BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Dinamo Kiev (voorronde Champions League dinsdag 07-08-2012): 0-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 08 augustus 2012 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 11:35 schreef dr love het volgende:
Sorry maar de uitschakeling is geheel te verwijten aan r.koeman gewoonweg een grove fouten door CISSE opleuren met die gozer had allang weg moeten zijn. En tweede koeman heeft veel te gewacht met wisselen, had in de tweede helft moeten beginnen met vilheuna en achabar, iedereen heeft toch kunnen zien dat fernandes geen kansen creëerden die Russen hebben het op hem gemikt, achabar is kort en slimmer en balvaster en durf iets meer risico's te nemen, echt ik was zo kwaad maar diep teleurgesteld Feyenoord was echt fenomenaal goed, ik heb alle kansen die Feyenoord heeft gecreëerd had in ingeschoten dan was het minimaal 7-2 geweest er zijn maar twee reden deze pech

1 niet goed genoeg genoeg getraind op scherpte doelgericht.

2 die keeper had mega geluk dag.
En alweer een ijzersterke analyse, goed bezig kerel...;-)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 08 augustus 2012 - 14:11   quote  deeplink  
Doelpuntenmaker Brown: 'Het was erg moeilijk tegen Feyenoord'

Dinamo Kiev-spits Ideye Brown velde gisteravond in de 95ste minuut het doodvonnis van Feyenoord (0-1). "Het ontbrak Feyenoord stelselmatig aan geluk, zoveel prachtige kansen kregen ze om te scoren. Het was simpelweg niet hun dag, wij hadden het geluk aan onze kant", beseft de Nigeriaan.

Kiev kwalificeerde zich dankzij de overwinning voor de laatste voorronde van de Champions League. "Het was erg moeilijk om tegen dit elftal te voetballen. Zo jong, snel en sterk", laat Brown weten op de clubsite. "Ik wist dat ik zou gaan scoren, maar ik was verbaasd dat het me nog niet was gelukt toen ik op het scorebord zag dat er nog maar vijf minuten te spelen waren. Ik bleef hard werken en toen lukte het me alsnog. Het was ongelooflijk."
Bron: elfvoetbal.nl
Rotterdam22
 Rotterdam22 - woensdag 08 augustus 2012 - 16:36   quote  deeplink  
de mensen die nu nog aan koeman twijfelen zijn gek. we hebben kiev weggespeeld maar hij kan ze er niet zelf inschieten, en als die zoveel goed werk doet met dat kiev te analyseren zal koeman ook wel ze beste spits opstellen.achabar zal nog wel komen maar was er gister nog niet klaar voor anders zet onze trainer hem er wel in. koeman heeft zich weer opnieuw bewezen gister.
sevillana
 sevillana - woensdag 08 augustus 2012 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 13:37 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

En alweer een ijzersterke analyse, goed bezig kerel...;-)
en nog (bijna) redelijk leesbaar ook . .
fredje
 fredje - woensdag 08 augustus 2012 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 16:36 schreef Rotterdam22 het volgende:
de mensen die nu nog aan koeman twijfelen zijn gek. we hebben kiev weggespeeld maar hij kan ze er niet zelf inschieten, en als die zoveel goed werk doet met dat kiev te analyseren zal koeman ook wel ze beste spits opstellen.achabar zal nog wel komen maar was er gister nog niet klaar voor anders zet onze trainer hem er wel in. koeman heeft zich weer opnieuw bewezen gister.
+1
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 09 augustus 2012 - 00:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 augustus 2012 - 16:36 schreef Rotterdam22 het volgende:
de mensen die nu nog aan koeman twijfelen zijn gek. we hebben kiev weggespeeld maar hij kan ze er niet zelf inschieten, en als die zoveel goed werk doet met dat kiev te analyseren zal koeman ook wel ze beste spits opstellen.achabar zal nog wel komen maar was er gister nog niet klaar voor anders zet onze trainer hem er wel in. koeman heeft zich weer opnieuw bewezen gister.
Je hebt gelijk maar Ronald weet zelf ook dat willen we echt mee gaan doen er toch echt nog wel een topscoorder erbij moet komen..Fernandez presteert toch echt onder de maat..de rest acht ik zelfs nog niet eens capabel genoeg om mee voor de prijzen te gaan, leuk voor achter de hand en ter voorbereiding om op termijn die stap te maken, maar er nog niet klaar voor zijn..
JanM
 JanM - donderdag 09 augustus 2012 - 16:48   quote  deeplink  
Ze 'gokken' op Guidetti!
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 09 augustus 2012 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 16:48 schreef JanM het volgende:
Ze 'gokken' op Guidetti!
Ze zullen ook niet veel keus hebben ben ik bang ......
Omekees
 Omekees - donderdag 09 augustus 2012 - 21:47   quote  deeplink  
Ff een vraagje.. Wat betekent het dat wij ongeplaatst zijn voor de europa league en wat is de betekenis van een club die geplaatst is??? Ik kan dit niet zo gauw vinden..
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 09 augustus 2012 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 21:47 schreef Omekees het volgende:
Ff een vraagje.. Wat betekent het dat wij ongeplaatst zijn voor de europa league en wat is de betekenis van een club die geplaatst is??? Ik kan dit niet zo gauw vinden..
Dat we een zwaardere ploeg gaan loten! Niks moeilijk aan toch?
Omekees
 Omekees - donderdag 09 augustus 2012 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 21:48 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat we een zwaardere ploeg gaan loten! Niks moeilijk aan toch?
oke t zal wel!
Omekees
 Omekees - donderdag 09 augustus 2012 - 21:49   quote  deeplink  
k heb t al gevonden

http://www.fr-fanatic.com/48931-loting-europa-league/
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 09 augustus 2012 - 21:51   quote  deeplink  
Meerdere punten in Europees verband. Sterkere ploegen krijgen meer punten, en ploegen die actiever zijn in Europa, en ook meer hebben gewonnen cq. verder zijn gekomen, krijgen meer punten.

