|
|
Brian
|
|
|
Lijdensweg = Neus met tijd te veel En loopt hier een beetje te klote.
Vandaar dat hij elk forum stuk maakt En alle spelers afzeikt ! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
AAAAAAAAAAAA is lijdensweg ook nog eens een neus.. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Gelijk maar uit zn lijden verlossen dan? ^^ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Inderdaad dan is ie weg..d:-) |
|
|
|
|
Brian
|
|
|
quote: Dat vermoet ik !
Zeg zelf, welke Feyenoorder zou zo Keer op keer zijn spelers afvallen En dat steeds alles aangrijpen Om dat te uiten ? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 - 22:38 schreef tomson het volgende:[..] Je bent altijd welkom om een een keer mee te gaan me op de kabeljouw in oktober of zo Leon. You know what BOAT means? Bust Out Another Thousand! Als ik jullie een vistip mag geven.Ik gooi wel eens een hebngeltje uit in de oostzee tussen de Deense schiereilanden,met kunstaas.er wordt veel gevangen daar.Ook grote kabeljauw .Het is het ritje waard.Ik kan digitaal de wrakken doorsturen. In Oktober zal ik ook een hengeltje meenemen aan boord wij liggen de gehel maand voor de NL kust ter hoogte van Scheveningen,ik zal wel eens doorgeven wat ik vang. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ben er van op de hoogte piet. Makkelijk als je daar verwaaid ligt. Wij hebben een bootje op de Westerschelde en lopen soms naar buiten om op de wrakken te gaan. (o.a. de Meerkerk of de Mexicaan) Ik heb ook meestal wel m'n eigengevangen vis in de vriezer dus. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik kan je het weerbericht doorsturen als ik voor de kust lig (via eigen meteo station vanuit Bergen N) We liggen wel eens heel dicht onder de kust koffie is bruin dan kom eens langs ik zal dan ons callsign doorgeven .lijkt me lachen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
We lopen nooit verder weg dan een mijl of 40 van de Westerscheldemonding piet. Benzine vliegt er dan ook al doorheen... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Vlaar-El Ahmadi/Bakkal-Guidetti?
El Ahmadi is een forse aderlating. Vlaar en Bakkal minder erg. We winnen aan creativiteit: Janmaat, Vormer, Singh en toch ook Immers. En we kunnen meerdere systemen toepassen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 29 juli 2012 - 12:50 schreef Brian het volgende:[..] Dat vermoet ik ! Zeg zelf, welke Feyenoorder zou zo Keer op keer zijn spelers afvallen En dat steeds alles aangrijpen Om dat te uiten ? Nee helemaal waar man nu zie ik het ook thanx..Lijdensweg///snavelT..!! |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: AAAAAAAAAhhhhhhhhhhhhhhh..................... GVD!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nee de voetbalkenners , hahahaha ! Dat is pech voor jou .......... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Brian
|
|
|
quote: hehe dus gelukkig, zie je dat zelf nu ook in. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 29 juli 2012 - 14:59 schreef FR-Henk het volgende:[..] Vlaar-El Ahmadi/Bakkal-Guidetti? El Ahmadi is een forse aderlating. Vlaar en Bakkal minder erg. We winnen aan creativiteit: Janmaat, Vormer, Singh en toch ook Immers. En we kunnen meerdere systemen toepassen. oneens henk....
el ahmadi inderdaad n aderlating,,,maar ook ron,,,,was de enige verdediger die direct aanvallers wegstuurde,,,,en bakkal ,,,zeer slim en doeltreffend!!! wordt n hels karwei om immers en vormer op ons nivo wat we voor ogen hebben te krijgen.. janmaat ,,kan goed voetballen ,,maar is overdreven vaak weg(manolev,de cler)dus ook hier zal koeman veel moeten praten... |
|
|
|