BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Dinamo Kiev (voorronde Champions League dinsdag 07-08-2012): 0-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 07 augustus 2012 - 23:54   quote  deeplink  
Zal ook wel een teletekstsupporter zijn ;-)
diesel
 diesel - dinsdag 07 augustus 2012 - 23:54   quote  deeplink  
je zal toch moeten scoren om te winnen
ook as zondag
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 07 augustus 2012 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2012 - 23:44 schreef twitch het volgende:

[..]

waar zou die K anders voor staat ..klootzakken vond ik te veel werk
Precies gozer,maar dat wisten toch !
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 07 augustus 2012 - 23:58   quote  deeplink  
Hoerezooi! Hoeveel kansen willen ze hebben dan?
Fernandez ga aub een Vak leren aub. Voetballen kan je nie.
En gvd een bal in de goal tikken van 2 meter afstand kan je ook niet?

Clasie, de Vrij , Janmaat Indi & Schaken.
Petje af. Kan niks anders zeggen. Klasse!!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 08 augustus 2012 - 00:06   quote  deeplink  
Guidetti Where are you?
Come play for us!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 08 augustus 2012 - 00:22   quote  deeplink  
TROTS OP ONZE JONGENS..!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 08 augustus 2012 - 00:23   quote  deeplink  
Heb je nog wat van de wedstrijd meegekregen Leon..??
tomson
 tomson - woensdag 08 augustus 2012 - 00:23   quote  deeplink  
Bij mij afgedaan. Compleet. Mag van mij een permanente ban krijgen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 08 augustus 2012 - 00:24   quote  deeplink  
+1908
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 08 augustus 2012 - 00:24   quote  deeplink  
Totaal respectloos..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 08 augustus 2012 - 00:30   quote  deeplink  
Renato bel Guidetii is.
Ik kan der nie meer tegen
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 08 augustus 2012 - 00:30   quote  deeplink  
Stond je op het plateau F..???
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 08 augustus 2012 - 00:32   quote  deeplink  
Ja zkr! waar zat jij?
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 08 augustus 2012 - 00:33   quote  deeplink  
Stond jij haha?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 08 augustus 2012 - 00:33   quote  deeplink  
Stond op de trap..wat voor kleur jas had je aan dan..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 08 augustus 2012 - 00:34   quote  deeplink  
Ik zit nu nog herhaling te kijken. Fernandez gvd nog een grote muil tegen Jamaat ook nog.
Hij is nie bang die knakker
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 08 augustus 2012 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 00:33 schreef RenatoBos het volgende:
Stond op de trap..wat voor kleur jas had je aan dan..
Geen jas hehe. Had het thuisshirt alleen aan.
Was best frisjes
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 08 augustus 2012 - 00:36   quote  deeplink  
Heb je echt gemist maat dan..d:-(
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 08 augustus 2012 - 00:42   quote  deeplink  
Is niet anders. Volgende keer btr.
Heerenveen thuis ben ik er weer
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 08 augustus 2012 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 00:23 schreef RenatoBos het volgende:
Heb je nog wat van de wedstrijd meegekregen Leon..??
Een moeilijke stream had ik en dat koste een plantje in de tuin die ik volley nam.
Morgen ff een nieuwe planten,was er goed beroerd van :-(
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 08 augustus 2012 - 00:46   quote  deeplink  
Ghehe, ff frustratie 's lozen..

Was jammer ja, ze hadden het echt verdiend..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 08 augustus 2012 - 00:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 00:46 schreef RenatoBos het volgende:
Ghehe, ff frustratie 's lozen..

