|
|
Hummel10
|
|
|
Wat zit ik me te ergeren aan ebecillio! Totaal geen dreiging loopt constant uit positie op plekken waar ie niet hoort. Eriksen valt me ook tegen doet niks tot weinig goeds Hoop dat ie zijn vorm snel terugvind! Sorero vind ik wel een pluspunt! Tijdens typen maakt schone ook wel een heerlijke goal! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Toch vind ik dat ons B elftal nog best sterk is! Met nog een paar versterkingen gaan we wel een mooi seizoen tegemoet!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 juli 2012 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
Mooie goal schöne! ebecillio onzichtbaar |
|
|
|
|
koekkoek007
|
|
|
ken het jammer genoeg niet volgen heb geen el :( |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Uit deze wedstrijd blijkt nogmaals dat Ajax er in de breedte echt sterker is geworden ,en ik vind Shone echt een heerlijke Ajax voetballer die het frank spelletje heerlijk onder de knie krijgt. |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
Denswil vond ik erg sterk spelen :D |
|
|
|
|
roagma
|
|
|
quote: mot je sopcast ff donwloaden |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: onzichtbaar? Hij was de dikste die geen bal goed raakte met die voorzetten de tribune in Pff! Ook Eriksen moet echt beter want dat is ook veel te nonchalant. Schone is zo wel een goede aankoop gaat dicht tegen de basis aan zitten. Denswil vond ik ook wel sterk binnen twee jaar kan als toby weggaat de plek in het centrum in nemen. |
|
|
|
|
koekkoek007
|
|
|
quote: haha was het zo slecht? |
|
|
|
|
roagma
|
|
|
quote: nee sopcast kan je downloaden en dan ken je op zondag gratis eredivisie live zien. er zit wel een vertraging in van 2min maar is niet erg toch. |
|
|
|
|
koekkoek007
|
|
|
quote:Op woensdag 01 augustus 2012 - 20:35 schreef roagma het volgende:[..] nee sopcast kan je downloaden en dan ken je op zondag gratis eredivisie live zien. er zit wel een vertraging in van 2min maar is niet erg toch. ok toppie ben je erg danbaar ;) .dacht ff dat je een grapje maakte...lol |
|
|
|