BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Dinamo Kiev (voorronde Champions League dinsdag 07-08-2012): 0-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 06 augustus 2012 - 16:50   quote  deeplink  
Zelfde basiself als vorige week in Kiev. Eerste uur speelden ze prima. Mocht het onverhoopt toch uitschakeling dreigen, dan kan altijd nog Fernandez ingezet worden. Goed idee dr love?
tomson
 tomson - maandag 06 augustus 2012 - 17:05   quote  deeplink  
Als Janmaat heel de wedstrijd speelt denk ik dat Dynamo een stukje meer moeite krijgt dan in Kiev.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 06 augustus 2012 - 17:08   quote  deeplink  
Zou niet verkeerd zijn als ze de eerste twintig minuten scoren dat voorop, maar dan gaat Kiev ook stormen en krijgen we het zwaar..
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 06 augustus 2012 - 17:17   quote  deeplink  
2 minuten in blessuretijd een flutgoal van Leerdam via zijn rug ofzo.Ik teken er voor...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 06 augustus 2012 - 17:58   quote  deeplink  
Pfffffff dan krijg je die zelfde spanning als destijds tegen PSV voor de Europa cup tien Pi-Air die late goal scoorde..toen had ik het ook niet meer..!!
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 06 augustus 2012 - 18:19   quote  deeplink  
Over 10 jaar hebben we het nog over die flutgoal van Leerdam tegen Kiev....
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 06 augustus 2012 - 18:25   quote  deeplink  
Haha ja geweldig zou dat zijn..Kelvin///held..(?)
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 06 augustus 2012 - 18:42   quote  deeplink  
We gaan ze zowiezo afmaken. \
2-0! en ik wil 90 min een heksenketel!
Want di is hard nodig tegen Kiev!
legrande
 legrande - maandag 06 augustus 2012 - 18:58   quote  deeplink  
Fernandez wordt matchwinnaar 79 minuut met fantastisch schot in de kruising. Krijgen zelf 3 ballen tegen onze paal en lat maar dat deert niet 1-0 en door!!!!!!!!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 06 augustus 2012 - 19:02   quote  deeplink  
Schaken 1-0
Clasie 80ste minuut schiet ons uit een vrijetrap naar de volgende ronde!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 06 augustus 2012 - 19:11   quote  deeplink  
Ik zie het al het gaat helemaal goed komen..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 06 augustus 2012 - 19:37   quote  deeplink  
Zkr! En uitfluiten die oekrainers als ze aan de bal zijn.
Voetbal ook niet fijn whahahaha
infamous psv
 infamous psv - maandag 06 augustus 2012 - 19:49   quote  deeplink  
Feyenoord heeft zich nog niet neergelegd bij een uitschakeling in de strijd om een play-offplek in de Champions League. De Rotterdammers hebben dinsdag aan een 1-0 overwinning in de Kuip voldoende tegen Dinamo Kiev.

Makkelijk wordt het niet, weet trainer Ronald Koeman. Zijn ploeg kijkt tegen een 2-1 achterstand aan. "Maar de druk ligt bij Dinamo Kiev", blikt Koeman maandag vooruit op de officiële website van Feyenoord. "Zij moeten winnen, wij mogen. Aan de andere kant is niets onmogelijk in het voetbal. De kans dat we winnen is er, maar dan moeten we top zijn."

Koeman bekijkt maandagavond de beelden van het duel in Kiev nogmaals met zijn spelers. In Oekraïne zag de trainer positieve en minder positieve kanten. "Het niveau dat we toen in het eerste uur haalden, zullen we woensdag negentig minuten lang moeten laten zien. Wat dat betreft zullen we het woensdag absoluut beter moeten doen dan vorige week."

Dat Feyenoord zich lang staande hield in Kiev, doet Koeman goed. "We hebben natuurlijk weinig ervaring in dit team op dit niveau. Ik was benieuwd hoe de spelers zich staande zouden houden. Gezien het feit dat we de wedstrijd lange tijd controleerden en geen kans weggaven, kon ik daar tevreden over zijn. Het is belangrijk dat wij leren van die wedstrijd in Kiev."