Was jammer ja, ze hadden het echt verdiend..
Zeker weten..
Als er van de week maar niet opeens een spits gehaald word :-(
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 08 augustus 2012 - 00:56   quote  deeplink  
(?)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 08 augustus 2012 - 00:56   quote  deeplink  
Feyenoord mist spits: "Enige dat ontbrak was goal"

Voetballend was het prima, wat Feyenoord tegen Dinamo Kiev liet zien. Meer dan prima eigenlijk, want tegen een internationaal gerenommeerde ploeg had het continu controle over de wedstrijd en creëerde het een aantal goede kansen. Maar omdat die kansen er niet in gingen en Kiev diep in blessuretijd wel scoorde, werd het in de Kuip 0-1.

We waren heer en meester, concludeert aanvoerder Stefan de Vrij na afloop tegen FCUpdate.nl. We gaven weinig weg en hebben drie tot vier goede kansen gecreëerd. Dat zie je niet vaak op dit niveau. Maar je moet die ballen er dan wel inschieten.

De verdediger was verrast door het overwicht van Feyenoord tegen de topploeg uit Oekraïne. We kregen weliswaar wat ruimte, maar dat bespeelden we echt heel goed. Niemand had gedacht dat we zo dicht bij een plek in de volgende ronde zouden komen. De staande ovatie die we na afloop van het publiek kregen, geeft aan dat we het goed gedaan hebben. We mogen best tevreden zijn, het enige dat ontbrak was een goal.

De Vrij zegt het wat achteloos, maar 'een goal' is wel waar het in deze sport om gaat. Wie niet scoort, kan niet winnen. Wie Feyenoord dinsdag zag voetballen vroeg zich vooral af waarom de club nu zoekt naar een nieuwe verdediger (Joris Mathijsen) en niet naar een spits. Het is natuurlijk lekker als je een spits hebt waarvan je weet dat hij er wel één in schiet, zoals vorig seizoen met John Guidetti, zegt De Vrij. Dan voetbal je zelf ook met meer vertrouwen. Maar het heeft soms ook met geluk te maken. Neem die kans van Lex Immers, negen van de tien keer gaat zo'n bal er gewoon in."

"Ik denk dat het belangrijkste van vandaag is dat we als groep hebben laten zien dat we groeien, zeker ook vergeleken met de heenwedstrijd in Oekraïne van vorige week. Of het me verbaasd heeft dat we zo goed speelden? Niet echt hoor, want ik weet dat we veel kwaliteit hebben. Maar aan het begin van zo'n seizoen is het natuurlijk wel altijd even afwachten. Wat dat betreft is het heel positief dat we dit nu hebben laten zien.
Bron:FCUpdate.nl
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 08 augustus 2012 - 00:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 00:56 schreef RenatoBos het volgende:
(?)
Zou te laat zijn....
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 08 augustus 2012 - 01:04   quote  deeplink  
Yep, voor deze wedstrijd wel ja, jammer dit hadden we inderdaad niet hoeven te verliezen..
bode
 bode - woensdag 08 augustus 2012 - 01:07   quote  deeplink  
Als je mee wil doen in de C L moet je deze kansen afmaken,
verder was het wel redeling hopen dat Feyenoord een goeie loting krijgt want ze verdienen in de poule fase te komen, hopelijk met een goeie spits er bij
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 08 augustus 2012 - 01:09   quote  deeplink  
Ja pffffff die kansen moeten erin..!!!!
bode
 bode - woensdag 08 augustus 2012 - 01:25   quote  deeplink  
O ja Wat een weekend voor 020

A1 in Eindhoven bij PSV Otten toernooi geen prijs
2e geen prijs
1e geen prijs
tomson
 tomson - woensdag 08 augustus 2012 - 01:31   quote  deeplink  
ja en?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 08 augustus 2012 - 01:33   quote  deeplink  
Broertje van Menace..??
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 08 augustus 2012 - 01:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 01:25 schreef bode het volgende:
O ja Wat een weekend voor 020

A1 in Eindhoven bij PSV Otten toernooi geen prijs
2e geen prijs
1e geen prijs
Goh dat verzacht de pijn....
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 08 augustus 2012 - 06:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 00:56 schreef RenatoBos het volgende:
Feyenoord mist spits: "Enige dat ontbrak was goal"

Voetballend was het prima, wat Feyenoord tegen Dinamo Kiev liet zien. Meer dan prima eigenlijk, want tegen een internationaal gerenommeerde ploeg had het continu controle over de wedstrijd en creëerde het een aantal goede kansen. Maar omdat die kansen er niet in gingen en Kiev diep in blessuretijd wel scoorde, werd het in de Kuip 0-1.

