BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Yanic Wildschut is dat geen goeie voor ons?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ajaxied sca
 ajaxied sca - maandag 30 juli 2012 - 13:46   quote  deeplink  
Als ze geen achterlijke prijs vragen is dit een super aankoop voor ons deze jongen kan echt goed voetballen en is gewend aan het systeem!
ajaxied sca
 ajaxied sca - maandag 30 juli 2012 - 13:47   quote  deeplink  
Lijkt me wel!!
71-72-73-95
 71-72-73-95 - maandag 30 juli 2012 - 13:49   quote  deeplink  
Ben blij dat je je eigen idee goed vind....
ajaxied sca
 ajaxied sca - maandag 30 juli 2012 - 13:52   quote  deeplink  
ik ben blij dat jij blij bent dat ik blij ben
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 30 juli 2012 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 13:46 schreef ajaxied sca het volgende:
Als ze geen achterlijke prijs vragen is dit een super aankoop voor ons deze jongen kan echt goed voetballen en is gewend aan het systeem!
Zeker aangezien wij alleen spelers van glas hebben.
Vrijwel niemand is het hele seizoen fit dus Wildschut lijkt me dan ook prima alternatief voor Boerrighter mocht die niet fit zijn.
koekkoek007
 koekkoek007 - maandag 30 juli 2012 - 14:08   quote  deeplink  
speelt toch oo bij az?
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 30 juli 2012 - 14:31   quote  deeplink  
Onnodig.

Kan je net zo goed Fischer & Co voor de leeuwen gooien.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 30 juli 2012 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 14:31 schreef Booya4Afca het volgende:
Onnodig.

Kan je net zo goed Fischer & Co voor de leeuwen gooien.
Fischer oke maar die andere kunnen er helemaal niets van.
Lukoki, Ozbiliz en Ebecillio zouden bij VVV nog niet in de basis staan.
Brandje
 Brandje - maandag 30 juli 2012 - 15:13   quote  deeplink  
Neuh voor op links hebben we Fisher en Boerrigter dus hij is hoeft niet te komen
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 30 juli 2012 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 15:13 schreef Brandje het volgende:
Neuh voor op links hebben we Fisher en Boerrigter dus hij is hoeft niet te komen
Pffff Fisher en een halve Boerrighter bedoel je?
Die kerel is net Robben. Altijd een blessure!
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 30 juli 2012 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 15:23 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Pffff Fisher en een halve Boerrighter bedoel je?
Die kerel is net Robben. Altijd een blessure!
Sulejmani hebben we ook nog.. Kan prima op links..

We hebben geen geld om aankopen te doen... En wat je niet hebt, kan je ook niet uitgeven. Dus ook niet aan Wildschut.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 30 juli 2012 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 15:25 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Sulejmani hebben we ook nog.. Kan prima op links..

We hebben geen geld om aankopen te doen... En wat je niet hebt, kan je ook niet uitgeven. Dus ook niet aan Wildschut.
Nee Vertonghen is gratis vertrokken.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 30 juli 2012 - 15:34   quote  deeplink  
q

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 juli 2012 door AFCA MARCO --
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 30 juli 2012 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 15:34 schreef AFCA MARCO het volgende:
Van mij mogen ze Cruijff en zijn vriendjes er nu al uit jassen
Lees eerst dit naar eens door

http://www.catenaccio.nl/2012/financien/traditionele-topdrie-kruipt-uit-financieel-drijfzand/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 juli 2012 door Booya4Afca --
Booya4Afca
 Booya4Afca - maandag 30 juli 2012 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 15:27 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Als je nu nog steeds denkt dat Ajax met miljoenen smijt, kom je bedrogen uit.

Er is geen geld. En als er al geld is, wordt het geinvesteerd in de Toekomst. Zoals het hoort.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 30 juli 2012 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 15:37 schreef Booya4Afca het volgende:

[..]

Als je nu nog steeds denkt dat Ajax met miljoenen smijt, kom je bedrogen uit.

