BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mulder de allerbeste!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 31 juli 2012 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 21:40 schreef TheMenace het volgende:

[..]

hahahahaha jij snaot het ook niet kluns
Blij dat jij het zegt.
TheMenace
 TheMenace - dinsdag 31 juli 2012 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 21:26 schreef huban 52 het volgende:
jullie lopen te klagen maar je zou eens een echte suporten kunnen worden of je kan werk gaan zoeken doe je ook nog wat nuttigs feyenoord speelde prima en niets anders
ik werk trut maar volgens mij driekwart wat hier komt niet.
tomson
 tomson - dinsdag 31 juli 2012 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 21:40 schreef TheMenace het volgende:

[..]

hahahahaha jij snaot het ook niet kluns
Wat?
TheMenace
 TheMenace - dinsdag 31 juli 2012 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 21:31 schreef sevillana het volgende:

[..]

+1
tuurlijk volgende week weer zo en je ligt eruit.maja dat is toch wat de meeste hier willen dus jahwrom zou je je dan ook druk maken hea?
Sebbe
 Sebbe - dinsdag 31 juli 2012 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 21:10 schreef TheMenace het volgende:

[..]

door mulder werd het 1-1 schat terwijl je darvoor de betere was.als mulder die domme fout niet had gemakt dan haden ze nooit gescoord snap je dat schat?effe erlijk begrijp je wat ik zeg?
Ik vind het niet erg dat je iemand bekritiseert, maar schrijf dan wel fatsoenlijk nederlands.

Mulder speelde een degelijke wedstrijd, hem afrekenen op een klutsbal die via de rug van een eigen speler in het doel gaat is jammer. In plaats van Mulder de schuld te geven mag je de schuldvraag ook neerleggen bij de verdediging. Als deze goed stond kan Mulder nooit in zo'n positie komen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 31 juli 2012 - 21:45   quote  deeplink  
Als we beter hebben dan Mulder, moet dat erin.
Zo niet, Mulder steunen.
Wij zijn Feyenoord. Hondstrouw legioen.
De Pater
 De Pater - dinsdag 31 juli 2012 - 21:51   quote  deeplink  
Wat was hij goed vandaag, jammer van dat ongelukkige moment. Hij pakt 4/5 ballen ontzettend goed. MULDER MAN OF THE MATCH...
TheMenace
 TheMenace - dinsdag 31 juli 2012 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 21:51 schreef De Pater het volgende:
Wat was hij goed vandaag, jammer van dat ongelukkige moment. Hij pakt 4/5 ballen ontzettend goed. MULDER MAN OF THE MATCH...
volgende week weer zo keepen en je ligt eruit.
TheMenace
 TheMenace - dinsdag 31 juli 2012 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 21:45 schreef Stylzz het volgende:
Als we beter hebben dan Mulder, moet dat erin.
Zo niet, Mulder steunen.
Wij zijn Feyenoord. Hondstrouw legioen.
dan maar een mindere keeper op het doel die niet zo dom doet
TheMenace
 TheMenace - dinsdag 31 juli 2012 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 21:40 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Blij dat jij het zegt.
ben je toch ergens blij om hea haha
TheMenace
 TheMenace - dinsdag 31 juli 2012 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 21:42 schreef tomson het volgende:

[..]