We waren heer en meester, concludeert aanvoerder Stefan de Vrij na afloop tegen FCUpdate.nl. We gaven weinig weg en hebben drie tot vier goede kansen gecreëerd. Dat zie je niet vaak op dit niveau. Maar je moet die ballen er dan wel inschieten.

De verdediger was verrast door het overwicht van Feyenoord tegen de topploeg uit Oekraïne. We kregen weliswaar wat ruimte, maar dat bespeelden we echt heel goed. Niemand had gedacht dat we zo dicht bij een plek in de volgende ronde zouden komen. De staande ovatie die we na afloop van het publiek kregen, geeft aan dat we het goed gedaan hebben. We mogen best tevreden zijn, het enige dat ontbrak was een goal.

De Vrij zegt het wat achteloos, maar 'een goal' is wel waar het in deze sport om gaat. Wie niet scoort, kan niet winnen. Wie Feyenoord dinsdag zag voetballen vroeg zich vooral af waarom de club nu zoekt naar een nieuwe verdediger (Joris Mathijsen) en niet naar een spits. Het is natuurlijk lekker als je een spits hebt waarvan je weet dat hij er wel één in schiet, zoals vorig seizoen met John Guidetti, zegt De Vrij. Dan voetbal je zelf ook met meer vertrouwen. Maar het heeft soms ook met geluk te maken. Neem die kans van Lex Immers, negen van de tien keer gaat zo'n bal er gewoon in."

"Ik denk dat het belangrijkste van vandaag is dat we als groep hebben laten zien dat we groeien, zeker ook vergeleken met de heenwedstrijd in Oekraïne van vorige week. Of het me verbaasd heeft dat we zo goed speelden? Niet echt hoor, want ik weet dat we veel kwaliteit hebben. Maar aan het begin van zo'n seizoen is het natuurlijk wel altijd even afwachten. Wat dat betreft is het heel positief dat we dit nu hebben laten zien.
Bron:FCUpdate.nl
Nou heer en meester! Dat is wel wat overdreven, nu moet de Vrij niet gek gaan doen omdat ie een aanvoerdersband aan heeft ....... Wel een goeie prestatie met veel mogelijkheden, nu nog een afmaker en centrale verdediger erbij zodat BMI weer gewoon linksback kan gaan spelen waar hij thuis hoort. Voor in de as is ie toch nog veel te twijfelachtig!
XXX
 XXX - woensdag 08 augustus 2012 - 08:14   quote  deeplink  
Mazzel hè, bedankt voor de miljoenen.

Dat jullie dankzij een hagenees en een amsterdammer eruit liggen zeg..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 augustus 2012 door XXX --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 augustus 2012 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 08:14 schreef XXX het volgende:
Mazzel hè, bedankt voor de miljoenen.

Dat jullie dankzij een hagenees en een amsterdammer eruit liggen zeg..
Mooi he, kunnen jullie weer eigen jeugd kopen.

Mazzeltov!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 08 augustus 2012 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 08:14 schreef XXX het volgende:
Mazzel hè, bedankt voor de miljoenen.

Dat jullie dankzij een hagenees en een amsterdammer eruit liggen zeg..
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssst.
twitch
 twitch - woensdag 08 augustus 2012 - 09:44   quote  deeplink  
de waarde van Feyenoord en kiev scheelt maar 100.000.000 pond

en dan op deze manier verliezen verdient respect

FEYENOORD bedankt voor de inzet , strijd en passie wat ik gisteravond heb gezien .
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 08 augustus 2012 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 08:27 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Mooi he, kunnen jullie weer eigen jeugd kopen.