"Tegelijkertijd zal ons strijdplan woensdag iets anders zijn dan toen, omdat wij nu moeten winnen. Het is duidelijk dat wij meer initiatief zullen moeten nemen dan in de uitwedstrijd. Dinamo heeft een voorsprong te verdedigen, dus zij kunnen wachten. Dat betekent dat wij niet te veel ruimte weg moeten geven, door compact te spelen en veel druk op de bal te houden. Als de ruimtes te groot worden, kunnen zij snel omschakelen en zullen ze kansen krijgen."
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 06 augustus 2012 - 19:52   quote  deeplink  
Gewoon deroverheen klappe
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 06 augustus 2012 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 18:58 schreef legrande het volgende:
Fernandez wordt matchwinnaar 79 minuut met fantastisch schot in de kruising. Krijgen zelf 3 ballen tegen onze paal en lat maar dat deert niet 1-0 en door!!!!!!!!
Als dat gaat gebeuren die 3 keer de paal en 1 keer de lat. Dan moet er zeker 1 via Mulder de doel in vallen helaas. Dat kan dan niet uitblijven .............
infamous psv
 infamous psv - maandag 06 augustus 2012 - 19:54   quote  deeplink  
Ruben Schaken is van mening dat Feyenoord zeker kansen heeft om zich dinsdagavond ten koste van Dinamo Kiev te plaatsen voor de volgende voorronde van de Champions League. De aanvaller denkt dat de steun van het Rotterdamse publiek de doorslag kan geven.

Als wij top zijn, kunnen we Kiev uitschakelen. Ik verwacht een heksenketel. Als ik de interviews van enkele spelers van Dinamo Kiev lees, zijn zij er allemaal van overtuigd dat ze hier gaan winnen. Toch denk ik niet dat zij zonder zorgen naar Rotterdam zijn gekomen. In een uitverkocht stadion met dat geweldige publiek achter ons is er van alles mogelijk, aldus de vleugelaanvaller tijdens de persconferentie.

Schaken maakte in de uitwedstrijd tegen Kiev een zeer sterke indruk. De hoop van Feyenoord is dan ook dat de oud-speler van onder andere VVV-Venlo en SC Veendam dit in eigen huis kan herhalen. Ik weet wat ik kan, dus het verrast me niet. Hoewel spelen op dit niveau ook voor mij nieuw is, ben ik in deze groep een van de oudere jongens. Daarom probeer ik de jongeren te helpen waar ik kan. Natuurlijk geniet ik ervan om Europees te spelen, maar nu wil ik presteren ook. Ik hoop dat er na dinsdagavond nog meerdere hoogtepunten zullen volgen.
infamous psv
 infamous psv - maandag 06 augustus 2012 - 19:54   quote  deeplink  
Zou toch n prestatie zijn als jullie het nog flikkuh ok
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 06 augustus 2012 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 19:54 schreef infamous psv het volgende:
Zou toch n prestatie zijn als jullie het nog flikkuh ok
Moet je morgen is kijken hoe dat de Kuip zal swingen vriend!
infamous psv
 infamous psv - maandag 06 augustus 2012 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 19:57 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Moet je morgen is kijken hoe dat de Kuip zal swingen vriend!
hoop t alleen al zodat jullie de neuzen CL poen afpakken
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 06 augustus 2012 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 19:58 schreef infamous psv het volgende:

[..]

hoop t alleen al zodat jullie de neuzen CL poen afpakken
Idd, ik kan niet wachten
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 06 augustus 2012 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 19:58 schreef infamous psv het volgende:

[..]

hoop t alleen al zodat jullie de neuzen CL poen afpakken
Dat bedoel ik..!!
infamous psv
 infamous psv - maandag 06 augustus 2012 - 22:04   quote  deeplink  
Yuri Syomin verwacht dat Feyenoord dinsdagavond afscheid moet nemen van de Champions League. De trainer/coach van Dinamo Kiev kijkt met veel vertrouwen uit naar het duel waarin de ploeg uit Oekraïne uit wenst te gaan van eigen kracht.

