|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Koeman heeft meegelezen. Leerdam erin, 2 min in blessuretijd de 2-0 via de rug van Leerdam! |
|
|
|
|
twitch
|
|
|
volgens de bookmakers gaat Feyenoord winnen :P
hopelijk heeft unibet gelijk
dat is ook wel weer mooi om te zien b.t.w FEYENOORD favoriet in een serieus Europees duel
en dan ook maar met 3-1 denk ik :P |
|
|
|
|
twitch
|
|
|
lekker nummertje op deze vroege "ochtend " RenatoBos |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nog 4 uurtjes werken, naar huis en naar de Kuip!
Come on Feyenoord! |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Mulder; Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Nelom; Leerdam, Immers, Clasie; Schaken, Fernandez en Cisse
Waarom Leerdam???? |
|
|
|
|
Gyan010
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 augustus 2012 - 13:20 schreef MMM het volgende:Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Mulder; Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Nelom; Leerdam, Immers, Clasie; Schaken, Fernandez en Cisse Waarom Leerdam???? Omdat hij de 1-0 gaat maken!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 augustus 2012 - 13:20 schreef MMM het volgende:Vermoedelijke opstelling Feyenoord: Mulder; Janmaat, De Vrij, Martins Indi, Nelom; Leerdam, Immers, Clasie; Schaken, Fernandez en Cisse Waarom Leerdam???? Misschien verdedigend wat sterker dan de andere middenvelders? |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
4-3-3 toch met Schaken op rechts, Fernandez in de spits en Cisse op links?? |
|
|
|
|
daangr97
|
|
|
ik heb er zin in zit met lee ff in te werken voor de wedstrijd heb hier ff wat muziek op lappie en ga zo naar de kuip over 1 a 2 uurtjes ik woon er vlakbij dusja
we MAKEN ER EEN HEET AVONDJE VAN FEYENOORD GOGOGOGGO FEYENOORD OGGOGOGO
WHO ARE THE BEST
WE ARE THE BEST! WIJ GAAN GWN MET IEDEREEN ERACHTER STAAN EN LATEN ZIEN DAT POPOV VAN KIEV ONGELIJK HEEFT DAT HET EEN EITJE WORDT MAAK ER EEN HEKSENKETEL VAN
IK HAD GEDAAN
MULDER JANMAAT DE VRIJ BMI EN NELOM IMMERS VORMER CLASIE SCHAKEN FERNANDEZ CISSE |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Sterkte mannen vanavond... |
|
|
|
|
daangr97
|
|
|
dankje wel dat is nou sportief niet zoals die joden |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Infamous is altijd sportief. Thanks maat! Als we winnen proosten we samen op een overwinning! En dan doel ik natuurlijk ook op die van jullie tegen 020 gister! |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Sterkte wens je iemand bij tegenslag. Succes wensen is beter op z'n plaats...!!! |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Word deze wedstrijd op NOS uitgezonden of toch ED Live? |
|
|
|
|
feyenoord girl
|
|
|
alleen op eredivisie live |
|
|
|
|
twitch
|
|
|
de trillende beentjes zijn begonnen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Jongens en ook de dames hier, enorm veel succes vanavond! Zou geweldig zijn als we straks op Dinsdag en Woensdag NL Champions League voetbal hebben! Ga duimen voor jullie.
Schandalig dat de NOS dit niet uitzend trouwens, dat kut Eredivisie Live bemoeit zich overal mee. Het enige wat ze te bieden hebben zijn kutcommentators met een soa in hun smoel!
Maargoed vanavond zeg ik het voor een keer,
COME ON FEYENOORD!!! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
daangr97
|
|
|
Iemand al een streampje gevonden jongens? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
FF de positiviteit erin brengen: we verliezen met 3-0 ;)
Come on Feyenoord! |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 augustus 2012 - 19:14 schreef Loetje het volgende:Jongens en ook de dames hier, enorm veel succes vanavond! Zou geweldig zijn als we straks op Dinsdag en Woensdag NL Champions League voetbal hebben! Ga duimen voor jullie. Schandalig dat de NOS dit niet uitzend trouwens, dat kut Eredivisie Live bemoeit zich overal mee. Het enige wat ze te bieden hebben zijn kutcommentators met een soa in hun smoel! Maargoed vanavond zeg ik het voor een keer, COME ON FEYENOORD!!! Thanks Loetje! |
|
|
|
|
feyenoord girl
|
|
|
|
|
|
feyenoord girl
|
|
|
wat gieren de zenuwen door me lichaam ben nog nooit zo zenuwachtig geweest voor een wedstrijd als vanavond. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 augustus 2012 - 19:41 schreef feyenoord girl het volgende:wat gieren de zenuwen door me lichaam ben nog nooit zo zenuwachtig geweest voor een wedstrijd als vanavond. Snap ik meid, staat veel op het spel he |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Je weet het he gozer, elke keer als ik bij jullie kom, winnen ze. Dus nu ook! |
|
|
|
|
feyenoord girl
|
|
|
ja echt wel. maar ook kijkend waar wij als feyenood vandaan gekomen zijn zou dit toch wel geweldig zijn |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zal lastig worden, maar gewoon zoals Ajax 2 jaar geleden, laat hun de kansen maar krijgen, en jullie benutten ze;) |
|
|
|
|
feyenoord girl
|
|
|
ja precies hopen op een goede afloop ik denk dat heel nederland feyenoord dit wel gunt |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Denk het ook wel. Beetje supporter houd van NL voetbal |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Zo live vanuit de kuip: wel verrassend dat vormer er niet in staat en die waardeloze voetballer van een leerdam wel.
Maar kom op mannen op naar de volgende ronde!!!!! |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
quote: Klopt!
We gaan die Oekraïners opeten! |
|
|
|
|
feyenoord girl
|
|
|
dat is wel te hopen dat we ze opvreten maar met het legioen erachter moet dat toch wel lukken |
|
|
|
|
twitch
|
|
|
ik teken voor een vroege goal ..12de minuut misschien :) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Opeten? Opvreten godverdomme |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
|
|
|
piet
|
|
|
HALLO!!!!!!! DAAR ZIJN WE WEER!!!!!!!! COME ON FEYENOORD!! |
|
|
|
|
feyenoord girl
|
|
|
veel succes allemaal en come on feyenoord laat ze een poeppie ruiken en zien wie er de baas is in de kuip |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
|
|
|
Wim2