Mazzeltov!
Ze zullen zoals ieder jaar voor lul staan in de CL, maar sommigen doen ook alles voor geld ;-)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 08 augustus 2012 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 08:27 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Mooi he, kunnen jullie weer eigen jeugd kopen.

Mazzeltov!
lol
tomson
 tomson - woensdag 08 augustus 2012 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 08:14 schreef XXX het volgende:
Mazzel hè, bedankt voor de miljoenen.

Dat jullie dankzij een hagenees en een amsterdammer eruit liggen zeg..
stfua.gif

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 augustus 2012 door tomson --
Jan1970
 Jan1970 - woensdag 08 augustus 2012 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 00:56 schreef RenatoBos het volgende:
Feyenoord mist spits: "Enige dat ontbrak was goal"

Voetballend was het prima, wat Feyenoord tegen Dinamo Kiev liet zien. Meer dan prima eigenlijk, want tegen een internationaal gerenommeerde ploeg had het continu controle over de wedstrijd en creëerde het een aantal goede kansen. Maar omdat die kansen er niet in gingen en Kiev diep in blessuretijd wel scoorde, werd het in de Kuip 0-1.

We waren heer en meester, concludeert aanvoerder Stefan de Vrij na afloop tegen FCUpdate.nl. We gaven weinig weg en hebben drie tot vier goede kansen gecreëerd. Dat zie je niet vaak op dit niveau. Maar je moet die ballen er dan wel inschieten.

De verdediger was verrast door het overwicht van Feyenoord tegen de topploeg uit Oekraïne. We kregen weliswaar wat ruimte, maar dat bespeelden we echt heel goed. Niemand had gedacht dat we zo dicht bij een plek in de volgende ronde zouden komen. De staande ovatie die we na afloop van het publiek kregen, geeft aan dat we het goed gedaan hebben. We mogen best tevreden zijn, het enige dat ontbrak was een goal.

De Vrij zegt het wat achteloos, maar 'een goal' is wel waar het in deze sport om gaat. Wie niet scoort, kan niet winnen. Wie Feyenoord dinsdag zag voetballen vroeg zich vooral af waarom de club nu zoekt naar een nieuwe verdediger (Joris Mathijsen) en niet naar een spits. Het is natuurlijk lekker als je een spits hebt waarvan je weet dat hij er wel één in schiet, zoals vorig seizoen met John Guidetti, zegt De Vrij. Dan voetbal je zelf ook met meer vertrouwen. Maar het heeft soms ook met geluk te maken. Neem die kans van Lex Immers, negen van de tien keer gaat zo'n bal er gewoon in."

"Ik denk dat het belangrijkste van vandaag is dat we als groep hebben laten zien dat we groeien, zeker ook vergeleken met de heenwedstrijd in Oekraïne van vorige week. Of het me verbaasd heeft dat we zo goed speelden? Niet echt hoor, want ik weet dat we veel kwaliteit hebben. Maar aan het begin van zo'n seizoen is het natuurlijk wel altijd even afwachten. Wat dat betreft is het heel positief dat we dit nu hebben laten zien.
Bron:FCUpdate.nl
Het was fijn om te zien dat Feyenoord goed de zomer door gekomen is.
Ontzettend jammer dat die doelpunten niet wilden vallen, had graag twee clubs in de CL gezien.
Denk dat het een spannende competitie gaat worden!!
King - 010
 King - 010 - woensdag 08 augustus 2012 - 11:30   quote  deeplink  
Wat me gisteren vooral tegenviel (en ook tijdens het uitduel) was dat er niet voldoende druk werd gezet bij de opbouw van Kiev en niet snel genoeg werd gehandeld in de omschakeling. Als het niet traag ging dan was het wel steeds maar weer lange halen, snel thuis. En dat terwijl ze vorig seizoen zo goed tegen de top speelden door voetballend in de omschakeling de verdediging van de tegenstander dol te spelen.

