|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ga jij nou ook al moeilijke vragen stellen? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Was niet moeilijk bedoeld, maar ik vond de bewering nogal overdreven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dat zeker niet Jan. lijdensweg gaat in ieder geval de discussie nog aan. |
|
|
|
|
j bruijnes
|
|
|
renate bos die uitspraak van jou je mag hoopen dat je die ziekte niet krijgdt. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: ????
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 september 2012 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Vond die uitspraak ook echt niet kunnen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik vermoed hier een communicatiefoutje.... Een raar menneke is het zeker niet hoogie. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wel leuk dat er wel consequent Renate gezegd wordt :) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote: komt ook omdat ie zich als een wijf gedraagt.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Neuh... Generatiekloofje that's all |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Bemoei je er ff lekker niet mee fopneus. Weer dooie boel op je jeaudenforum? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: daar is die paalzitter weer,,,, |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Neem me niet kwalijk! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Komt wel als ik je weer tegenkom. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Wat dan???
Gaan we vechten, ik ben drie keer zo snel als jij?? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
zo dik zal je bedoelen :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Is die Bos weer vervelend geweest, meneer Bruijnes? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Welke uitspraak Jannie..?? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nou wat leuk..
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik ga wel weer bij zuster Tatjana te biecht.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Wat een waardeloze Topic is dit, gaat helemaal niet over MULDER |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik heb het liever over zuster Tatjana bode.. |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Is dat een Kuip bewoonster en in welk vak zit ze |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Weet ik niet moet je aan Henk vragen..d:-) |
|
|
|
|
bode
|
|
|
Zaterdag naar de topper Tukkers A1 tegen de Geelzwarten A1 en zondag weer op uitnodiging naar de Lampen tegen Feyenoord, RenatoBos Ja Ja weer een mazzeltje |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 20 september 2012 - 00:41 schreef bode het volgende:Zaterdag naar de topper Tukkers A1 tegen de Geelzwarten A1 en zondag weer op uitnodiging naar de Lampen tegen Feyenoord, RenatoBos Ja Ja weer een mazzeltje Jij treft het toch hè, kun je mij niet eens introducen in dat VIP-wereldje van jouw..? |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Ik vraag niet om kaarten, ik krijg er maar twee dus jammer voor jou die tweede is voor mijn chauffeurster zij drinkt niet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 20 september 2012 - 00:51 schreef bode het volgende:[..] Ik vraag niet om kaarten, ik krijg er maar twee dus jammer voor jou die tweede is voor mijn chauffeurster zij drinkt niet Zuigt ze wel..?? Ik drink ook niet bode, wil je best ophalen en thuisbrengen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 september 2012 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
IK ben genaait! was te laat voor Psv uit afgelopen zaterdag en Nec uit vanmorgen. Gvd sta je 9 uur bij ticketshop. En derbij zeggen ze ook nog, jaa als je veel uitwedstrijden bezoek krijg je goldcard? Ja hoe dan jo? je ken er gvd nie eens tussekomen met een silvercard, laatstaan genoeg punten verdienen voor de goldcard:S Volgende uitwedstrijd ma weer proberen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 september 2012 door Beempjerotterdam -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 20 september 2012 - 01:02 schreef Beempjerotterdam het volgende:IK ben genaait! was te laat voor Psv uit afgelopen zaterdag en Nec uit vanmorgen. Gvd sta je 9 uur bij ticketshop. En derbij zeggen ze ook nog, jaa als je veel uitwedstrijden bezoek krijg je goldcard? Ja hoe dan jo? je ken er gvd nie eens tussekomen met een silvercard, laatstaan genoeg punten verdienen voor de goldcard:S Volgende uitwedstrijd ma weer proberen Maar je bent wel genaait!!!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hoooiiii.... Ik ben Tatjana en ik heb heeeele grote borsten. En daar mag jij je bode-neusje eens lekker inwriemelen. Ik sta vaak naast je in jouw vakkie. Ooooooooooooooooohhh! wat heb jij een warm stoeltje! Ik ben zo heet! Zal ik jou ook eens opwarmen?
Groetjes en tot de volgende thuiswedstrijd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|