Wat?
KLUNS

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 juli 2012 door TheMenace --
richi
 richi - dinsdag 31 juli 2012 - 21:54   quote  deeplink  
Ik hoor hier mensen praten over een foutje... Open jullie ogen nou eens man voor dat ene hele dure foutje van hem had hij nog niet echt veel te doen gehad hoor na 60 min voetballen. En weer weet onze mulder de zoutzak het weer te verpesten voor de rest want na de 1-1 was feyenoord geen schim meer van zichzelf de gaten werden te groot op het middenveld we liepen steeds verder achteruit bang om de 2-1 om de oren te krijgen wat uiteindelijk niet kon uitblijven. Ik ben het er wel mee eens dat hij de schade heb beperkt in het laatste half uur maar kom alsjeblieft hier niet meer aanzetten dat het een foutje was want ik had het nog wel willen zien hoe het had gelopen als die mietje is een keer niet in de fout gaat in de belangrijke wedstrijden. Het word tijd dat mulder is een keer wat harder gaat worden pleur die gozer op kickbozer ofzo is tie misschien een keertje niet bang om zijn 5 meter gebied te verdedigen.
marco1908
 marco1908 - dinsdag 31 juli 2012 - 21:55   quote  deeplink  
Ik ben het helemaal eens met the Menace.Feyenoord was gewoon beter het eerste uur maar door die slapzak/homo Mulder was Kiev weer helemaal terug in de wedstrijd.Bizarre blunder de zoveelste al.Ik hoop dat Van Geel zo snel mogelijk actie onderneemt!!! Door het vertrek van Vlaar is de rest ook zwakker geworden.Ik hoop dat Feyenoord het red volgende week in de kuip,zoniet bedankt mulder slapzak
MrcRts
 MrcRts - dinsdag 31 juli 2012 - 21:55   quote  deeplink  
Sebbe ik geef je gelijk: veldspelers kunnen fout op fout maken, want er zijn nog 10 anderen. Maakt de keeper een foutJE is het nagenoeg meteen een doelpunt.
tomson
 tomson - dinsdag 31 juli 2012 - 21:55   quote  deeplink  
@ richi: Lulkoek.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 juli 2012 door tomson --
TheMenace
 TheMenace - dinsdag 31 juli 2012 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 21:54 schreef richi het volgende:
Ik hoor hier mensen praten over een foutje... Open jullie ogen nou eens man voor dat ene hele dure foutje van hem had hij nog niet echt veel te doen gehad hoor na 60 min voetballen. En weer weet onze mulder de zoutzak het weer te verpesten voor de rest want na de 1-1 was feyenoord geen schim meer van zichzelf de gaten werden te groot op het middenveld we liepen steeds verder achteruit bang om de 2-1 om de oren te krijgen wat uiteindelijk niet kon uitblijven. Ik ben het er wel mee eens dat hij de schade heb beperkt in het laatste half uur maar kom alsjeblieft hier niet meer aanzetten dat het een foutje was want ik had het nog wel willen zien hoe het had gelopen als die mietje is een keer niet in de fout gaat in de belangrijke wedstrijden. Het word tijd dat mulder is een keer wat harder gaat worden pleur die gozer op kickbozer ofzo is tie misschien een keertje niet bang om zijn 5 meter gebied te verdedigen.
jij snapt het!toch nog iemand!

+1
Maximus
 Maximus - dinsdag 31 juli 2012 - 21:58   quote  deeplink  
Pffff zijn alle wormvormige aanhangsels van lijdensweg onder hun steen vandaan gekropen?

Mulder keepte gewoon prima! Wie dat niet ziet neem ik niet serieus
TheMenace
 TheMenace - dinsdag 31 juli 2012 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 21:55 schreef marco1908 het volgende:
Ik ben het helemaal eens met the Menace.Feyenoord was gewoon beter het eerste uur maar door die slapzak/homo Mulder was Kiev weer helemaal terug in de wedstrijd.Bizarre blunder de zoveelste al.Ik hoop dat Van Geel zo snel mogelijk actie onderneemt!!! Door het vertrek van Vlaar is de rest ook zwakker geworden.Ik hoop dat Feyenoord het red volgende week in de kuip,zoniet bedankt mulder slapzak
Precies! ps:ik probeer me altijd normaal uit te drukken alleen dat gaan af en toe niet meer op een normale manier maja ik werk eran net als mulderinnetje! hahaha.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 juli 2012 door TheMenace --
tomson
 tomson - dinsdag 31 juli 2012 - 21:58   quote  deeplink  
Fijn voor je lijdensweg. Nieuwe volgelingen. Of nieuwe/ dubbele accounts?
tomson
 tomson - dinsdag 31 juli 2012 - 21:59   quote  deeplink  
En Marco 1908 lekker schelden lucht dat nou op?
TheMenace
 TheMenace - dinsdag 31 juli 2012 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 21:58 schreef Maximus het volgende:
Pffff zijn alle wormvormige aanhangsels van lijdensweg onder hun steen vandaan gekropen?

