. Veel plezier, wou dat ik er bij kunnen zijn. Zal de komende jaren niet gaan. Zal het moeten doen met live streampjes. Succes daaro. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote: De ringel S is uit de Duitse taal genomen, dient nu geschreven te worden met dubbel s, (ss). Herr Renato, sie laufen viele jahre hinter. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Dacht dat jullie kwart voor 9 begonnen man.. |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
toch weer ongelooflijk of niet dan, gewoon weer met 10 man voor de goal gaan liggen. Dit soort clubs verdienen toch ook werkelijk niks met dit antivoetbal. |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote: Nee zijn al een 27 minuten bezig. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Spelen aardig je cluppie dus die zullen wel door gaan hoor.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote: dat was het schot op de lat neem ik aan. |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
Tegen zulke tegenstanders verdienen ze het gewoon om door te gaan, zijn toch draken van wedstrijden wat zulke clubs laten zien. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: goed aangenomen Ari.. |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
KOMMMMMM OPPPPPPP TWENTEEEEEEEEE, schop er een in. De laatste 45 minuten moet het gebeuren jongens. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote: Was de laatste 15 minuten iets te geconcentreerd aan het kijken. Vandaar niet onmiddelijk een bericht terug. |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 02 augustus 2012 - 20:46 schreef arikanari het volgende:[..] Was de laatste 15 minuten iets te geconcentreerd aan het kijken. Vandaar niet onmiddelijk een bericht terug. stuur m net pas joh... aftrappuh |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
BULIKYN................... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
Jezus man, daar waren we er toch dicht bij. |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote: Goed om die ouwe reus weer te zien, hopelijk gaat hij het doen. |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
Weer Fer he, gaat nog belangrijk worden die gozer dit seizoen |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Was prima goal van Fer.. Die gozer is fysiek heel sterk hoor...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 augustus 2012 door infamous psv -- |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
Dat is ie zeker, hopelijk gaat hij flink groeien dit jaar bij Twente. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Twente bovenliggende party hoor.. Heereveen ook op 2-0 dus prima punten weer.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Pas maar op, die smeert m voordat je Ferrader kunt zeggen |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote: Goed voor het Nederlandse voetbal, hopen dat Vitesse dat volgende week nog effe recht trekt in eigen huis. |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote: als hij genoeg oplevert heb ik daar geen problemen mee. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zijn vertrek is bij ons nou niet bepaald een verzwakking gebleken... |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote: Dat bedoel ik maar, jullie hebben meer dan een goed seizoen gevoetbald. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Helaas geen garanties voor de toekomst, nu heel de as eruit gesloopt is... |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote: Resultaten uit het verleden zijn geen garanties voor de toekomst, maar peroonlijk ben ik erg blij met Fer (of Ferrader zoals jullie hem noemen). Maar eens kijken wat dat gaat worden in de eredivisie. |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
Guiterrez erin, ben benieuwd. Eerste keer dat ie die gozer zie ballen. |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
Toch nog een redelijke wedstrijd gezien, nu nog even afmaken daar in Tjechie. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
mooie party met prima uitslag... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 02 augustus 2012 - 19:49 schreef arikanari het volgende:[..] De ringel S is uit de Duitse taal genomen, dient nu geschreven te worden met dubbel s, (ss). Herr Renato, sie laufen viele jahre hinter. Bedankt voor de info ari.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ferader is het ari ferader..!! |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote: geen dank, als ik kan helpen doe ik het. :-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zo...ook maar ff aangepast.. |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote: Bij ons nog niet he, maar wat niet is kan nog komen. Heb zo'n gevoel dat hij nog veel voor Twente gaat betekenen dit seizoen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Aah kijk iemand die het begrijpt..d:-) |
|
|
|