"Het belangrijkste van de wedstrijd van morgen is dat we achterin de nul houden. Daarbij zullen we uiteraard proberen om aanvallend gevaarlijk te worden en een doelpunt te maken. Wij hebben een goed gevoel over deze wedstrijd. Wij zullen morgen van onze eigen kracht gaan", aldus de trainer tijdens de persconferentie.

Syomin keek in Rotterdam nog even terug naar de eerste confrontatie die door Dinamo Kiev winnend werd afgesloten (2-1). "Het was een moeilijke wedstrijd voor ons, waarin we moeizaam op gang kwamen. Feyenoord speelde goed, maar we hadden ook niet anders verwacht van de nummer twee van Nederland. Wat dat betreft zullen we ons goed moeten voorbereiden op de wedstrijd hier in De Kuip. Wij hebben vertrouwen in een goede afloop."
Jaap_FR12
 Jaap_FR12 - maandag 06 augustus 2012 - 23:06   quote  deeplink  
Zie het al helemaal voor me! De Kuip die ontploft bij het laatste fluitsignaal met een 2-0 eindstand! Ben er zelf ook bij Vakkie O! Super veel zin in, en gaat helemaal goed komen!
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 06 augustus 2012 - 23:13   quote  deeplink  
Ik vind dat Jaap gelijk heeft!
tomson
 tomson - maandag 06 augustus 2012 - 23:14   quote  deeplink  
Hij heeft een punt :)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 06 augustus 2012 - 23:20   quote  deeplink  
Ik vind van niet..d:-((
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 06 augustus 2012 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 23:20 schreef RenatoBos het volgende:
Ik vind van niet..d:-((
Verklaar je nader?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 06 augustus 2012 - 23:24   quote  deeplink  
Hoe kun je er nou zin in hebben als je op O zit..
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 06 augustus 2012 - 23:25   quote  deeplink  
Man, je liet me schrikken!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 06 augustus 2012 - 23:28   quote  deeplink  
boe.jpg
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 06 augustus 2012 - 23:29   quote  deeplink  
Ik trek het niet meer zo ;-)
tomson
 tomson - dinsdag 07 augustus 2012 - 00:09   quote  deeplink  
Dat is je aan te zien.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 augustus 2012 - 00:16   quote  deeplink  
2-0.jpg
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 07 augustus 2012 - 03:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 augustus 2012 - 23:06 schreef Jaap_FR12 het volgende:
Zie het al helemaal voor me! De Kuip die ontploft bij het laatste fluitsignaal met een 2-0 eindstand! Ben er zelf ook bij Vakkie O! Super veel zin in, en gaat helemaal goed komen!
Ik zeg ook 2-0!
Clasie klapt er in de 80ste minuut een vrijetrap in!
Gewoon omdat ik het hem gun.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 augustus 2012 - 06:43   quote  deeplink  
Matchday. Geen verwachtingen, kan t alleen maar mee vallen.
FR.rolde
 FR.rolde - dinsdag 07 augustus 2012 - 09:49   quote  deeplink  
Feijenoord!!!
dr love
 dr love - dinsdag 07 augustus 2012 - 10:44   quote  deeplink  
Feyenoord moet nu doelgerichter gaan spelen dus niet blijven combineren/ tikken gewoon krijg je de kans een keer kappen en dan er in knallen je kunt beter zorgen dat je scoort, dan woord de druk bij de Kiev spelers zo hoog want zij moeten daadwerkelijk echt de c.l halen. Dus ik hoop dat de middenmoot/ aanvallers goed hebben getraind op doelgericht en condities dan kunnen we en/ of winnenwe zeker van kiev maar r.Koeman moet echt met 4-4-2 spelen met fernandes en immers samen lukt het niet dan gelijk achabar en Elabdelhaou wisselen. En a.u.b geen CISSE meer ik ben het helemáál zat van hem probeert maar te kappen en draaien komt amper z,n mannetje niet voorbij en totaal geen overzicht ik denk dat hij maar naar een subtop club uitgeleend moet worden want de druk is te hoog voor hem.
JanM
 JanM - dinsdag 07 augustus 2012 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2012 - 10:44 schreef dr love het volgende:
Feyenoord moet nu doelgerichter gaan spelen dus niet blijven combineren/ tikken gewoon krijg je de kans een keer kappen en dan er in knallen je kunt beter zorgen dat je scoort, dan woord de druk bij de Kiev spelers zo hoog want zij moeten daadwerkelijk echt de c.l halen. Dus ik hoop dat de middenmoot/ aanvallers goed hebben getraind op doelgericht en condities dan kunnen we en/ of winnenwe zeker van kiev maar r.Koeman moet echt met 4-4-2 spelen met fernandes en immers samen lukt het niet dan gelijk achabar en Elabdelhaou wisselen. En a.u.b geen CISSE meer ik ben het helemáál zat van hem probeert maar te kappen en draaien komt amper z,n mannetje niet voorbij en totaal geen overzicht ik denk dat hij maar naar een subtop club uitgeleend moet worden want de druk is te hoog voor hem.
Cissé loopt op zijn tenen?
JanM
 JanM - dinsdag 07 augustus 2012 - 11:03   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/feyenoord-met-drie-spitsen-tegen-dinamo-kiev