Mulder keepte gewoon prima! Wie dat niet ziet neem ik niet serieus
ga jij maar op de kermis werken daar zoeken ze nog en grabbelaar!(mulder)
De Pater
 De Pater - dinsdag 31 juli 2012 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 21:53 schreef TheMenace het volgende:

[..]

volgende week weer zo keepen en je ligt eruit.
Neus..
Maximus
 Maximus - dinsdag 31 juli 2012 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 21:59 schreef TheMenace het volgende:

[..]

ga jij maar op de kermis werken daar zoeken ze nog en grabbelaar!(mulder)
Ga jij je inburgeringscursus maar halen. Dan vooral aandacht geven aan het onderdeel Nederlandse spelling.
richi
 richi - dinsdag 31 juli 2012 - 22:02   quote  deeplink  
Door de fout van mulder kregen ze weer vertrouwen en ging feyenoord achteruitlopen. Of wouden jullie tegen mij gaan vertellen dat feyenoord de organisatie niet goed had staan na DE blunder????? Reacties graag hierop want ik neem jullie ook niet serieus hoor
MrcRts
 MrcRts - dinsdag 31 juli 2012 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 21:58 schreef Maximus het volgende:
Pffff zijn alle wormvormige aanhangsels van lijdensweg onder hun steen vandaan gekropen?

Mulder keepte gewoon prima! Wie dat niet ziet neem ik niet serieus
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 21:44 schreef Sebbe het volgende:

[..]

Mulder speelde een degelijke wedstrijd, hem afrekenen op een klutsbal die via de rug van een eigen speler in het doel gaat is jammer. In plaats van Mulder de schuld te geven mag je de schuldvraag ook neerleggen bij de verdediging. Als deze goed stond kan Mulder nooit in zo'n positie komen.
er zijn wel mensen die het ook snappen ;)

We zouden trots moeten zijn dat we uberhaupt deze wedstrijd mochten spelen! En dat onze jongens zich zo hebben gepresenteerd tegen een team dat bulkt van het geld en de ervaring!

Jammer dat er dan toch nog n groepje azijnpissers op komt dagen
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 31 juli 2012 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 21:53 schreef TheMenace het volgende:

[..]

dan maar een mindere keeper op het doel die niet zo dom doet
Maar een mindere keeper zal juist nog dommere foutjes maken?
richi
 richi - dinsdag 31 juli 2012 - 22:05   quote  deeplink  
Tomson jij snapt echt helemaal niks van het spelletje zeg. Jij kijk alleen naar de statistieken ohh mulder heeft 10 ballen tegengehouden ja dat is waar ja maar wel pas in het laatste half uur toen de organisatie ver te zoeken was
Rara hoe komt dat nou tomson?? Vertel mij dat is als jij het zo goed weet. Hoe komt het dat wij vandaag de wedstrijd hebben weggegeven vertel mij dat is
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 31 juli 2012 - 22:07   quote  deeplink  
Enorme blunder Mulder. Feit.
Heeft ons behoed voor grote nederlaag. Feit.

Dat Feyenoord achteruit ging lopen na die 1-1 zegt meer over het team. Niet over Mulder.

Feit is ook dat Mulder te angestig is binnen zijn doelgebied. Lastig met voorzetten en corners.
MrcRts
 MrcRts - dinsdag 31 juli 2012 - 22:08   quote  deeplink  
vraag ik me even af welke NL keepers je beter vind als Mulder?
TheMenace
 TheMenace - dinsdag 31 juli 2012 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 22:02 schreef Maximus het volgende:

[..]