Er is geen geld. En als er al geld is, wordt het geinvesteerd in de Toekomst. Zoals het hoort.
Met deze selectie bakken ze er niks van.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 30 juli 2012 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 15:45 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Met deze selectie bakken ze er niks van.
waarom zo negatief? Louis Suarez is een wereldvoetballer, maar toen we hem hadden werden we ook geen kampioen en zes jaar daarvoor ook niet.
Een beetje positiever mag dus best wel!
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - maandag 30 juli 2012 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 16:33 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

waarom zo negatief? Louis Suarez is een wereldvoetballer, maar toen we hem hadden werden we ook geen kampioen en zes jaar daarvoor ook niet.
Een beetje positiever mag dus best wel!
Ik heb er geen vertrouwen meer in momenteel.
Alles staat in de etalage en er worden prullen voor terug gehaald.
Die Sana gaat er geen moer van bakken let maar op.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 30 juli 2012 - 16:44   quote  deeplink  
We zijn 2x achter elkaar kampioen geworden en dat had ook (bijna) niemand verwacht. Ik zeg niet dat we nu ook weer kampioen worden, (zou wel prachtig zijn natuurlijk),
maar denk toch echt wel dat we weer mee gaan doen om het kampioenschap
Eide
 Eide - maandag 30 juli 2012 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 15:27 schreef AFCA MARCO het volgende:

[..]

Blijft moeilijk om te begrijpen of niet? Ajax draait al JAREN miljoenen verlies. In 15 jaar tijd is maar 3 keer geen verlies gemaakt. En die verliezen worden goed gemaakt met deelname CL en miljoenen van transfers. Dus nee, Ajax heeft inderdaad geen rotte cent om uit te geven, niet als het van die afhankelijkheid van grote transfers en CL inkomsten af wil.

En laat dat nu juist een van de steunpilaren van het nieuwe beleid zijn, die constructieve financiële gezondheid.

quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 16:44 schreef Ronald 1960 het volgende:
We zijn 2x achter elkaar kampioen geworden en dat had ook (bijna) niemand verwacht. Ik zeg niet dat we nu ook weer kampioen worden, (zou wel prachtig zijn natuurlijk),
maar denk toch echt wel dat we weer mee gaan doen om het kampioenschap
Ik denk dat deze ploeg zeker gewoon weer mee doet. Vorig jaar kampioen met een half 2e elftal. Als deze selectie fit blijft staat er een zeer solide basis. En of 3 jaar op rij dan lukt... misschien maar lastig is het altijd. 3x op rij kampioen worden is pas 2 keer eerder gebeurt in de geschiedenis van Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 30 juli 2012 door Eide --
Stanley
 Stanley - dinsdag 31 juli 2012 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 16:49 schreef Eide het volgende:

[..]

Blijft moeilijk om te begrijpen of niet? Ajax draait al JAREN miljoenen verlies. In 15 jaar tijd is maar 3 keer geen verlies gemaakt. En die verliezen worden goed gemaakt met deelname CL en miljoenen van transfers. Dus nee, Ajax heeft inderdaad geen rotte cent om uit te geven, niet als het van die afhankelijkheid van grote transfers en CL inkomsten af wil.

En laat dat nu juist een van de steunpilaren van het nieuwe beleid zijn, die constructieve financiële gezondheid.

[..]

Ik denk dat deze ploeg zeker gewoon weer mee doet. Vorig jaar kampioen met een half 2e elftal. Als deze selectie fit blijft staat er een zeer solide basis. En of 3 jaar op rij dan lukt... misschien maar lastig is het altijd. 3x op rij kampioen worden is pas 2 keer eerder gebeurt in de geschiedenis van Ajax.
Eide, ik snap werkelijk niet hoe je erbij komt dat er geen geld is...

We zijn veruit de rijkste club in Nederland en hebben geld zat.