Zou in meerdere opzichten een verrassende opstelling zijn:

- 4-4-3 i.p.v. 4-4-2 is toch ook ff omschakelen voor Kiev
- Leerdam i.p.v. Vormer snap ik minder goed
- toch Immers ...

Ik ben benieuwd, maar ben niet echt blij met deze opstelling ...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 augustus 2012 - 11:05   quote  deeplink  
Meh, Leerdam
diesel
 diesel - dinsdag 07 augustus 2012 - 11:16   quote  deeplink  
Zet die Immers lekker op de bank ipv Vormer
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 augustus 2012 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2012 - 11:16 schreef diesel het volgende:
Zet die Leerdam lekker op de bank ipv Vormer
ja
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 augustus 2012 - 11:26   quote  deeplink  
'Feyenoord met drie spitsen tegen Dinamo Kiev'

Categorie: Voorbeschouwing

In tegenstelling tot het duel in Oekraïne zal Feyenoord dinsdagavond in de eigen Kuip aantreden met drie spitsen. De ploeg van trainer Ronald Koeman moet tegen Dinamo Kiev, een 2-1 achterstand ongedaan maken.

Volgens het Algemeen Dagblad heeft de wijziging consequenties voor middenvelder Ruud Vormer, die op de bank moet beginnen. Het middenveld wordt dinsdagavond gevormd door Kelvin Leerdam, Lex Immers en Jordy Clasie. In de spits krijgt Guyon Fernandez de voorkeur boven Anas Achahbar.

De twijfelgevallen Daryl Janmaat en Jordy Clasie zijn fit genoeg om in de basis te starten. Janmaat viel in Oekraïne al binnen een half uur uit met een liesblessure, m,aar is in de Kuip de rechtsback van Feyenoord.

Vermoedelijke opstelling Feyenoord:
Mulder; Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Nelom; Leerdam, Immers, Clasie; Schaken, Fernandez en Cisse

Bron: voetbalprimeur.nl
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 augustus 2012 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 augustus 2012 - 11:03 schreef JanM het volgende:
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/feyenoord-met-drie-spitsen-tegen-dinamo-kiev

Zou in meerdere opzichten een verrassende opstelling zijn:

- 4-4-3 i.p.v. 4-4-2 is toch ook ff omschakelen voor Kiev
- Leerdam i.p.v. Vormer snap ik minder goed
- toch Immers ...

Ik ben benieuwd, maar ben niet echt blij met deze opstelling ...
Snap ik ook niet Jan had ook liever Vormer gezien..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 augustus 2012 - 11:34   quote  deeplink  
De Kuip is vanavond het decor waarop Feyenoord een plaats in de Play-Off van de Champions League moet zien te halen. Wellicht dat de voetbaltempel een extra wapen is.