Ga jij je inburgeringscursus maar halen. Dan vooral aandacht geven aan het onderdeel Nederlandse spelling.
haha nederland is toch en kuttaaaal
TheMenace
 TheMenace - dinsdag 31 juli 2012 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 22:02 schreef richi het volgende:
Door de fout van mulder kregen ze weer vertrouwen en ging feyenoord achteruitlopen. Of wouden jullie tegen mij gaan vertellen dat feyenoord de organisatie niet goed had staan na DE blunder????? Reacties graag hierop want ik neem jullie ook niet serieus hoor
ach je kan het honder keer zeggen tegen deze mensen althans sommige maja je zou zeggen 1 ezel stoot zich geen 3 keer ofsiets maar mulder mag zich gewoon 100 keer tegen dezelfde dommigheden stoten.
Maximus
 Maximus - dinsdag 31 juli 2012 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 22:08 schreef TheMenace het volgende:

[..]

haha nederland is toch en kuttaaaal
GEZAKT!
TheMenace
 TheMenace - dinsdag 31 juli 2012 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 22:03 schreef MrcRts het volgende:

[..]

[..]

er zijn wel mensen die het ook snappen ;)

We zouden trots moeten zijn dat we uberhaupt deze wedstrijd mochten spelen! En dat onze jongens zich zo hebben gepresenteerd tegen een team dat bulkt van het geld en de ervaring!

Jammer dat er dan toch nog n groepje azijnpissers op komt dagen
klap is in je handes tralala op je blote billetje jajaja

oh wat ben ik blij jajaja mulder was weer labiel tralalaaaaaaaaaaaaa

jij bent een eend!ik ben namelijk alleen blij.......als feyenoord wint maja jij wilt gewoon niet in de cl jij wilt gewoon gen europees ook al heb je er recht op dan wil je niet!je had voor nac moeten wezen want dan hoef je niet te presteren....
TheMenace
 TheMenace - dinsdag 31 juli 2012 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 22:04 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Maar een mindere keeper zal juist nog dommere foutjes maken?
dat risico nem ik dan maar voor 1 keer maar dan heeft mulder wel een strafbankwedstrijd gehad en die week erop kept tie wer doet tie weer dom dan gaat tie weer op de bank!boeit niet!de rest moet namelijk ook werken voor hun geld dus wisselen die hap ook al is het maar voor 1 wedstrijd~!
TheMenace
 TheMenace - dinsdag 31 juli 2012 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 22:07 schreef FR-Henk het volgende:
Enorme blunder Mulder. Feit.
Heeft ons behoed voor grote nederlaag. Feit.

Dat Feyenoord achteruit ging lopen na die 1-1 zegt meer over het team. Niet over Mulder.

Feit is ook dat Mulder te angestig is binnen zijn doelgebied. Lastig met voorzetten en corners.
dat komt omdat hij bang is vor zijn vrouwelijke vingertjes!
TheMenace
 TheMenace - dinsdag 31 juli 2012 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 22:09 schreef Maximus het volgende:

[..]

GEZAKT!
net als mulder
tomson
 tomson - dinsdag 31 juli 2012 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 22:05 schreef richi het volgende:
Tomson jij snapt echt helemaal niks van het spelletje zeg. Jij kijk alleen naar de statistieken ohh mulder heeft 10 ballen tegengehouden ja dat is waar ja maar wel pas in het laatste half uur toen de organisatie ver te zoeken was
Rara hoe komt dat nou tomson?? Vertel mij dat is als jij het zo goed weet. Hoe komt het dat wij vandaag de wedstrijd hebben weggegeven vertel mij dat is
Is Mulder "de organisatie" of zo? Dit is nu echt het lot van een keeper, kan goed spelen en dan toch afgebrand worden op één fout. Terwijl als een veldspeler een fout maakt dat vaak opgevangen kan worden door medeveldspelers.Waarom hoor je daar dan niemand over? Nee het elftal was perfect en Mulder een lul... Draai je schroefjes ff terug aan joh.
TheMenace
 TheMenace - dinsdag 31 juli 2012 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 22:01 schreef De Pater het volgende:

[..]

Neus..
klopt heb ik.ik reuk je van afstand.die strontgeur haha
TheMenace
 TheMenace - dinsdag 31 juli 2012 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 22:14 schreef tomson het volgende:

[..]