Feyenoord gaat dit seizoen tegen hetzelfde probleem aanlopen als vorig seizoen:
Weinig of geen punten pakken ploegen die zich met 10 man in de 16 ingraven.

Als ze Guidetti (of soortgelijke spits) niet halen dan wordt het niks.
Ik zie voorlopig ook liever Vilhena dan Immers op het middenveld.
Eerste helft Vilhena of Singh en tweede helft Immers.
dr love
 dr love - woensdag 08 augustus 2012 - 11:35   quote  deeplink  
Sorry maar de uitschakeling is geheel te verwijten aan r.koeman gewoonweg een grove fouten door CISSE opleuren met die gozer had allang weg moeten zijn. En tweede koeman heeft veel te gewacht met wisselen, had in de tweede helft moeten beginnen met vilheuna en achabar, iedereen heeft toch kunnen zien dat fernandes geen kansen creëerden die Russen hebben het op hem gemikt, achabar is kort en slimmer en balvaster en durf iets meer risico's te nemen, echt ik was zo kwaad maar diep teleurgesteld Feyenoord was echt fenomenaal goed, ik heb alle kansen die Feyenoord heeft gecreëerd had in ingeschoten dan was het minimaal 7-2 geweest er zijn maar twee reden deze pech

1 niet goed genoeg genoeg getraind op scherpte doelgericht.

2 die keeper had mega geluk dag.
JanM
 JanM - woensdag 08 augustus 2012 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 11:35 schreef dr love het volgende:
Sorry maar de uitschakeling is geheel te verwijten aan r.koeman gewoonweg een grove fouten door CISSE opleuren met die gozer had allang weg moeten zijn. En tweede koeman heeft veel te gewacht met wisselen, had in de tweede helft moeten beginnen met vilheuna en achabar, iedereen heeft toch kunnen zien dat fernandes geen kansen creëerden die Russen hebben het op hem gemikt, achabar is kort en slimmer en balvaster en durf iets meer risico's te nemen, echt ik was zo kwaad maar diep teleurgesteld Feyenoord was echt fenomenaal goed, ik heb alle kansen die Feyenoord heeft gecreëerd had in ingeschoten dan was het minimaal 7-2 geweest er zijn maar twee reden deze pech

1 niet goed genoeg genoeg getraind op scherpte doelgericht.

2 die keeper had mega geluk dag.
Je verwijt het Koeman en dan noem je het pech ???
King - 010
 King - 010 - woensdag 08 augustus 2012 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 11:35 schreef dr love het volgende:
Sorry maar de uitschakeling is geheel te verwijten aan r.koeman gewoonweg een grove fouten door CISSE opleuren met die gozer had allang weg moeten zijn. En tweede koeman heeft veel te gewacht met wisselen, had in de tweede helft moeten beginnen met vilheuna en achabar, iedereen heeft toch kunnen zien dat fernandes geen kansen creëerden die Russen hebben het op hem gemikt, achabar is kort en slimmer en balvaster en durf iets meer risico's te nemen, echt ik was zo kwaad maar diep teleurgesteld Feyenoord was echt fenomenaal goed, ik heb alle kansen die Feyenoord heeft gecreëerd had in ingeschoten dan was het minimaal 7-2 geweest er zijn maar twee reden deze pech

1 niet goed genoeg genoeg getraind op scherpte doelgericht.

2 die keeper had mega geluk dag.
1. Immers wisselen voor Vilhena => sneller en gerichter aanvallen tijdens omschakeling.
2. Cisse wisselen voor Omar => Balvaster en meer acties in huis om backs uit te spelen of zelf op doel te schieten.
3. Eventueel Fernandez wisselen voor Achahbar

Eerste 2 wissels in de 50ste minuut en laatste wissel in de 70ste minuut.
Welke idioot gaat in de 85ste minuut wisselen als het niet voor tijdwinst is?
Alsof een speler werkelijk in 5 minuten potten kan breken!!!

