BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Theo Janssen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Vitesse Nieuws
go Jordania
 go Jordania - woensdag 05 september 2012 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 22:39 schreef Vincent1970 het volgende:
De kermis in Allejezustjerkstreradeel heeft meer sfeer dan in dat nepstadion..
Maar dan heb je het ook wel over een hééél gezellige kermis! ;) als het stadion vol zit is er echt wel een bruisende sfeer in GelreDome hoor!! Elk stadion dat 2/3 vol is kolk wat minder hard. En de GD is niet zo knus+werd paar jaar lang matig voetbal vertoond, dus dan heb je daar wat meer last van. Nee, GelreDome staat zeker niet op mijn top 10 van 's werelds meest sfeervolle stadions, maar overdrijven is ook een vak (en jij dan een echte vakman)
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 05 september 2012 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 22:54 schreef go Jordania het volgende:

[..]

Maar dan heb je het ook wel over een hééél gezellige kermis! ;) als het stadion vol zit is er echt wel een bruisende sfeer in GelreDome hoor!! Elk stadion dat 2/3 vol is kolk wat minder hard. En de GD is niet zo knus+werd paar jaar lang matig voetbal vertoond, dus dan heb je daar wat meer last van. Nee, GelreDome staat zeker niet op mijn top 10 van 's werelds meest sfeervolle stadions, maar overdrijven is ook een vak (en jij dan een echte vakman)
Dat stadion zit alleen maar vol als Marco Borsato staat te blèren, dus trek je conclusie ;-))
tomson
 tomson - woensdag 05 september 2012 - 23:20   quote  deeplink  
Gelukkig hebben jullie suikeroompje Jordania (wat eigenlijk ook maar een zetbaas is) want de recette zal ook niet echt overhouden. Zonder die financiële injecties had jullie al lang 1e divisie gespeeld in dat multifunctionele betonblok....
tomson
 tomson - woensdag 05 september 2012 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 22:54 schreef go Jordania het volgende:

[..]

Ik vind de langeleegte of de koel nog meer soul hebben dan die concerthal.
geelzwarthart
 geelzwarthart - donderdag 06 september 2012 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
klopt het is geen echt voetbalstadion en zeker niet met de dak dicht.
maar met kwa sfeer,zit jij er wel naast.daar zou je toch naar andere clubs moeten wijzen.
zie psv waar alleeen maar geluid uit komt als ze scoren.het enigste die kwa sfeer boven het gelredome uit komt is de kuip.
hippy
 hippy - donderdag 06 september 2012 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 september 2012 - 23:20 schreef tomson het volgende:
Gelukkig hebben jullie suikeroompje Jordania (wat eigenlijk ook maar een zetbaas is) want de recette zal ook niet echt overhouden. Zonder die financiële injecties had jullie al lang 1e divisie gespeeld in dat multifunctionele betonblok....
Er komt een een tijd dat ie zijn handen er vanaf trekt...
hippy
 hippy - donderdag 06 september 2012 - 14:18   quote  deeplink  
Ik stotter nu ook al als ik schrijf joh ;))))
geelzwarthart
 geelzwarthart - donderdag 06 september 2012 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
de kuip ja dat is nummerro 1 geen twijfel mogelijk.kwa sfeer en het stadion.
met de dak dicht straalt de gelredome,niet als een echt voetbalstadion.
maar kwa sfeer,zijn het toch na feyenoorders het beste publiek.kijk na die andere clubs
zoals b.v. psv die hoor je alleen als ze score.en zo kan ik nog wel velen clubs opnoemen
uitgezonderd nac,en vak 410 van ajax.en bij het gelredome als er voetbal is ongeacht de weer situatie moet het altijd open blijven.dan heb je het gevoel dat je niet naar zaalvoetbal zit te kijken.maar beste vincent,koestert de kuip nog maar even,want wat ik vernomen heb krijg feyenoord in 2018 ook een stadion met schuifbare dak,en geloof me de sfeer zal nooit worden als in de kuip,geniet ernog maar van.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 06 september 2012 - 21:05   quote  deeplink  
staat het Gelredome dus op de verkeerde plaats ?
hippy
 hippy - vrijdag 07 september 2012 - 08:58   quote  deeplink  
Hoeveel kilo is theo al aangekomen...;))))
Geintje ff tussendoor...;))
Zis
 Zis - maandag 10 september 2012 - 13:36   quote  deeplink  
Ik zie hier een paar zeikerds zitten die vitesse beetje afkraken (topic Fans) ?? klopt we hebben niet de grootste aanhang van nederlands??? maar wij moeten ook nog is concurreren met NEC (de graafschap nu gedegradeerd) Dus vitesse moet de supporters van arnhem en rondom weer zin laatte krijgen in de gelredome want die ERDIVISIE LIVE IS OOK EEN BREKER Voor vele clubs, maar LOVE VITESSE WIE STAAT ER NUMMER 2 JAA WIJ JAAAA!! en respect voor de feynoord fans die blijven komen !!!
Zis
 Zis - maandag 10 september 2012 - 13:45   quote  deeplink  
Heb even jullie reacties door gelezen: Ik lees Vitesse Kermis(stadion).. neppe fans.. blabla, Ter bevestiging over fans, wat je nooit kan vergelijken met Feynoord ajax enzovoort.. in die rijtje past arnhem niet + we hebben ook nog directe concurrenten NEC GRAAFSCHAP, En door erdivisie live verliezen stadions ook steeds maar van hun hun trouwe kijkers,

en over de stadion? één van de mooiste stadion van nederland kom op man kijk die systemen waarmee ze werken Net een nieuw veld, veld is uitschuifbaar Dak kan dicht kan open prachtig,

Vitesse heeft zich onlangs versterkt met theo nou wie de westrijd tegen feynoord heeft gezien snapt nu waarom vitesse zoveel moeite voor theo hebben gedaaan,

en die GEHAAT OP JORDANIAAA dat het een handelshuis is ?? jaaa en? zonder hem was vitesse gelredome nu een parkeerplaats fszo, die man heeft alle schulden afgelost hij is bezig met de beste trainings accomadatie van nederland!! Grote namen nooit gekomen? klopt maar of ik er potentie in zie zeker wel kijk maar naar bony ibarra reis pfff geweldige jongens Vitesse gaat mee doen met de top 4~~~!!!
infamous psv
 infamous psv - zaterdag 03 november 2012 - 23:21   quote  deeplink  
Gefeliciteerd met overwinning op ''die Neuzen''
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 november 2012 - 18:00   quote  deeplink  
+1908..!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Vitesse Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Theo Janssen

0.0056660