2010 theoretisch verlies gedraaid maar wel een kleine 50 miljoen aan eigen vermogen op de ajax rekening... en sindsdien zijn de verliezen omgezet in winst door kampioenschappen, CL deelnames, verkopen van spelers, aflopende contracten en zelfs belastingmeevallers...

Er is geld zat man!
Stanley
 Stanley - dinsdag 31 juli 2012 - 11:56   quote  deeplink  
Frank hamert op positiespel en teamspirit en daar kom je heel ver mee in de Eredivisie ook ben je geen internationale top. Dus met deze selectie zullen we wel weer een eind komen. Maar wat zijn we toch blind voor de werkelijkheid... Onze kampioenschappen zijn echt een samenloop van geluk en toevalligheid en hadden echt helemaal niets met goed voetbal te maken..
Stanley
 Stanley - dinsdag 31 juli 2012 - 11:57   quote  deeplink  
On topic... Ik zou Wildschut zeker bij Ajax willen zien. Lijkt mij vele malen beter dan Ebecilio om maar iemand te noemen..
Eide
 Eide - dinsdag 31 juli 2012 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 11:53 schreef Stanley het volgende:

[..]

Eide, ik snap werkelijk niet hoe je erbij komt dat er geen geld is...

We zijn veruit de rijkste club in Nederland en hebben geld zat.

2010 theoretisch verlies gedraaid maar wel een kleine 50 miljoen aan eigen vermogen op de ajax rekening... en sindsdien zijn de verliezen omgezet in winst door kampioenschappen, CL deelnames, verkopen van spelers, aflopende contracten en zelfs belastingmeevallers...

Er is geld zat man!
Stanley, Ajax draait jaar in jaar uit tussen de 0 en 10 miljoen verlies, met als uitschieter de 20 miljoen van 2010. Ik zeg bovendien niet dat er geen geld is. Ik zeg dat er geen geld is als Ajax van die afhankelijkheid van de CL en transferinkomsten af wil. Dat is nogal een verschil.

Het positief eigen vermogen waar men zich blind op staart zit ook het vastgoed van Ajax bij, zoals de Toekomst, dat zijn niet zomaar liquide middelen. Inkomsten van Vertonghen? Gaat allemaal op aan de aanstaande tegenvaller van het lente akkoord. En dan moet je al weer terug vallen op de winst van dit seizoen die tot stand is gekomen met? Inderdaad, de CL. Want zonder de CL had Ajax dit jaar gewoon weer verlies draait.

En als we daar vanaf willen, dan is het nu dus slikken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 juli 2012 door Eide --
Stanley
 Stanley - dinsdag 31 juli 2012 - 12:57   quote  deeplink  
als dat een weloverwogen strategie is dan sta ik hier zeker achter.

Maar nu slabakken en geen kampioen worden als gevolg. Geen CL waardige selectie betekent helemaal stagnatie voor de komende jaren...
riveco
 riveco - dinsdag 31 juli 2012 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 12:57 schreef Stanley het volgende:

Maar nu slabakken en geen kampioen worden als gevolg. Geen CL waardige selectie betekent helemaal stagnatie voor de komende jaren...
En jij denkt dat Wilschut cl waardig is?? Nou ik denk dat hij nog heel veel moet leren en niet veel beter is als Lukoki
Eide
 Eide - dinsdag 31 juli 2012 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 12:57 schreef Stanley het volgende:

Niet noodzakelijk. Ajax wil zich richten op de top talenten in de jeugd. Dat wil men aan gaan vullen met goede voetballers van buitenaf. Dat betekent nu het salarishuis inperken, de financiën op orde en dan stappen zetten. Op basis van jeugd en dan aanvullen met kwaliteiten die we niet hebben in de ploeg.
uitnoord
 uitnoord - dinsdag 31 juli 2012 - 15:31   quote  deeplink  
als oud trainer en coach van hem bij TOB zeg ik DOEN!!!!!
nora
 nora - dinsdag 31 juli 2012 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 11:57 schreef Stanley het volgende:
On topic... Ik zou Wildschut zeker bij Ajax willen zien. Lijkt mij vele malen beter dan Ebecilio om maar iemand te noemen..
Die heeft weer veel teveel vette kippen gegeten is gewoon 4 kilo te zwaar,mijn idee verkopen of verhuren die goozer,die leert het nooit gelukkig pakt Frank hem goed aan.
Ik lees vele negatieve berichten over deze selectie,ik ben het daar niet helemaal mee eens we hebben een aderlating gelaten met de verkoop van Jantje,maar de rest is weer wat ouder geworden en slimmer en we hebben fisher en Dijk en Shone en mister onbekend talent Saba,dus als we alleen nog een goed LCV er bij krijgen Moisander/Granquist of zo,n gelijkwaardige voetballer dan ben je in de breedte sterker als vorig jaar.Bijna het hele seizoen zonder spits gespeeld een half seizoen zonder Boerigter en een half seizoen zonder Sulejmani en een aantal maanden zonder v/d Wiel ,en toch kampioen dus zeg ik je als we redelijk blessure vrij blijven zijn we in de breedte echt sterker geworden.
nora
 nora - dinsdag 31 juli 2012 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 15:31 schreef uitnoord het volgende:
als oud trainer en coach van hem bij TOB zeg ik DOEN!!!!!
Ik ben niet echt een TOB man maar meer een Dijk man moet ik wel toegeven dat hij het afgelopen seizoen het heel goed heeft gedaan bij VVV,maar je hebt ook nog Fisher en Ebicilio achter Boerrigter hoewel ik vind dat Ebicilio maar eerst naar Jong Ajax moet of verhuren tot hij op een goed gewicht zit,het zelfde geld voor Sulejmani.
uitnoord
 uitnoord - dinsdag 31 juli 2012 - 15:56   quote  deeplink  
nora, een dijkvrouw toch??? leuk , ik heb het eerste van de dijk met grote regelmaat gereden met de touringcar!!!
maar uiteindelijk vind ik dat jarnic een versterking zal zijn voor ajax, een goed stevig lichaam en een snelle spurt die wij goed kunnen gebruiken,, in der tijd was jarnic al een snelle en balvaste voetballer die bij ajax het systeem goed heeft geleerd
nora
 nora - dinsdag 31 juli 2012 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 15:56 schreef uitnoord het volgende:
nora, een dijkvrouw toch??? leuk , ik heb het eerste van de dijk met grote regelmaat gereden met de touringcar!!!
maar uiteindelijk vind ik dat jarnic een versterking zal zijn voor ajax, een goed stevig lichaam en een snelle spurt die wij goed kunnen gebruiken,, in der tijd was jarnic al een snelle en balvaste voetballer die bij ajax het systeem goed heeft geleerd
Oke een mannetje van Brasp.zeker geen Dijkvrouw maar Dijkman en Jarnic is inderdaad snel en sterk maar dan zal je toch Ebicilio moeten weg doen anders heb je drie linker spitsen en nog Sulejmani en dat wordt allemaal een beetje te veel.
uitnoord
 uitnoord - dinsdag 31 juli 2012 - 20:05   quote  deeplink  
nee hoor niet van brasp, wel het bedrijf er tegen over, vandaar dat ik ze reed met de touringcar, al heb ik vroeger zelf gehandbald en gevoetbald bij de oude naamgever, trouwens, ebicilio weg doen is helemaal geen verkeerde hoor, ik erger mij rot aan die gozer, een goede paas en dan weer tientallen schoten die ver over het oal gaan, direct verkopen en jarnic nemen
lizzz
 lizzz - dinsdag 31 juli 2012 - 23:27   quote  deeplink  
Ebicilio mag van mij blijven heeft ook zijn kwaliteiten wat te goede kan komen en laat yarnic ook idd maar komen!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Yanic Wildschut is dat geen goeie voor ons?

0.0063440