|
|
jonass
|
|
|
Nee moet je Nenam vragen hij was hier met vuurwerk om grolsch veste op te blazen maar nam verkeerde gebouw oorzaak drank |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 00:59 schreef jonass het volgende:Nou hier komt tie dan de Glazen Bol heeft gesproken en heeft voorspeld dat Feyenoord wint. Pleurt die bol ook maar in de glasbak.. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Bewaar hem nog ff tot komend weekend hij heeft weer gesproken Feijenoord -Twente 1-2 als het weer niet klopt dan zwier ik hem in de noordzee. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 23 januari 2013 - 12:00 schreef jonass het volgende:Bewaar hem nog ff tot komend weekend hij heeft weer gesproken Feijenoord -Twente 1-2 als het weer niet klopt dan zwier ik hem in de noordzee. En als ie wel de waarheid spreekt zwier ik jouw erin d:-)) |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Je hebt toch ook wel humor ,ik lig in een deuk om je opmerking maar goed we moeten wachten tot zondag en dan kijken wie er lacht. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Mocht de mogelijkheid zich voor doen dat je mij erin zwiert, wil ik wel meewerken, als ik jou handje vast mag houden . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 23 januari 2013 - 18:28 schreef jonass het volgende:Mocht de mogelijkheid zich voor doen dat je mij erin zwiert, wil ik wel meewerken, als ik jou handje vast mag houden . Deal..d:-) |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Ik snap niet dat er mensen zijn die jou een rotzak vinden , je bent de goedheid zelve. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wie vindt RB een rotzak dan ? Namen en rugnummers aub. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Gewoon alles goed lezen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Snap ik ook niet behalve misschien die Duitsers waarmee een communicatiestoornis blijkt te hebben.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 - 00:52 schreef RenatoBos het volgende:[..] Snap ik ook niet behalve misschien die Duitsers waarmee een communicatiestoornis blijkt te hebben.. Als je Aart bedoeld nee Renato aart is Enschede-er Nederlander dus |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Nee w.o.,kan ik niet ben er elk jaar bij maar nu ff niet. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik,jou ook trouwens
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 januari 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Wow wat ben ik blij, |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hehehe is dit alles ? Plop met je fopneus |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hahaha.....ik wordt veels te lief man,plop terug |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Je gaat me nu toch niet vertellen dat mijn aardrijkskunde leraar het mij verkeerd geleerd heeft he jonass..? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wacht jij maar..d:-( |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 - 23:39 schreef RenatoBos het volgende:[..] Je gaat me nu toch niet vertellen dat mijn aardrijkskunde leraar het mij verkeerd geleerd heeft he jonass..? Hebben ze in Rotterdam dan scholen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vlissingen jonass.. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Ja nu maar je komt toch uit rotterdam of heb ik dat verkeerd begrepen vaan aartje |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Als ik terug naar huis rijd wel ja.. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
CVolgens mij ging ik met lijn 12 naar de westzeedijk toe wel heel lang geleden heb er wel prettig gewoont zelfs me rijbewijs er gehaald in de grote stad. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 januari 2013 - 01:44 schreef jonass het volgende:CVolgens mij ging ik met lijn 12 naar de westzeedijk toe wel heel lang geleden heb er wel prettig gewoont zelfs me rijbewijs er gehaald in de grote stad. Okay dus ergens heb je ook wel een roodwithart misschien..? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: De auto wordt gemaakt......et gaet oan....vlissingen here we come ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
d:-)) Vrouwen en kinderen eerst..!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 januari 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Gezondheid....horny |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Hoop wel dat vitesse morgen ajax helemaal verplettert. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 20 januari 2013 - 00:59 schreef jonass het volgende:Nou hier komt tie dan de Glazen Bol heeft gesproken en heeft voorspeld dat Feyenoord wint. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Jij mag niks meer zeggen |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: At your service........ |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Wat heb jij eraan gedaan dan..???...ik ben benieuwd |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Niets mr Jonass is op zijn wenken bediend... |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Wat een verhaal...;)))) |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Ja heerlijk toch voor vitesse. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: EN VOOR PSV ................... |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Kijk in de spiegel....sorry ik kon het niet laten...hihi... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Kijk dit antwoord van jou was de reden om het hier neer te schrijven ik wist he haha. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Je wist het..(?).. Je vroeg erom man. |
|
|
|