De Rotterdammers zullen de return tegen Dynamo Kiev met minimaal 1-0 moeten winnen, een zege met meer doelpunten verschil is uiteraard ook voldoende. Als na negentig minuten een 2-1 stand is bereikt, zal er verlengd worden elke andere zege met één goal verschil is funest voor de ploeg van Ronald Koeman. Een gelijkspel of nederlaag kan het team al helemaal niet gebruiken, dus Feyenoord zal flink aan de bak moeten in De Kuip.

Voor- en nadelen van De Kuip
Het is natuurlijk niet voor niets dat Feyenoord liefkozend De Stadionclub wordt genoemd in de volksmond. De voetbaltempel is onlosmakelijk verbonden aan de historie van de Rotterdamse club. Samen met het Feyenoord-legioen werkt De Kuip vaak als doping voor de Feyenoord-spelers, al zijn er in het verleden ook genoeg voetballers geweest met de zogeheten Kuip-vrees. Spelers als Anthony Lurling en Gabor Babos kunnen hier over meepraten. Zij maakten met veel bombarie de overstap naar Rotterdam, maar hun kwaliteiten kwamen nooit tot uiting wanneer zijn aantraden in het indrukwekkende stadion, dat afgelopen seizoen haar 75-jarig bestaan vierde.

Toch zijn veel (oud-)voetballers het er over eens; spelen in De Kuip is een droom voor iedere speler. De grasmat is eigenlijk altijd in topconditie en de twaalfde man laat zich altijd gelden, ideale omstandigheden om een topprestatie te leveren. De Welshe aanvaller Craig Bellamy was vorige zomer bijna van plan om flink wat salaris in te leveren en naar Feyenoord toe te komen, vooral vanwege het stadion. "Ik wist dat De Kuip op dit soort avonden intimiderend kon zijn en realiseerde me dat dit hét duel was waarin ik wilde spelen", zei hij tegen Voetbal International. Bellamy haalde hierbij toevallig de laatste wedstrijd van Feyenoord in de Champions League aan. De Rotterdammers verloren met 2-3 van Newcastle United, onder meer door twee doelpunten van Bellamy. Een transfer van de spits kwam echter nooit rond, maar dat Feyenoord door De Kuip een status aparte heeft werd wel duidelijk.

Historische zeges
Niet alleen Feyenoord heeft in het verleden veel baat gehad bij het spelen in de voetbaltempel naast de Maas. Ook Oranje werkte vaak haar duels af in Rotterdam en deed dit niet onverdienstelijk. Tijdens het EK in 2000 speelde het Nederlands elftal tweemaal in De Kuip en de zeges op Denemarken (3-0) en Joegoslavië (6-1) leverden indrukwekkende doelcijfers op. De wedstrijden van Oranje die in de Amsterdam ArenA werden gespeeld waren destijds een stuk moeizamer, al waren de tegenstanders (Tsjechië, Frankrijk en Italië) misschien van een ander formaat.

Daarnaast heeft Feyenoord één van de meest memorabele zeges ook voor eigen publiek behaald, de 3-2 overwinning op Borussia Dortmund waarmee de club de UEFA Cup won. "Spelen in De Kuip geeft je altijd een extra adrenalinestoot", zei Patrick Paauwe tijdens het 75-jarig jubileum van De Kuip eerder dit jaar. Zelfs aartsrivaal Ajax heeft de prijzenkast kunnen vullen na een wedstrijd in De Kuip toen de Amsterdammers in 1972 het Italiaanse Internazionale met 2-0 versloegen. Wellicht kan de Nederlandse voetbalgeschiedenis weer een memorabele avond bijschrijven, wanneer Feyenoord de klus tegen Dynamo Kiev weet te klaren.
Bron: goal.com
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 augustus 2012 - 11:36   quote  deeplink  
Massale belangstelling Oekraïense pers voor duel in De Kuip

De perstribune in De Kuip zal dinsdag bij de wedstrijd tegen Dinamo Kiev in de derde voorronde van de Champions League tot op de laatste plek bezet zijn. Feyenoord ontvangt naast de Nederlandse pers in totaal maarliefst 55 vertegenwoordigers van verschillende media uit Oekraïne. Nooit eerder was er in de moderne historie van de club zon groot aantal journalisten, fotografen en televisiemedewerkers uit het buitenland te gast bij een wedstrijd van Feyenoord. Naast de ruim vijftig journalisten, wordt de wedstrijd in De Kuip bezocht door circa 150 supporters van Dinamo Kiev die uit Oekraïne zijn overgekomen.