Bij de loting krijg je 2 bakken, met geplaatste, en ongeplaatste ploegen. De geplaatste zijn sterker (Inter, Liverpool, etc.) en de ongeplaatste zijn minder (Feyenoord, ..?). UEFA hoopt er op dat de geplaatsten door gaan, zodat het spannender wordt op het eind, en niet dat er hutjekutjeploegen meedoen, die moeten maar gewoon geluk hebben of een aantal goede wedstrijden spelen.

Feyenoord is dus de laatste jaren niet/weinig actief geweest in Europa, waardoor wij ongeplaatst zijn. Tenzij 5 geplaatste ploegen vanavond verliezen, dan zijn wij ook ineens geplaatst en zouden we makkelijkere tegenstanders kunnen loten.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 09 augustus 2012 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 21:48 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat we een zwaardere ploeg gaan loten! Niks moeilijk aan toch?
Geef die jongen een uitleg joh ;)
Omekees
 Omekees - donderdag 09 augustus 2012 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 21:51 schreef Bosifyable het volgende:
Meerdere punten in Europees verband. Sterkere ploegen krijgen meer punten, en ploegen die actiever zijn in Europa, en ook meer hebben gewonnen cq. verder zijn gekomen, krijgen meer punten.

Bij de loting krijg je 2 bakken, met geplaatste, en ongeplaatste ploegen. De geplaatste zijn sterker (Inter, Liverpool, etc.) en de ongeplaatste zijn minder (Feyenoord, ..?). UEFA hoopt er op dat de geplaatsten door gaan, zodat het spannender wordt op het eind, en niet dat er hutjekutjeploegen meedoen, die moeten maar gewoon geluk hebben of een aantal goede wedstrijden spelen.

Feyenoord is dus de laatste jaren niet/weinig actief geweest in Europa, waardoor wij ongeplaatst zijn. Tenzij 5 geplaatste ploegen vanavond verliezen, dan zijn wij ook ineens geplaatst en zouden we makkelijkere tegenstanders kunnen loten.
bedankt!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 09 augustus 2012 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 augustus 2012 - 21:48 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat we een zwaardere ploeg gaan loten! Niks moeilijk aan toch?
Waarom moet je jezelf altijd beter over laten komen dan ander, redelijk irritant l..!!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 29 augustus 2012 - 10:46   quote  deeplink  
UEFA start onderzoek naar incidenten Feyenoord - Kiev

De UEFA is een onderzoek gestart naar de incidenten bij Feyenoord - Dinamo Kiev, zo meldt het Algemeen Dagblad vandaag. Bij het duel werd er door Feyenoord fans vuurwerk afgestoken en werden er voorwerpen op het veld gegooid. Feyenoord ligt zoals bekend onder een vergrootglas bij de Europese voetbalbond.
Bron:FR12.nl
tomson
 tomson - woensdag 29 augustus 2012 - 14:21   quote  deeplink  
PAOK voorwaardelijk geschorst voor 1 jaar europees en 150.000 euro boete wegens ongeregeldheden.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 29 augustus 2012 - 14:27   quote  deeplink  
OO..
tomson
 tomson - woensdag 29 augustus 2012 - 14:29   quote  deeplink  
Komen wij aan met zo'n stelletje recidivisten....
Hiermee wil ik overigens NIET generaliseren ! Hetismaar een klein percentage wat stelselmatig weigert
hun verstand te gebruiken of dat gewoon totaal niet bezit...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 augustus 2012 door tomson --
Marcin010
 Marcin010 - woensdag 29 augustus 2012 - 14:52   quote  deeplink  
Nu maar hopen op enige clementie van de UEFA maar ben der bang voor..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 29 augustus 2012 - 23:28   quote  deeplink  
Clementie waarom moeten ze dat geven, Tomson zegt het toch al, recidivisten, UEFA raakt het ook een keer beu hè..
Marcin010
 Marcin010 - woensdag 29 augustus 2012 - 23:35   quote  deeplink  
We liggen helaas nog steeds onder een vergrootglas, bank Kiev was ook ckr niet sportief richting onze aanhang maar goed, laten we maar afwachten met welk oordeel UEFA komt, hopelijk valt t mee
tomson
 tomson - woensdag 29 augustus 2012 - 23:49   quote  deeplink  
Elke euro die er hierdoor uit de zak van Feyenoord wordt geklopt is er één teveel. Gewoon zwaar klote.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 augustus 2012 - 02:10   quote  deeplink  
TE KOOP WEGWERPAANSTEKERS..
9701155.jpg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Dinamo Kiev (voorronde Champions League dinsdag 07-08-2012): 0-1









0.0114769