|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: hoe gaat t trouwens met de kleine meid?En met de kersverse ouders natuurlijk. |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote: Met de kleine meid gaat alles goed, met de ouders minder, maar dat is normaal. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Als t met de kleine meid maar goed gaat.T belangrijkste natuurlijk.Als ouders vooral in t begin is t even wennen.Plotseling een druk leven,maar na zo,n half jaar ben je eraan gewend ari.Ik weet t zelf nog in t begin rennen en vliegen s,nachts je nest uit luiers verschonen,maar op een gegeven moment word t routinewerk.Dan weet je niet meer anders. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
He tomson nog wakker kerel? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Ari je kunt de fc twente dvd ook bestellen via internet.even naar de fc twente home pagina gaan.t gaat over de historie van fc twente.Kosten 9,95 euro.t versturen naar columbia zal wel een paar eurootje,s meer kosten denk ik,maar die moet je gewoon in huis hebben.Je zal er geen spijt van hebben.moet je gewoon in huis hebben als doorgewinterde fc twente supporter.Ik haal m morgen gelijk op bij de fanshop. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Tja ik dacht ik blijf in het onderwerp...;))) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 - 00:21 schreef Aartus het volgende:Ari je kunt de fc twente dvd ook bestellen via internet.even naar de fc twente home pagina gaan.t gaat over de historie van fc twente.Kosten 9,95 euro.t versturen naar columbia zal wel een paar eurootje,s meer kosten denk ik,maar die moet je gewoon in huis hebben.Je zal er geen spijt van hebben.moet je gewoon in huis hebben als doorgewinterde fc twente supporter.Ik haal m morgen gelijk op bij de fanshop. Kan je hem als grolschviltje gebruiken...;))) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Hahaha.Jij wilt natuurlijk ook die dvd.Grapjas. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Altijd handig...;))) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Die tijd komt vanzelf ouwe |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Nein...apfelsour...mmmmm...;))) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Scheiss getranke,fur mich bitte ein krombacher. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:
Krom genoeg voor je Aart, plezier ermee en bacherse.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Nee,dan toch maar appelsap. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Je weet niet wat je mist...;))) Im arsch...;))) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
nee hippy geef me toch maar een vrouw!!! |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Kan toch ook met een vrouw...whats the dealio??? Of dildio...;)))))hahahHhaooeehhhh...wat ben ik grappig |
|
|
|
|
arikanari
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 - 21:26 schreef hippy het volgende:[..] Kan toch ook met een vrouw...whats the dealio??? Of dildio...;)))))hahahHhaooeehhhh...wat ben ik grappig Je bent weer op dreef begrijp ik. :-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hippy is chronisch geil Ari..!!! die stopt overal zijn leuter in..
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: HE HOE KOM JE DAAR AAN HACKER...????;))))) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: wat zie ik nu hippy?is dat je vriendin?Die Renato hackt ook alles he. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Op dit moment is het niet anders...;))) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Hippy en Nenam gefeliciteerd jongens met de 3-1 tegen manchester city.GROTE KLASSE!!!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 oktober 2012 door Aartus -- |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Je hebt toch nog een rechte hand.Had dat ajax vaantje dan ook effe verstopt,als je er een feyenoord vaantje had neergehangen.Had iedereen gedacht dat t Renato zelf was. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Waar haalt die Renato al die afbeeldingen toch vandaan? |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 - 22:55 schreef Aartus het volgende:[..] Je hebt toch nog een rechte hand.Had dat ajax vaantje dan ook effe verstopt,als je er een feyenoord vaantje had neergehangen.Had iedereen gedacht dat t Renato zelf was. Niet verder vertellen hoor, maar renato is eigenlijk ajaxied....ssstttt....;))) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Thx...heb genoten en we worden eindelijk beloond |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: OOOOOOOH Die Renato toch.En wij maar denken dat ie feyenoorder was. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Hou het geheim he???...;))) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ja ik heb echt genoten.Toen t 0-1 werd dacht ik effe dat gebeurd was.Tackties een slimme zet om eriksen daar te posteren.Wat was ie goed man.Gewoon effe de kampioen van engeland verslaan,hoezo mickey mouse competitie.Als je maar lef hebt en geen angst kun je zulke tegenstanders ook verslaan.City had totaal geen antwoord op de speelwijze van ajax. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: We lullen er niet over wat betrefd Renato.Dat hoeft niemand te weten. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 - 23:02 schreef Aartus het volgende:[..] Ja ik heb echt genoten.Toen t 0-1 werd dacht ik effe dat gebeurd was.Tackties een slimme zet om eriksen daar te posteren.Wat was ie goed man.Gewoon effe de kampioen van engeland verslaan,hoezo mickey mouse competitie.Als je maar lef hebt en geen angst kun je zulke tegenstanders ook verslaan.City had totaal geen antwoord op de speelwijze van ajax. Heerlijk he |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ze weten ja ook niet dat jij eigenlijk Fc Twente supporter bent. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Onmogelijk....ik hou niet van grolsch...;))) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ja is toch heerlijk man.Tegen een club met een begroting van zo,n 400 miljoen. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Een" schuld" van 200 miljoen |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Och ja dat klopt ook.Een echte ajaxied drinkt geen grolsch.Dus toch geen Fc Twente supporter.Morgenavond voor eventjes wel hoop ik. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Dan word je hier gelijk falliet verklaard.Daarom komen we ook niet mee in europa.Mochten wij in nederland zo,n schuldenlast hebben kunnen we ook de beste spelers kopen,maar de eufa laat t toe.Competitievervalsing ten top. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 - 23:13 schreef Aartus het volgende:[..] Och ja dat klopt ook.Een echte ajaxied drinkt geen grolsch.Dus toch geen Fc Twente supporter.Morgenavond voor eventjes wel hoop ik. Maar het wordt wel geschonken in de arena...schandalig...;)))) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Ja hoe kan dat?Heeft heineken liggen te slapen of zo. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Zal wel te duur zijn...;))) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Dat zal t wel zijn,maar vind je grolsch echt niet te pruimen.Wij zij er hier in deze streek aan gewend. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Volgens mij moeten we een bier forum openen hahaha. |
|
|
|