|
|
jonass
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Je kon echt niet meer zonder mij he heerlijk datje er weer bent kakkie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: natuurlijk denk ik dat niet je haat toch duitsers |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Over Duitsers gesproken waar is Aart dan..? |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: geen idee hij reageert niet . |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: waar is de neus der neuzen nou dan |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Had ik toch gelijk dat twente niet zal winnen van ajax |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Die heb zichzelf aan een paal gebonden uit protest Die komt pas weer los bij de eerste overwinning dit jaar |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: ben je blij nep feijenoorder. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: heb je niet veel zin om te reageren ? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: jawel hoor.We komen terug volgend seizoen.Laat ze toch lachen.Als dat hun voldoening geeft.Ze krijgen er een orgasme van.Rukkers. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Verbetert deze ook maar Hebbie wat te doen |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: ja nep.waar was je met mario been?? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ontwikkelinshulp heet dat.kun je wel gebruiken. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 03 maart 2013 - 00:53 schreef Aartus het volgende:[..] jawel hoor.We komen terug volgend seizoen.Laat ze toch lachen.Als dat hun voldoening geeft.Ze krijgen er een orgasme van.Rukkers. Zou of zal leuk voor je zijn aart maar ben bang dat twente sportief gezien az gewoon achterna gaat 1 jaartje leuk voetbal jaar daarop kampioen en dan weer spiraal naar beneden |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zondag 03 maart 2013 - 00:56 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Zou of zal leuk voor je zijn aart maar ben bang dat twente sportief gezien az gewoon achterna gaat 1 jaartje leuk voetbal jaar daarop kampioen en dan weer spiraal naar beneden gelukkig heb jij geen voetbalverstand.Komt je dat bekend voor met feijenoord? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Wat heeft mariotje ermee te maken En over ontwikkelingshulp dat zit in afrika die helpen mij niet met me Nederlands |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op zondag 03 maart 2013 - 00:58 schreef Aartus het volgende:[..] gelukkig heb jij geen voetbalverstand.Komt je dat bekend voor met feijenoord? Die mening mag jij hebben |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Je hoeft t ook niet eens te zijn met m,n mening.No hard feelings red devil. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Whahahahahahahaha....pis in mijn broek man |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja en....moet ik daarmee?? |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Geen grolsch drinken.Heb je ze ook niet nodig. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ja dat is t echte spul.Te sterk voor jullie he???Blijf nu maar gewoon aan dat smaakloze gele water daar bij jullie.Drinken wij t echte spul wel.Tenminste geen paracetamol nodig.Bah dat chemicalien bier daar. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
Het feest is al zonder mij begonnen shit. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote: Ik zei toch gisteren je bent een zeikerd. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Niks aan de hand er is nog genoeg grolsch.Weet je wel t bier voor echte kerels. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zondag 03 maart 2013 - 20:12 schreef Aartus het volgende:[..] Niks aan de hand er is nog genoeg grolsch.Weet je wel t bier voor echte kerels. J heb een keer amstel gedronken ,het kraanwater hier smaakt nog beter. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Dat meen je niet???En je hebt t ook nog overleeft?? Je hoefde er toch niet voor betalen he??Voor die troep. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Een kinderhand is snel gevuld... |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote: Ja verklaar je nader.Vertel eens een keer wat je bedoelt.Dat leest wat makkelijker. |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
quote:Op zondag 03 maart 2013 - 20:27 schreef Aartus het volgende:[..] Ja verklaar je nader.Vertel eens een keer wat je bedoelt.Dat leest wat makkelijker. Aart maak het niet te moeilijk voor hem hij kent maar en paar woorden. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op zondag 03 maart 2013 - 20:27 schreef Aartus het volgende:[..] Ja verklaar je nader.Vertel eens een keer wat je bedoelt.Dat leest wat makkelijker. Lezen stomme pleurisduitserT! Lezen! En je conclusie trekken! |
|
|
|
|
jonass
|
|
|
|
|
|
Aartus