Ik vond de verdediging wel goed staan dus snap de noodzaak voor Mathijsen niet.
Een spits is wat we nodig hebben.

Guidetti, please come back 4-ever!!!!!!!
Als ieder nou hem plat gaat tweeten.
JanM
 JanM - woensdag 08 augustus 2012 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 11:48 schreef King - 010 het volgende:

[..]

1. Immers wisselen voor Vilhena => sneller en gerichter aanvallen tijdens omschakeling.
2. Cisse wisselen voor Omar => Balvaster en meer acties in huis om backs uit te spelen of zelf op doel te schieten.
3. Eventueel Fernandez wisselen voor Achahbar

Eerste 2 wissels in de 50ste minuut en laatste wissel in de 70ste minuut.
Welke idioot gaat in de 85ste minuut wisselen als het niet voor tijdwinst is?
Alsof een speler werkelijk in 5 minuten potten kan breken!!!

Ik vond de verdediging wel goed staan dus snap de noodzaak voor Mathijsen niet.
Een spits is wat we nodig hebben.

Guidetti, please come back 4-ever!!!!!!!
Als ieder nou hem plat gaat tweeten.
Al zou hij willen, City wil hem verkopen!
King - 010
 King - 010 - woensdag 08 augustus 2012 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 11:49 schreef JanM het volgende:

[..]

Al zou hij willen, City wil hem verkopen!
Feyenoord krijgt het geld wel bij elkaar om hem te huren.
Gerucht van Sunderland is toch ook huur met een optie tot koop.
Hetzelfde kan bij Feyenoord ook.

1. Hij presteert het komend seizoen goed en wordt door City zelf verkocht.
2. Hij presteert goed en Feyenoord koopt hem van City en het seizoen erop doorverkopen.
MMM
 MMM - woensdag 08 augustus 2012 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2012 - 23:11 schreef TheMenace het volgende:

[..]

wat lezen?
Dat je niet goed leest.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - woensdag 08 augustus 2012 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 11:35 schreef dr love het volgende:
Sorry maar de uitschakeling is geheel te verwijten aan r.koeman gewoonweg een grove fouten door CISSE opleuren met die gozer had allang weg moeten zijn. En tweede koeman heeft veel te gewacht met wisselen, had in de tweede helft moeten beginnen met vilheuna en achabar, iedereen heeft toch kunnen zien dat fernandes geen kansen creëerden die Russen hebben het op hem gemikt, achabar is kort en slimmer en balvaster en durf iets meer risico's te nemen, echt ik was zo kwaad maar diep teleurgesteld Feyenoord was echt fenomenaal goed, ik heb alle kansen die Feyenoord heeft gecreëerd had in ingeschoten dan was het minimaal 7-2 geweest er zijn maar twee reden deze pech

1 niet goed genoeg genoeg getraind op scherpte doelgericht.

2 die keeper had mega geluk dag.
Wat een onzin
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - woensdag 08 augustus 2012 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 12:11 schreef King - 010 het volgende:

[..]

Feyenoord krijgt het geld wel bij elkaar om hem te huren.
Gerucht van Sunderland is toch ook huur met een optie tot koop.
Hetzelfde kan bij Feyenoord ook.

1. Hij presteert het komend seizoen goed en wordt door City zelf verkocht.
2. Hij presteert goed en Feyenoord koopt hem van City en het seizoen erop doorverkopen.
Feyenord zal hem nooit gaan kopen, nemen geen risico's wat betreft financiën al is Guidetti bijna een garantie op doorverkoop met winst.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Dinamo Kiev (voorronde Champions League dinsdag 07-08-2012): 0-1









0.0137097