Volgens Oleksandr Goldenberg, commentator en verslaggever bij het Oekraïense nationale televisiestation 1 + 1, dat dinsdag rechtstreeks verslag doet van de wedstrijd in De Kuip, gebeurt het vaker dat de Oekraïense pers zo massaal uitrukt voor een wedstrijd van Dinamo Kiev. Het is een grote club, die vanaf ongeveer 1995 massaal gevolgd wordt door journalisten, zegt hij. Dit seizoen helemaal, omdat de club bekende spelers zoals Miguel Veloso en Raffael heeft gekocht.

Volgens Goldenberg is de pers in Oekraïne dit seizoen nog niet erg positief over Dinamo Kiev. De ploeg heeft alle wedstrijden tot nu toe in de competitie gewonnen, maar heeft nog geen een keer echt overtuigend gespeeld, vertelt hij. Er is ondanks de grote aankopen nog geen wedstrijd met grote cijfers gewonnen. Daarom is er nu al kritiek op de coach, Yuri Syomin.

Daarentegen waren de journalisten en analisten in Oekraïne positief verrast over het spel van Feyenoord vorige week tijdens de heenwedstrijd. Feyenoord is niet erg bekend in Oekraïne, omdat de Nederlandse competitie niet wordt uitgezonden, weet hij. Daarom was het een verrassing dat Feyenoord het Dinamo Kiev met een jonge ploeg erg moeilijk wist te maken, vooral dankzij veel snelheid in de voorhoede. Jordy Clasie heeft vorige week veel indruk gemaakt, hij speelde heel effectief.

Goldenberg zal dinsdagavond commentaar geven voor 1 + 1 bij de wedstrijd Dinamo Kiev tegen Feyenoord. Hij verwacht dat zon twee miljoen mensen de wedstrijd in Oekraïne op televisie zullen volgen. Voetbal heeft bij ons altijd de hoogste kijkcijfers, besluit hij. Als Feyenoord net zo goed speelt als vorige week in het eerste uur, kan de ploeg voor een verrassing zorgen.
Bron:Feyenoord.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 augustus 2012 door RenatoBos --
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 07 augustus 2012 - 11:47   quote  deeplink  
ROtterdam Rotterdam Rotterdammm!
Maximus
 Maximus - dinsdag 07 augustus 2012 - 11:50   quote  deeplink  
Ben er klaar voor! 15.00 richting Rotterdam. Geen verwachtingen, dus kan alleen maar feest worden! Hopen op een vroeg "incidentje" dat overslaat op de tribunes, zodat het echt 12 tegen 11 wordt! Goodluck all!
Bowie
 Bowie - dinsdag 07 augustus 2012 - 11:56   quote  deeplink  
Goedemorgen!

Nog een uur of 8 beste Feyenoorders, en dan gaat 't los.
Opstelling inmiddels bekend, en lijkt me een logische.

I.t.t de uitwedstijd nu 4/4/3, en zoals ik enige dgn geleden al opmerkte verwacht ik zelf vanavond heel veel van Fernandez.

Op het middenveld mi ook een logische keuze. Leerdam en Janmaat sneden het eerste half uur bij die gasten links er goed doorheen, daarom keuze Leerdam ipv Vormer te begrijpen.

Ergens in het vijfsterren hotel in Rotterdam beginnen er al wat Russen een beetje nerveus te raken......
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 07 augustus 2012 - 12:03   quote  deeplink  
Leerdam derin Jeeeeej. Nou winnen we de oorlog jo. whahahahahahahah.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Dinamo Kiev (voorronde Champions League dinsdag 07-08-2012): 0-1









0.0065569