Is Mulder "de organisatie" of zo? Dit is nu echt het lot van een keeper, kan goed spelen en dan toch afgebrand worden op één fout. Terwijl als een veldspeler een fout maakt dat vaak opgevangen kan worden door medeveldspelers.Waarom hoor je daar dan niemand over? Nee het elftal was perfect en Mulder een lul... Draai je schroefjes ff terug aan joh.
hahahaha nee gelukkig niet want dan had het wel 10-0 geworden!wes blij dat er niet alleen maar muldertjes lopen!ik hoop dat hij geen kinderen heeft en dat ze alsjeblieft bij een andere club op doel of in het veld gaan staan.
De Pater
 De Pater - dinsdag 31 juli 2012 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 22:14 schreef TheMenace het volgende:

[..]

klopt heb ik.ik reuk je van afstand.die strontgeur haha
Jood
MrcRts
 MrcRts - dinsdag 31 juli 2012 - 22:28   quote  deeplink  
vraag ik me even af welke NL keepers volgens de Mulder-haters beter zijn?

Er word wel eens gezegd dat de beste ook de meeste haters hebben, en volgens mij bevestigd Mulder deze theorie ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 juli 2012 door MrcRts --
charlotte
 charlotte - dinsdag 31 juli 2012 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 22:08 schreef TheMenace het volgende:

[..]

haha nederland is toch en kuttaaaal
het schrijven beheers je in ieder geval niet
TheMenace
 TheMenace - dinsdag 31 juli 2012 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 22:31 schreef charlotte het volgende:

[..]

het schrijven beheers je in ieder geval niet
hahaha jij had net zo goed op doel kunnen staan.hadden we tenminste nog naar tieten kunnen kjken hahA
TheMenace
 TheMenace - dinsdag 31 juli 2012 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 22:28 schreef MrcRts het volgende:
vraag ik me even af welke NL keepers volgens de Mulder-haters beter zijn?

Er word wel eens gezegd dat de beste ook de meeste haters hebben, en volgens mij bevestigd Mulder deze theorie ;)
WAT EEN GELUL.

ten tweede ik ben geen mulder hater maar hij moet wel een wedstrijd gestraft worden voor zijn wandaad en daarna mag hij het nog 1 keer proberen.steeds totdat hij het leert.want alleen pupillen laten namelijk op zo een manier ballen door!
en charlotte P:

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 juli 2012 door TheMenace --
MrcRts
 MrcRts - dinsdag 31 juli 2012 - 22:38   quote  deeplink  
ik ben blij dat jij geen coach van Feyenoord bent, laten we het daar maar op houden
TheMenace
 TheMenace - dinsdag 31 juli 2012 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 22:38 schreef MrcRts het volgende:
ik ben blij dat jij geen coach van Feyenoord bent, laten we het daar maar op houden
nee anders hadden ze toch nog wat gepresteerd een keer maar ja dat wil jij natuurlijk niet.
en ik ben blij dat ik geen fan van muldert ben

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 juli 2012 door TheMenace --
TheMenace
 TheMenace - dinsdag 31 juli 2012 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 22:28 schreef MrcRts het volgende:
vraag ik me even af welke NL keepers volgens de Mulder-haters beter zijn?

Er word wel eens gezegd dat de beste ook de meeste haters hebben, en volgens mij bevestigd Mulder deze theorie ;)
ik heb ook een hekel aan de bijlmer maar de beste zijn ze absoluut niet!zeker niet in dit knjbmedialand!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 31 juli 2012 - 22:45   quote  deeplink  
Zeikwijf topic geworden
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 31 juli 2012 - 22:45   quote  deeplink  
Zeikwijf topic geworden
TheMenace
 TheMenace - dinsdag 31 juli 2012 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 juli 2012 - 22:45 schreef Stylzz het volgende:
Zeikwijf topic geworden
ja zullen we het over iets anders gaan hebben dan?haha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mulder de allerbeste!!!









0.0077080