|
|
Aartus
|
|
|
quote: Nee 5 te weinig.... |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: t maq ook in t nederlands hoor..Verstaan we je ook prima.....Toch knap dat je een paar woorden engels spreekt.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2013 - 02:24 schreef Aartus het volgende:[..] t maq ook in t nederlands hoor..Verstaan we je ook prima.....Toch knap dat je een paar woorden engels spreekt.. En dat jullie Nederlands verstaan.. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Als t erop aankomt is ie toch op de hand van die randstedelingen...En dan word mijn drankgebruik aangehaald.Ik drink bijna nauwelijks...I.P je hebt zelf ook een rotperiode achter de rug...En mij nu aanvallen...Wees er gelukkig mee..Desondanks mag ik je wel..Ook al denk ik dat t wederzijds niet zo is..Ik gun je in ieder geval t beste. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Zelfs zeeuws Renato.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: lekker sloapn Renato,en morgn gezoond weer op..tot morgn.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 03 februari 2013 - 02:33 schreef Aartus het volgende:[..] Als t erop aankomt is ie toch op de hand van die randstedelingen...En dan word mijn drankgebruik aangehaald.Ik drink bijna nauwelijks...I.P je hebt zelf ook een rotperiode achter de rug...En mij nu aanvallen...Wees er gelukkig mee..Desondanks mag ik je wel..Ook al denk ik dat t wederzijds niet zo is..Ik gun je in ieder geval t beste. Als t erop aankomt ben ik voor mezelf. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoe krijg je een tukker..
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Renato je onderhoud je cafe slecht,geen mens te vinden hier. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hey van geil U ook hier..d:-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
record dagje aan posts hier. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Jonass.......barbapappa,waar ben je nou |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahaha....die zien we voorlopig niet meer.....Jonass eat your heart out bufnukkel |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Jonass ging eens water halen.....bij een bodemloze put......kwamen 7 arabieren,grepen Jonass bij zijn......... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Weigeraardje....hahahaha pis in mijn broek hier |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: je zeikt toch elke dag in je broek wat is er nieuw aan zeikerd :-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ooohh wat is het toch fijn om voor twente te zijn!!!
Hihi |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: hahaha echt maat je kent me niet ik lig er echt niet wakker van ga straks naar een paar shots lekker pitten |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 maart 2013 - 23:27 schreef jonass het volgende:[..] hahaha echt maat je kent me niet ik lig er echt niet wakker van ga straks naar een paar shots lekker pitten Wachte op de felicitatie van Aartje, hij zou de eerste zijn |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Ehh doet ie echt wel ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 maart 2013 door Vincent1970 -- |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: heb ik gedaan natjos op t ajax forum. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Zag ut had al gereageerd.
Heb zelf de samenvatting nog niet eens gezien xD |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: huichelbak er stond net wat anders een belediging naar aart toe . |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Aart en jonass....kruipen homo's...door het stof,en een schop onder jullie holletjes |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 maart 2013 - 23:27 schreef jonass het volgende:[..] hahaha echt maat je kent me niet ik lig er echt niet wakker van ga straks naar een paar shots lekker pitten Aaa je word weer anaal genomen..?? |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
kijk daar heb je de mietjes weer |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Hahaha ja klopt, er stond eerst dat een kat een groter geheugen heeft dan Aart..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 maart 2013 door Vincent1970 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Opbokken...muil dicht...en slapen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Lelijke grote neus ga aan het gas |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehehe....nono het ezeltje van pipo is het |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: RB hoe kom je erbij ben nooit chagrijnig voel me goed ben happy en knappe vent ook nog |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: BAN........tietebek |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: vertel me dat nou niet ga ik er straks raar over dromen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik hoop het maffe tukker.....gillend wakker worden,AJAX kwam voorbij...pffffff
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 maart 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zondag 03 maart 2013 - 00:13 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik hoop het maffe tukker.....gillend wakker worden,AJAX kwam voorbij...pffffff jij bent ook schatje |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: hahahaha...mijn dochter zegt:papa jij bent echt gek...hahahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 03 maart 2013 - 00:10 schreef jonass het volgende:[..] RB hoe kom je erbij ben nooit chagrijnig voel me goed ben happy en knappe vent ook nog Wat gebruik jij dan..?? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Met alle respect hoor,.maar om nou te zeggen dat het lekker is voor schreuder om tegen Ajax en Vitesse te beginnen... |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: dan heeft je dochter zekers gelijk. |
|
|
|