BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Er gaat niemand meer voor een gelimiteerde transfersom weg'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 01 augustus 2012 - 16:03
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Er gaat niemand meer voor een gelimiteerde transfersom weg' (FR12.nl)

Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 augustus 2012 - 16:41   quote  deeplink  
Wat Martin van Geel betreft is Ron Vlaar de laatste speler die Feyenoord tegen een gelimiteerde transfersom heeft verlaten. De Rotterdammers zijn financieel gezien aan het opkrabbelen en hoeven vanaf heden niet meer tegen hun zin in mee te werken aan het vertrek van spelers. Vanaf nu zitten we weer zelf achter het stuur, zegt de technisch directeur in Voetbal International.

Er gaat niemand meer voor een gelimiteerde transfersom weg, zegt Van Geel stellig. Ik voelde onmacht. Daags voor de Open Dag stapte Ron bij me binnen en zei: 'Ik heb geen goed gevoel, ik ben er helemaal klaar mee.' Ik antwoordde dat wij als Feyenoord dat natuurlijk prima vonden. Maar toen werd het woensdag en toen belde Villa wéér. De Engelsen kwamen met een delegatie naar Nederland. Dan weet ik: die komen niet koffie drinken.

Vlaar trad met zijn transfer in de voetsporen van Karim El Ahmadi, die eerder deze zomer al van Feyenoord naar Aston Villa verkaste. Het is wat dat betreft klaar nu, Ron was de laatste. Dat is prettig, want vanaf nu zitten we weer zelf achter het stuur. Vanaf nu kan Feyenoord zeggen: Voor deze speler willen we dit bedrag hebben, besluit Van Geel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 augustus 2012 door Boudewijn --
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 01 augustus 2012 - 16:44   quote  deeplink  
Maar contracten vanaf nu, of was Ron gewoon de laatste met zo'n gelimiteerde transfersom? Zou mooi zijn als De Vrij niet zo'n clausule in z'n contract had namelijk.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 augustus 2012 - 16:47   quote  deeplink  
Blijkbaar was hij de laatste.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 augustus 2012 - 16:49   quote  deeplink  
Dat zegt Martin van wel ja, prima zo..
De Spot
 De Spot - woensdag 01 augustus 2012 - 19:07   quote  deeplink  
Wie zitten eruit deze selectie nog in zo'n geile talentenpool niemand toch??
Gyan010
 Gyan010 - woensdag 01 augustus 2012 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2012 - 19:07 schreef De Spot het volgende:
Wie zitten eruit deze selectie nog in zo'n geile talentenpool niemand toch??
Alleen Clasie en de vrij
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 01 augustus 2012 - 19:17   quote  deeplink  
Nee man, alleen Mulder zit er nog in.
Gyan010
 Gyan010 - woensdag 01 augustus 2012 - 19:19   quote  deeplink  
oh ja en vilhena
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 01 augustus 2012 - 19:23   quote  deeplink  
Hahahaha
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 01 augustus 2012 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2012 - 16:44 schreef Bosifyable het volgende:
Maar contracten vanaf nu, of was Ron gewoon de laatste met zo'n gelimiteerde transfersom? Zou mooi zijn als De Vrij niet zo'n clausule in z'n contract had namelijk.
Is het nu zo moeilijk om het goed te lezen?
Vlaar was de laatste volgens onze vriend Martin van Geel.
Ik begrijp dat je twijfelt aan Martin .........
ar
 ar - woensdag 01 augustus 2012 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2012 - 19:31 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Is het nu zo moeilijk om het goed te lezen?
Vlaar was de laatste volgens onze vriend Martin van Geel.
Ik begrijp dat je twijfelt aan Martin .........
niet zo lelijk doen.
ar
 ar - woensdag 01 augustus 2012 - 19:45   quote  deeplink  
om te beginnen Clasie niet minder dan 20 miljoen weg!
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 01 augustus 2012 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2012 - 19:31 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Is het nu zo moeilijk om het goed te lezen?
Vlaar was de laatste volgens onze vriend Martin van Geel.
Ik begrijp dat je twijfelt aan Martin .........
Ah gossie toch, meneer heeft een grote mond. Wie weet is er toen met De Vrij ook een gelimiteerde transfersom afgesproken, maar (vooral als nieuwe aanvoerder) zijn er al nieuwe besprekingen aan de gang om; 1) De Vrij langer aan Feyenoord te binden, en 2) af zijn van een eventuele afspraak in het huidige contract. Zoiets noem je vooruit kijken.

Is lastig zat voor iemand in een dwangbuis zonder toekomst :') Nja lijdensweg, fijne avond weer, en niet meer van die huiliehuilie hè!
tomson
 tomson - woensdag 01 augustus 2012 - 19:55   quote  deeplink  
Yeah right...
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 01 augustus 2012 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2012 - 19:47 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ah gossie toch, meneer heeft een grote mond. Wie weet is er toen met De Vrij ook een gelimiteerde transfersom afgesproken, maar (vooral als nieuwe aanvoerder) zijn er al nieuwe besprekingen aan de gang om; 1) De Vrij langer aan Feyenoord te binden, en 2) af zijn van een eventuele afspraak in het huidige contract. Zoiets noem je vooruit kijken.

Is lastig zat voor iemand in een dwangbuis zonder toekomst :') Nja lijdensweg, fijne avond weer, en niet meer van die huiliehuilie hè!
Ach gossie jij begin toch met een 'stomme' opmerking terwijl Martin van Geel duidelijk is!
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 01 augustus 2012 - 20:35   quote  deeplink  
En zelfs als je uitleg krijgt, ben je nog te kortzichtig om iets fatsoenlijks te bedenken. Je kan het wss zelf ook niet helpen.

In ieder geval, het zou een goede zaak zijn als er niemand meer voor een vooraf bepaald bedrag vertrekt. Tevens zouden dan van de talentvolle spelers de contracten wel opgewaardeerd moeten worden. Interesse voor bijvoorbeeld Clasie en de Vrij zal groeien, dus verlengen die contracten.
MrcRts
 MrcRts - woensdag 01 augustus 2012 - 20:42   quote  deeplink  
In een vergelijkbare situatie als Vlaar zou ik wel instemmen met gelimiteerde transfersom , anders was hij transfervrij vertrokken.
Maar gelukkig hebben we met Martin iemand die er altijd bovenop zit, en zal de gelimiteerde constructie sowieso niet meer nodig zijn.
Els
 Els - woensdag 01 augustus 2012 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2012 - 20:55 schreef ar het volgende:
Hallo Els.
Hoi Ar.
Sebbe
 Sebbe - woensdag 01 augustus 2012 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 augustus 2012 - 19:31 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Is het nu zo moeilijk om het goed te lezen?
Vlaar was de laatste volgens onze vriend Martin van Geel.
Ik begrijp dat je twijfelt aan Martin .........
Ik lees nergens dat Van Geel zegt dat er niemand meer gelimiteerde transfersom in zijn contract heeft staan, ik ga ervan uit dat hij bedoeld dat er geen spelers meer weg mogen gaan op Cabral en Leerdam misschien na dan maar die hebben dan ook een aflopend contract.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Er gaat niemand meer voor een gelimiteerde transfersom weg'









0.0047440