|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
De Vrij en Clasie in voorlopige selectie Nederlands Elftal (Officiële Feyenoord Clubsite)
|
|
|
FR-Han
|
|
|
van gaal///held!!! een mooi stel!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 augustus 2012 door FR-Han -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De klootzak heeft wel verstand van het spelletje. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik denk dat van gaal het helemaal niet erg vind dat oranje moet verjongen. van gaal houd juist van jonge ventjes om mee te werken. denk dan ook dat als koeman ooit bondscoach word van gaal naar feyenoord zal komen |
|
|
|
|
lord - adonis
|
|
|
een vangaalse jodenstreek. lekker maken en af serveren let maar op. |
|
|
|
|
FR010VL
|
|
|
van gaal held gaat ver....rare gozer ben jij |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: dat zei je zeker ook toen van marwijk de vrij vroeg een trainingsstage te komen doen? wat een dom gelul van je zeg. die gasten zitten er tegen aan. dus laat ze maar ruiken aan het grote werk. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: dat louis maar gauw koeman komt vervangen. vind je niet? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Zeker clasie verdient het echt , die loopt zo makkelijk te voetballen. Die zou naar mijn idee binnen een paar jaar perfect bij NL elftal en Barcelona kunnen spelen |
|
|
|
|
FR010VL
|
|
|
doe maar grappig...onder je feijenoord shirt draag jij een jodenhuid..;-) |
|
|
|
|
lord - adonis
|
|
|
quote:Op woensdag 01 augustus 2012 - 15:45 schreef FR-Han het volgende:[..] dat zei je zeker ook toen van marwijk de vrij vroeg een trainingsstage te komen doen? wat een dom gelul van je zeg. die gasten zitten er tegen aan. dus laat ze maar ruiken aan het grote werk. wat jij dom gelul vindt, vindt ik realisme. ieder zijn mening
ik zeg niet dat ze het niet verdienen, want dat vindt ik wel ze spelen goed en volwassen zeker afgelopen week genoten van de goede bal behandeling van Clasie. hij denkt altijd vooruit en met een gedachte erachter.
maar dat jij van van Gaal houd wil nog niet zeggen dat ik van een sukkel als hem moet houden die keer op keer Feyenoord belachelijk heb gemaakt. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op woensdag 01 augustus 2012 - 15:53 schreef lord - adonis het volgende:[..] wat jij dom gelul vindt, vindt ik realisme. ieder zijn mening ik zeg niet dat ze het niet verdienen, want dat vindt ik wel ze spelen goed en volwassen zeker afgelopen week genoten van de goede bal behandeling van Clasie. hij denkt altijd vooruit en met een gedachte erachter. maar dat jij van van Gaal houd wil nog niet zeggen dat ik van een sukkel als hem moet houden die keer op keer Feyenoord belachelijk heb gemaakt. waar lees je dan ik van hem houd? hahaha! verzin je altijd zelf tekst ergens bij? |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Dat doet van Gaal niet, dit is zijn laatste klus, ALS Nederland Brazilie haald daarna stopt hij geloof mij maar |
|
|
|
|
bode
|
|
|
quote: Dat doet van Gaal niet, dit is zijn laatste klus, ALS Nederland Brazilie haald daarna stopt hij geloof mij maar |
|
|
|
|
FR010VL
|
|
|
hahahah maar toch blijf je een rare |
|
|
|
|
lord - adonis
|
|
|
quote: lijkt me duidelijk als je pipo als trainer ziet van Feyenoord. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik zie wel verschillen man... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
je kan zien dat het familie is dat wel |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik wou het net zeggen want ik zie ook best veel overeenkomsten.. |
|
|
|
|
lord - adonis
|
|
|
Ik zie een groot verschil Bassie is voor Feyenoord en een vlaardinger |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Geen Fer en geen Wijnaldum... |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Iedereen de het zolang met die vent volhoudt is een held(in) |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
BMI verdient ook een kans!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Zijn ook de enige 2 die het verdienen ..... at this moment! Misschien Janmaat en Vilhena in de toekomst. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 01 augustus 2012 - 19:34 schreef lijdensweg het volgende:Zijn ook de enige 2 die het verdienen ..... at this moment! Misschien Janmaat en Vilhena in de toekomst. Vergeet Mulder niet hè..!!! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: je voert hem ook gewoon hé. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: dat schijnt te mogen bij apen... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Je zou het kunnen denken ja, maar Mulder gaat echt nog voor het Nederlands elftal spelen, tenslotte heeft hij al een trainingsstage daar achter de rug.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Dat maakt het dan wel apart dat de nieuwe bondscoach hem niet vraagt voor een 2e stage. Maar Mulder zal zich nog ontwikkelen, komt goed. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gaat zeker goed komen, zoals je zegt het is een nieuwe bondscoach die heeft het misschien NOG niet in hem gezien.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 01 augustus 2012 - 19:52 schreef RenatoBos het volgende:[..] Je zou het kunnen denken ja, maar Mulder gaat echt nog voor het Nederlands elftal spelen, tenslotte heeft hij al een trainingsstage daar achter de rug.. Zou goed mogelijk zijn,maar wees eerlijk,als hij een foutje maakt zijn ze direct cruciaal.En zolang dat er niet uit gaat duurt het nog wel even denk ik. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Goh zijn we zo laag gezonken dat er zelfs apen hier zitten................. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 01 augustus 2012 - 20:12 schreef RenatoBos het volgende:Gaat zeker goed komen, zoals je zegt het is een nieuwe bondscoach die heeft het misschien NOG niet in hem gezien.. Dan moeten er eerst een stuk of 20 keepers geblesseerd raken voordat ie uberhaupt in zicht komt! |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Oranje en Feyenoord, dat is als water en vuur. Dat is al lang zo, en dat zal altijd zou blijven.....
Ook heer Vlaar is op het laatste EK gek gemaakt door de Oranjeclan (de Sneijdertjes, Persies, etc) om persé in het buitenland te gaan spelen.
Daarom geeft een Feyenoorder in Oranje mij geen trots gevoel, eerder onrustig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 augustus 2012 door Bowie -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 01 augustus 2012 - 20:22 schreef ar het volgende:[..] Zou goed mogelijk zijn,maar wees eerlijk,als hij een foutje maakt zijn ze direct cruciaal.En zolang dat er niet uit gaat duurt het nog wel even denk ik. Klopt ar.. Ik las ook net Bowie zijn post en daar kan ik me wel in vinden, dus laat hem daar maar weg blijven.. Maar na sporters streven naar het hoogst haalbare dus.. |
|
|
|
|
MrcRts
|
|
|
leuk voor die jongens, leuk voor de marktwaarde .. maar van mij hoeft het niet hoor |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Is toch leuk voor die gasten en n boost voor jullie club... |
|
|
|
|
MrcRts
|
|
|
precies: leuk voor de jongens, leuk voor de marktwaarde .. maar niet meer als dat. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
effe nog oog voor de held! hij heeft het verdiend! |
|
|
|