|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Ik hoop het in mijn eerste seizoen net zo goed te doen als Guidetti' (VoetbalZone)
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hopen dat ie scoort tegen ajakkes dan... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: 3 keer een eigen doelpunt dan! Zou wel mooi zijn ....... |
|
|
|
|
WDO
|
|
|
Verkeerde forum volgens mij :\ |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik ben benieuwd of FR-han weet dat ie voor 020 speelt?? |
|
|
|
|
WDO
|
|
|
FR-Han zal wel een kater hebben ofzo |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Haha, ze hebben 'm wijsgemaakt dat er 80.000 man op de Open Dag komt :') |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik hoop dat ie zn nek breekt. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Flikker op met deze 020 topic |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
iki hoop dat ie Marco Bakker tegenkom op het parkeerdek... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
SLOT SLOT SLOT SLOT SLOT SLOT SLOT SLOT SLOT SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJE SLOTJEEEEEEE!!!!! |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Nog één week komkommer tijd want dit gaat wel erg ver. Laten we een bericht over een CRonaldo kloon die speelt voor het 020 dameselftal op het Feyenoord forum plaatsen want de naam Guidetti komt er in voor. BULLSHIT!!!!!!!
p.s. waarom kunnen deze berichten niet worden gemeld?? Dit is uitlokking!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Heeft kabouter plop zijn baard afgeschoren? |
|
|
|
|
FR010VL
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
80.000 suporters whahahahahahhahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
whahaha Han je heb momenteel weinig fans door dit topic |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
twitch
|
|
|
80.000 man op een doordeweekse dag in de vakantie .. wat een grappige snavels zijn dat toch
wel raar geformuleerd trouwens .. hij wil het net zo goed doen als Guidetti als Zweed zijnde in de eredivisie , dat had wat beter gestaan denk ik zo ..gewoon weer zo neer gezet om te stoken . |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op woensdag 01 augustus 2012 - 13:00 schreef twitch het volgende:80.000 man op een doordeweekse dag in de vakantie .. wat een grappige snavels zijn dat toch wel raar geformuleerd trouwens .. hij wil het net zo goed doen als Guidetti als Zweed zijnde in de eredivisie , dat had wat beter gestaan denk ik zo ..gewoon weer zo neer gezet om te stoken . Lag me ziek als Guidetti alsnog komt. Scoort hij minimaal 30 doelpunten. Ken die Saha weer verder dromen. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ik denk dat ze moeite hebben toe te geven dat dit topic masterlijk is. heb uren zitten denken. en toen dacht ik dat dit wel het meest geweldige nieuws is ooit. een zuurpruim heb je er altijd tussen zitten craven! wij weten wat kwaliteit is als we iets zien. somiige hebben meer tijd nodig... |
|
|
|
|
twitch
|
|
|
ja en dan ben je echt niet de enige
marktwaarde 6.2 tot 7 miljoen ..wie weet :) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op woensdag 01 augustus 2012 - 13:42 schreef FR-Han het volgende:[..] ik denk dat ze moeite hebben toe te geven dat dit topic masterlijk is. heb uren zitten denken. en toen dacht ik dat dit wel het meest geweldige nieuws is ooit. een zuurpruim heb je er altijd tussen zitten craven! wij weten wat kwaliteit is als we iets zien. somiige hebben meer tijd nodig... Master- Han
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 augustus 2012 door craven -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|